Kun joskus erehtyy katsomaan niitä kaikenlaisia taikamenoja ja sitä rekvisiittaa, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka paljon pölhöjä ihmisiä on.
Ihmisiä tapetaan, kidutetaan ja alistetaan uskonnoilla. Vapaata tahtoa ei noissa porukoissa saa olla. Ja silti nämä pomot paskalakit vaativat lakisuojaa Suomessakin.
Uskonnot ärsyttää aina vaan enemmän
42
228
Vastaukset
- cxz
Joo, irvokastahan tuo on!
Pitää vaan pidätellä, ja hissukseen edesauttaa sellaisen tilenteen aikaansaamista, että ihmiset tajuavat että papisto ajaa vain omaa etuaan. tajuamattakaan että näin on!- zyrt
Papit, kirkkoherrat, paavit piispat, mullahit, imaamit, kaikki hörypäät. Joka junaan on noita. Voi vee, mitä sekopäitä.
Oliskos se nyt pari vuotta sitten kun se pellepukuinen äijä nimitettiin katolilaisen piispan virkaan Suomessa. Kyllä tuli palmfacet, kun äijänkäppänä mani mahalleen Turun tuomiokirkon lattialle niissä vihkiseremonioissa.
Oli se niin helvetin iso juttu, kun ei ollut muutamaan vuosisataan suomalaista piispaa virkaan nimitetty, että piti ihan suorana Yleltä lähettää.
- zyrt
Maailma on kaaoksessa. Joka puolella jonkun henkimaailman hirvityksen nimissä idioottilauma tappaa muita. Kidutetaan ja raiskataan ja muuta ei elämässä ole kuin vihaa.
- oikeasssssssa
joo uskonnot ärsyttä, niinkuin hindulaisuus joka on maailman vanhin uskonto
muttei se pärjää mun egolle, koska mä tiädeän kaiken kato, eli mää olen niitäkin viisaampi, eli ateisti. Kato vaan mun kotisivuja, siinä lähtee uskonnot kuin nappi manttelista. www. paakusipaa.com Niinpä niin, zyrt.Ja kuinka paljon se kaikki rekvisiitta maksaa?
Ja me kaikki maksamme sen. Samaan aikaan kun valaistut kirkot julistavat jumalan kunniaa, kulkee ihmisiä asunnottomina kaduilla.
- zyrt
Maksaahan se rekvisiitta ja hölmöt maksavat.
- 68767878798678876
safirella kirjoitti:
Ja me kaikki maksamme sen. Samaan aikaan kun valaistut kirkot julistavat jumalan kunniaa, kulkee ihmisiä asunnottomina kaduilla.
Niistä tulisi melko huonoja asuntoja. Ja monet vanhat kirkot on melko kauniita. On niistä vähän silmän iloa jos vertaa kaiken maailman aravasuntoihin.
- zyrt
68767878798678876 kirjoitti:
Niistä tulisi melko huonoja asuntoja. Ja monet vanhat kirkot on melko kauniita. On niistä vähän silmän iloa jos vertaa kaiken maailman aravasuntoihin.
Miten niin huonoja asuntoja? Vankat tiiliseinät valmiina. Sen kun remontoisi sisätilat uusiksi vaikka kahteen kerrokseen.
- Minä vain
Ja lauma luottotietonsa menettäneitä ihmisiä kelpaa takaamaan tukipaketteja euroopan "köyhille" maille:D
- valitettavasti totta
Ihminen on Jumalan kuva ja hän uskoo. Jos ei löydä todellista uskoa ja pelastusta, hän tyytyy uskontoon ja rituaaleihin!
- apina.
Enpäs usko.
Uskonto on vain asettanut juurensa syvälle yhteiskuntaan. Mutta näivettymässähän se on.
- zyrt
atac
Onneksi on näivettymässä, mutta kyllä nuo uskikset hanttiin laittavat. Miksi ihmeessä yhteiskunnan pitäisi maksaa poppamiesten touhut? Vittu tätä touhua! zyrt kirjoitti:
atac
Onneksi on näivettymässä, mutta kyllä nuo uskikset hanttiin laittavat. Miksi ihmeessä yhteiskunnan pitäisi maksaa poppamiesten touhut? Vittu tätä touhua!Johtuu siitä että kirkolla on verotusoikeus. Mitä monilla muilla järjestöillä ei ole. Mikä saa aikaan sen että kirkko voi esittää "Hyväntekijää".
- zyrt
atac kirjoitti:
Johtuu siitä että kirkolla on verotusoikeus. Mitä monilla muilla järjestöillä ei ole. Mikä saa aikaan sen että kirkko voi esittää "Hyväntekijää".
Ensimmäinen ja tärkein askel onkin se, että valtionkirkkosysteemi lakkautetaan.
- Itket ja maksat
zyrt kirjoitti:
atac
Onneksi on näivettymässä, mutta kyllä nuo uskikset hanttiin laittavat. Miksi ihmeessä yhteiskunnan pitäisi maksaa poppamiesten touhut? Vittu tätä touhua!Onneksi on näivettymässä, mutta kyllä nuo uskikset hanttiin laittavat. Miksi ihmeessä yhteiskunnan pitäisi maksaa poppamiesten touhut? ***** tätä touhua! "
No juuri siksi maksat kun ei ole kyse poppamiehistä, koita nyt hyvä ihminen ymmärtää. - Voih
zyrt kirjoitti:
Ensimmäinen ja tärkein askel onkin se, että valtionkirkkosysteemi lakkautetaan.
Ensimmäinen ja tärkein askel onkin se, että valtionkirkkosysteemi lakkautetaan. "
Vastustan, vaikka en ole uskossa ihan näiden urpojen takia. - zyrt
Voih kirjoitti:
Ensimmäinen ja tärkein askel onkin se, että valtionkirkkosysteemi lakkautetaan. "
Vastustan, vaikka en ole uskossa ihan näiden urpojen takia.Miksi kannatat valtionkirkkosysteemiä?
- Voih
zyrt kirjoitti:
Miksi kannatat valtionkirkkosysteemiä?
Miksi kannatat valtionkirkkosysteemiä? "
Ihan näiden urpojen kirjoitusten ja urpojen takia.
- Exate
Ihmisiä tapetaan, kidutetaan ja alistetaan uskonnoilla. Vapaata tahtoa ei noissa porukoissa saa olla. Ja silti nämä pomot paskalakit vaativat lakisuojaa Suomessakin. "
Kumma kyllä olen käynyt sadoissa tilaisuuksissa ja missään en ole moisia asioita tavannut. Exateistina kyllä noita väkivalta tekoja näin mm. rocktapahtumissa kyllä oli ihan kiitettävästi.No sakki täällä on mitä ja kirjoitukset sitä mukaa.- Lopettakaa
Miksi yleensä kirjoitatte tänne normaalit ihmiset, nämä ateistithan kirjoittelevat huume ja viinapäissään tänne, antakaa olla !!!!
- apina.
Lopettakaa kirjoitti:
Miksi yleensä kirjoitatte tänne normaalit ihmiset, nämä ateistithan kirjoittelevat huume ja viinapäissään tänne, antakaa olla !!!!
En käytä viinaa enkä huumeita. Mutta sinä käytät, huumetta nimeltä uskonto.
- apina.
Miten rocktapahtumat liittyvät ateismiin? Olen ateisti enkä ole ikinä käynyt missään rocktapahtumassa. En tykkää suurista ihmisjoukouista, joten en mene sellaisiin.
- Olly
"Kumma kyllä olen käynyt sadoissa tilaisuuksissa ja missään en ole moisia asioita tavannut. Exateistina kyllä noita väkivalta tekoja näin mm. rocktapahtumissa kyllä oli ihan kiitettävästi. "
Väkivaltaa on siis rocktapahtumissa enemmän kuin esim. Irakissa tai Afganistanissa?
"No sakki täällä on mitä ja kirjoitukset sitä mukaa."
Että ihan itse arvostelet tämän palstan kirjoituksia, tuolla kielitaidolla.
Diagnoosi: Entinen rapajuoppo, joka on juonut aivonsa pilalle. Vaihtanut älyn, logiikan ja kirjoitustaidon uskontoon. - zyrt
apina. kirjoitti:
Miten rocktapahtumat liittyvät ateismiin? Olen ateisti enkä ole ikinä käynyt missään rocktapahtumassa. En tykkää suurista ihmisjoukouista, joten en mene sellaisiin.
Sama juttu. En pidä massoista. Uskiksillahan se on tavallista. Niiden pitää päästä hihhulitapahtumiin kaatuilemaan ja sekoilemaan.
- Totuus sattuu
apina. kirjoitti:
En käytä viinaa enkä huumeita. Mutta sinä käytät, huumetta nimeltä uskonto.
En käytä viinaa enkä huumeita. Mutta sinä käytät, huumetta nimeltä uskonto. "
Et et niin hah hah , eihän kukaan ateisti käytä ei. Totuus sattuu kirjoitti:
En käytä viinaa enkä huumeita. Mutta sinä käytät, huumetta nimeltä uskonto. "
Et et niin hah hah , eihän kukaan ateisti käytä ei."Et et niin hah hah , eihän kukaan ateisti käytä ei."
Älä valehtele. Minä juon alkoholia, mutta en käytä huumeita. Ehkä joku ateisti pössytteleekin.- Cepe
apina. kirjoitti:
Miten rocktapahtumat liittyvät ateismiin?
Miten esim. jotkut hevifestivaalit liittyvät uskoviin, kuule kyllä ne on muiden järjestämiä tahdoit tai et ja sotku sen mukaista. - Usk x
Olly kirjoitti:
"Kumma kyllä olen käynyt sadoissa tilaisuuksissa ja missään en ole moisia asioita tavannut. Exateistina kyllä noita väkivalta tekoja näin mm. rocktapahtumissa kyllä oli ihan kiitettävästi. "
Väkivaltaa on siis rocktapahtumissa enemmän kuin esim. Irakissa tai Afganistanissa?
"No sakki täällä on mitä ja kirjoitukset sitä mukaa."
Että ihan itse arvostelet tämän palstan kirjoituksia, tuolla kielitaidolla.
Diagnoosi: Entinen rapajuoppo, joka on juonut aivonsa pilalle. Vaihtanut älyn, logiikan ja kirjoitustaidon uskontoon.Väkivaltaa on siis rocktapahtumissa enemmän kuin esim. Irakissa tai Afganistanissa?"
Siinäpäse suuri ero uskoilla ja harhaopeilla, elävästi JEESUKSEEN uskovana ei tulisi mieleenkään tarttua aseeseen tai muuhun toisia vahingoittavaan asiaan, siunausta ja hyvää jatkoa sulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773463Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K662606Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272527Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652149- 1992055
Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan411670Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3481552- 261381
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,901362Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1971357