minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
Onko teillä
47
829
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaisin nostaa hänet toimiston pöydälle ja n*sa siinä häntä naista. Sen jälkeen istuisin toimiston tuolille ja nainen ratsastaisi. Kopotikopotikopoti iihahaaa!
- Anonyymi00011
korkki kii :))))
- Anonyymi00031
Anonyymi00011 kirjoitti:
korkki kii :))))
En käytä kyseisen myymälän tuotteita.
- Anonyymi00045UUSI
Työskentelet siis toimistossa? Virkamies?
- Anonyymi00002
N*ida!
- Anonyymi00006
Liian aistikasta tänne.
- Anonyymi00007
Laidasta laitaan. Päällimmäisenä pitkä ja intohimoinen lähetyssaarnaaja suudelmien kera.
- Anonyymi00010
Tämä kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi00008
jörnisin jääkarhuani mieluiten päällä
- Anonyymi00020
Jääkarhua????
- Anonyymi00042
Eläimiin sekoaminen olisi saatava laittomsksi
- Anonyymi00009
Niin sekopäisiä naisia on ollut elämässä, että niitä juttuja ei istuteta oman puolikkaan päähän. Jos mieli on niin kaunis miltä vaikuttaa, niin oman elämäni paskaa en siirrä yhtään eteenpäin.
- Anonyymi00013
jos tulee yölläki joku paha olo ja janottaa, niin kylmää vettä kraanasta naamaan...
- Anonyymi00019
Vaatimattomuus on hyve, myös sängyssä. Voin hoitaa, sun ei tartte nousta itse vesikraanalle yötuimaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vaatimattomuus on hyve, myös sängyssä. Voin hoitaa, sun ei tartte nousta itse vesikraanalle yötuimaan.
🥹
- Anonyymi00014
Ei kuulu palstalaisille tuo.
- Anonyymi00015
Ajatukseni ovat aika viattomia. Haaveilen että olisimme vierekkäin ja olisimme rakastuneita ja kumpikin olisin sen vieressä, jota rakastaa loppuelämän ja aina. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00030
Jatka haaveilua beetta-poika. 😂
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jatka haaveilua beetta-poika. 😂
Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Suuret luulot itsestäsi johtavat tuhoon.
- Anonyymi00016
Yksi on liittyen bussilla matkustamiseen. Tulisin kyytiin ja istuisin viereensä ihan taakse. Hän pyytäisi minua istumaan syliinsä. Siirtyisin syliinsä hame päällä ilman pikkareita. Hän avaisi housut ja istuisin siinä selin häneen nähden. Musiikki soisi vaimeasti ja edessä ihmiset juttelisivat. Sitten keinuisin tosi huomaamattomasti sylissään, välillä hitaasti ja välillä nopeammin. Kukaan ei huomaisi mitä tapahtuu muuta kuin me nauttisimme ja tuntisimme täydellistä yhteenkuuluvaisuutta. Tuntisin joka liikkeellä hänen halunsa ja hän tuntisi minun.
- Anonyymi00017
On.
- Anonyymi00018
On.
- Anonyymi00021
Ottaisi kainaloon sohvalla, halaisi usein ja oma-alotteisesti. Pussaisi. Ja tekisi nämä omasta aidosta halu
- Anonyymi00026
Spontaanisti pimeässä rappukäytävässä.
- Anonyymi00027
Ei ole enää. Se juna meni jyskyttäen jo ohi.
- Anonyymi00038
Junassa voisikin olla kivaa makuuvaunussa.
- Anonyymi00028
Ei ole nyt enää pitkään aikaan ollut tuon tyyppisiä fantasioita.
- Anonyymi00029
Pari mamua raahais pusikkoon.
- Anonyymi00043
Sairasta
- Anonyymi00032
Panin just miestäni. Fantasiat on ollut ja mennyt aikoja sitten.
- Anonyymi00040
Tosi harmi, että teidän juttu on leipääntynyt noin. :(
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tuon takia varmaan kirjoittelet ikävällä?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei se ole leipääntymistä, jos panee kaivattuaan. Fantasiat on muuttuneet todeksi, joten ei ole enää syytä fantasioida.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei se ole leipääntymistä, jos panee kaivattuaan. Fantasiat on muuttuneet todeksi, joten ei ole enää syytä fantasioida.
Pankaa te muut ihan rauhassa me rakastellaan 😉
Meillä on enemmän tunnetta mukana. 🎉
- Anonyymi00033
Ei oo kyllä keskusteltu aiheesta.
- Anonyymi00034
Lentokoneessa sylikkäin viltin alla hiljaa ja aistikkaasti.
- Anonyymi00035
Tahtoisin että hän panisi mua ka*kareikääni Prismsn sovituskopissa tai jossskin luonnossa. Mut toki perus sänkykamarissakin tapahtuvaan seksiin olisin äärimmäisen tyytyväinen kanssaan.
- Anonyymi00044UUSI
Tykkäisitkö jos hän ilman ennakkovaroitusta vaihtaisi satunnaisesti ykkösestä kakkoseen ja toisinpäin?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tykkäisitkö jos hän ilman ennakkovaroitusta vaihtaisi satunnaisesti ykkösestä kakkoseen ja toisinpäin?
Minulla ei sukupuoleni takia ole ykköstä.
- Anonyymi00036
Kyllä on.
- Anonyymi00048UUSI
Nainen mahallaan jumppapallon päällä mä hieroi sin pimpsaa kiimaan hetkuttaisin panisin takaa pallo mukavasti joustaisi vastaan pannessa himon tahdissa oouuh
- Anonyymi00037
minulla ei ole kI, mutta joku hassu ihastusjuttu englantilaisiin tyttöihin.... ei ole seksifantasiaa, vaan muutyrnkin...
- Anonyymi00051UUSI
Sori. Hiljaa ja tuoksutta ei voi n....
- Anonyymi00052UUSI
Suudella sisäreisiä ja siirtyä hitaasti nupukkaan toisen huokaillessa ja vääntelehtiessä. 😳
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1504048Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3903135Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142028Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111728Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23881- 71849
- 45809