taitaa olla kateutta vain kun en ole itse ollut siellä.
edelleenkään, Thaimaa ei vakuuta minua, Paratiisi-ohjelmassa
42
216
Vastaukset
- turistitpaikalla
ja niin pitkä matkakin
- polvet suussa
Sinne täpötäyteen ahtauteen en menisi mistään hinnasta.
Puhun lennosta ko kohteeseen.- Paljon matkustellut
Olen nk. "vaativa" matkailija ja pari kertaa Thaimaassakin käynyt. Kummallakin kertaa kauniissa, rehevässä ja rauhallisessa kohteessa ja tasokkaassa bungalow-majoituksessa. Valitsin kohteet tarkkaan etukäteen omien kriteerieni mukaan. Matkojen hinnat eivät olleet edullisia, mutta niinhän se on monien muiden asioiden kanssa; hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä.
Paluulennolla lentokentällä olikin vähällä tulla oksennus; siellä todella näki Thaimaan matkaajien koko kirjon!
Charter-lennoilla ei ole mahdollisuutta valita business-luokkaa (valitettavasti), joten lentomatka olikin matkojen ainoa miinus.
Mutta Thaimaaseen pääsee myös reittilennoilla ja sillon mahdollisuus matkustaa busineksessa.
Paikalliset ihmiset Thaimaassa ovat hyvin palveluhaluisia ja iloisia. - reilureiska,
Paljon matkustellut kirjoitti:
Olen nk. "vaativa" matkailija ja pari kertaa Thaimaassakin käynyt. Kummallakin kertaa kauniissa, rehevässä ja rauhallisessa kohteessa ja tasokkaassa bungalow-majoituksessa. Valitsin kohteet tarkkaan etukäteen omien kriteerieni mukaan. Matkojen hinnat eivät olleet edullisia, mutta niinhän se on monien muiden asioiden kanssa; hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä.
Paluulennolla lentokentällä olikin vähällä tulla oksennus; siellä todella näki Thaimaan matkaajien koko kirjon!
Charter-lennoilla ei ole mahdollisuutta valita business-luokkaa (valitettavasti), joten lentomatka olikin matkojen ainoa miinus.
Mutta Thaimaaseen pääsee myös reittilennoilla ja sillon mahdollisuus matkustaa busineksessa.
Paikalliset ihmiset Thaimaassa ovat hyvin palveluhaluisia ja iloisia.Mikä sinusta on kiinnostavinta ja mukavinta Thaimaata, kiitos?
- Matkaava mummo
Paikalliset ihmiset Thaimaassa ovat hyvin palveluhaluisia ja iloisia.Samoja tyyppeja joudut myös suomessa katselemaan mitä oli lentokoneessa:)
Missä lasipalatsissa oikein asut?
Minäkin olen matkustellut paljon, siedän maamiehiäni Carter-lennoilla ihan hyvin.
Olen ihan tavallinen eläkeläis-mummeli, lähden seuraavaksi Australiaan, Tasmaniaan ja Uuteen Seelantiin.
Sain hysteerisen naurukohtauksen kun luin tekstiäsi, "Thaimaan matkaajien koko kirjo", suuren maailmanmatkaajan silmin nähtynä:))))) - todellaupeeta66
Paikalliset ihmiset Thaimaassa ovat hyvin palveluhaluisia ja iloisia.Tuo Thaimaaseen-sana on jutussasi kaikkein hauskinta.
- Suomenmaaseen?
Paikalliset ihmiset Thaimaassa ovat hyvin palveluhaluisia ja iloisia.Thaimaaseen menee eri tyypit kuin Thaimaahan. Se Thaimaasee taitaa sijaita matkustajan omassa päässä :DD
Yhden ohjelman mukaan ei maata kannata arvioida. Thaimaassa eri puolilla käyneenä voin vakuuttaa, että siellä voi lomailla ihan oman makunsa mukaisissa paikoissa eikä välttämätöntä tunkea itseään kaikken ruuhkaisimpiin turistikyliin, joissa esim. seksiturismi on kuvottavaa ja silmiinpistävintä. Ja ainakin reittilennoilla on mahdollista varata myös tilavampi mukava istumapaikka. Jo pelkästään Bangkokissa on paljon nähtävää ja koettavaa ...
- !&!
Jos ilman pääsisi niin voisin pariviikkoa viettää siellä, muuten en lähde.
No, sitten lienee vaikeaa sinun päästä tutustumaan Thaimaahan, jos ihan ilmaiseksi pitäisi päästä. :)
Ei kannata kuitenkaan olla ennakkoluuloinen tai ainakaan tehdä johtopäätöksiä jonkin typerän Paratiisi-ohjelman perusteella. Olen nähnyt muutaman osan sitä ja ainakaan minä en ole ikinä viettänyt Thaimaassa sarjalle tyypillistä lomaa. :) Olemme tosin huomattavasti vanhempiakin kuin sarjan henkilöt, joten sieltä löytyy kyllä kiinnostavampaa koettavaa meidänkin ikäisille. Suosittelen - ja lähtisin vaikka tänään, jos olisi mukavaa tuttua matkaseuraa tarjolla juuri tähän hätään. :)tinat kirjoitti:
No, sitten lienee vaikeaa sinun päästä tutustumaan Thaimaahan, jos ihan ilmaiseksi pitäisi päästä. :)
Ei kannata kuitenkaan olla ennakkoluuloinen tai ainakaan tehdä johtopäätöksiä jonkin typerän Paratiisi-ohjelman perusteella. Olen nähnyt muutaman osan sitä ja ainakaan minä en ole ikinä viettänyt Thaimaassa sarjalle tyypillistä lomaa. :) Olemme tosin huomattavasti vanhempiakin kuin sarjan henkilöt, joten sieltä löytyy kyllä kiinnostavampaa koettavaa meidänkin ikäisille. Suosittelen - ja lähtisin vaikka tänään, jos olisi mukavaa tuttua matkaseuraa tarjolla juuri tähän hätään. :)Tinat mutta kyllähän sinä jo tiedät että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta vain korven perukoilla koillismaan salojen ja vaarojen takana olevassa savusaunassani viihdymme me suomitytöt ja pojat, on tarpeeksi viileää ja ei tarvi olla ihmisten parissa. Paras matkailu on nojatulista.
- mb.
Paloma.se.co kirjoitti:
Tinat mutta kyllähän sinä jo tiedät että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta vain korven perukoilla koillismaan salojen ja vaarojen takana olevassa savusaunassani viihdymme me suomitytöt ja pojat, on tarpeeksi viileää ja ei tarvi olla ihmisten parissa. Paras matkailu on nojatulista.
Näin on, me ollaan synnytty tänne pohjan perukoille, ei meistä saa kuin väkisin päiväntasajan paikkeilla eläjää:)
mb. kirjoitti:
Näin on, me ollaan synnytty tänne pohjan perukoille, ei meistä saa kuin väkisin päiväntasajan paikkeilla eläjää:)
Jep, me suomalaiset käymme jossain kaukomailla vain voidaksemme valittaa miten kuumaa ja kurjaa siellä on ja miten upeeta on palata taas kotiin taigalle taas hyttysten keskelle ja hirvikärpästen mongittäväksi.
Paloma.se.co kirjoitti:
Jep, me suomalaiset käymme jossain kaukomailla vain voidaksemme valittaa miten kuumaa ja kurjaa siellä on ja miten upeeta on palata taas kotiin taigalle taas hyttysten keskelle ja hirvikärpästen mongittäväksi.
Minulle tulee matkakuume pari kertaa vuodessa, parissa viikossa se paranee.
En häpeä sanoa että aina on yhtä mukava palata kotiin hengittämään raikasta ilmaa.
Kostea ja kuuma ilma ovat tuskallisia, mutta silti pitää mennä "kärsimään" :), mistähän johtuu???
En tykkää hirvikärpäsistä, hyttyset vielä menettelee, on niitä kaukomaillakin, sanovat vain moskiitoiksi, pahemmat pahkurat tulee kuin kotoisista inisijöistä.
En enää lähde yhtä uhkarohkeasti suin päin kovin kuumaan paikkaan, alan tulla vanhaksi.
Matkustan lähes aina yksin ja otan yhden hengen huoneen, on vapaa tekemään mitä haluaa, vaikka lukea ilmastoidussa huoneessa:)
Ei pitkät lentomatkat kivoja ole, ratkon ristikkoja tai luen, en osaa nukkua lentokoneessa.auli-auli kirjoitti:
Minulle tulee matkakuume pari kertaa vuodessa, parissa viikossa se paranee.
En häpeä sanoa että aina on yhtä mukava palata kotiin hengittämään raikasta ilmaa.
Kostea ja kuuma ilma ovat tuskallisia, mutta silti pitää mennä "kärsimään" :), mistähän johtuu???
En tykkää hirvikärpäsistä, hyttyset vielä menettelee, on niitä kaukomaillakin, sanovat vain moskiitoiksi, pahemmat pahkurat tulee kuin kotoisista inisijöistä.
En enää lähde yhtä uhkarohkeasti suin päin kovin kuumaan paikkaan, alan tulla vanhaksi.
Matkustan lähes aina yksin ja otan yhden hengen huoneen, on vapaa tekemään mitä haluaa, vaikka lukea ilmastoidussa huoneessa:)
Ei pitkät lentomatkat kivoja ole, ratkon ristikkoja tai luen, en osaa nukkua lentokoneessa.Moskiitoista tulee pahkurat vain ensi viikkojen/kuukausien aikana, sitten nähtävästi kroppa kehittää vastustuskykyä. Pitkät lentomatkat on rasittavia olen samaa mieltä, mutta luen jotain kirjaa tai yritän nukkua vähän sekin auttaa. Joskus sattuu kivaa matkaseuraa joiden kanssa jutellessa matka taittuu. Matkustan joskus yksin mutta viime reissut in tulleet tehtyä koko jengin kanssa johon kuuluu kaksi pikku vesseliä jotka harrastaa penkkien yli kiipeilyä koko lennon ajan, ei tuu matka yhtään pitkäksi.
Kostea ja kuuma ilma ovat aluksi hankalia mutta niihinkin tottuu, vaikka lomamatkat ovat yleensä niin lyhyitä että tota klimatisoitumista ei ehdi tapahtua. Jos tykkää tropiikista ja inhoaa kosteaa kuumuutta kannattaa etsiä matkakohteita jotka ovat hieman korkeammalla, siis vuoristossa. Tällaisia paikkoja on ympäri mailmaa, mutta ne eivät ole aina ihan rannalla ja jos löytää sellaisen paratiisin meren ja vuorten välistä niin sinne kannattaa palata.
Minä en ole matkustellut paljon niinkuin jotkut muut tähän keskusteluun osallistuneet, mutta minulla on kokemusta miten trooppisissa olosuhteissa pärjää, pohjoismaisin geenein varustettuna. Vältän keskipäivän aurinkoa, nukun siestan ja otan muutenkin rauhallisesti kun lämpötilat nousevat yli 30 asteen.
Olen käynyt, parissa paikassa Krabilla ja Patong Peacilla, ovat aika erilaisia paikkoja.
Liian kuuma minun makuuni.
Ilmastoidussa huoneessa oli hyvä olla:)- minttu¤#
Joo. Mutta voisitteko kertoa, missä on kaunista ja ihanaa. :)
- lasketellaan..
Kuumaa on useimmiten minun makuuni liikaa, paitsi "Alpeilla", siis tarkoitan nyt näitä hiihtokeskuksia Euroopassa, joissa olemme olleet lasten kanssa useampaan kertaan. Harmi, että vanhuus (saamattomuus) on vienyt tämän harrastuksen.
Olenhan nähnyt, kuinka juuri "pystyssä pysyvät" viikarit osaavat lasketella, kuka milläkin tavalla, mutta innostus on valtava.
Nyt harmittaa, että en olekkaan samanlainen iki- liikkuja, joita tapasin silloin Itävallan ja Italian rinteillä! Siellä oli lähemmä 80 ihmisiä ja pirteitä.
Ei voi kuin sanoa, että "Voi niitä aikoja".
Olen "lämmössäkin " ollut, Malta, Tenerifa,Florida ja kaikissa kärsin kuumuudesta, mutta nuo laskettelu lomat ovat upeita.
Lomakohteeni olisikin Itävallan hiihtokeskus, jossa vietimme useita lomia, kun lapset oli mukana. Siellä on mukava myös kävellä rinteillä ja mikäéttei, että porhaltaisi hissillä yläilmoihin?
Hän, joka tuntee "topoliino" hissin, niin tietää, missä mennään! Tsemppiä alas tuloon. - ...
minttu¤# kirjoitti:
Joo. Mutta voisitteko kertoa, missä on kaunista ja ihanaa. :)
Jos lähtee Phuketin saarelle niin yllämainitut ovat erilaisia. Jos haluaa yö-elämää Patong Peac on hyvä, Krabi on luonnonkaunis paikka, siellä on rauhallisempaa ja luonto on kuin paratiisista.
En ole käynyt muualla joten en osaa sanoa kuin nämä.
- jaman ,
Mielestäni tuon ohjelman perusteella aikuinen ihminen ei lähde sinne, ei ole vetoa. Mutta nuoret ehkä sitten.
- Käyty on
Joitakin vuosia sitten kävimme Thaimaan Hymyjen maa kiertomatkalla etelästä pohjoiseen lähtien Bankokista aina Kultaiseen kolmioon ja Burmaan asti reilut kaksi viikkoa.
Siinä näki muutakin kuin vain turistikohteita. Aivan upea matka ja lähes täysi ylöspito. Hieno matka. Enää ei liene samanlaista matkaa.
Myöhemmin on käyty Phuketissa lomailemassa.
Miinusta on lentomatkan pituus, mutta kannattaa nähdä Thaimaa. Aukko sivistyksessä?
Ei ole tullut lähdetyksi Thaimaaseen.
Ei myöskään Tulimaaseen eikä Ambomaaseen.
Vaikka hyvin moni, jopa lehtitoimittajat ovat menneet Thaimaaseen niin me olemme jääneet kotimaaseen.
Jukopliuta kun on kuvottanut!
En ole katsonut ko. ohjelmaa mutta muutenkaan, jostain syystä, emme ole tunteneet suurempaa vetoa Thaimaahan.
Suosikeista sama koski Kanarian saaria kunnes kerran ryhdistäydyimme ja kävimme neljällä saarella.
Olemme alkaneet vierastamaan pitempiä lentoja. Karibian alueelle, Dominikaaneihin, Mexicoon ja Kuubaan selviää 8 5h lennoilla.
Pienellä lisäkustannuksella exit-paikka ei ole paha istuttava.
Kuuma, kostea ei myöskään houkuttele.
Näiltä näkymin jää Thaimaahan menemättä ja jatkanemme kiertomatka, risteily linjoilla.- 60++++-.,..l.,-
Onko säästetty????
- 60++++-.,-....... -
Mikä on järki? Onko se pillu?
Thaimaassa ei ulkomaalainen omista mitään 30 vuoden jälkeen ostetusta omaisuudesta. - Naiset nuo....
Lappi riittää minulle. Auto junaan ja menoksi.
Puhdasta,hyvää ruokaa, mahtavat maisemat,
ja ilman naista en ole kertaakaan jäänyt. - kutkut
Toisaalta, miehenä olisi kiva ottaa vaahtohierontoja ja muuta kivaa taikkutytöiltä.
Eikös?- Onerva S
Eikö "kutkutin " lähitaloissa ole hierontapaikkoja.
Nykyisin myös nuoret ovat oivaltaneet asian hyväksi
" polttaripilaksi " .
Tulevalle aviomiehelle tarjotaan kunnon hieronta ennen sitoutumista.
Katselen ikkunastani , kun poikia viedään silmät sidottuna "hierontaan ".
No, jos se on kateutta niin mene käymään.
Mie en tykkää helteistä enkä halua istua koneessa niin kauan. Vaikka lentää tykkäänkin.
Siksi menen muualle, sellaisiin mun paikkoihin.Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, tuli mieleen. Sama pätee kotona viihtyjiin ja matkustavaisiin. Itse tunnustaudun matkalilufriikiksi, jolla aina jokin matka mielessä. Viihdyn mainiosti kyllä kotonakin ja kotiin on yleensä aina kiva palata, mutta kohta taas matkajalkaa alkaa kutkuttaa. Olemme siis vain erilaisia. Minä haluan nähdä maailmaa ja eri kulttuureja. Matkarahat tingitään jostain muusta mukavasta.
Viime talvena Intian Goasta kyllä lähetin tyttärille tekstiviestin, että "Goa on vihoviimeinen saastainen p**släpi ja haluan kotiin heti", kun podin ruokamyrkytystä sängyn pohjalla ja kylppärissä ja olo oli viheliäinen. En kuitenkaan pätkääkään kadu sitäkään matkaani, sillä olihan niitä hienoja matkapäiviä sielläkin. Lentomatka oli pitkä välilaskuineen, mutta sekin unohtuu pian matkan jälkeen.- m & m & s
Samaa mieltä. Saastaista p****läpeä Aasiasta löytyy hajuineen. Kuumaa ja kosteaa, en oikein ymmärrä kuinka porukka jaksaa matkustella Thaimaahan, Indonesiaan ym. Ruokamyrkytyksen pelko karseine ripuleineen aina ollut mielessä siellä käydessä tai vain vaihtolentoa odoteltaessa päivät parit. Sukulaisia ja tuttaviani asuu Australiassa, heitä käyn tervehtimässä. Matka on pitkä, aikaero väsyttää, mutta tavallisesti viivyn kuukauden tai puolikin vuotta kerralla. Australia on upea maa, joskin kesä on kuuma ja aurinko polttava. Upeita hiekkarantoja ja piknikpaikkoja, kalastettu ja purjehdittu, mutta piha bbquut eli grillaus iltojen turinat pehmoisessa ilmanalassa ovat mukavinta lomaa sielläpäin maapalloa. Että 'hello mates, see you soon : ) '
m & m & s kirjoitti:
Samaa mieltä. Saastaista p****läpeä Aasiasta löytyy hajuineen. Kuumaa ja kosteaa, en oikein ymmärrä kuinka porukka jaksaa matkustella Thaimaahan, Indonesiaan ym. Ruokamyrkytyksen pelko karseine ripuleineen aina ollut mielessä siellä käydessä tai vain vaihtolentoa odoteltaessa päivät parit. Sukulaisia ja tuttaviani asuu Australiassa, heitä käyn tervehtimässä. Matka on pitkä, aikaero väsyttää, mutta tavallisesti viivyn kuukauden tai puolikin vuotta kerralla. Australia on upea maa, joskin kesä on kuuma ja aurinko polttava. Upeita hiekkarantoja ja piknikpaikkoja, kalastettu ja purjehdittu, mutta piha bbquut eli grillaus iltojen turinat pehmoisessa ilmanalassa ovat mukavinta lomaa sielläpäin maapalloa. Että 'hello mates, see you soon : ) '
Australiassa en ole käynyt, Itse asiassa vain Goassa sain vatsataudin eli e-colibakteerin, joka sai aikaan kyllä parit viheliäiset ripuli- ja oksennuspäivät.
Thaimaassa olen ollut useamman kerran eri kohteissa ja samalla aina myös Bangkokissa enkä kertaakaan siellä ole sairastunut mistään, kun en ole syöpötellyt kadunvarsikojuista vaan kunnon ruokapaikoissa. Kerran oli Thaikussa neljä viikkoa samalla kertaa. Yleensäkin on vain huono tsäkä, jos sairastuu, mutta yleistää ei siis kannata. Voi vain yrittää kiltisti käyttää kädidesejä yms. kun bakteerikanta jo etäisyyden vuoksi on erilainen. Juuri nyt en menisi Bangkokiin, koska tulvien vuoksi epäilisin vähän yleistä puhtautta.- pumeranki
m & m & s kirjoitti:
Australiaan olisi kiva mennä, mutta on niin kaukana. Tuttavamme asuvat Melbournessa , jonne tulee liikaa koneessa istumista.
- avkt.,.,.--.
Apina valtio on ihanne,. hölmöille.
Apinavaltio??? Ennakkoluuloinen? Et siis ole käynyt, mutta tiedät - enkä kannattaisi käydä eikä olla ennakkoluuloinen. Entinen Siam, tiedäthän, historiaa enemmän kuin suloisessa Suomessamme ikinä. Mehän olemme niitä puusta pudonneita apinoita. :))
Aikoinaan perheellämme oli tuttavia jotka olivat lähetyssaarnaajina Siamissa (Thaimaa). He toivat meille sieltä kirjoja joissa oli kauniita kuvia sieltä. Enpä olisi uskonut kirjoja katsellessani että joskus sielläkin tulisi käytyä.
Kyllä siellä kannattaa käydä. Eihän sitä tiedä ennenkuin näkee.
Jos tykkää lämpimästä, vielä parempi.
Sukulais perhe tykkää kovasti lämmöstä,mitä kuumempi sen parempi. minulle se ei oikein soviThaimaassa on todellakin lämmintä, mutta toisaalta kuumempaa on ollut kesäaikaan Etelä-Euroopassa noin yleisesti ottaen, sillä Thaimaassa liikkeet ja yleiset tilat ovat ilmastoituja viileiksi varsin yleisesti. Kreikassa olen kärsinyt kuumuudesta huomattavasti enemmän kuin Thaimaassa, kun ilmastointi on siellä aikas harvinaista herkkua.
tinat kirjoitti:
Thaimaassa on todellakin lämmintä, mutta toisaalta kuumempaa on ollut kesäaikaan Etelä-Euroopassa noin yleisesti ottaen, sillä Thaimaassa liikkeet ja yleiset tilat ovat ilmastoituja viileiksi varsin yleisesti. Kreikassa olen kärsinyt kuumuudesta huomattavasti enemmän kuin Thaimaassa, kun ilmastointi on siellä aikas harvinaista herkkua.
Olet oikeassa, todella kuumaa on jos menee Etelä-Eurooppaan kesäkuukausina.
Aikoinaan läksin entiseen Jugoslaviaan viettämään synttäreitäni elokuun alussa, siellä oli tosi kuuma, kun olin nuorempi ei kuumuus niin haitannut.
Olen satuttanut sen jäkeen käyntini sillä suunnalla syksyyn, silloin ainakin merivesi on lämpimämpää kuin keväällä.auli-auli kirjoitti:
Olet oikeassa, todella kuumaa on jos menee Etelä-Eurooppaan kesäkuukausina.
Aikoinaan läksin entiseen Jugoslaviaan viettämään synttäreitäni elokuun alussa, siellä oli tosi kuuma, kun olin nuorempi ei kuumuus niin haitannut.
Olen satuttanut sen jäkeen käyntini sillä suunnalla syksyyn, silloin ainakin merivesi on lämpimämpää kuin keväällä.Totta, varsinkin elokuu on esim. Kreikassa aivan sietämättömän kuumaa, kun yleensä hotellihuoneissa ei ole ollut ilmastointia. Parhaimmillaan on ollut 46 astetta varjossa. Siinä ei jaksanut tehdä yhtään mitään, lähinnä vain olla ja litkiä litrakaupalla limsoja. Mutta se oli sitä aikaa, kun lomaa oli kesäisin. Nyt eläkkeellä voi mennä silloin, kun lämpötila on sopivin, keväällä ja syksyllä. Nuorempana paremmin sietikin kuumuutta, vaikka ei se silloinkaan helppoa ollut. :) Nyt kyllä valitseekin hotellin mieluiten niin, että huoneessa on ilmastointi.
- Tanssia joka yö
3000 euroa käteen ja täysylläpito. Siinä ehdot , että lähtisin istumaan tuntikausiksi polvet suussa ja jonottamaan huussiin.
Matkustaminen ei kiinnosta tippaakaan ,poikkeuksena LAPPI ja keväthanget
ja huippuhyvät pitopohjasukset.Onko joku sinua pakottanut johonkin? Ainakaan minä en anna matkarahojani sinulle. :)) Mene sinä mieluummin siis Lappiin, jossa viihdyt paremmin. Olen siellä ollut useamman kerran systerin mökillä, mutta ei se minua lumoihinsa ole saanut, kun en ole innostunut hiihtäjä, laskettelija enkä soilla rämpijä. Kiva sielläkin on joskus käydä, mutta lämmin ei luita riko ja sitä ja aurinkoa etsin muualta. Eikä koko yön junamatkatkaan Lappiin kovin hehkuttavia ole, sen jälkeen on tosi väsynyt päivä perillä.
- Hiihtäjän valssi
Lapin Hotellit , joissa lämpöä riittää ja voi harrastaa vaikka mitä esim polskia lämpöisessä uima-altaassa. Syödä puhdasta suomalaista ruokaa , nukkua yönsä
rauhassa ilman torakanpelkoa. Ottaa aurinkoa keväthangilla viltin päällä , vaikka
yläosa paljaana, niin lämmintä siellä usein on pääsiäisen tienoilla.
Ei ole kutinaa k.......ä niin kuin naapurin isännällä , jolla oli" pää" kun kastelukannun nokka viime taikun vierailun jälkeen. Just. :)) Naapurin isännällä taitaa olla vähän eri matkailuharrastukset kuin meillä varttuneemmilla suomitytöillä.:) Miehiäkin on moneksi, kaikki eivät ole kuin naapurisi isäntä.
Minusta ei ole tullut Lappi-fania, eikä siis taida tullakaan, vaikka kuinka sitä minulle tyrkytettäisiin. Samalla rahalla pääsen kesään paljon kauemmas, talvi kun ei muutenkaan ole yhtä riemua. En yhtään tiedä, miksi matkustaisin Lappiin hotelliin uimaan uima-altaassa, kun voin sen tehdä lämpimässä ilmastossa ihan aurinkoisen taivaan alla. Sitä paitsi haluan nähdä maailmaa ja eri kulttuureja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908