niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos.
Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
Kun ei numeroa
40
1707
Vastaukset
- Anonyymi
No mihin se numero on mennyt?
- Anonyymi
Poistin hätiköidysti sen ja nyt harmittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen vai miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätiköiden tehdyissä teoissa on seurauksensa ja niistä joudut itse ottamaan vastuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätiköiden tehdyissä teoissa on seurauksensa ja niistä joudut itse ottamaan vastuun.
Itselläni poistui ihan vahingossa ku nollasin puhelimeni myöskin vahingossa, eikä kaikki numerot palautuneet normaalisti takaisin 😧Ainoastaan ne keiden kanssa olin viestitellyt whatsapin kautta. T. N
- Anonyymi
Se on hyvä tietää että suunnitelmia on osttava muuttaa lennosta ei rakasallakaan ole viikkotolkulla aikaa tutustua uuteen suunnitelmaan siel on tehtävä töitä
- Anonyymi
Työt vei suunnitelmat uusiksi, "piti jatkaa sorvaamista"
Loppuviikosta sitten taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työt vei suunnitelmat uusiksi, "piti jatkaa sorvaamista"
Loppuviikosta sitten taas."Piirongin jal@".
- Anonyymi
Mitähän sä itse pelleilit olisit ollut nätisti no siitä sait ei mua enää kiinnosta sinä millää
- Anonyymi
Ei mua tuollainen idiootti kiinnosta
- Anonyymi
Kannattaiskohan kattoo peiliin. Mitä itse teit.
Sitten haikailet takaisin.
Käys kuuntele
https://www.youtube.com/watch?v=T0br3BdizWQ&list=RDT0br3BdizWQ&start_radio=1- Anonyymi
Täysin turhaa on haikailla ketään monen vuoden ajan. Mitään muuta ei tule tapahtumaan kuin että pakit saisit satavarmasti!
- Anonyymi
Tulinhan sitten realiteetteihin...
Ihastuin suhun, mutta sä et muhun.
Ihan viileesti vaan, nähdään tutuissa merkeissä. - Anonyymi
Joo, pitää tässä sitten olla avoimin mielin. Kun mitään ei voi pitää lukkoonlyötynä.
- Anonyymi
Elämä jatkuu suunnitelmista huolimatta. Olemme tien risteyksessä. Mitä sinä minusta haluat. Suunnitelma ei ollut toteutuskelpoinen kun jäi roikkumaan ilmaan liian pitkäksi aikaa. Tästedes on parempi antaa tilaa spontaaniudelle. Olkoon se varasuunnitelma.
- Anonyymi
Oliko edes mitään suunnitelmaa, tapaistasi on luvata mahdottomia ja odottaa minun ratkaisevan kaiken.
- Anonyymi
Tässä on ollut aikaa miettiä, kuinka paljon aikaa käyttää suunnitelmien hiomiseen ja tulevien tarpeidensa kuvittelemiseen ja suunnitteluun. ... Lupauksia. Jäämiä. Kustannuksia. Hyötyjä. Ja se mihin päätyy on kuitenkin vieras maa. Ei vastaa kuvitelmia. Vitkastelulla on voinut olla syynsä. Taidan alkaa hahmotella itseäni jo uudeksi.
- Anonyymi
Tuhlaat aikaani. Olen yrittänyt pysyä perillä ajatuksistasi, ja et näemmä pysty olemaan muiden takana kun maailma pistää vastaan niin kuin se aina tekee.
- Anonyymi
Laitat siis vapautesi tämän edelle, kun teet näitä yksipuolisia korjausliikkeitä tuon tuosta. Tämä ei kyllä kestä korkeamman asteen tarkastelua.
- Anonyymi
Ketä ikävöit,itsellä samat fiilikset erään suhteen
- Anonyymi
Ajelehtimisjakso voi olla paikallaan. Jätetään kaikki kohtalon käsiin.
- Anonyymi
Alan olla jo varautunut kaikkeen, älä minusta huolehdi. Kaikki se hölynpöly millä sait minut tähän pisteeseen.
- Anonyymi
Alkaako järki palata päähän 😆
- Anonyymi
Tapaan sinut yhä siellä, mistä olet mennyt. Käääntämäni kortit jo tyhjiä. Olkoot. Symbolien aika ohi. En näe enää tulevaisuuttamme. Katsoin rakkauden tyhjyyteen ja kaaduin. Myönnän että aioin kasvattaa siivet ja menettää järkeni. Tunnustan unohtaneeni miksi. Kohtaloni vaanii minua. Paremmat ajat johtivat tähän. Olen se halu, jonka halusit jotta voisit tuntea olevasi jatkuvasti haluamisen rajalla. Ole niin kuin sanon. Ja puhu minulle edes unissasi.
- Anonyymi
Vääristyminen on kaikki mitä tästä tiedän. Enkä paljon tiedä, ole elänyt. Alan
vasta nyt aavistaa. Sinä et, sinä nukut, muuta et osaakaan. - Anonyymi
Kuulen ajatustesi äänen, mutta en kuuntele. Ajatuksiasi ei millään enää kestäisi muistaa.
- Anonyymi
Osaan nauraa tälle. Surullisesti.
- Anonyymi
Jos tahdon pystyn tavoittamaan jonkun suuntaamalla ajatuksen häntä kohti, osittain sanoin. Lähetän ajatuksiani. Jotta näyttää siltä että rakastan. Tämä ei ole enää se unelma johon saimme kutsun.
- Anonyymi
Tunnen sinun luovuttaneen ajatusten tasolla. Itse olen kiistaton olento joka torjuu muutoksen. Parantaa. Samoja eleitä vaihtuvissa sävyissä. Haluan nukkua unissani. Olet vielä epätäydellinen. Yhteytesi puutteellinen. Astuit tähän toivoen toisenlaista elämää. En usko koskaan lähteväni viereltäsi. Olen sisälläsi oleva olento. Ainakin yksi äänistäsi kuulostaa minulta.
- Anonyymi
No voiha harmi🩵🩷
- Anonyymi
Luotan siihen että minuun otetaan yhteyttä, kun jotain maagista on tapahtumassa. Ja maaginen on yhtä kuin sinun ilmestyminen, iso J, kaikkeuteni, my master 🙏🏻
- Anonyymi
Noin pieni maa kuin suomi. jos jonkun tahtoo löytää. löytyy kyllä. Se saattaa kyllä maksaa jonkin verran mutta löytyy. Toki mitä järkeä ois etsiä jotain exää joka lähti jonkun muun mukaan. En etsisi enkä huolisi takaisin. Kun muualla kerran oli parempi niin pysy siellä.
- Anonyymi
Sitä paitsi. Jos minä olisin ollut rinnallasi niin en koskaan olisi jättänyt sinua.
Mun rinnalla oli monta vuotta ihminen joka oli minulle rakas, tärkeä.
En koskaan olisi jättänyt. .
Itse jätit ehjän kodin,kaikki mitä yhdessä rakennettin.
Tapailit muita miehiä. Tiedän. Satutit, Siltikin vielä välitin.
Lähdit sitten, Joku kertoi jälkeenpäin että olit vaihtanut jo useamman.
Tosi hyvä että häivyit elämästäni.
Nyt minulla on kaikki mitä haluan.
Sinä et koskaan voi enää kuulua siihen. Pysy kaukana.
Et ollut sen arvoinen. Valitettavasti.
Et todellakaan enää voisi vähempää kiinnostaa.
Paikkasi vei ihminen joka näyttää myös sen mitä toinen merkitsee. - Anonyymi
Eiköhän se yhteyskanava löydy jos tahtoa oikeasti on.
- Anonyymi
Saat sen selville halutessasi. Tuota tekosyytä ei usko kukaan.
- Anonyymi
Selkeästi et tsiedä myöskään nimeä.. en usko että tulisi hyvä tiimi kun et tunne henkilöä.
- Anonyymi
Aika kädetön pitää olla jos ei keksi mitään keinoa saada yhteyttä
- Anonyymi
Älä sä selitä sulla on kaikki numerot koneellas
- Anonyymi00041
Hyvä ei mullakaan oo sinun numeroasi eikä tarvi ollakkaan kun et osannu muuta kuin olla ilkeä mua kohtaan niin se on nyt good bya
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111441Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa483991Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163207Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1562513Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1022237Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001834Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3121100Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18895- 59827
Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143805