Olenko ylipainoinen? 162cm pitkä ja painan jotain lähemmäs 60 kg ja oon 15v. ihan varmast oon ylipainonen! ja onks väärin olla bi? siis ku en tiiä tykkäänks pojist vai tytöist se vaihtelee mut enimmäksee pojist. miten on? onks raskaana jos on ollu melkee vuoden sillee et ei oo ollu kuukautisii? en ees oo varma onks ne alkan ku silt vähä tuntuu....mut sit en kyl oo ollu kenenkää kaa sillee. mut joo.....ja kuinka myöhää kuukautiset voi tulla?? koska ettei oo mitää ongelmaa minus :(....
auttakaa kiltit??
Apua?
2
90
Vastaukset
- pätevä
et ole ylipainoinen mutta voit varmistaa asian painoindeksin laskemalla, tääl´tä netistäkin varmaan löytää jonkun sellasen testin. ei oo väärin olla bi. jos tuntuu et tykkäät molemmista sukupuolista niin ei se haittaa. Itekin olen 15 tyttö ja mulla on ollu fantasioita tytöistä mut en vois kuvitella olevani silleen tytön kanssa koska haluan naimisiin ja lapsia ihanan miehen kanssa kunhan olen aikuinen. et voi olla raskaana jos oot neitsyt. kuukautiset alkaa yleensä 10-16 vuotiaana. itelläni 13.v. jos ei ala kuulua mitään niistä menkoista kun oot 16 niin puhu jollekin koulun terkkarille. tuskin sussa siis on mitään ongelmaa. ja tuskin sun kuukautiset on vielä alkanu jos niitä ei oo tullu vuoteen. oo ilonenkun sulla ei niitä vielä oo.
- trololololololo
trolololololololo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009