Olen 16 vuotias tyttö ja pisin suhteeti päättyi juuri. Sen jälkeen koitin tehdä normaaaleja juttuja mutta tajusin että olin puolessa vuodessa (jonka seurustelin) menettänyt lähes kakikki ystäväni. Huomaan kaipaavani jotain ja olen yksinäinen, en välttämättä kaipaa mitään muuta kun vaa netti seuraa ja voisiko joku kertoa kivoja chetteja joissa voisi puhua muille samassa lilanteessa. Muita asioita jonka tyypisten ihmiseten kanssa olisi kiva puhua vaikka musiikista olen tyyiltäni hieman emomainen ja minulla on ollut nyös koko suhteen ajan masennus ja syömishäiriö. Että jos tiedätte jotain chattejä jotka voisivat tähän kuvaukseen sopia olisi ihana kuulla :)
Seuraa eron jäleen
juuri eronnut
1
215
Vastaukset
- Moi:)
Kuulostaa todella tutulta tunteelta, ja ehdotan että sun kannattaisi liittyä johonkin kirjeenvaihtoon jonkun kanssa :) Se voisi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775