Jos nainen ilmaisee kiinnostuksensa sinuun, mutta sinä et ole kiinnostunut, kuinka toimit?
Kerrotko suoraan, että et ole kiinnostunut vai etkö reagoi mitenkään?
Olisihan se nyt ihan kiva, että jos ei ole kiinnostunut, niin viitsisi sen edes sanoa eikä toinen elättele turhia toiveita.
Mies, miten toimisit?
46
234
Vastaukset
- 4-23
Kerron suoraan että en ole kiinnostunut, jos toinen kertoo ensin suoraan että on kiinnostunut minusta. En kuitenkaan rupea mihinkään arvausleikkeihin flirtin ja elekielen perusteella. Semmoiseen en reagoi mitenkään.
- Daddy Cool
Suoraan kiinnostuksenilamukseen sanon joko että et oikein mun tyyppiä tai sitten valehtelen olevani varattu. Jälkimmäinenn siinä tapauksessa, jos nainen vaikuttaa kovin epävarmalta itsestään, enkä halua lannistaa häntä.
- kokemustalöytyy
Kaikessa elämässä rehellisyys itseään ja toista kohtaan on tärkeintä. Kovempaa koskee, jos pitkittää tilannetta ja antaa toisella turhia toiveita. Ole mies ja elä reilusti. Älä käytä valheita pakoteinä. Se on itsensäkin pettämistä. Naisena arvostan suoraa ja rehellistä otetta. Sellainen kyky herättää minussa kunnioitusta miestä kohtaan. Jos mies ei osaa olla sanojensa takana, en vaivaudu tuhlaamaan elämääni sellaiseen. Ansaitsemme kaikki hyvän elämän, jossa molemmat ovat onnellisia ja voivat kunnioittaa toisiaan. Säälillä ja miellyttämisellä saa aikaan pahoja haavoja, vaikka yrittää parhaansa mukaan olla kiltti. Reilu meininki ja lähimmäisen kunnoitus peliin!
- ihmettelijä-n
No näin mäkin ajattelisin, että sanois sitten suoraan, jos ei kiinnosta.
Oon siis eräälle miehelle ilmaissut kiinnostukseni ennen ja jälkeen kun päädyimme kesällä samaan sänkyyn.
Miksi ei vain sano, että "ei kiinnosta, jätä mut rauhaan?!"?
Tässä on kyllä pari muttaakin matkassa ja oon miettinyt, voisko nekin vaikuttaa..- 31
jos mies kerta on jo saanu sulta p'llua, olettaa sun ymmärtävän että se on sitten nähty eikä siitä sen enempää
- voiko näin sanoa?
Sanoisin että, "Kiitos".
Ja ehkä jatkaisin, "En ole vielä ehtinyt miettiä olenko kiinnostunut vastavuoroisesti, koska tämä ilmoitus tuli niin yllättäen enkä ollut ajatellut tällaista mahdollisuutta."- Eikö tämä
ole just sellaista ympäripyöreätä liirumlaarumia, jonka jälkeen nainen jää pähkäilemään loppuelämäkseen?
- rakkauren uhri
Óli tosiaan kiusallista silloin kerran, kun Jazuli oli huoltomieheltä huijannut avaimenikin ja kantanut jo muuttokuormansakin meille sillä aikaa, kun olin töissä.
Kun tulin kotiini soi stereo kaakossa imelää roskamusaa, ruokakin oli valmiina ja petattu hienot pitsiset satiinilakanatkin.
Yritin Jazulille hienvaraisesti sanoa, että olisi ihan toisenlaisia naisia kierroksessa, mutta Jazuli kälätti pikkmustissaan tanssien, eikä kuulut
mitään.
Onneksi naapurini oli soittanut mustamaijan liian kovan musiikin vuoksi
ja vei Jazulin putkaan. - ihmettelijä-n
Jos niin olisikin, että häntä ei kiinnosta, niin kuinka vaikeaa voi sitten olla kertoa se?
Se veisi hänen elämästään ehkä yhden minuutin?- Tunteeko sinua edes?
Jotenkin liian tutun kuuloista. Omalla kohdallani täysin sama juttu enkä ole vastausta saannut tähän päivään mennessä. Täysin munaton mies ja luulen, että on tehnyt lukemattomille naisille tuon saman tempun eli pitää heitä epätietoisuudessa eikä sano suoraan, että ei kiinnosta tai että juttu ei toimi.
Riippuu olotilasta, todennäköisesti sanon suhteellisen suoraan ettei kannata tuhlata ajatusta minuun.
Olen joskus moisessa tilanteessa sanonut, että olet mukava ihminen, mutta valitettavasti minulla ei ole tarpeeksi tunteita enempään. Tunteitaan kun ei voi pakottaa.
Koskaan en ole vielä itkupotkuraivareita aiheuttanut, joten ei se ihan pieleen ole mennyt.- kirp-su
Paljompa siinä varmaan kehtais itseään enempää itkupotkuraivareilla nöyryyttää, kun on jo nolannut itsensä juuri.
kirp-su kirjoitti:
Paljompa siinä varmaan kehtais itseään enempää itkupotkuraivareilla nöyryyttää, kun on jo nolannut itsensä juuri.
Miehiltä se kuulemma onnistuu, mutta mehän pääsääntöisesti olemmekin pakkien saamisen karaisema sukupuoli. Kunhan nyt yritin sanoa, että täydellinen kuvioista häviäminen sanaakaan sanomatta tai joku moukkamainen lause väärässä paikassa voi nolostumisen lisäksi aiheuttaa vihaa tai jopa kostonhalua. Osaa naisetkin pakit saatuaan homoksi ja impotentiksi haukkua.
- kirp-su
Ratikkakuski kirjoitti:
Miehiltä se kuulemma onnistuu, mutta mehän pääsääntöisesti olemmekin pakkien saamisen karaisema sukupuoli. Kunhan nyt yritin sanoa, että täydellinen kuvioista häviäminen sanaakaan sanomatta tai joku moukkamainen lause väärässä paikassa voi nolostumisen lisäksi aiheuttaa vihaa tai jopa kostonhalua. Osaa naisetkin pakit saatuaan homoksi ja impotentiksi haukkua.
Meitä on moneenjunaan, ja osa jää vielä asemallekin.
Mikäli on tarve haukkua ja nöyryyttää, vihanhallintakurssi voisi olla oikea paikka. Ja kun ei kerran ole saanutkaan,mistäs sitä toisen taitoja olisi edes arvioida.Tosin sekin on lapsellista.
- Voi huokaisi
Joo,itsekin naisena toivoisin edes sen verran arvostusta ja kunnioitusta, että saisi suorat pakit. On kullekin tullut vastaan näitä, jotka jättävät kaiken arvailun varaan (myöhemmin paljastunut, että on varattu). Kuinka nöyryyttävää ja alhaista!
En tiedä miksi jotkut kokevat olevansa niin toisen yläpuolella, tai sitten tällaiset miehet kuvittelevat, että nainen saa raivokohtauksen tai vastaavaa, eivätkä siis uskalla sanoa suoraan. Laittaisivat edes tekstarin! - br..
Tällainen jutska oli ajankohtainen vähän aikaa sitten. Sanoin, että olet kiva nainen, kaverina. Mikä on aivan totta. Ja kyllä viesti perille meni.
- No miksi
ihmeessä sanoa mitään, kun sieltä saattaa vielä jokin kiva hetki irrota.
Ja voisihan tämän kääntää niinkin päin, että miksi ihmeessä naiset eivät tajua, että sanomattomuus tarkoittaa: "Ei kiinnosta, ei!" Ei tätä voi olla niin vaikea ymmärtää. Turhat toiveet on pelkästään naisten vika. (Tai miesten, jos mies elättelee turhia toiveita.)- En ymmärrä
No millainen mies jättää vastaamatta jos suoraan kysytään? Ai joo, sinulta ei varmaan saa vastausta tähän kysymykseen...
- Sexyn
Ai niinkö? Multa kyllä irtoo sellaiselle, joka on rehellinen. Jopa pelkkää seksiä voi irrota jos on munaa myöntää ettei halua muuta, esim.seurustelua.
- No miksi
En ymmärrä kirjoitti:
No millainen mies jättää vastaamatta jos suoraan kysytään? Ai joo, sinulta ei varmaan saa vastausta tähän kysymykseen...
et voi vain tajuta, että se tarkoittaa: "Ei"?
- Mutta..
Sexyn kirjoitti:
Ai niinkö? Multa kyllä irtoo sellaiselle, joka on rehellinen. Jopa pelkkää seksiä voi irrota jos on munaa myöntää ettei halua muuta, esim.seurustelua.
ei siis sellaiselle, jonka tunteista ja seurusteluhaluista et tiedä?
- En ymmärrä
No miksi kirjoitti:
Siksi,koska vaikeneminen on myöntymisen merkki!
- Aivan saman kokenut
No miksi kirjoitti:
Kyllä miehen täytyy uskaltaa sanoa naiselle, että ei kiinnosta tai että me emme sovi yhteen, mikä siinä on niin helvetin vaikeaa ? Idioottiko olet vai joku itsekeskeinen narsisti, joka nauttii siitä, että nainen kärsii tilanteesta kun ei tiedä toisen kiinnostuksesta yhtään mitään !!!???
- Aivan saman kokenut
En ymmärrä kirjoitti:
Aivan, vaikeneminen tarkoittaa samaa kuin odottaisi naisen olevan varalla silloin kuin muut naiset antavat pakin.
- jos minä
Aivan saman kokenut kirjoitti:
Kyllä miehen täytyy uskaltaa sanoa naiselle, että ei kiinnosta tai että me emme sovi yhteen, mikä siinä on niin helvetin vaikeaa ? Idioottiko olet vai joku itsekeskeinen narsisti, joka nauttii siitä, että nainen kärsii tilanteesta kun ei tiedä toisen kiinnostuksesta yhtään mitään !!!???
nyt oikein hitaasti yritän kirjoittaa: kun mies ei vastaa kiinnostuskyselyyn, se tarkoittaa sitä, että miestä ei kiinnosta. Piste.
Ei miehen täydy mitään. Ei kenenkään täydy. Oman itsesi vuoksi sinä voit joko tajuta tai olla tajuamatta. Sinun valinta. - Jos nyt
En ymmärrä kirjoitti:
oikein yrittäisit pinnistellä...
Tai mitästä turhia, olet näemmä täysinmenettänyt kykysi ajatella ja ottaa vastaan informaatiota.
- 9+3
Voi tyttöset hyvät.
Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa kyllä yhteyttä ja näkee vaivaa nähdäkseen sinut. Ellei miehestä kuulu mitään tai vain p***u kelpaa, homma on sitten siinä.
Kai te olette kuulleet sanonnan "he's not that into you".- Aikuinenfiksunainen
Niin minäkin naisena teen kun olen kiinnostunut ja tällöin haluan tietää, mitkä mahdollisuuteni ovat eli vastauksen mieheltä. Vain tyhmä mies ajattelee että nykyajan naiset odottaisivat passiivisina.
- jos...
Aikuinenfiksunainen kirjoitti:
Niin minäkin naisena teen kun olen kiinnostunut ja tällöin haluan tietää, mitkä mahdollisuuteni ovat eli vastauksen mieheltä. Vain tyhmä mies ajattelee että nykyajan naiset odottaisivat passiivisina.
olisit fiksu, niin tajuaisit, että jos vastaus on hiljaisuus, se tarkoittaa, että miestä ei kiinnosta.
- Ajaa vai niin
jos... kirjoitti:
olisit fiksu, niin tajuaisit, että jos vastaus on hiljaisuus, se tarkoittaa, että miestä ei kiinnosta.
Joo, selväksi on tullut typerä jankutuksesi. Jatka vain samaan malliin ja toivottavasti kestät myös itse saman kohtelun.
- Ei ole
Ajaa vai niin kirjoitti:
Joo, selväksi on tullut typerä jankutuksesi. Jatka vain samaan malliin ja toivottavasti kestät myös itse saman kohtelun.
mitään 'kestämistä', kun ymmärtää ihmistä.
- Aikuinenfiksunainen
Ei ole kirjoitti:
mitään 'kestämistä', kun ymmärtää ihmistä.
Miksi pitäisi ymmärtää sivistymätöntä ja idioottimaista käytöstä? Kun pomo kysyy sinulta suoran kysymyksen,jätätkö vastaamatta ja oletat, että pomo tajuaa sinun tarkoittavan ei?
On minulta erittäin tyhmää alentua tämän tason jankkaamiseen. Emme selvästikään jaa samaa arvomaailmaa. Toivon sinulle parempaa jatkoa. - juu,
Aikuinenfiksunainen kirjoitti:
Miksi pitäisi ymmärtää sivistymätöntä ja idioottimaista käytöstä? Kun pomo kysyy sinulta suoran kysymyksen,jätätkö vastaamatta ja oletat, että pomo tajuaa sinun tarkoittavan ei?
On minulta erittäin tyhmää alentua tämän tason jankkaamiseen. Emme selvästikään jaa samaa arvomaailmaa. Toivon sinulle parempaa jatkoa.ymmärrän suakin hyvin (vaikka ei sun mukaan pitäisi). Ja mieleni on levollinen.
- Onneksi ei tunneta
juu, kirjoitti:
ymmärrän suakin hyvin (vaikka ei sun mukaan pitäisi). Ja mieleni on levollinen.
" Ja mieleni on levollinen. " Sinun vastauksista päätellen vaikutat ihan tunteettomalta psykopaatilta.
- no varmaan joo,
Onneksi ei tunneta kirjoitti:
" Ja mieleni on levollinen. " Sinun vastauksista päätellen vaikutat ihan tunteettomalta psykopaatilta.
minähän siis olen yrittänyt sanoa, että naisen kannattaa opetella tulkitsemaan miehiä ja jos miehelle ilmaisee kiinnostustaan, eikä mitään saa vastaukseksi, niin selitys siihen on yksiselitteinen. Tästä asiasta tuskin on edes niitä vahvistavia poikkeuksia. Näin minä teen, eikä tarvitse kilahdella miesten sanomattomuuksille.
- Mielenkiintoista....
no varmaan joo, kirjoitti:
minähän siis olen yrittänyt sanoa, että naisen kannattaa opetella tulkitsemaan miehiä ja jos miehelle ilmaisee kiinnostustaan, eikä mitään saa vastaukseksi, niin selitys siihen on yksiselitteinen. Tästä asiasta tuskin on edes niitä vahvistavia poikkeuksia. Näin minä teen, eikä tarvitse kilahdella miesten sanomattomuuksille.
Kyllähän se vastaamattomuus todellakin kertoo miehestä paljon, nimittäin sen ettei sellaiseen luuseriin kannata aikaansa tuhlata...
Kiinnostaa ihan käytännössä, että sä saat viestin, jossa on kysymys, etkä vastaa siihen van hymistelet mielissäsi. Sitten sulle soitetaan, laitetaan toinen viesti, ihmetellään ja soitetaan, ja sinä siis ennemmin kestät näitä turhia ja epätoivottuja yhteydenottoja kuin katkaisisit heti ja selvästi yhteyden? Aika erikoista mielestäni :) Eikö toi ole vähän typerää? - no siis,
Mielenkiintoista.... kirjoitti:
Kyllähän se vastaamattomuus todellakin kertoo miehestä paljon, nimittäin sen ettei sellaiseen luuseriin kannata aikaansa tuhlata...
Kiinnostaa ihan käytännössä, että sä saat viestin, jossa on kysymys, etkä vastaa siihen van hymistelet mielissäsi. Sitten sulle soitetaan, laitetaan toinen viesti, ihmetellään ja soitetaan, ja sinä siis ennemmin kestät näitä turhia ja epätoivottuja yhteydenottoja kuin katkaisisit heti ja selvästi yhteyden? Aika erikoista mielestäni :) Eikö toi ole vähän typerää?minähän olen nainen ja vastaan kyllä aina miehelle, jos joku on kiinnostustaan osoittanut. Teen sen selkeästi ja rehellisesti. (Tosin ei ole ihan ongelmaksi asti ollut sellaista puuhaa.) Aina se yhteydenpito, eli vonkaaminen, ei lopu, vaan jatkuu ja jatkuu. Saattaa olla, että tätä miehet vastaavassa tilanteessa pelkää. En menis sanomaan, että täydellinen hiljaisuus on typerää. Se vain sattuu olemaan joidenkin tapa hoidella kommunikointia. Eikä ihan järkevää lie viesteillä pommittaminenkaan, jos vastaus on pelkkää hiljaisuutta.
- -utelias-
Nainen ilmaisee kiinnostuksensa? Millä tavalla?
- Itävaltalainen mies
Veisin sen kellariin.
- ei kerkiä
Mies sanoo, että hän on kiireinen.
- Väärin!
Voi oikeasti olla todella kiireinen, ei tuo mitään tarkoita!
- Toki,
Väärin! kirjoitti:
Voi oikeasti olla todella kiireinen, ei tuo mitään tarkoita!
voi olla oikeasti kiireinen, mutta kuka nyt kiireisellä miehellä mitään tekeekään?
Ku miettii sitä miten naiset on mulle kiinnostuksensa ilmaissut, niin kyllä sillä hetkellä miehen on aika vaikeeta....kieltäytyä tarjouksesta. Olipa hän kiinnostunut naisesta tai ei.
Mutta onneksi vuosien harjoittelu on tuottanut tulosta ja edelleen saa sanotuksi jotain tyyliin:
"Mä taidan lähtee nukkumaan ihan kotia..."
"Mä oon itse asiassa tälle päivälle jo saunonut."
"Mä taidan olla liian kännissä."- Nainen*
Jos mies ei vaivaudu lähettämään edes tekstarilla, että "olit pelkkä pano, that's it", niin tälläinen mies ei varmaan arvosta naisia millään tavalla?
- hwefvegvfweuwvw
nainen saa syyttä itteään jos jakaa tavaraansa ennen kuin selvii haluaako mies panon vai oikean suhteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751738- 591698
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3321439Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671280Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081259Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621107- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin971043Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980