Olen ruma miten voisin olla paremmannäköinen?

+034+217

Hei!Olen kärsinyt ulkonäöstäni paljon vartaloni on muuten ihan hyvä , mutta kasvot ei enimmäkseen inhoan kasvojen muotoa ja nenää,olen ajatellut mennä kauneusleikkaukseen,mutta ei oo varaa.Olisko mitään keinoja joilla tulisin paremmannäköiseksi mulla ei ole hirveitä vaatimuksia ulkonäön suhteen,mutta kuitenkin.

4

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosmetologi-Gatja

kannattaa aloittaa hiusten leikkauksesta ja värjäyksestä. Sopiva malli tuo pirtsakkuutta. Suosittelen myös hampaanvalkaisua (100-200e),hoida sammalla hampaan reiät ja hammaskivi kuntoon. Silmälasit voivat tuoda kasvoille ryhtiä (värikkäät) tai päinvastoin jos käytät paljon silmälaseja ,hanki piilolinssit (vaikka värillisinä). Meikki pohja kannattaa olla hyvä (joe blasco tai vastaava) ja poskipinaa kannattaa aina käyttää. Vaate valinnoissa voi kysyä tavaratalojen pukeutumispalvelun neuvoja (mitään ei tarvitse ostaa).
      Häiritsevät luomet kasvoilla ja vartalolla kannattaa leikkuuttaa pois vaikka terveyaseman kautta. Mieto hyvä hajuvesi (esim. "vesimäinen" tuoksu raikastaa mutta ei ärsytä ketään esim. allergioita). Todella pienellä saa paljon aikaiseksi. Itse aion hankki itsetekemät raidat hiuksiin (10e),hampaanvalkaisun (200e), ruskeat piilarit (n.30e) ja alan ulkoilla enemmän jotta saan raitista ilmaa. Luen paljon kirjoja jotta saan ajatukset pois ulkonäöstä ja saa enemmän perspektiiviä kaikkeen. Hyvää Jatkoa :)))))

• kyllähän näitä...

itsevarmuus kaunistaa paljon, joten kannattaa oppia pitämään ulkonäöstään varmasti kaikista löytyy jotain kaunista. muttä meikillä saa uskomattoman paljon aikaan, voit myös käydä esim. solariumissa tai suihkurusketuksessa koska päivittynyt iho näyttää aina kauniilta, jos haluat pitkät ja paksut hiukset niin hiustenpidennykset maksaa vain parisataa euroa. myös siisti ja tyylikäs pukeutuminen kaunistaa

• Erkka

Juuri näin! Ihmiset ovat aivan kahvilla ulkonäön suhteen. Kosmetologi-Kaijat ja -Maijat keskittyvät ulkonäköönsä, vaikka onni tulee ihan muualta. FAKTA: Mitä vähemmän keskityt ulkonäköösi, sitä onnellisempi olet. Jos tuntuu rumalta, hanki ystäviä, joiden elämässä on muutakin kuin ulkonäkö! Niitä riittää :)

Tsemppiä!

• kosmetologi-gatja

Kuuleppas Erkka! Eli täytyy aina jonkun mulkvistin tulla aukomaan päätään... jos joku kysyy apua niin eikö se ole silloin suotavaa että antaa vinkkejä..itsellä kauneudenhoito on ammattina ja olen todella onnellinen elämästäni,vaikka pahasti alkoholisoitunut suku,sain keskenmenon,moni sortunut huumeisiin lähipiirissä,kasvattanut yksin 16v lapsen..menet aika pahasti itse metsään kommentillasi..
      ja itsellä ystävänä sorrrettuja,jupoojoja,uskovaisia,jehovan todistajia,mustia ,terveitä,menestyviä...eli ystävistä ei ole kyllä pulaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe