Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
Mun kaikkialta häviäminen
80
1369
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten kiusataan? ❤️
- Anonyymi00003
En mä voi siitä puhua oon nyt liian rikki. Ei sillä väliä. Menen nyt täältäkin pois.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En mä voi siitä puhua oon nyt liian rikki. Ei sillä väliä. Menen nyt täältäkin pois.
Voimia <3
- Anonyymi00017
Oisko vaikka progressiivisesti tai aggressiivisesti? Täti Tee
- Anonyymi00072
Anonyymi00003 kirjoitti:
Anonyymien keskellä voi puhua mitä vain... mitä pelkäät? Onko ympäristö tehnyt sinusta pelkääjän?
- Anonyymi00078
Anonyymi00072 kirjoitti:
Anonyymien keskellä voi puhua mitä vain... mitä pelkäät? Onko ympäristö tehnyt sinusta pelkääjän?
On varmaan. Enkä täällä kehtaa niin moni kuvittelee näiden liittyvän heihin. Siihen liittyy yks poliitikko siihe juttuu sen verran sanon.
- Anonyymi00002
Palkkaa vaikka ”selvitysryhmä”.
- Anonyymi00005
Ei ollut minun aloitus ja on jo palkattu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä. Tärkeintä on oikeudenmukaisuus.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
.....Ja kyllä jaksan.Kysykää exältä vaikka;D
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep. Sinä se jaksat yrittää. Ulkokanisterina. -KatetristaKansalle
- Anonyymi00019
Liikuntasetelit jälkikäteen sitten
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä. Tärkeintä on oikeudenmukaisuus.
Niin se ylin päällikkö mainosti aamuteeveessä
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
No se ”luuseri” varmaa mitää tiiä tai ossaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jep. Sinä se jaksat yrittää. Ulkokanisterina. -KatetristaKansalle
Mitä tämä mainitsemasi yrittäminen pitäisi siis sisällään, probagoiva poikalapsi?
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
No se ”luuseri” varmaa mitää tiiä tai ossaa
Mutta kuulkaa palstatodellisuusorientoituneet- häntä ei joko ole tai ole sinun bisnes selvittävä tekijä tms. Fix your heads
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta kuulkaa palstatodellisuusorientoituneet- häntä ei joko ole tai ole sinun bisnes selvittävä tekijä tms. Fix your heads
Plz
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Liikuntasetelit jälkikäteen sitten
"Saa" Floorapurkin ja uuden alahuulen samalla. Kuulemma.
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Plz
"Kopraali Pauli ilman ajo-oikeutta" -sivu
- Anonyymi00059
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nakutuksestas kyl kuuluu missä oot käyny milloin mitäkin "selvittämässä". ;)
-PunaniskanPainolasti
- Anonyymi00008
Jumala. Saata meidät yhteen. 🙏
- Anonyymi00009
Ihmisen kanssa joka ei anna toiselle virheitä anteeksi. Jumala vapauta mut tällaisesta ihmisestä.🙏
- Anonyymi00010
Olet vapautettu
- Anonyymi00026
Vapaa- ajan rauhantilanteesta vastaamisesta? Sitähä se minäki
- Anonyymi00010
en ole tehnyt elämässäni mitään semmoista tiedättekö mikä valvottaisi. koen että kaikki oireilu mitä on ollut on johtunut siitä että minua on kiusattu. on harmillista etteivät ihmiset hyväksy erilaisuutta.
- Anonyymi00013
"Kaikki alta-häviäminen". Uua hela natti. Kan nattico?
-SeEiPeLaaPalLotTeleeVaan- Anonyymi00028
Joo lähin jo posporin salmelle. Ooks ottamassa Kredittiä samasta aiheesta mitä paradoksaalisesti kiistät täällä öyhöten
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo lähin jo posporin salmelle. Ooks ottamassa Kredittiä samasta aiheesta mitä paradoksaalisesti kiistät täällä öyhöten
Ensin on aloitettava kunnan rajan ylittämisestä, ootte aika nopadei
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ruhtinaas näytti lentelevän Katto Kassillisen Pro Pellin lavoilla. Pysyy varmasti ilm. Assa, ku koko Kansanne ulalla. -sivuovet
- Anonyymi00014
Joo.
- Anonyymi00030
Tääkö on se kuuluisa karikatyyri joo joo- miäs
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Aina sanoo elämälle kyllä tavallaa
- Anonyymi00085
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jos ei oo muuta sanottavaa. 🤭😂
- Anonyymi00016
Mää taas en gubbe/setäpalsta/setät/tätit/tiput niinq jaxa enää kiusaa kun oon niin kypsä jo
- Anonyymi00023
ig titkok turhii
- Anonyymi00037
Hävitit sitte palstanki, ku hiljasta on ku huopatossutehtaallas.
- Anonyymi00042
Oon itkenyt yön ja tämän päivää. Pitäkööt siis muut tämän pystyssä. Minä tarviisin jonkun joka pitää mut pystyssä.
Ei se haittaa, kiusaajat on ihan tyhmiä ja ymmärrän, täälläkin vaa jotain ilkeitä ja häiriintyneitä käy lähinnä... :(
- Anonyymi00039
Aika ilkeästi nyt sanoit itse! :(
-ei ap Anonyymi00039 kirjoitti:
-ei apNe kiusaa ja arvostelee toisen ulkonäköä ja muuta julkisesti, tosi törkeää.
- Anonyymi00044
BPDBunny6666 kirjoitti:
Ne kiusaa ja arvostelee toisen ulkonäköä ja muuta julkisesti, tosi törkeää.
mä en kiusaa ketään, mut ton mukaan oon joku häiriintynyt. :(
- Anonyymi00076
Anonyymi00039 kirjoitti:
-ei apTottahan tuo näkeehän sen viesteistä ett pääkopassa ei kaikki palikat kohillaan jos on ihan pakko kiusata ja trollata täällä päivät ja yötkin vielä. Aika sairasta porukkaa täällä pyörii.
- Anonyymi00086
Anonyymi00039 kirjoitti:
-ei apNo eiköhän se käy selväksi ihan vaan näitä viestejä lukemalla 😏 suurin osa tässäkin ketjussa sellasia ett ei käy ihminen ihan täysillä.
- Anonyymi00038
Kaikille kiusatuille:
Kiusaaja menettää mielenkiintonsa, jos ei saa reaktiota aikaiseksi ja etenkin, jos ei saa minkäänlaista kontaktia. Kaikki reagointi on positiivista kiusaajalle, silloin olet huomioinut, lukenut tms. ja kiusaaja pääsee hekumoimaan fantasiallaan, miten kärsit. Muka reagoimattomuus on myös reagointia.. esimerkiksi jos hän näkee, että olet lukenut tai tietää, että kuulet, niin se riittää. Älä siis lue ja poistu paikalta aina heti, ilman odotusta, että tuleeko sieltä jotain.
Mahdollisuuksien mukaan siis kaikki kontaktit minimiin tai nollaan.- Anonyymi00040
No sua ei sitte ainakaan oo kotoa asti vartavasten kiusattavaks haettu.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
No sua ei sitte ainakaan oo kotoa asti vartavasten kiusattavaks haettu.
No ei ole. Tuskin ketään voi pakottaa lähtemään kenenkään mukaan, ellei kyse ole viranomaisista.
Erikoista, että löysut tästäkin jotain negatiivista.
Lisäksi suosittelen lukemaan viimeisen lauseen uudestaan. - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
No ei ole. Tuskin ketään voi pakottaa lähtemään kenenkään mukaan, ellei kyse ole viranomaisista.
Erikoista, että löysut tästäkin jotain negatiivista.
Lisäksi suosittelen lukemaan viimeisen lauseen uudestaan.Kyllä. Se viimeinen lause on se olennainen, nimittäin, kun hieman miettii tarkemmin kiusaajia, miksi he tekevät sen mitä tekevät. Normaali ihminen haluaa tehdä jotain, josta on itselle jotain hyötyä ja parhaimmillaan myös muut ihmiset voivat saada siitä hyötyä tai iloa. Sensijaan kiusaajilla. Jos he kokevat elämän tehtävänsä olevan kiusata toisia ihmisiä, josta ei ole mitään hyötyä itselle ja toisille pelkkää haittaa. Millainen päihteiden umpikyllästämät aivot pitää ihmsellä olla et saa oikeesti itsensä tekemään sellaisia asioita ja kuvittelee saavansa siitä jotain iloa ja hyötyä. Ennen vanhaan tuollaisesta olisi voinut joutua pakkohoitoon.
- Anonyymi00046
No jos tommosia idiootteja alkaa kumartelemaan, sitä saa lopun elämäänsä tehdä. Suomen laissakin on jo menty takapakkia reilusti/ sivusta.
- Anonyymi00050
No tuo on tietty tapa toimia ettei vaan välitä trollauksista mutta onhan näitä feikkiprofiilejakin tehty vaikka kuinka. Siellä loruillaan kaikkee proosaa ja on aina niitä joihin menee aivan täydestä jos eivät tunne henkilöä ihan irl tai muutoin sitä älliä ei päässä riittävästi.
Jos vielä niin ett feikin tekijä on joku psyykkisesti sairas (sellaisethan noita usein tekee) niin kun poistetaan jotain niin uutta tulee taas kohtapuoliin koska psyykkisesti sairailla on se tarve tiettyyn toimintaan.
Silloin ennen somea nää psyykkisesti häröt kiusas muita siinä omassa lähipiirissä mutta kun tuo ihana some tuli niin sinnehän pääsee tekemään mitä lystää ja niinpä näille hulluille tuli ns. joululahja trollaamiseen.
Jos kohteella ei itsellään oo somessa mitään sivuja niin jää ilmoitukset feikkiprofiileista ym. täysin muiden ihmisten varaan jotka riittävän fiksuja huomatakseen ett nyt ei oo ihan aitoo ja kyseessä feikki. - Anonyymi00051
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kyllä. Se viimeinen lause on se olennainen, nimittäin, kun hieman miettii tarkemmin kiusaajia, miksi he tekevät sen mitä tekevät. Normaali ihminen haluaa tehdä jotain, josta on itselle jotain hyötyä ja parhaimmillaan myös muut ihmiset voivat saada siitä hyötyä tai iloa. Sensijaan kiusaajilla. Jos he kokevat elämän tehtävänsä olevan kiusata toisia ihmisiä, josta ei ole mitään hyötyä itselle ja toisille pelkkää haittaa. Millainen päihteiden umpikyllästämät aivot pitää ihmsellä olla et saa oikeesti itsensä tekemään sellaisia asioita ja kuvittelee saavansa siitä jotain iloa ja hyötyä. Ennen vanhaan tuollaisesta olisi voinut joutua pakkohoitoon.
Huomioittehan että psyykkisesti sairaita on täällä myös ja näidenkin valvonta taitaa jäädä muille käyttäjille.
Nykyisinhän avohoito on noille yleistä kun kaikesta leikataan eli asuvat kotona ehkä silloin tällöin kun se pahin vaihe menossa otetaan laitokseen. Kotoa on kuitenkin nettiin täysin vapaa pääsy??
Se mitä touhuavat netissä on mahdotonta valvoa kun ei heille voida laittaa mitään täyskieltoaan kun tarvitsevat sitä omien perusasioiden hoitamista varten.
Joten kun huomaat sellaisen sairaan ilkeän viestin täällä niin ilmoitusta poistoon. - Anonyymi00062
Kaikissa tilanteissa on mahdotonta toimia noin, joihinkin juttuihin on vaan pakko reakoida, ei ole vaihtoehtoja
- Anonyymi00071
Tämä nyt oli niin räikeä juttu sellaisessa asemalta olevalta ihmiseltä. Et halutessani oisin voinut tehdä siitä isonkin jutun.
- Anonyymi00045
Yksin on paljon parempi suosittelen.
- Anonyymi00047
joo joku niistä tappaa itsensä, joku kuolee kolariin ja muut ottavat vain megahakkauksia vastaan.
- Anonyymi00048
se mitä minulle tekivät, rumentaa ne naiset ja sulkee ovia. niin se karma iskee. hyvyys on poissa ei ne enää hyviä ole. alentu alisiksi.
- Anonyymi00052
Ap! Olen mies ja minäkin häviän kaikkialta, en viihdy instassa, en viihdy facessa, täällä voin kommentoida koska olen anonyymi..
Olemme ehkä samanlaisia.- Anonyymi00053
Ehkä emme kuitenkaan. Sain kamalasti ihania viestejä ihmisiltä jotka eivät halua että häviän. He antoivat rohkeutta ja jaksamista. ❤️ Kiusaajat saa painua sinne maan alle .
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ehkä emme kuitenkaan. Sain kamalasti ihania viestejä ihmisiltä jotka eivät halua että häviän. He antoivat rohkeutta ja jaksamista. ❤️ Kiusaajat saa painua sinne maan alle .
Mistäpä tietää. Minuakin kiusattu mm. koulussa, työelämässä..
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
...no mutta hei! Katoan täältäkin. Kunhan kävin..
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Idiootteja riittää. Ei kannata antaa niiden pomputtaa elämässä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
...no mutta hei! Katoan täältäkin. Kunhan kävin..
Siihen en voi vaikuttaa. Älä mene. Mut jos meet niin mee. Itse tiedät mikä sinulle parasta..
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Toimittiko joku sulle jo oman lapion? Ihan mielenkiinnolla vaan odottelen, että miten pitkälle oot "Koko Kansan Katjana" valmis katoomaan. Vähintäänkin miinalaiva Satamassa odottamassa, että pääset taas prutkuttaa ja jalostaa tota keksittyä kiusaamistarinaas.
-sivusta - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Toimittiko joku sulle jo oman lapion? Ihan mielenkiinnolla vaan odottelen, että miten pitkälle oot "Koko Kansan Katjana" valmis katoomaan. Vähintäänkin miinalaiva Satamassa odottamassa, että pääset taas prutkuttaa ja jalostaa tota keksittyä kiusaamistarinaas.
-sivustaMun elämä ei oo täällä. Mun kiusaaminen tapahtunut muualla ihan muiden todistamana. Enkä ole Katja.
- Anonyymi00056
tuollainen kun niin jos yrittäisin auttaa tyttöjä jos pystun jos masentaa, nii jotyain pelejäkin..
- Anonyymi00063
Anonyymipalstoilla on helpompaa kiusata toisia 'anonyymejä' kuin rekisteröitymispakon vaativilla palstoilla. On kiusaajia, joille on se ja sama ketä pääsee kiusaamaan, kunhan se sairas pakkomielle saa tyydytyksen.
Voisi sanoa, että piirun verran pahempia ovat he, jotka ovat tuntevinaan jonkun olettamansa tietyn 'nikin' joltakin toiselta foorumilta, ja kiusaaja alkaa kostamaan vanhoja kaunoja. Anonyyminä tietenkin.- Anonyymi00066
Mutta herää kysymys, mihin kiusaaja/kiusaajat tähtää toiminnallaan somessa tai irl:ssa? Haluaako hän/he tuhota kiusaamansa ihmisen lopullisesti, vai mikä on päämäärä?
Kysyn vaan, mutta vastausta tuskin tulen saamaan? Terv. "Syyttä suotta kiusattu" - Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mutta herää kysymys, mihin kiusaaja/kiusaajat tähtää toiminnallaan somessa tai irl:ssa? Haluaako hän/he tuhota kiusaamansa ihmisen lopullisesti, vai mikä on päämäärä?
Kysyn vaan, mutta vastausta tuskin tulen saamaan? Terv. "Syyttä suotta kiusattu"Vuosienkaan jälkeen en ole vastauksia tai anteeksipyyntöjä saanut, että sinuna en pidättäisi hengitystä.
Kiusaamisen kohteet vaihtelee, mutta ikävä pysyy pystyssä.
- Anonyymi00064
Ei mua tuollainen narsisti kiinnosta saat hävetä loppu ikäsi omia hölmöilyjäsi
- Anonyymi00065
Juu harmi en vaan ole narsisti enkä ole hölmöillyt. Muuten osui kyllä.
- Anonyymi00067
Paljon rauhsllidempi mieli kun ei harrasta someviestittelyä isolle joukolle. Aivan epänormaalia touhua pitää yllä jotain kuvaa itsestään muille, paitsi tietysti jos etsii kumppania.
Elätkö omaa elämääsi vai vertailetko itseäsi muihin?
Lähimmäiserakkaus on minulle tärkeää ja somerakkaus on jotain muuta, se on jotain mikä tehdään ylläpitääkseen kuvaa itsestään. Eikä oikea kuvakaan hyödytä koska jotkut valehtelevat kumminkin.- Anonyymi00068
Liity miten mihin. Elän omaa eläämääni niinkuin parhaaksi näen. Olen tekemisissä ihmisten kanssa miten haluan. Ja toivon ettet puutu siihen mitenkään.
- Anonyymi00073
Anonyymi00068 kirjoitti:
Liity miten mihin. Elän omaa eläämääni niinkuin parhaaksi näen. Olen tekemisissä ihmisten kanssa miten haluan. Ja toivon ettet puutu siihen mitenkään.
Puututtu JO!
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Puututtu JO!
Kuinka muka?
- Anonyymi00070
niin jos ajaa jotaki häviämään kaikesta saa sitä takaisin. kuten te saatte, ja jos hakkaa kiusaa saa sitä itse. kaikki hakattu teihin takaisin.
- Anonyymi00074
Sinä hävisit koska jäit kiusaamallesi henkilölle kiinni.Mikrofonin kautta olet tähän päivään asti kuullut miten erehdyit.
Joko vaihdoit nimet? - Anonyymi00077
"Terveisiä Pöllöjen Piilaaksosta, kolmipyöriäinen Pony jonottaa takas delfinaarioon".
-JanssoneittenTuki - Anonyymi00080
Minuakin kiusattu, en tiedä miksi. Naapurit ovat olleet asialla. Joku varmaan mustamaalannut urakalla. Syytön olen. Tulkaa vaikka kysymään IRL:ssä, mutta ei nää pelkurit uskalla. Naiselta tämä.
- Anonyymi00081
Takana jutussa.
- Anonyymi00082
N nainen kertoikin taustat että kaveriporukalla kaikilla mt- ongelmia joissa syy jonkun kiusaamiseen
- Anonyymi00083
Aa siis sillähän on tänään ne isot bileet mökillä. Lùulen ettei ole tästä jutusta nyt kiinnostunut sen kummempaa. Ei olla puhuttu koko sotkusta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1504496Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1863073Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis212753Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi962747Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1312402Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos341984Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531976En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131825Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121789Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381099