Inhottaa ajatus siitä

Anonyymi-ap

Miten monia olet pannut.

65

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Asia ei sulle kuulu

• Anonyymi00067
        UUSI

Olisit jättänyt perceen kuvaamiset ,oisit saanut olla rauhassa.

• Anonyymi00003

no niistä on jo aikaa ..

• Anonyymi00004

Neljää olen pannut, mutta oletan että itsekin olet elänyt omaa elämääsi.

• Anonyymi00005

Kuinka monta epäilet olevan

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En tiedä, enkä spekuloi. Minulle ei ole väliä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vähintää kuutta tai seittemää

• Anonyymi00006

Sulla on huono itseluottamus. Todennäköisesti et ole kovin hyvä panemaankaan. Koet alemmuutta jota yrität peittää haukkumalla muita.

• Anonyymi00011

Olen ajatellut ihan samaa ja tullut ihan samaan tulokseen kuin sinäkin. Naamastakin näkee jo paljon, kun osaa tulkita ja minä osaan! Siksi ne hiljaiset ohi menotkin!

• Anonyymi00013

Sille nyt on ihan sama miten hyvä olen mutta en itse haluaisi elää tuollaista elämää ja siksi se inhottaa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sille nyt on ihan sama miten hyvä olen mutta en itse haluaisi elää tuollaista elämää ja siksi se inhottaa

Kannattaa ehdottomasti keskittyä vain omaan elämään niin ei ilkoita muiden henkilökohtaiset yksityisasiat jotka ei kuulu sulle. Sivusta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti keskittyä vain omaan elämään niin ei ilkoita muiden henkilökohtaiset yksityisasiat jotka ei kuulu sulle. Sivusta

Se ei sulle kuulu pätkääkään mitä muut tekee, pidä h*ro vaan omista hoidoistasi huolta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Se ei sulle kuulu pätkääkään mitä muut tekee, pidä h*ro vaan omista hoidoistasi huolta.

Lapsellinen miesvauva huorittelee täällä joka päivä. Huorittelu on nykyään kunnianloukkauskin eli rikos..

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Lapsellinen miesvauva huorittelee täällä joka päivä. Huorittelu on nykyään kunnianloukkauskin eli rikos..

Vajakki tietenkin ajattelee noiden olevan sama asia.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Vajakki tietenkin ajattelee noiden olevan sama asia.

Millä oikeudella huorittelet muita, vaikkei sinulle ole kukaan tehnyt laittomasti? Et näe omassa toiminnassa ikinä vikaa, sillä olet isovauvanarsisti

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Pata kattilaa soiden.Sinä ja huora aloititte ensin.Minä en huomannu koko slummi huoraa ennenkö se aloitti "projektin"

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Huuuuuiiiii!

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Joku huora tietää ettei voi enään huorata kun ilmoittaa poliisille.Se huoraaminen toi elintason.Sinakin minä huorittelen huoralle kuka tietää olevansa huora=ottaa rahan seksistä.Se nauttii huorittelusta.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Joku huora tietää ettei voi enään huorata kun ilmoittaa poliisille.Se huoraaminen toi elintason.Sinakin minä huorittelen huoralle kuka tietää olevansa huora=ottaa rahan seksistä.Se nauttii huorittelusta.

Just näin.Ympäristöt alkaa tuomion jälkeen tarkkaileen ja uhri eli tämä huorittelija(totuuden puhuja)Saa jälkikäteen vielä korvauksen väärästä tuomiosta minkä huoran poikaystävät 1000 äijää hankki viattomalle ihmiselle.Kiimareva luulee kikkuleiden kanssa että kaikki ihana jatkuu ilman huolen häivää jos totuuden kertoja joituu linnaan.Hah.Haaa.

• Anonyymi00073
        UUSI

Jeppis,nähnyt yhden huoran uuden asiakkaan ja parissa vuodessa äijän naama kulahti!

• Anonyymi00007

Jaa tänä aikana? Hyi vttu sua

• Anonyymi00009

Muistona näppy 🍆

• Anonyymi00010

Onko 0 paljon?

• Anonyymi00033

🤔 Se on siinä rajoilla mun mielestä.

• Anonyymi00012

Inhoan sua.

• Anonyymi00015

Vietti kunnossa, mutta olin sulle silti aina uskollinen.

• Anonyymi00016

Ja millähän tavalla

• Anonyymi00044
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja millähän tavalla

No kun panettaa. Se on yhtä kuin sukupuolivietti. Olisit ollut kuulolla peruskoulun tunneilla.

• Juu pannut. Kahvipannut, paistin pannut ja öljylämmityspannut.

• Anonyymi00030

Teepannut, vesipannut, teräspannut :)

• Anonyymi00017

Kerrotko mullekin miten monia ja milloin?

• Anonyymi00018

Sitten kun tavataan niin muutaman kuukauden päästä toivon olevani jo paksuna. Oletko valmis.

• Anonyymi00019

Mua ei. I've been dirty. 😅

• Anonyymi00020

Miksi? Ei kai se sinulta ole pois?

• Anonyymi00023

Pidä toi ajatus kirkkaana mielessä aamusta iltaan, että pääset musta irti eikä sun tarvi enää sen jälkeen tänne palstalle kirjoitella mulle.

• Anonyymi00046

Just sulle niin. Ei kellekään muulle voi olla tälläset.

• Anonyymi00025

Onneksi ei tarvi tuollaisia omalla kohdalla edes miettiä.

• Anonyymi00026

Niistä en tule puhumaan mitään.

• Anonyymi00027

Ulkomailta haet, suomi naiset jakorasioita.

• Anonyymi00029

Menehän vaan ihastelee niitä ”neitsyt” seksityöntekijöitä ku ne taitaa olla ainoota jotka sut kelpuuttaisi rahaa vastaan.

• Anonyymi00032

Sulla on haastava valinta. ”Ottaisko Suomalaisen jakorasian joka rakastaa oikeasti vai ulkomaalaisen joka rakastaa vain sun rahoja ja autoa”. Ai niin, sähän vastasit jo, mutta aina ei voi saada kaikkea samassa paketissa.

• Anonyymi00031

Nyt taidat antaa mielikuvituksellesi vallan? Johtuisiko siitä, että kenties itse olet seksuaalisesti kyltymätön ja oletat samaa toisestakin.

• Anonyymi00036

Mitäs työnsit pois. Silloin menee luonnollisesti panemaan muita.

• Anonyymi00037

Tymä ketju.

• Anonyymi00038

Miehet jotka haluavat vapaata s*ksiä ilman avioliittoa ja sitoutumista ovat luoneet tilanteen jossa aikalailla lähes kaikilla naisilla alaikäisistä vammaisiin ja vanhuksiin on aika hyvin seksuaalista kokemusta.
      Inhorealismi voi tehdä hyvää ja palauttaa todellisuudentajun vaatimusten suhteen. Iljettävistä asioista on vain päästävä itse omassa mielessään yli.

• Anonyymi00041

Muutama sata yhteensä

• Anonyymi00043

Ei niitä ole kuin muutamia kymmeniä, älä siitä vedä hernettä nenääsi.

• Anonyymi00047

Älä nyt,se on normaalia.Slummi T n vanhaa rusinaa vain pelkästään , siinä vasta sairas mies.

• Anonyymi00048

Mua ei silleen se häiritse.

• Anonyymi00050

oikeasti kannattaa mennä lääkäeille kunjoku hammaskipukin he3rmoston kipu lähellä päätä jos on niinlääkärille, itedrlläni, no en päässyrt samana päivänä, pääsdin seussvsansa päibänä.

Mutts jos joku muukin tuollainen juttu joku..

• Anonyymi00051

Jokainen tavallaan. Osa oppinut elämään yksin.

• Anonyymi00052

Mitä valitat täällä, jos et kerran edes ole kaipaamasi ihmisen kanssa? Sinä jotain panolippuja jakelet. Ihmisillä on normaali tarve läheisyyteen.

• Anonyymi00053
      UUSI

jos etsii kumppania myös seksuaslisesti on sovittava yhteen.

• Anonyymi00054
      UUSI

Vain yhden kanssa olen pannut.

• Anonyymi00055
      UUSI

En voisi ajatella sellaista, jolla on ollut useita seksikumppaneita. Se on niin päinvastaista kuin itsellä.

• Anonyymi00056
      UUSI

Olen naisten mies olen komea ja hyvät jutut

• Anonyymi00057
      UUSI

Vehkeet on aina pesty käytön jälkeen.

🚿🫧🫧
      🪣🧼🧽

• Anonyymi00058
        UUSI

Ne pitää pestä myös ennen käyttöä ☝️

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ne pitää pestä myös ennen käyttöä ☝️

🍆🧽🤏😏

• Anonyymi00064
        UUSI

Ei kuppa lähde pesemisellä.

• Anonyymi00061
      UUSI

Niin, en ole säästänyt itseäni sinua varten. Joudut nyt huolimaan käytetyn tavaran.

• Anonyymi00062
      UUSI

Kaikista ällölättävintä on,kun mies pannut Thainaista ja antanut tälle rahaa! 🤮🤢

• Anonyymi00065
        UUSI

Se on sun mielipide.Pahempi on jos salaa suhteen itseään huomattavasti vanhempaa naiseen( juntti )kuka kuvittelee olevansa Ranskalainen portto ja tälle tekee uhreja jotta se kiihottuis.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Se on sun mielipide.Pahempi on jos salaa suhteen itseään huomattavasti vanhempaa naiseen( juntti )kuka kuvittelee olevansa Ranskalainen portto ja tälle tekee uhreja jotta se kiihottuis.

*Tienkin maksaa mutta rahaa on vain kirpputorille antaa,koska talo ja auto lainakin pitää maksaa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe