Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
Kaivattusi silmin
74
705
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole kaivattua mutta kaikille antanut hämmennyksen.
- Anonyymi00002UUSI
Hän luulee että olen paljon kiltimpi ja ymmärtäväisempi ja ihanampi luonteeltani kuin mitä todellisuudessa olen. Hän on luonut minusta päässään illuusion täydellisestä naisesta.
- Anonyymi00003UUSI
Sama. Tosin ehkä hän nyt on nähnyt myös toisen puolen.
- Anonyymi00007UUSI
Peruahuoramatskua siis
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Peruahuoramatskua siis
Koita palstaäijä vastata ymmärrettävässä muodossa näihin kolmen euron kuriositeetteihin mitä itse tänne kirjoittelet että voisit vastailla katkeria ja spinnata ilmapiiriä, joka on muutenkin mitä se on
- Anonyymi00004UUSI
Hänen mielestä olen itsepäinen jääräpää, hän puolestaan määrätietoinen omanarvonsa tunteva.
- Anonyymi00006UUSI
Mistä päättelet, että ajattelee noin?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä päättelet, että ajattelee noin?
Päätteletkö sinä palstaäijältä kyselijä itsestäsi noin kuten tämä äijä itseään kehui? Ehkä tämä määrittää jotakin
- Anonyymi00008UUSI
Ihan filmi kameralla otettu kuva, itse tulostettu, lienee jo haalistunut...
- Anonyymi00009UUSI
Varmaan puutteessa olevan puuman vaikutelman.
- Anonyymi00023UUSI
Ei mitän pahaa siinä.
- Anonyymi00033UUSI
Sivusta- Toi kommentti ei sitten ollut S naiselta 😅
Mies kyllä tietää tällaiset asiat kun intohimo välillämme säilynyt jo yli 2 vuotta. - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sivusta- Toi kommentti ei sitten ollut S naiselta 😅
Mies kyllä tietää tällaiset asiat kun intohimo välillämme säilynyt jo yli 2 vuotta.No hyvä, jos intohimo on molemminpuolista, eikä puutteesta kärsiä.
- Anonyymi00010UUSI
Olin ihan oma itseni hänen seurassaan.
- Anonyymi00011UUSI
En aio muuttua tykkäs tai ei. Mieheltä.
- Anonyymi00031UUSI
Alkoholisti?
- Anonyymi00037UUSI
En haluiskaan hänen muuttavan itteesä.
Enkä usko et hänkään haluis mun.
Ainoastaan tämän hetkisen (yhteys) tilanteen haluaisin muuttuvan.
Enkä oleta että olet hän.
- Anonyymi00012UUSI
Varmaan taas tää
https://youtu.be/arE4dO4CZN4?si=5QbE2iv6wwgn4_oi- Anonyymi00058UUSI
hah, roisin hauska 👍
- Anonyymi00013UUSI
"Toiminnan nainen". Isken miehiä kaduilla ja lähentelen heitä. Minulla on sivusuhteita, vaikka olen naimisissa. Olen myös bi-seksuaali. Pervoileva seksimaanikko js pahasti puutteessa. Dominoiva. Osaan flirttailla. Ns. body count on korkea. Olen pikkuisen yksinkertainen ja uskon horoskooppeihin ja kaikenlaiseen yliluonnolliseen. Raha tekee vaikutuksen miehessä ja miehen pitää kustantaa minulle eri asioita. Kuten elämisen, matkustelun ja ravintolaillalliset. Rahan lisäksi ihailen myös lihaksia ja jykeviä leukaperiä. Rakastan pelailua ja ihailua ja käyn sen takia erilaisissa tilaisuuksissa. Haluan testata viehätysvoimaani. Käyn kauneushoitoloissa ottamassa naamaani täytteitä ja pelkään vanhenemista. Ulkonäkö on minulle kaikki kaikessa. Haaveilen silikoneista. Laihdutan salaa, koska haluan nykyisen normaalipainon sijasta olla alipainoinen. Huolehdin vanhemmistani ja lapsistani, koska haluan karttaa oikeita töitä.
Okei. Oon mä dominoiva 🤭- Anonyymi00019UUSI
Heh, sarkasmi harvoin toimii täällä. Mutta oli hauska, samaistuin osittain.
Nainen - Anonyymi00020UUSI
Ihana oot, noine palstasetä-juttuinesi🤗
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihana oot, noine palstasetä-juttuinesi🤗
Joo oli palstasetä eli dominoiva nainen todella raikas esitys. Oma feissi taitaa muuten olla savikiekosta sivuosuman saaneen näköinen, ei mikään tärkeä pohdinta, mutta
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo oli palstasetä eli dominoiva nainen todella raikas esitys. Oma feissi taitaa muuten olla savikiekosta sivuosuman saaneen näköinen, ei mikään tärkeä pohdinta, mutta
Eikö ollutkin. Totta, naamaani en vielä tuossa käsitellytkään. Tuo oli sinun arviosi siitä, kiitos osallistumisesta. Sopii kokonaisuuteen ihan hyvin.
Nyt muihin puuhiin. - Anonyymi00024UUSI
Tuon on ihan selvästi kirjoittanut mies. Todennäköisesti ei edes lukiota käynyt ja persujen kannattaja. 😂
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuon on ihan selvästi kirjoittanut mies. Todennäköisesti ei edes lukiota käynyt ja persujen kannattaja. 😂
Kuten totesin, sarkasmi ei täällä toimi😆
Nainen - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
NainenEi se haittaa🥲En suunnannut tekstiä kaivatulle tai kellekään muulle. Minulla oli ainoastaan hauskaa sitä vääntäessä. Oma syyynihän se osittain on, jos tuollaisena minut näkee. 🫣Toivottavasti kuitenkaan ei...
- Anonyymi00035UUSI
Hyvin kuvailtu A-nainen!
Unohdit mainita eriteleikit ja antisosiaaliset piirteet. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hyvin kuvailtu A-nainen!
Unohdit mainita eriteleikit ja antisosiaaliset piirteet.A-kirjain ei ole eka kirjain 🤔Ja eriteleikit ei nyt oikein osu...Mukavaa keskiviikkoa, nyt menoksi.
- Anonyymi00040UUSI
Voi hyvanen aika,tommo enko se gubbe on!? Muuttuvaa sorttia,tänään mies,huomenna nainen ja aina eri muotilla tehty kasvonaamio,menee varmaan paljo rahaa.....
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
NainenKiitos kun oot ilmaantunut tänne niin
Menee toi palstan perusasukki kiusaaja
T- nainen sekasi
Se tiedä kuka tai mikä sille kirjoittaa.
Eikä sen trollaukset kerää huomiota
Sillä nämä sarkastiset vastaukset on paljon laadukkaampia
Kun jokapäiväisen tylsä palstasetä gubbe.
Sivusta - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
A-kirjain ei ole eka kirjain 🤔Ja eriteleikit ei nyt oikein osu...Mukavaa keskiviikkoa, nyt menoksi.
Minut ja sinut sekoitetaa selvästi
Mikä ei haittaa yhtään 😂
Terveisin A-nainen.
- Anonyymi00014UUSI
Varmaan flirtin mikäli on huomannus silmän iskut, kuiskaukset jne.?
Olen vain totaalisen ihastunut häneen ja yrittänyt sitä noilla asioilla kertoa.- Anonyymi00032UUSI
Jos silmäniskusi ovat kuin normaalit silmänräpäytykset ja kuiskauksia ei ole kuullut, niin olet vielä lähtökuopissa.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos silmäniskusi ovat kuin normaalit silmänräpäytykset ja kuiskauksia ei ole kuullut, niin olet vielä lähtökuopissa.
Kyllä ne ihan kunnon iskuja on olleet
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Latexi pimu!
- Anonyymi00015UUSI
Toden mukaisen mulle on yhdentekevää miten sen kukakin tulkitsee
- Anonyymi00025UUSI
Hämillisen näköinen, mutta silti kiinnostunut.
- Anonyymi00026UUSI
Miehellä on joku sellainen mielikuva minkä on kehitellyt omassa mielessään täysin jostain ihan muusta kuin siitä mitä olen, tai mitä olen sanonut taikka näyttänyt itsestäni.
Mutta minkäs sille voin jos toinen mieluummin uskoo muiden sanomisia, kuvittelee ja päättelee väärin eikä vaivaudu kysymään miten asiat ovat.
Ihan jo alkaen siitä väärät kuvitelmat miksi hän edes on "kaivattu" ja mitä tunnen ja haluan.
Kuvittelee jopa väärin kuka olen :D - Anonyymi00027UUSI
Kysyt vääriä kysymyksiä.
- Anonyymi00049UUSI
Mitä pitäisi kysyä mielestäsi?
- Anonyymi00029UUSI
Huonon.
- Anonyymi00036UUSI
Jaa-has. Tätä tällä kerralla.
- Anonyymi00038UUSI
Varmaan sekopäisen mielikuvan olen antanut.
- Anonyymi00041UUSI
maanisen varmaan vaikea sanoa muuta kun ei sinällään tunnetta yhtään.
- Anonyymi00043UUSI
En tiedä, tuskin minkäänlaista. Olen joku tyhmä ujo mies vain jossain.
- Anonyymi00044UUSI
Kala
- Anonyymi00047UUSI
Luulen että olet nainen tai mies, joka huijaa miehiltä rahaa ja kaikista pahinta, pidät itseäsi menestyvänä kun olet saanut ihmisiä huijattua. Tuollainen kertoo vain siitä, miten ihmisen mieli voi rikkoontua eikä erota enää hyvää ja pahaa toisistaan.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kala
keittoa.
- Anonyymi00045UUSI
Epärehellinen ihminen jättää aina sellaisen kuvan et paljon olisi parannettavaa.
- Anonyymi00046UUSI
Sen näkee mikä oon. Ei oo mitään erityistä kuvaa. Terveys brakaa ja sisäinen maailma sekasin.
- Anonyymi00050UUSI
Tulisit fyysisesti ja henkisesti tänne, lähemmäs.🩷
- Anonyymi00051UUSI
nainen Tietää sen että en pysty sitoutumaan vaikka haluaisin, kun petän helposti
- Anonyymi00052UUSI
Tietääkö oikeasti ja varmasti?
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tietääkö oikeasti ja varmasti?
Tietää mut ei ymmärrä
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tietää mut ei ymmärrä
Eli et ole sitä suoraan hänelle sanonut?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Eli et ole sitä suoraan hänelle sanonut?
Ei taida naine käydä täysillä :D
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kokeile heiluttaa m*naa yleisellä paikalla, niin ehkä sitten tajuaa ;-)
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kokeile heiluttaa m*naa yleisellä paikalla, niin ehkä sitten tajuaa ;-)
Ei se tajuu
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei se tajuu
Ehkä sun m*na vaan on liian pieni, ettei sitä huomaa. Laita joku huomionauha siihen tai valo!
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei vaan sä pidät naisia tyhmänä !
Minä ymmärsin sinut petturiksi
Ensimmäisestä lauseesta jo jonka kirjoitit
vuosia sitten mies .
Sekin on estänyt hakeutumasta lähellesi kunnolla!
- Anonyymi00062UUSI
Kamala ihminen, laiska, tyhmä, ruma ja saamaton.
- Anonyymi00063UUSI
Noh noh... taitaa olla oman huonon itsetuntosi tuotoksia nuo!
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Noh noh... taitaa olla oman huonon itsetuntosi tuotoksia nuo!
Sekin vielä huonitsetuntoinen unohtui kiitos. Olen vajaa etten muistanu.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sekin vielä huonitsetuntoinen unohtui kiitos. Olen vajaa etten muistanu.
😘
- Anonyymi00065UUSI
No nykyään varmaan ihan hirveän kun oon epätoivoisesti hänelle lähetellyt viestejä vaikka hänellä on taapero ja nainen kai.
- Anonyymi00066UUSI
kato orava
- Anonyymi00067UUSI
Olen sen varmasti tuonut kaivatulleni esiin... Luotettava herkkä tunteellinen mies!
- Anonyymi00068UUSI
Kaivuttunihan on tietenkin mieheni, koska minun pitää kunnioittaa häntä.
En pidä tuota huonona asiana vaikka hän saikin MÄÄRÄTÄ, mutta nyt ei ollut kyse sentään pukeutumisesta sekä eikä alkoholin käytöstä.
Alkoholin käytön olen lopettanut omasta tahdosta joten pukeutuminen ei ole ongelma enään ja hän oli hyvin tyytyväinen siihenkin, että minä olen omasta vapaasta tahdosta poistanut itseni somesta jossa itseään MARKKINOIDAAN OMILLA KASVO SEKÄ MUILLA KUVILLA SEKÄ OMA NIMELLÄ.
Kaikista diagnooseista huolimatta mitä MIEHENI KIRJOITTI ” sala nimellä” niin MINÄ SAIN TERVEEN NAISEN DIAGNOOSIN.
Minä sanoin hänelle, että : Minä en ole menossa FACEBOOKIIN takaisin laittelemaan itsestäni kuvia enkä me muuallekkaan tuollaiseen paikkaan enään.
Hän näytti itseään ja ilmoitti äänettömästi, että ” Minä olen sinun miehesi ja Jumalasi jota sinun tehtävä on KUNNIOITTAA MINUA IHMISENÄ!”
Minun piti ihmisoikeuksia vankilassa opetella ja miestäni kiinnosti, että onko minulla REMENTTIA REUMATISMIN LISÄKSI. - Anonyymi00069UUSI
Varmaan häntä kuolaava vanhus alunperin, mutta toivon että ei ajattelisi niin.
- Anonyymi00072UUSI
No oon tosi komea mies.
- Anonyymi00073UUSI
En mitään erityistä kuvaa ole rakentanut enkä voi tietää millaisen kuvan on saanut.
- Anonyymi00077UUSI
Ei kysytty, että minkälaisen kuvan olet teennäisesti rakentanut.
- Anonyymi00078UUSI
😅 Sekopäinen. Fiksuna miehenä hän toivottavasti kuitenkin tajuaa, että se johtuu meidän välille muodostuneesta jännitteestä. Oikeasti olen ihan kiva ja järkevä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1286425Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716273Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766215Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482435Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.52376Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131339
- 1871138
- 64970