Jotta saan nähdä 🤨
Minne pyydän sut?
24
544
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kunhan pyydät.
- Anonyymi00002UUSI
Pukeudutaan ja mennään teatteriin..myöhemmin.
https://www.youtube.com/watch?v=a5pe93hKgyY&list=RDa5pe93hKgyY&start_radio=1 - Anonyymi00003UUSI
Kyllä sä tiedät, ne portaat.
- Anonyymi00007UUSI
Sano aika niin tulen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sano aika niin tulen.
Niinhän mä aina teen.
- Anonyymi00004UUSI
Jos veisit vaikka elokuviin ja ravintolaan ensimmäisellä kerran.
- Anonyymi00005UUSI
Laitahan se viesti nyt ihan ensin.
Marika - Anonyymi00006UUSI
Pyydä niin nähdään. Lenkille.
- Anonyymi00017UUSI
Lenkille meno sopisi minulle, koska on mukavaa kävellä keväisessä säässä, kun kylmyys ei vaivaa enää.
- Anonyymi00009UUSI
Keskussairaalan parkkihalli.
- Anonyymi00010UUSI
Et taida päästä asiassa eteenpäin voi voi
- Anonyymi00011UUSI
Ei kiinnosta usko jo.
Treffeille mennää.
- Anonyymi00016UUSI
Mihkä mentäis? Suoraan sänkyyn?❤️🤭😉
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mihkä mentäis? Suoraan sänkyyn?❤️🤭😉
Jos se on mitä toivot🤭💋😘❤️
- Anonyymi00012UUSI
Ihan mihin vaan.
- Anonyymi00013UUSI
Ei me voida vielä nähdä. En ole vielä "näkökunnossa". Nähdään sitten joskus siellä missä on aina ennenkin nähty. En osaa kyllä sanoa milloin oon sinne menossa.
- Anonyymi00018UUSI
Annatko paremman vinkin sitten kun menet?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Annatko paremman vinkin sitten kun menet?
Ei tarvi, luulen että vaistosi kertoo sen sulle sitten kun sinne menen. Nähdään sitten :)
- Anonyymi00014UUSI
En ole tulossa mihinkään olen kotona vain mene sä vaan kiusaamaan muita mua sun ei tarvi tulla kiusaamaan ja ärsyttään
- Anonyymi00015UUSI
Olen tullut siihen tulokseen, että täällä pesii pääsääntöisesti porukka joiden realistinen elämänkuva on hiipunut lähes kokonaan pois. Kaljahönössään he kuvittelevat että esim. joku Lidlin kassa, jonka he tapaavat päivittäin Sandelsin hakureissullaan, on täällä ja voihkii heille rakastumistaan ja himoaan tähän.
Aina kaupassa asioidessaan nämä kaljan lutkuttajat ajattelevat antaa himonsa vielä yltyä, eivätkä ota kuvittelemaansa asiaa puheeksi kassalla, toki siinä tapauksessahan heidän pilvilinnansa sortuisi, kun tulisi ilmi ettei kuvitelmat pidäkään paikkaansa ja sehän olisi järkytys näille itseään huippuseksikkäinä ja haluttavina pitäville juopoille.
Parempi siis elää uskossa kuvitelmiensa kanssa ja runkkailla kotona kuvitelmissaan, sekä kirjoitella tänne palstalle harhoistaan. - Anonyymi00019UUSI
Olen sanonut ennenkin että minulle on tärkeää mieleni ja tulevat leikkaukseni ei sinun kanssa rallattelu.
- Anonyymi00021UUSI
Juna-asemalle tai Nesteelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse353985SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2633925Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1343471Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky873460Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222317Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341833Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575591708- 371640
- 321521
- 931485