eronneet naiset...

haluan elää yksin..

Hei,miehet! Kertokaas joku miksi, niin monet teistä luulee ETTÄ, kun pariskunta eroo, niin nainen on sitten HETI uutta etsimässä ja tahtoo vaikka vain sex heti eron jälkeen???
Minua ärsyttää kun jopa tutut miehet tulee eron jälkeen "vonkaamaan" ehdottelemaan ja luulee että olen "puutteessa"!
Vaikeaa pitää NORMAALIA yhteyttä ja käyttäytyä normaalisti, kun heti miehet luulee et koitan iskee niitä! Varatut naiset kyllä saa heittää mitä vaan mut jos sinkku nainen päästää susstaan kaksmielisiä on se joillekkin miehille kuin "kutsu" sänkyyn! Ihan oikeesti tarviin vain ja ainoostaan miehen apua porakoneen kanssa jotta saisin tauluja seiniin jne.Ei lainkaan ole aikomusta etsiä miehiä sänkyyni tai uutta suhdetta v'ähään aikaan, miksi se on vaikeaa tajuta et nainenkin voi elää sinkkuna ilman että olisi joka miehen perään!!!

29

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä h*lvettiä? Eikö sulla pysy porakone kädessä?

Ihme uusavuttomuutta...

• Höh. Älä kiusaa naisia :D. Kyllä mulla pysyy. Se onkin pahempi sinkkuuden syys, kun osaa tehdä miletei kaiken itse ja eikä muista ja ehdi esittää uusavutonta :DD

• Sxthsense kirjoitti:

Höh. Älä kiusaa naisia :D. Kyllä mulla pysyy. Se onkin pahempi sinkkuuden syys, kun osaa tehdä miletei kaiken itse ja eikä muista ja ehdi esittää uusavutonta :DD

Äh. Mikä syys, kun syy! :)

• Sxthsense kirjoitti:

Höh. Älä kiusaa naisia :D. Kyllä mulla pysyy. Se onkin pahempi sinkkuuden syys, kun osaa tehdä miletei kaiken itse ja eikä muista ja ehdi esittää uusavutonta :DD

Kiusaa? Heh... Enhän minä sellaisia...

• Tokmannilla porakone
        Sxthsense kirjoitti:

.

Tokmannilla on porakoneet

Osta se 14 volttinen tupla-akuilla älä niitä 12 volttisia leluja

.

• Tokmannilla porakone kirjoitti:

.

Tokmannilla on porakoneet

Osta se 14 volttinen tupla-akuilla älä niitä 12 volttisia leluja

.

Ei ne voltit, vaan ne ampperit...

• Genio.Mente kirjoitti:

Ei ne voltit, vaan ne ampperit...

Eli kun on 2 A:n akku, niin alkaa olla jo jotain. 14 voltin ja 1,3 A akuilla ei tee vittuakaan. Tai kotikäyttöön kelpaa, muttei ei enää ammattikäyttöön. Tuskin sitä kotonaan kukaan niin paljon niitä ruuveja ruuvaa...

• Tässä tapauksessa:.!
        Genio.Mente kirjoitti:

Eli kun on 2 A:n akku, niin alkaa olla jo jotain. 14 voltin ja 1,3 A akuilla ei tee vittuakaan. Tai kotikäyttöön kelpaa, muttei ei enää ammattikäyttöön. Tuskin sitä kotonaan kukaan niin paljon niitä ruuveja ruuvaa...

.

satun nyt vain tietämään kokemuksesta että ne tokmannin keltaiset isompivolttiset ei paljon häviä ammattivehkeille

Ainut puute että ehkä akkuja ei saa samaan tapaan kuin ammattivehkeisiin

.

• kaksin kaveriksi

Samaan ilmiöön on tullut törmättyä...
        Olet eronneena jonkinlainen tabu. Perhetutut eivät kyläile enää pariskuntina, vaan vain rouva poikkeaa kahville, jo hänkään. Olet jonkinlainen saalistuksen kohde, ylettömästi s...ä tihkuva, tyrkky. Vaikka itse kokisit ihan jotain muuta !

5vuotta ilman baari-iltaa, ilman ainuttakaan seksikokemusta, ark isena ahertajana, ehostamatta, vaatteet kirpparilta, silti -! Olen jonkinlainen vaarallinen vamppi ympäristön silmissä. Enkä taatusti ole yrittänyt ainuttakaan miestä iske !

Nyt luovutin. Totesin, että yhteiskunta ei ole kypsä itsenäisiin, pärjääviin naisiin. Kipuilen siis parisuhteessa, jotta voisin olla sosiaalisesti vakavasti otettava yksilö. Surullista.

Eli ihmisen on oltava parisuhteessa, jotta voi olla parisuhteessa olevien henkilöiden ystävä !

• br..

Tolla on pitkät geneettiset perinteet luolamiesajoista lähtien. Naisen pitäis olla riippuvainen miehen ruuansaalistus- ja nautintonuijasta ja ellei muka ole, esittää vaan :)

• Aasikin tietää että taulun ripustamiseen ei tarvita ei porakonetta eikä miestä.

• haluan elää yksin

Kyllä vaan tarvitaan kun ei ole varaa ostaa porakoneita jne, työkaluja ja on kipsilevyseinät joihin ei voi mitä tahansa naulaa lyödä jotta taulut jne. pysyy ja ei riko kauheesti seinää ja viellä vuokra seinää!!! p.kle.

Enkä todellakaan haluu "eisttää" mitään uusavutonta!

Ps. sinä vissiin osaat ommella napit, verhot jne. ompelukset,et tarvii "naista" mihkään kotihommiin??

• haluan elää yksin kirjoitti:

Kyllä vaan tarvitaan kun ei ole varaa ostaa porakoneita jne, työkaluja ja on kipsilevyseinät joihin ei voi mitä tahansa naulaa lyödä jotta taulut jne. pysyy ja ei riko kauheesti seinää ja viellä vuokra seinää!!! p.kle.

Enkä todellakaan haluu "eisttää" mitään uusavutonta!

Ps. sinä vissiin osaat ommella napit, verhot jne. ompelukset,et tarvii "naista" mihkään kotihommiin??

Mene sinä vaikka Starkkiin ja kysy neuvoa. Ei stna tuo voi olla niin vaikeaa.

(hankalaa naurua)

• haluan elää yksin
        cillae kirjoitti:

Mene sinä vaikka Starkkiin ja kysy neuvoa. Ei stna tuo voi olla niin vaikeaa.

(hankalaa naurua)

Just, jos sä eroisit niin varmaan ekana menisit OSTAA ompelukoneen ja neuloja ja lankaa jne. et saisit verhot asuntoon jos ei vanhat käy....
        On kuule muuta rahan menoo kuin ostaa työkaluja ja ei varmaan kukaan2mies" helpolla lainaa kun en ole JOUTUNUT "SAANUT" niitä käyttää kun on ollut miehinen mies joka hoiti ne hommat ja minä ns. naisten hommat eli ne työt mitkä helpommin osasin.! Ei kaikkien tarvii osata kaikkee,kyllä kun aikaa menee ja rahat ei kaikki loppu ennen kuun loppua minä jo saan hankittuu poran jne. ja ehdin opetella niitä käyttää, ei ne Starkista niitä LAINAA,neuvoo kyllä ps. ei kaikki miehetkään osaa ruuvareita käyttää, tiedät kyllä! :)olispa kiva sun kans "riidellä" enemmänkin...(pientä hihitystä)

• haluan elää yksin kirjoitti:

Just, jos sä eroisit niin varmaan ekana menisit OSTAA ompelukoneen ja neuloja ja lankaa jne. et saisit verhot asuntoon jos ei vanhat käy....
        On kuule muuta rahan menoo kuin ostaa työkaluja ja ei varmaan kukaan2mies" helpolla lainaa kun en ole JOUTUNUT "SAANUT" niitä käyttää kun on ollut miehinen mies joka hoiti ne hommat ja minä ns. naisten hommat eli ne työt mitkä helpommin osasin.! Ei kaikkien tarvii osata kaikkee,kyllä kun aikaa menee ja rahat ei kaikki loppu ennen kuun loppua minä jo saan hankittuu poran jne. ja ehdin opetella niitä käyttää, ei ne Starkista niitä LAINAA,neuvoo kyllä ps. ei kaikki miehetkään osaa ruuvareita käyttää, tiedät kyllä! :)olispa kiva sun kans "riidellä" enemmänkin...(pientä hihitystä)

Heh.. Sori tunkeiluni, mutta...

Oletetaan, että tulisin ja auttaisin sinua tekemään sulle ne "miesten työt", niin lupaisitko olla kinumatta seksiä sen jälkeen?

• Genio.Mente kirjoitti:

Oletetaan, että tulisin ja auttaisin sinua tekemään sulle ne "miesten työt", niin lupaisitko olla kinumatta seksiä sen jälkeen?

Tai mikä vielä pahempaa...

Lupaisitko olla jatkossa tekemättä tikusta asiaa, jotta saisit minut(mahdollinen parisuhde mielessä) taas sillä verukkeella kyläilemään luoksesi, koska tarvitset taas minut tekemään "miesten töitä"?

• haluun elää yksin
        Genio.Mente kirjoitti:

Miksi ihmeessä kinuaisin sex???? En tarvii.Voin homman hoitaa itsekkin silloin kun huvittaa! Mä EN voi olla miehen kanssa jota kohtaan en tunne vetovoimaa/tunteita! Mä vissiin niin outo mut mulla kestää kauan et alkaisin kinnostua kenestäkään,eli pitkään pitäs tutustua et kiinnostuisin siinä mielessä et petiin haluisin!!!
        Haluisin/kelpuuttaisin kotiini vain semmosen miehen joka,aidosti haluisi auttaa, joten hän itse sanoisi et soita jos tulee jotain tai vaikka itse joskus soittaa ja kysyy onko kaikki ok.
        Koskaan ei tiedä mitä taphatuu,jos vaikka kiinnostuisinkin, ja hänkin voisi kinnostua ja mitä pahaa siinä olisi JOS molemmat sinkkuja?
        Maailmassa on viellä niitä miehiä jotka OIKEESTI haluu vapaallaan tehdä jotain hyvää ja se voi olla avuttoman naisen auttamista!! jotkut jopa vapaa ajallaan esim.spr. n. avustus töissä!!! Sä hyvin vääris piireis liikut kun luulet et kaikki naiset haluu sex. tuntemattomienkin kans!! Sitä voi olla ilman miestä vaikka vuos kausia,ei sex. ole elämän ehto!

• i want to be aloun
        haluun elää yksin kirjoitti:

Miksi ihmeessä kinuaisin sex???? En tarvii.Voin homman hoitaa itsekkin silloin kun huvittaa! Mä EN voi olla miehen kanssa jota kohtaan en tunne vetovoimaa/tunteita! Mä vissiin niin outo mut mulla kestää kauan et alkaisin kinnostua kenestäkään,eli pitkään pitäs tutustua et kiinnostuisin siinä mielessä et petiin haluisin!!!
        Haluisin/kelpuuttaisin kotiini vain semmosen miehen joka,aidosti haluisi auttaa, joten hän itse sanoisi et soita jos tulee jotain tai vaikka itse joskus soittaa ja kysyy onko kaikki ok.
        Koskaan ei tiedä mitä taphatuu,jos vaikka kiinnostuisinkin, ja hänkin voisi kinnostua ja mitä pahaa siinä olisi JOS molemmat sinkkuja?
        Maailmassa on viellä niitä miehiä jotka OIKEESTI haluu vapaallaan tehdä jotain hyvää ja se voi olla avuttoman naisen auttamista!! jotkut jopa vapaa ajallaan esim.spr. n. avustus töissä!!! Sä hyvin vääris piireis liikut kun luulet et kaikki naiset haluu sex. tuntemattomienkin kans!! Sitä voi olla ilman miestä vaikka vuos kausia,ei sex. ole elämän ehto!

.

Greta Garbo on palstoillamme

http://youtu.be/tojjWQvlPN8

.

• Sxthsense kirjoitti:

*tirsk* :D

Ehkä ihan tuon tason dramatiikkaan ei ole varaa :D

Asetin itseni mielikuvissani talon porraskäytävään avoinna olevalle ovelle huokailemaan jokaiselle ohikulkijalle tuota samaa :x'D

• Waltavaa draamaa
        Sxthsense kirjoitti:

Ehkä ihan tuon tason dramatiikkaan ei ole varaa :D

Asetin itseni mielikuvissani talon porraskäytävään avoinna olevalle ovelle huokailemaan jokaiselle ohikulkijalle tuota samaa :x'D

.

täällä on kaikki pelkkiä draamaqueeneja jatkuvalla syötöllä

.

• elä vaan mieluusti
        haluan elää yksin kirjoitti:

Aika moni mies kuule osaa noi jutut jo ihan kotona opetettuna. Se on taas näitä naisten kuvitelmia ettei mies osaa hoitaa kotia tai tehdä ruokaa. Jokainen koittaa tavallaan tehdä itsestään tärkeää...

Moni mies ei tee koska muija olettaa ettei mies osaa ja tekee siksi. tai siksi että kun teet jotain niin se sama muija tulee selän taakse arvostelemaan tekotapaasi, jälkeä tai mitä vittua vaan sattuukin! Antakaa niiden miestenne tehdä tavallaan älkääkä ruikuttako niin ehkä tekevät toistekin.

• rouvanamu.47

Itselläkin asumuserossa asuvana hirvittäis pyytää ketään hahmoa porakoneen kanssa paikalle, siinä liikkuu jo hitusen liikaa testosteronia matkassa :)

Jos asuu vuonna -39 rakennetussa talossa ei tarvi tehdä tikusta asiaa vaan sitä on aina, onnekseni minulla on jo luottoremppamies joka hoitaa ns: "miesten työt" :)

Tästä vaan jotenkin tuli mieleen napapiirin sankarit ja tyyppi sahaamassa jäätä.. kuinka saman asian voi tulkita monella eri tavalla.. mielestäni hauska leffa !

• Tota varten on iskätkin keksitty, jos ei poraa itse osaa käyttää. ;-) Tietty jos ei ole iskää tai omia käsiäkään.....

• kirp-su

No eihän se nyt noin mene.

Katsos kilautat sitä naapurin ovikelloa, ja kysyt anteeksi pyydellen rouvalta, voisiko hänen miehensä käväistä auttamassa, ja lupaat maksaa ja tarjota heille kahvit. No sit se täti lupaa, et apua tulee. Kohta siun ovikellos soi, ja luulet sen ukon tulevan, mut siä onkin se rouva työkalujen kans ja pistää koulut seiniin. Sit se jää kaffeille,ja puhutte vaik mistä. Sit teistä tulee kaverit

Kato 2 kärpästä yhdellä iskulla :D

• haluan elää yksin

No niin hommat hoidettu,sisko ja sen mies tuli kyläänn kun lähtevät mokomat lomalle ja jättävät koirat mulle! No sai mies hetken etsiä sopivia ruuveja että sai taulut seinään.
        Naapurin miehellä riittää hommia, on iso lypsykarja, eikä emäntä varmaan porakonetta osaa käyttää on sen verran vanha nainen.
        Mutta ei hätää, lupas siskon mies takastulessa laittaa jos viellä jotain ilmenee, mahtasko se maalata tuon ulkosaunan ?

• "Hei,miehet! Kertokaas joku miksi, niin monet teistä luulee ETTÄ, kun pariskunta eroo, niin nainen on sitten HETI uutta etsimässä ja tahtoo vaikka vain sex heti eron jälkeen???"

- Siksi koska useimmat ovat...Minulle on tullut tuollainen käsitys tässä vuosien saatossa sen takia, koska lähes poikkeuksetta itseään tyrkyttävät ovat 1-4 viikkoa sitten eronneita tai sitten ovat vasta eroamassa.

• sinkkunako aina??

opettele käytämään ite porakonetta. niin mäki opettelin. Nyt on kämppä remontoitu ja jälki on melko siistiä. Ammattimiehet eivät hekään aina tunnu osaavan viimeistelyä.(kokemusta on..)
      Mul on onneks niin karmeen ihmisen maine, ettei kukaan oo vahingossakaan tullu ehdottelemaan mitään. Omasta mielestäni en sitä ole, mitä puhutaan. Joten saan olla rauhassa ja olen ollutkin jo useamman vuoden. :) Ja kaks mielistä läppää heitän minkä ehdin.. :)

• vasarakirves

Itse olen kyllä käyttänyt huoltoyhtiön palveluita niihin kodinkunnostustöihin, joita en itse osaa, tai en omista tarvittavia työkaluja. Nykyinen mies ei ole sen enempää remonttireiska kuin edellinenkään.
      Kylläpä tuntuisi oudolta perustaa seurustelusuhde esim. porakoneen omistukselle.
      Tuttavilta olen kyllä kuullut, että tuo eronneen, jopa lesken vonkaaminen on tosiasia,-oma isäni kärsi siitä suunnattomasti vielä surressaan äitini kuolemaa. Olenpa taas kerran onnellinen siitä, että omat, pitkäaikaiset miesystäväni ovat miehiä eivätkä ääliöitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1738
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1698
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      332
      1439
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1280
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1259
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1107
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      97
      1043
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      980
    Aihe