Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua
12
1323
Vastaukset
- Anonyymi
Anna jotain tuntomerkkejä
- Anonyymi
En mä teille troille anna täällä enää mitään. Millä ilakoida.
- Anonyymi
Mitä sitten kirjoittelet tänne 🤣 Eikö olisi järkevämpää laittaa tälle ihmiselle viestiä eikä tänne palstalle vai luuletko että hän täällä niitä lukee?
- Anonyymi
Ihan sun iloksi kuule kirjoittelen. Eikö täällä ihmiset harrasta tunteiden purkamista näin olen ymmärtänyt.
- Anonyymi
Tiedän miltä se tuntuu. Mutta ehkä se on arvokasta sekin, että itse pystyy tuntemaan jotain.
- Anonyymi
Voihan se olla niinkin.
- Anonyymi
No en todellakaan muista joten unohda.
- Anonyymi
Minäpä unohdan joo.
- Anonyymi
Niin no miksi si ajattelet jos tajuat itsekin että se on tyhmää
- Anonyymi
Niin kato kun tunteet ei toimi niinkuin järki sanoo.
- AnonyymiUUSI
V..ttaaapi että kymmenistä tytöistä ainoa jota kunnolla rakastin . Kadotin yhteystietojen puuttuessa . Tämä alkaa rinnassa pahasti tuntumaan . Jopa tapaaminen Lähes harmittaa . Särjin sydämmeni tuon ihmisen kadottua . Oispa edes seuraavassa elämässä hän ?
- AnonyymiUUSI
Oletko koskaan ajatellut tuota mitä juuri kirjoitit, että mikä osuus sillä voisi olla tapahtumassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815