todella hankala otsatukka

Eroon klovnitukasta

Minulla on huonosti kasvava otsatukka, joka on vielä erityisen kihara. Muuten minulla on pitkä ja paksu tukka. en voi pitää koskaan otsatukkaa vapaana, koska se on niin kihara.

Olen nähnyt, että hiusrajan siirtoja ja muita hiuspohjan leikkauksia tehdään.

Onko sellainen leikkaus Terveystalossa mahdollista, että otsalta (hiusrajasta pari senttiä) poistetaan pieni kaistale päänahkaa (huonosti kasvava kihara tukka) pois ja "vedetään rako umpeen"?

Paljonko tällainen leikkaus maksaisi? Voiko sen tehdä paikallispuudutuksessa?

1

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

Kiitos kysymyksesi. Meillä ei valitettavasti kyseisiä toimenpitetitä tehdä.

Ystävällisin terveisin

Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      225
      9867
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      51
      4613
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      130
      4104
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      116
      3998
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      210
      3773
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      45
      3107
    7. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      17
      2281
    8. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      158
      1657
    9. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      99
      1600
    10. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      6
      1583
    Aihe