hei keskiyö!
mitä näksit minulle tulevaan? :)
keskiyö/tuntijasi
4
62
Vastaukset
Hei
no vaikka sen, että asut mukavasti ja lähellä on vihreää. näen keittiön kaappeja, olet ajatellut ehkä laitella siellä jotakin toisella tavalla ja jotain siihen suuntaan.
sitten näen jotakin kiiltävää, sinulla on kultainen rakas koru, tai sitten saat sellaisen.
viihdyt keittiössä, siellä näen sinut nyt.
eikä kukaan hae sinua kotoasi, sinun on itse lähdettävä ulos ihmisten luo.
näen paljaat jalat, jotka ovat vahvassa kunnossa.
t: Keskiyö- 15
haha olipas mukavan kuuloinen tulevaisuus :) ei siis varsinaisesti mitään tulevaisuudesta. Korukin joko on tai ei, mahdollisesti voi olla mitä tahansa kiiltävää, mahdollisesti koru.
- onneton :/
kiitos vastauksestasi :) näetkö kumppania vierelleni?
Hei
en tällä hetkellä, mielestäni sinä olet yksin. mutta ei tuon tarvitse olla kuin väliaikaista. paljon on nyt itsestäsi kiinni, sinä et oikein luota ihmisiin.
minusta sinulla on vahvat jalat ja ne viittaavat siihen, että kannattaisi lähteä liikkeelle.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384