Silmäpussit + tummat silmänaluset

väsyneen näköinen

En löytänyt täysin vastaavaa kysymystä silmäpusseista ja siksi laitan oman kysymyksen tulemaan. Silmäpussit ja tummat silmänaluset kulkee suvussa ja niinpä myös minulla. Terveet elämäntavat ei niihin juuri vaikuta ja aamuisin pussit ovat pahimmillaan. Silmänalusiho on ohut ja nyt ikääntymisen myötä (39v) pienten ryppyjen ilmestyttyä peitto meikillä on käynyt hankalammaksi. Rypyt vaan korostuvat ja iho tuntuu kuivalta. Hoitovoiteet ovat päivittäin käytössä.

Onko mitään hoitoa, joka auttaisi tähän pulmaan? Koko ikänsä kun kuuntelee ihmisten kysymyksiä aamuisin, että oletko saanut nukutuksi, kun olet niin väsyneen näköinen alkaa jo kyllästyttää.

12

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siiri111

      samoin oli minulla..sitten kyllästyin ja tein nopean päätöksen,,kävin virossa alaluomileik..1300eur..(siis heinäkuussa-11) ,nyt kaikki hyvin,leik. onnistui ja arvet ovat jo hyvin parantuneet

    • jaaaa....,,,,

      Vähennä ruokavaliosta suolan osuutta, älä ainakaan tupakoi, äläkä nuku vatsallasi tai syö raskaasti myöhään illalla, tai vedä kahvia tms. diureetteja kauheasti ja harrasta kohtuullisesti liikuntaa - nää on ainakin mun äidin lapsuudessani mulle kertomat kauneusvinkit. Mulla on kanssa silmäpussit, mutten ikinä maksaisi siitä, että menisin leikkauttamaan ne, vaan aina mun naama on ihan normaali aamuiisin, jos toimin em. ohjeilla. Ja ainiin - älä ole tekemisissä ihmisten kanssa, joilla on röyhkeyttä tarpeettomasti huomautella ulkonäöstä - itse ainakaan ikinä kehtaisi millekään puoliututuille huomautella, että näyttää väsyneeltä, koska jos joku on väsynyt niin sitten on. Jos joku mulle sanoisi mun ulkonäöstä ( naisethan selalisista toisilleen eniten huomauttelee, siis kanat sukupuokeni edustajat), niin sanoisin sellaiselle tyypille, että onpas sulla läski perse ja että kuinka kauheesti sä oikein mässäät, kun mä en pääse edes kuuteenkymmeneen kiloon, vaikka yrittäisinkin, tai että miten sulla voi olla noin ruma tukka, vaikka sulla on varaa käydä kampaamossa.

    • shadoweyes

      Hei. Aivan samojen kysymysten kanssa kamppailen, kuin sinä "väsyneen näköinen". Olen myöskin kaikista "jaaaa....":n vinkeistä huolimatta pullottavat silmpäpussit silmien alla joka päivä ja aamu. eli minulla ylimääräistä (perimä!) ihoa ns. roikkuu ja tekee hyvin tilaa turvotukselle alaluomen alle ja siellä myös ylim. rasvaa. Olen käynyt konsultaatioissa useimmissakin paikoissa, noin 3 vuoden aikana. Edelleenkin päätös leikkauksesta vahvistuu. Kun tuo ilme väsyneestä ja turvonneista silmistä ei tietenkään ole helpottunut vuosien myötä yhtään, hieman vain pahentunut. Leikkauksessa käyneiden kuvia on ollut hyvin vaikeaa saada nähdä missään. On se sen verran salaista salatiedettä! Mutta uskoisin, että joku edes uskaltautuisi näyttäytymään joskus, että millaista tulosta on saatu aikaan. Voi olla että ei enää ole halukas kuviaan julkaisemaan, jos on pulittanut liki 2000 euroa operaatiostaan (tämän päivän hinta Suomessa). Säästölinjalle tässä aion käydä ja ensi vuonna leikkaukseen menen. Paikkakin on melko varma, jossa se tehdään. Ei muuta kun jaksamisia silmäpussien kanssa. Mieti rauhassa vaihtoehtoisia paikkoja ja valitse itsellesi eniten luottamusta herättävä kirurgi ja oper.paikka. Siitä se lähtee, ja uskon, että ilme piristyy, jos ylimäärä otetaan pois, jos sellaista selvästi on.

    • 91479

      Mulla taas tummat silmänaluset , jotkut meikkivoiteet vähän peittää muttei paljon olen kokeillut lumenen agua silmänympärys geeliä ei auttanut mikähän tähän voisi auttaa?Elän terveesti en tupakoi,nukun pitkää,syön terveellisesti,ulkoilen ja liikun.

    • Marita47v.

      Leikkuutin omani 10 vuotta sitten ja elämänlaatuin parani samantien. Olin levänneen ja fressin näköinen. Lääkäri sanoi, että silmäpussit, ikävä kyllä, uusivat useimmiten. Pitää paikkansa. Harkitsen uutta leikkausta parin vuoden sisällä. Maksan, mitä hyvässä paikassa tarvitsee, se on vaikka lainanoton väärtti. Kunnolliset elämäntavat eivät poista sukurasitteena periytyviä silmäpusseja. Leikkaus on pikku juttu, paikallispuudutuksessa
      reilu tunti.
      SUOSITTELEN!!! :)

    • Munuaiset kuntoon

      Kiinalaisen lääketieteen mukaan tummat silmänaluset ovat merkki rasittuneista munuaisista. Eli ensimmäiseksi pitäisi kiinnittää huomio siihen mitkä tekijät rasittaa munuaisia.

      -Stressi: liian vähäinen uni, liikaa työtä tai muuta aktiviteettiä, alkoholi, tupakka, suola, kaakao, sokeri ja se ettei juo tarpeeksi nestettä.
      -Yksi suurin kehoa stressaava tekijä on ummetus, eli ei muuta kuin suolihuuhteluita, pellavansiemenrouhetta ja kuituja kehään.

      Sitten tulisi hoitaa munuaisia.
      - Syömällä runsaasti keittoruokia, kalaa ja mereneläviä, kurkkua, vesimelonia, sikaa ja merilevää/kombua taikka noria, sekä munuaispapuja. Vältä happamia tuotteita kuten olutta, alkoholia, hiivaa etc.
      - Juo aamulla herättyäsi 1litra haaleaa soodavettä, ei kylmää. Tai inkivääriteetä, kaneli lämmittää munuaisia myös. Älä juo limsoja tai muota juomia joissa on hiilidioksidia tai kofeiinia.
      -Marshmallow root powder on yksi parhaita munuaisia puhdistavia yrttejä persilijan ja korianteria lisäksi.

      Munuaisten lisäksi tulisi hoitaa munuaisia tukevia elimiä, kuten keuhkoja ja paksusuolta, ihoa. Kuten aikaisemmin jo mainitsin ummetuksen ja tupakoinnin kohdalla.
      - Huolehdi, että saat tarpeeksi happea, käy lenkeillä jotka eivät rasita kehoasi, eli todella kevyesti. Tuuletat näin tympeän hiilidioksidin pois kehostasi ja autat suolentoimintaa.
      - Sauno ja käytä savea ihollasi, kuivaharjaa ihoa
      - Syö valkosipulia ja sipuleita, sekä tofua, kanaa, vältä makeaa ja tulista ruokaa.
      - Varmista kalsiumin, pii:n ja magnesiumin saantisi, nämä aineet tukevat munuaisia. Etenkin jos juot kahvia/kaakaota tai tupakoit, niin kulutat suuria määriä kalsiumia ja magnesiumia. Älä syö liikaa proteiinia, koska keho joutuu muuttamaan ylimääräisen proteiinin ureksi ja tämä prosessi syö kalsiumi varojasi.

      Jos alaselkäsi on kipeä saattaa se olla merkki munuaistesi kireydestä. Kireyttä voi poistaa hieromalla, piikkimatolla ja lämpötyynyllä tai lämmitetyllä merisuolalla, jonka voi levittää patjaksi alaselän alle pyyhkeen sisään.

      Nämä ohjeet eivät toimi yhdessä yössä vaan vaativat elämäntavan muutoksia ja pitkäaikaista hoitoa. 20 vuotta munuaisia tuhoava elämäntapa ei korjaannu päivässä tai viikossa ja pussit silmien alla saattavat jopa ensin pahentua. Toisilla voi olla heikot munuaiset luonnostaan, mutta joka tapauksessa kaikki hyötyvät näistä ohjeista.

      • Nii ja vielä

        Niin vielä yksi erityisen hyvä ruokalaji, jolla voi ladata munuaiset täyteen nopeasti on luuydinkeitto tai aivot. Eli naminamia vaan luuydintä ja aivoa syömään niin johan silmäpussit lähtee. Alatoopissa on keuhkoa ja sekin tukee munuaisia, tai sitten pelkää keuhkoa syömään. Namsk!

        Älkää vaan syökö maksaa, se on hapanta se. Joten oikein luvan kanssa voitte jättää maksalaatikot ja makkarat kauppojen hyllyille muiden verimakkaroiden ja lättyjen kanssa.


    • 67676436473

      maailman turhinta paskaa tämäkin

    • Hei,

      Tällä hetkellä markkinoilla on yksi täyteaine, jonka kerrotaan auttavan tummiin silmänalusiin. Alamme todennäköisesti lähitulevaisuudessa antamaan näitä hoitoja. Voisit tulla käymään maksuttomalla plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan vastaanotolla niin kerromme lisää ja voimme suunnitella millainen hoito tulisi kohdallasi kyseeseen.

      Ystävällisin terveisin

      plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat

      • qwq

        Hei! Minkä nimistä tämä täyteaine on, joka auttaa silmänalusiin?


    • elämä pilalla
    • Pandaneiti

      Hei!

      Olen kuullut, että tummat silmänaluset voisi hoitaa laserilla. Miten on? Täyteaineista olen kuullut huonoa, nähtävästi se pitäisi aika ajoin myös uusia?

      Onhan se tympiää ku ei viihti valokuvissa hymyillä, kun naaman peittää silmäpussit..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1873
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      951
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      924
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      777
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe