Heippa,
Uskallatko sanoa, muuttuvatko muutamat (ainakin vielä) harmittomat oireet pidemmällä ajalla pahemmiksi vai pysyvätkö jatkossakin pieninä "tulee ja menee" hommeleina? Kyselin jo aiemmin tuosta ja näit varsin mielenkiintoisesti, mutta lopputulema jäi kertomatta? Voinko tehdä itse jotakin auttaakseni? Enemmän liikuntaa ? Näetkö, mistä tuo on saanut alkunsa, onko siihen jokin syy?
Kiitos.
Keskiyö
2
56
Vastaukset
Hei
näen sinut liikkuvaisena ja pirteänä. kuitenkin käyt tarkastuksessa, kaiken varalta. stressi ei ole sinulle hyväksi, se pahentaa oloasi ja hengityksesi tulee raskaammaksi.
sinä voit auttaa oloasi kaikinpuolin liikkumalla ja nukkumalla hyvin.
en oikein tiedä mistä alku on peräisin, mutta sinulla oli vaivaa ehkä jo lapsuudessasi. ja sokerin käyttö on pidettävä minimissä.
en tahallisesti halua koskaan katsoa ihmisen viimeisiin päiviin asti, se ahdistaa minua kamalasti.
mutta tuolla vaivalla ei ole lopunikäisiä seurauksia.
t: Keskiyö- himmelihommeli
Sehän kuulostaa hyvältä, jos ei lopunikäisiä seurauksia tulisi. Tressi ei ole varmaan kenellekään hyväksi, mutta oireet tulevat ehkä silloin vielä herkemmin pintaan. Näit aika hyvin tiettyjä asioita..
Täytyy sanoa, että ahkerasti sinä kyllä täällä vastailet meille kysyjille :-)
Kiitos sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384