Uskottomuussivusto

br..

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/kuohuttava-pettamissivu-suomeen---raju-vaite-suomalaisten-uskottomuudesta/art-1288417295269.html

Väittää, että 60-70% suomalaisista pettää kumppianiaan. Ja siksi on ihan normaaliakin pettää kumppaniaan, onhan niin mahdollista piristää parisuhettaan ja palauttaa siihen intohimo.

Eli uskottomuuden "arkipäiväistäminen" on ihan hyvä markkinointikikka. Luodaan mielikuva, että pettäminen on ihan jees ja itse asiassa suotavaakin ja kaikkihan sitä tekee.

Tulee mieleen, että joka tohon uskoo, ei varmaan itse asiassa tarvi mitään pettämispalvelua vaan omin nokkineen pystyy hoitamaan homman.

7

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y.b..

Niin. Ei tarvii ei. Mutta tossa tulee kaupan päälle sitten ikään kuin yleinen hyväksyntä toiminnalle. "Tää on ihan normaalia ja hyväksyttävää, koska on tällanen sivustokin" :(
      Mutta nyt menoks, sano annielennox..

• br..

Jeps.

Here comes the rain again laulaa annie upealla äänellään osuvasti kun akkunasta kahton ennen ulos menoa..

• £££

kaikella voi tehdä rahaa ihminen on kekseliäs

• Loistava markkinapaikka prostituoiduille.

• Kirkko on tehnyt pitkään työtä uskollisuuden puolesta - siis et se on jees ja yksiavioisuus normi. Kaikkihan haluu vaan yhtä - ja mielellään yhdessä asennossa. Sanoisin et keskimäärin meillä on enempi epärealistinen kuva ihmisen seksuaalisuudesta ja ahdasmielinen käsitys on pitkän ajan indoktrinaation tulos. Näinä nationalistisina äärikonservatiivisina aikoina kaipaamme todellakin vastapainoa.

• "Väittää, että 60-70% suomalaisista pettää kumppianiaan"

Muistaakseni jotkin suomalaiset tutkimustuloksetkin antoivat lähes noin ison prosentin. Jos vaikka 35 vuoden ikään ei ole koskaan hairahtunut, niin ei kannata kauheesti hehkutella...seksielämää/-parisuhde-elämää on takana vasta 5-20 vuotta ja edessä voi olla vielä vaikka 40 vuotta, jonka aikana voi tapahtu vaikka mitä. Mä oon sitä mieltä, että ihminen muuttuu koko ajan ihmisen perusluonne ja arvomaailmakin muuttuu enemmän tai vähemmän jatkuvasti johonkin suuntaan, elämäntilanteiden muuttuessa.

Kuka sen tietää vaikka minustakin tulee vielä työtön viherpiipertäjähippi joka viettää päivänsä asematunnellissa rastaletti reggaepoikien kanssa ganjaan poltellen.

• kirp-su

"Tulee mieleen, että joka tohon uskoo, ei varmaan itse asiassa tarvi mitään pettämispalvelua vaan omin nokkineen pystyy hoitamaan homman. "

Tuota just mietin. Mitä hittoa siihen mitään sivustoja tarvii, senkun kävelee ovesta ulos ja katsoo maailmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1618
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      67
      1591
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      164
      1370
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1237
    5. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      279
      1195
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      106
      1191
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1059
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      61
      1056
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      91
      982
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      960
    Aihe