Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
Kaivattusi silmin
276
3934
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole kaivattua mutta kaikille antanut hämmennyksen.
- Anonyymi00002
Hän luulee että olen paljon kiltimpi ja ymmärtäväisempi ja ihanampi luonteeltani kuin mitä todellisuudessa olen. Hän on luonut minusta päässään illuusion täydellisestä naisesta.
- Anonyymi00003
Sama. Tosin ehkä hän nyt on nähnyt myös toisen puolen.
- Anonyymi00007
Peruahuoramatskua siis
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Peruahuoramatskua siis
Koita palstaäijä vastata ymmärrettävässä muodossa näihin kolmen euron kuriositeetteihin mitä itse tänne kirjoittelet että voisit vastailla katkeria ja spinnata ilmapiiriä, joka on muutenkin mitä se on
- Anonyymi00140
Kuka kenestä saatat olla hänelle täydellinen toimii korkeintaan viikon jos et ole ollu oma itsesi hänen seurassaan
- Anonyymi00278
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sama. Tosin ehkä hän nyt on nähnyt myös toisen puolen.
Julman kuvan annoin itsestäni liian väkivaltaisen. Minkäpä minä sille voin
- Anonyymi00004
Hänen mielestä olen itsepäinen jääräpää, hän puolestaan määrätietoinen omanarvonsa tunteva.
- Anonyymi00006
Mistä päättelet, että ajattelee noin?
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä päättelet, että ajattelee noin?
Päätteletkö sinä palstaäijältä kyselijä itsestäsi noin kuten tämä äijä itseään kehui? Ehkä tämä määrittää jotakin
- Anonyymi00008
Ihan filmi kameralla otettu kuva, itse tulostettu, lienee jo haalistunut...
- Anonyymi00009
Varmaan puutteessa olevan puuman vaikutelman.
- Anonyymi00023
Ei mitän pahaa siinä.
- Anonyymi00033
Sivusta- Toi kommentti ei sitten ollut S naiselta 😅
Mies kyllä tietää tällaiset asiat kun intohimo välillämme säilynyt jo yli 2 vuotta. - Anonyymi00055
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mies kyllä tietää tällaiset asiat kun intohimo välillämme säilynyt jo yli 2 vuotta.No hyvä, jos intohimo on molemminpuolista, eikä puutteesta kärsiä.
- Anonyymi00099
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mies kyllä tietää tällaiset asiat kun intohimo välillämme säilynyt jo yli 2 vuotta.Toi ei kyllä ole s nainen!lieneekö muutenkaan nainen?
- Anonyymi00185
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei mitän pahaa siinä.
Joo ei varmaan näin, vähän paremmin olisi kyllä voinut tämä jäbä piilottaa oman fantasiansa
- Anonyymi00186
Anonyymi00099 kirjoitti:
Toi ei kyllä ole s nainen!lieneekö muutenkaan nainen?
Niin tämän äärelle on lie hyvä hiljentyä, muuten ketjussa ei ole tarpeeksi vihjeitä palstaäijästä
- Anonyymi00211
Anonyymi00099 kirjoitti:
Toi ei kyllä ole s nainen!lieneekö muutenkaan nainen?
Olen ihan avoimesti kiinnostunut nuoremmista miehistä :) 9
- Anonyymi00273
Anonyymi00211 kirjoitti:
Olen ihan avoimesti kiinnostunut nuoremmista miehistä :) 9
Miltä tiskiltä sitä tuoretta lihaa sitten palstasetä löytyis?
- Anonyymi00276
Anonyymi00273 kirjoitti:
Miltä tiskiltä sitä tuoretta lihaa sitten palstasetä löytyis?
Voi kun olisikin tiskiltä valittavissa... ei ole niin helppoa 😋
- Anonyymi00279
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mies kyllä tietää tällaiset asiat kun intohimo välillämme säilynyt jo yli 2 vuotta.Väärin. Ei mitään säilynyt ei mitään.
S - Anonyymi00289
Sama tulee mieleen. Ikävä kyllä.
- Anonyymi00010
Olin ihan oma itseni hänen seurassaan.
- Anonyymi00011
En aio muuttua tykkäs tai ei. Mieheltä.
- Anonyymi00031
Alkoholisti?
- Anonyymi00037
En haluiskaan hänen muuttavan itteesä.
Enkä usko et hänkään haluis mun.
Ainoastaan tämän hetkisen (yhteys) tilanteen haluaisin muuttuvan.
Enkä oleta että olet hän.
- Anonyymi00012
Varmaan taas tää
https://youtu.be/arE4dO4CZN4?si=5QbE2iv6wwgn4_oi- Anonyymi00058
hah, roisin hauska 👍
- Anonyymi00013
"Toiminnan nainen". Isken miehiä kaduilla ja lähentelen heitä. Minulla on sivusuhteita, vaikka olen naimisissa. Olen myös bi-seksuaali. Pervoileva seksimaanikko js pahasti puutteessa. Dominoiva. Osaan flirttailla. Ns. body count on korkea. Olen pikkuisen yksinkertainen ja uskon horoskooppeihin ja kaikenlaiseen yliluonnolliseen. Raha tekee vaikutuksen miehessä ja miehen pitää kustantaa minulle eri asioita. Kuten elämisen, matkustelun ja ravintolaillalliset. Rahan lisäksi ihailen myös lihaksia ja jykeviä leukaperiä. Rakastan pelailua ja ihailua ja käyn sen takia erilaisissa tilaisuuksissa. Haluan testata viehätysvoimaani. Käyn kauneushoitoloissa ottamassa naamaani täytteitä ja pelkään vanhenemista. Ulkonäkö on minulle kaikki kaikessa. Haaveilen silikoneista. Laihdutan salaa, koska haluan nykyisen normaalipainon sijasta olla alipainoinen. Huolehdin vanhemmistani ja lapsistani, koska haluan karttaa oikeita töitä.
Okei. Oon mä dominoiva 🤭- Anonyymi00019
Heh, sarkasmi harvoin toimii täällä. Mutta oli hauska, samaistuin osittain.
Nainen - Anonyymi00020
Ihana oot, noine palstasetä-juttuinesi🤗
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihana oot, noine palstasetä-juttuinesi🤗
Joo oli palstasetä eli dominoiva nainen todella raikas esitys. Oma feissi taitaa muuten olla savikiekosta sivuosuman saaneen näköinen, ei mikään tärkeä pohdinta, mutta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo oli palstasetä eli dominoiva nainen todella raikas esitys. Oma feissi taitaa muuten olla savikiekosta sivuosuman saaneen näköinen, ei mikään tärkeä pohdinta, mutta
Eikö ollutkin. Totta, naamaani en vielä tuossa käsitellytkään. Tuo oli sinun arviosi siitä, kiitos osallistumisesta. Sopii kokonaisuuteen ihan hyvin.
Nyt muihin puuhiin. - Anonyymi00024
Tuon on ihan selvästi kirjoittanut mies. Todennäköisesti ei edes lukiota käynyt ja persujen kannattaja. 😂
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuon on ihan selvästi kirjoittanut mies. Todennäköisesti ei edes lukiota käynyt ja persujen kannattaja. 😂
Kuten totesin, sarkasmi ei täällä toimi😆
Nainen - Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
NainenEi se haittaa🥲En suunnannut tekstiä kaivatulle tai kellekään muulle. Minulla oli ainoastaan hauskaa sitä vääntäessä. Oma syyynihän se osittain on, jos tuollaisena minut näkee. 🫣Toivottavasti kuitenkaan ei...
- Anonyymi00035
Hyvin kuvailtu A-nainen!
Unohdit mainita eriteleikit ja antisosiaaliset piirteet. - Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hyvin kuvailtu A-nainen!
Unohdit mainita eriteleikit ja antisosiaaliset piirteet.A-kirjain ei ole eka kirjain 🤔Ja eriteleikit ei nyt oikein osu...Mukavaa keskiviikkoa, nyt menoksi.
- Anonyymi00040
Voi hyvanen aika,tommo enko se gubbe on!? Muuttuvaa sorttia,tänään mies,huomenna nainen ja aina eri muotilla tehty kasvonaamio,menee varmaan paljo rahaa.....
- Anonyymi00070
Anonyymi00028 kirjoitti:
NainenKiitos kun oot ilmaantunut tänne niin
Menee toi palstan perusasukki kiusaaja
T- nainen sekasi
Se tiedä kuka tai mikä sille kirjoittaa.
Eikä sen trollaukset kerää huomiota
Sillä nämä sarkastiset vastaukset on paljon laadukkaampia
Kun jokapäiväisen tylsä palstasetä gubbe.
Sivusta - Anonyymi00071
Anonyymi00039 kirjoitti:
A-kirjain ei ole eka kirjain 🤔Ja eriteleikit ei nyt oikein osu...Mukavaa keskiviikkoa, nyt menoksi.
Minut ja sinut sekoitetaa selvästi
Mikä ei haittaa yhtään 😂
Terveisin A-nainen. - Anonyymi00115
Oikeastaan aika kauhea yhtälö, elinvoimaltaan rapistuva yksilö; huomaa kehityksen itsessään ja mikään ei auta, vaikka pään vaihtaisi. Todenäköisesti jossain vaiheessa hänelle tulee mieleen, antaa mennä sitten, eikä välitä itsestään eikä ulkonäöstään enää yhtään.
- Anonyymi00117
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kiitos kun oot ilmaantunut tänne niin
Menee toi palstan perusasukki kiusaaja
T- nainen sekasi
Se tiedä kuka tai mikä sille kirjoittaa.
Eikä sen trollaukset kerää huomiota
Sillä nämä sarkastiset vastaukset on paljon laadukkaampia
Kun jokapäiväisen tylsä palstasetä gubbe.
SivustaKerrohan ap,ett kuka se on toi T-nainen,vai kertooko gubbe,ettei tulis väärinkäsityksiä ja kirjoittajaksi sellainen,joka ei ole kirjoittanut yhtään kirjainta täällä!,koska olet valehtelija!
- Anonyymi00141
Ja asut varmaan Helsingissä tiedän sieltä jokusen keltä moinen onnistunee pienessä sievässä eivät ihan kehtaa kuitenkaan selvinpäin näyttää millasia huoria ovat
- Anonyymi00184
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kerrohan ap,ett kuka se on toi T-nainen,vai kertooko gubbe,ettei tulis väärinkäsityksiä ja kirjoittajaksi sellainen,joka ei ole kirjoittanut yhtään kirjainta täällä!,koska olet valehtelija!
Ei se palstaäijä tämäkään dramaattinen dialogi itsesi kanssa ikäänkuin ihan lähtenyt, koita nyt hyvä mies kehittää jotain raflaamampaa esim sisällyttää henkirikos tai vastaava tähän tylsään kerrontaan
- Anonyymi00210
Anonyymi00115 kirjoitti:
Oikeastaan aika kauhea yhtälö, elinvoimaltaan rapistuva yksilö; huomaa kehityksen itsessään ja mikään ei auta, vaikka pään vaihtaisi. Todenäköisesti jossain vaiheessa hänelle tulee mieleen, antaa mennä sitten, eikä välitä itsestään eikä ulkonäöstään enää yhtään.
Niin, 10.16.46 kuvaili sitä, millaisena uskoo kaivattunsa hänet näkevän. Itse hän kommentoi, että ainoa, mikä meni oikein oli "dominoiva".
-sarkasmin tulkki - Anonyymi00272
Anonyymi00028 kirjoitti:
NainenÄlykkääseen ihmiseen ei muuten toimi tämä ilmava ja tahallisen yksinkertaisesti naisia performoiva esitys, palstasetä. Sanonpahan vain muille simasuille
- Anonyymi00014
Varmaan flirtin mikäli on huomannus silmän iskut, kuiskaukset jne.?
Olen vain totaalisen ihastunut häneen ja yrittänyt sitä noilla asioilla kertoa.- Anonyymi00032
Jos silmäniskusi ovat kuin normaalit silmänräpäytykset ja kuiskauksia ei ole kuullut, niin olet vielä lähtökuopissa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos silmäniskusi ovat kuin normaalit silmänräpäytykset ja kuiskauksia ei ole kuullut, niin olet vielä lähtökuopissa.
Kyllä ne ihan kunnon iskuja on olleet
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Latexi pimu!
- Anonyymi00015
Toden mukaisen mulle on yhdentekevää miten sen kukakin tulkitsee
- Anonyymi00025
Hämillisen näköinen, mutta silti kiinnostunut.
- Anonyymi00026
Miehellä on joku sellainen mielikuva minkä on kehitellyt omassa mielessään täysin jostain ihan muusta kuin siitä mitä olen, tai mitä olen sanonut taikka näyttänyt itsestäni.
Mutta minkäs sille voin jos toinen mieluummin uskoo muiden sanomisia, kuvittelee ja päättelee väärin eikä vaivaudu kysymään miten asiat ovat.
Ihan jo alkaen siitä väärät kuvitelmat miksi hän edes on "kaivattu" ja mitä tunnen ja haluan.
Kuvittelee jopa väärin kuka olen :D- Anonyymi00144
Voi katkeran panettelua eikö hän antanutkaan sinulle vaikka polvillasi rukoilit jouduitko tyytymään ensimmäiseen vastaantulevaan joka suostu panemaan ne on yleensä niitä jotka nuoruudessaan joutu jo tyytymään niihin ketkä ei enään kelleen mulle kelvannut eli ei mitään järjen jättiläisiä ainakaan miksi eivät käytä edes huoran kanssa ehkäisyä jos ei huora maksun jälkeen pakota
- Anonyymi00206
Anonyymi00144 kirjoitti:
Voi katkeran panettelua eikö hän antanutkaan sinulle vaikka polvillasi rukoilit jouduitko tyytymään ensimmäiseen vastaantulevaan joka suostu panemaan ne on yleensä niitä jotka nuoruudessaan joutu jo tyytymään niihin ketkä ei enään kelleen mulle kelvannut eli ei mitään järjen jättiläisiä ainakaan miksi eivät käytä edes huoran kanssa ehkäisyä jos ei huora maksun jälkeen pakota
Oot sekasin!
- Anonyymi00265
Anonyymi00206 kirjoitti:
Oot sekasin!
Kerrotko kuitenkin omasta stanssista tähän palstsäijän surrealistiseen vuodatukseen, niin se saaattaa kertoa miksi palstan tekstit ovat hiljalleen alkaneet puhutella tällä tavalla voimakkaasti? Syy ”saattaa” olla näissä omissa merkkailuissa ja tarinallisuuksissa, yksisarvinen. Karma
- Anonyymi00027
Kysyt vääriä kysymyksiä.
- Anonyymi00049
Mitä pitäisi kysyä mielestäsi?
- Anonyymi00088
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mitä pitäisi kysyä mielestäsi?
On vähän outoa pyytää spekuloimaan sillä, mitä joku muu ajattelee. spekuloinnit kun voi mennä ihan hlvetin vikaan eikä niistä hyödy kukaan.
sivusta - Anonyymi00146
Kuka keneltä mä opettelin selvittämään totuuden kyselemättä ihmiset valehtelee niin paljon jopa kysyttäessä haastavan siitä muille tekee se että mä en kerro omia ajatuksiani kun kysyttäessä keskustelee mun kanssa olettaen mun vastaavan jotenkin tietyllä tavalla ohjaama sellaisen luokse jolta saa haluamansa kaltaiset vastaukset
- Anonyymi00269
Anonyymi00146 kirjoitti:
Kuka keneltä mä opettelin selvittämään totuuden kyselemättä ihmiset valehtelee niin paljon jopa kysyttäessä haastavan siitä muille tekee se että mä en kerro omia ajatuksiani kun kysyttäessä keskustelee mun kanssa olettaen mun vastaavan jotenkin tietyllä tavalla ohjaama sellaisen luokse jolta saa haluamansa kaltaiset vastaukset
Juu, näinhän se palstasetä ja muut on että valehtelijan tulkitseminen ei pitäisi olla niin tavattoman vaikea asia jos tekee sitä vaikka ihan työkseen. Vastaako lisäkysymyksiin mykkyydellä, raivoamalla tai väistelemällä jne👍
- Anonyymi00271
Anonyymi00269 kirjoitti:
Juu, näinhän se palstasetä ja muut on että valehtelijan tulkitseminen ei pitäisi olla niin tavattoman vaikea asia jos tekee sitä vaikka ihan työkseen. Vastaako lisäkysymyksiin mykkyydellä, raivoamalla tai väistelemällä jne👍
Mutta mikä minä opettamaan.. ajattelemaan
- Anonyymi00029
Huonon.
- Anonyymi00036
Jaa-has. Tätä tällä kerralla.
- Anonyymi00183
Ja millainen fiilis sinulla sitten siis jäi tämän palstaäijän melko yleisluontoisesti gallupista kytemään? Hän kyselee ja sinä juonnat, työnjako se tämäkin ehkä tjsp👍
- Anonyymi00038
Varmaan sekopäisen mielikuvan olen antanut.
- Anonyymi00041
maanisen varmaan vaikea sanoa muuta kun ei sinällään tunnetta yhtään.
- Anonyymi00043
En tiedä, tuskin minkäänlaista. Olen joku tyhmä ujo mies vain jossain.
- Anonyymi00044
Kala
- Anonyymi00047
Luulen että olet nainen tai mies, joka huijaa miehiltä rahaa ja kaikista pahinta, pidät itseäsi menestyvänä kun olet saanut ihmisiä huijattua. Tuollainen kertoo vain siitä, miten ihmisen mieli voi rikkoontua eikä erota enää hyvää ja pahaa toisistaan.
- Anonyymi00048
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kala
keittoa.
- Anonyymi00045
Epärehellinen ihminen jättää aina sellaisen kuvan et paljon olisi parannettavaa.
- Anonyymi00046
Sen näkee mikä oon. Ei oo mitään erityistä kuvaa. Terveys brakaa ja sisäinen maailma sekasin.
- Anonyymi00050
Tulisit fyysisesti ja henkisesti tänne, lähemmäs.🩷
- Anonyymi00051
nainen Tietää sen että en pysty sitoutumaan vaikka haluaisin, kun petän helposti
- Anonyymi00052
Tietääkö oikeasti ja varmasti?
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tietääkö oikeasti ja varmasti?
Tietää mut ei ymmärrä
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tietää mut ei ymmärrä
Eli et ole sitä suoraan hänelle sanonut?
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Eli et ole sitä suoraan hänelle sanonut?
Ei taida naine käydä täysillä :D
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kokeile heiluttaa m*naa yleisellä paikalla, niin ehkä sitten tajuaa ;-)
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kokeile heiluttaa m*naa yleisellä paikalla, niin ehkä sitten tajuaa ;-)
Ei se tajuu
- Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei se tajuu
Ehkä sun m*na vaan on liian pieni, ettei sitä huomaa. Laita joku huomionauha siihen tai valo!
- Anonyymi00074
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei vaan sä pidät naisia tyhmänä !
Minä ymmärsin sinut petturiksi
Ensimmäisestä lauseesta jo jonka kirjoitit
vuosia sitten mies .
Sekin on estänyt hakeutumasta lähellesi kunnolla! - Anonyymi00079
Tää on hirvee kommentti. Millainen ihminen tekee toiselle tämmöstä.
- Anonyymi00100
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tietää mut ei ymmärrä
Entä jos ymmärtää kuitenkin? Mies ei vaan itse ymmärrä että molempien parhaaksi olis jutella, eli mies ottaa itteesä niskasta kiinni ja lähtee nyt naisen luokse.
- Anonyymi00182
Anonyymi00074 kirjoitti:
Ei vaan sä pidät naisia tyhmänä !
Minä ymmärsin sinut petturiksi
Ensimmäisestä lauseesta jo jonka kirjoitit
vuosia sitten mies .
Sekin on estänyt hakeutumasta lähellesi kunnolla!Nämä intellektuellit eivät tule palstaäijä varmaan koskaan saamaan tästä dramaturgiasta tarpeekseen, ellei ota viimein itseään niskasta kiinni
- Anonyymi00062
Kamala ihminen, laiska, tyhmä, ruma ja saamaton.
- Anonyymi00063
Noh noh... taitaa olla oman huonon itsetuntosi tuotoksia nuo!
- Anonyymi00075
Anonyymi00063 kirjoitti:
Noh noh... taitaa olla oman huonon itsetuntosi tuotoksia nuo!
Sekin vielä huonitsetuntoinen unohtui kiitos. Olen vajaa etten muistanu.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Sekin vielä huonitsetuntoinen unohtui kiitos. Olen vajaa etten muistanu.
😘
- Anonyymi00065
No nykyään varmaan ihan hirveän kun oon epätoivoisesti hänelle lähetellyt viestejä vaikka hänellä on taapero ja nainen kai.
- Anonyymi00179
Well well palstasetä’s scene pick up a daddy today. Ei mulla muuta irvailtavaa
- Anonyymi00180
Anonyymi00179 kirjoitti:
Well well palstasetä’s scene pick up a daddy today. Ei mulla muuta irvailtavaa
Hot tip- mm hop lopista
- Anonyymi00262
Anonyymi00180 kirjoitti:
Hot tip- mm hop lopista
Tai vauvauinnista, kai sinne voi ilman omaa kakaraa mennä? Aikainen lintu madon nappaa sano
- Anonyymi00066
kato orava
- Anonyymi00067
Olen sen varmasti tuonut kaivatulleni esiin... Luotettava herkkä tunteellinen mies!
- Anonyymi00068
Kaivuttunihan on tietenkin mieheni, koska minun pitää kunnioittaa häntä.
En pidä tuota huonona asiana vaikka hän saikin MÄÄRÄTÄ, mutta nyt ei ollut kyse sentään pukeutumisesta sekä eikä alkoholin käytöstä.
Alkoholin käytön olen lopettanut omasta tahdosta joten pukeutuminen ei ole ongelma enään ja hän oli hyvin tyytyväinen siihenkin, että minä olen omasta vapaasta tahdosta poistanut itseni somesta jossa itseään MARKKINOIDAAN OMILLA KASVO SEKÄ MUILLA KUVILLA SEKÄ OMA NIMELLÄ.
Kaikista diagnooseista huolimatta mitä MIEHENI KIRJOITTI ” sala nimellä” niin MINÄ SAIN TERVEEN NAISEN DIAGNOOSIN.
Minä sanoin hänelle, että : Minä en ole menossa FACEBOOKIIN takaisin laittelemaan itsestäni kuvia enkä me muuallekkaan tuollaiseen paikkaan enään.
Hän näytti itseään ja ilmoitti äänettömästi, että ” Minä olen sinun miehesi ja Jumalasi jota sinun tehtävä on KUNNIOITTAA MINUA IHMISENÄ!”
Minun piti ihmisoikeuksia vankilassa opetella ja miestäni kiinnosti, että onko minulla REMENTTIA REUMATISMIN LISÄKSI.- Anonyymi00105
Taitaa olla toisen mies,ei sinun! Kipasehan ja ota iltadropit!
- Anonyymi00178
Anonyymi00105 kirjoitti:
Taitaa olla toisen mies,ei sinun! Kipasehan ja ota iltadropit!
Eli sinä etsit näistä palstaäijän jodlauksista ehkä ihan hieman ”pienesti häissä” ei päiasään edelleenkin vanha piika sitä toisen miestä ja jankutat lääkkeistä? Ja välillä että soita 112. Tuohon verrattuna kuka tahansa on ihan hyvässä hapessa, minä mukaan lukien. -TT
- Anonyymi00069
Varmaan häntä kuolaava vanhus alunperin, mutta toivon että ei ajattelisi niin.
- Anonyymi00072
No oon tosi komea mies.
- Anonyymi00073
En mitään erityistä kuvaa ole rakentanut enkä voi tietää millaisen kuvan on saanut.
- Anonyymi00077
Ei kysytty, että minkälaisen kuvan olet teennäisesti rakentanut.
- Anonyymi00135
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ei kysytty, että minkälaisen kuvan olet teennäisesti rakentanut.
Enkä myöskään näin vastannut.
- Anonyymi00078
😅 Sekopäinen. Fiksuna miehenä hän toivottavasti kuitenkin tajuaa, että se johtuu meidän välille muodostuneesta jännitteestä. Oikeasti olen ihan kiva ja järkevä.
- Anonyymi00080
Monen kohalla ehkä tää❄️
- Anonyymi00176
Nämä palstaäijän itsensä kirjoittamat ideaalikuvat naisista on aina tällaisia ilmavia tuulen nusaisemia hömppäpömppiä. Etoo
- Anonyymi00177
Anonyymi00176 kirjoitti:
Nämä palstaäijän itsensä kirjoittamat ideaalikuvat naisista on aina tällaisia ilmavia tuulen nusaisemia hömppäpömppiä. Etoo
Ja huomatkaa- tarinan varsinainen päähenkilö, eli mies eli siis se itse on aina niin kovin älykäs. Aika läpinäkyvää, eikö?
- Anonyymi00081
Olen mielestäni antanut hyvin positiivisen ja rehellisen kuvan.
Olen kohtelias, ystävällinen, huomioon ottava, empaattinen, ymmärtäväinen, en ole tuomitseva, kuuntelen toista, olen joskus myös puhelias ja toisinaan en, olen huumorintajuinen, iloinen, avoin, hauska, mutta myös vakava ja toisinaan hyvin ärsyttävä(pain in *ss)
En arvostele ihmisiä ulkonäön, varallisuuden tms. perusteella.
T: Eräs Nainen- Anonyymi00089
Ja siis kaivattusi ajattelee susta näin?
- Anonyymi00101
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ja siis kaivattusi ajattelee susta näin?
Jotenkin haluaisin näin uskoa. Kyllä hänen pitäisi minut jo aika hyvin tuntea.
- Anonyymi00106
Anonyymi00101 kirjoitti:
Jotenkin haluaisin näin uskoa. Kyllä hänen pitäisi minut jo aika hyvin tuntea.
Hyvä jos ajattelet et noin hyvin tuntee,, positiivinen oot ainakin
- Anonyymi00126
Anonyymi00106 kirjoitti:
Hyvä jos ajattelet et noin hyvin tuntee,, positiivinen oot ainakin
Tai itserakas...
- Anonyymi00132
Anonyymi00126 kirjoitti:
Tai itserakas...
Tai ihan vaan hyvän itsetunnon omaava. Ei aina ole kysymys itserakkaudesta.
sivu - Anonyymi00153
❤️❤️❤️
- Anonyymi00174
Anonyymi00126 kirjoitti:
Tai itserakas...
No mikäpä näistä palstaäijän tökeröistä naisillustraatioista ei olisi itserakas mitä täällä sormella osoittelet henkilöiden lapsellisen ja haiskahtavan kateuden kohteeksesi, ykSäri🥱
- Anonyymi00082
Ihan oman itseni kaltaisen.
Eihän sitä tiedä vaikka tykkäisi. - Anonyymi00083
En ole antanut itsestäni kuvaa. Minusta on kyllä väkisin yritetty luoda kuvaa joka ei vastaa realisuutta. Omapahan on luulojaan, kun ei kiinnosta tosiasiat.
- Anonyymi00084
Möllöttäjän kuvan. En oo hidas vaik siltä vaikutan.
- Anonyymi00091
🤭🤭
- Anonyymi00134
Minkä tyyppisissä asioissa olet nopea sitten?
- Anonyymi00136
Haluaisin miehen jolla olisi hitaat kädet ja rauhallinen olemus, mut päästään nopea kuin hän.
- Anonyymi00139
Anonyymi00136 kirjoitti:
Haluaisin miehen jolla olisi hitaat kädet ja rauhallinen olemus, mut päästään nopea kuin hän.
Onkohan tuo mahdollista edes, usein hidaskätisillä on hidas pää ja nopeakätisillä nopea pää. Riittäkö pelkkä rauhallinen olemus.
- Anonyymi00142
Anonyymi00139 kirjoitti:
Onkohan tuo mahdollista edes, usein hidaskätisillä on hidas pää ja nopeakätisillä nopea pää. Riittäkö pelkkä rauhallinen olemus.
Riittäis kai, mutta minusta hänellä on silmien takana muutakin kuin puolipiveä eli on nopea ja terävä ajatus.
- Anonyymi00193
Anonyymi00139 kirjoitti:
Ehkäpä sillä hidaskätisyydellä tarkoitettiin jotain ihan muuta you know😉 aivot toki voi olla nopeat silti. Kelpais mullekin sellanen mies
- Anonyymi00199
Anonyymi00193 kirjoitti:
Ehkäpä sillä hidaskätisyydellä tarkoitettiin jotain ihan muuta you know😉 aivot toki voi olla nopeat silti. Kelpais mullekin sellanen mies
Ai niin joo, en ajatellut asiaa tuolta kantilta.🙂
- Anonyymi00217
Anonyymi00091 kirjoitti:
🤭🤭
Pirtsakalta vaikutat..
- Anonyymi00224
Eli hitaus onki plussaa ettei oo salamana housut nilkoissa puikottamassa.
- Anonyymi00230
Anonyymi00224 kirjoitti:
Eli hitaus onki plussaa ettei oo salamana housut nilkoissa puikottamassa.
Ensin leikitään munien piilotusta.
- Anonyymi00085
Minä olen minä, ja hän arvioi millainen olen.
- Anonyymi00086
Huonon. Yrittänyt olla parempaa kuin on ja siksi näyttänyt huonommalta kuin on. Suurissa tunteissa on hankala olla oma itsensä kun toinen saa pasmat sekasin.
- Anonyymi00092
Arvostan rehellisyyttäsi mies
- Anonyymi00112
Anonyymi00092 kirjoitti:
Arvostan rehellisyyttäsi mies
😂😂😂
- Anonyymi00127
Tuo on niin totta.
- Anonyymi00173
Anonyymi00112 kirjoitti:
😂😂😂
Oletko pikkupunatulkku vieläkin siinä uskossa että voit vaikuttaa johonkin asiaan tai jonkun ihmisen kuvaan repeilemällä katkeran mielesi ohjaamana palstaäijän teatterille, että hihhih nyt tämä on se hlö? Et ole tuntunut pääsevän kovin pitkälle henkisen kehittymisestä kanssa, Hölinäkeiju. Olet erittäin yksinkertaisen oloinen ihminen, älykkyys korreloi usein ilkeän luonteen kanssa. T just se vanhempi, pidempi, kapeampi ja VVaikka upeampi, sinun päässäsi nämä kateuden aiheet nimittäin on, siksihän yritätkin suorittaa tätä fantasiaasi siellä tiskillä salaa vähän itkien.
- Anonyymi00207
Anonyymi00173 kirjoitti:
Oletko pikkupunatulkku vieläkin siinä uskossa että voit vaikuttaa johonkin asiaan tai jonkun ihmisen kuvaan repeilemällä katkeran mielesi ohjaamana palstaäijän teatterille, että hihhih nyt tämä on se hlö? Et ole tuntunut pääsevän kovin pitkälle henkisen kehittymisestä kanssa, Hölinäkeiju. Olet erittäin yksinkertaisen oloinen ihminen, älykkyys korreloi usein ilkeän luonteen kanssa. T just se vanhempi, pidempi, kapeampi ja VVaikka upeampi, sinun päässäsi nämä kateuden aiheet nimittäin on, siksihän yritätkin suorittaa tätä fantasiaasi siellä tiskillä salaa vähän itkien.
Nyt tulee niin sekavaa juttua, ettei mitään rajaa.
- Anonyymi00260
Anonyymi00207 kirjoitti:
Nyt tulee niin sekavaa juttua, ettei mitään rajaa.
Niin, sen taakse on helppo vetäytyä tai parkua olevansa kiusattu kun ei saa ns maalittaa rauhassa. Jostain syystä menee vieläpä läpi jossain määrin mitä olen ymmärtänyt. Kaksinaismoralismi on niin mahtava asia joka muodoissa
- Anonyymi00087
Hyvän kuvan olen antanut.
- Anonyymi00090
ehkä sekavan mutta silloin hän ei ole se oikea. koska se oikea tulee näkemään kaiken sen taakse melko pian. se mitä siellä on oleva on häntä vastassa
- Anonyymi00093
No en tiedä, onko tällä asialla ollut hänelle mitään väliä.
- Anonyymi00102
Kiusaajia olette molemmat!kautta rantain yritätte sotkea naapurit näihin teidän juttuihin,mut pitää laittaa asiat eteenpäin!
- Anonyymi00120
Anonyymi00102 kirjoitti:
Kiusaajia olette molemmat!kautta rantain yritätte sotkea naapurit näihin teidän juttuihin,mut pitää laittaa asiat eteenpäin!
Nyt kirjoitat aivan väärälle ihmiselle. Naapureiden kanssa on hyvät välit. Kirjoitan siitä, ettei hän varmasti muistele niin vanhoja asioita, en oleta muistelevan tai muistavan minua.
- Anonyymi00167
Anonyymi00102 kirjoitti:
Tietenkin sinä palstaäijä laitat näitä asioita eteenpäin, sillä välin me mielenkiintoa elämäämme etsivät naapurustot voimme vain fantasioida, että olispa meilläkin näin jännittävä elämä, mutta ku ei tuuli vain nurkissa ulvoo
- Anonyymi00170
Anonyymi00120 kirjoitti:
Nyt kirjoitat aivan väärälle ihmiselle. Naapureiden kanssa on hyvät välit. Kirjoitan siitä, ettei hän varmasti muistele niin vanhoja asioita, en oleta muistelevan tai muistavan minua.
Pitääkö joku tätä itselleen vastailevan speden äijä kerrontaa jollain tavalla vivahteikkaana tai jotain siihen suuntaan?
- Anonyymi00172
Anonyymi00167 kirjoitti:
Tietenkin sinä palstaäijä laitat näitä asioita eteenpäin, sillä välin me mielenkiintoa elämäämme etsivät naapurustot voimme vain fantasioida, että olispa meilläkin näin jännittävä elämä, mutta ku ei tuuli vain nurkissa ulvoo
Ei siis ollut tarkoitus vttuilla todella välittävästi tai mitään sellaista. Tai viedä yhden tarinan toopelta skuuppia millä vaikuttaa ilmapiiriin etäältä järjenvastastaisesti. Kuiva yskäisy
- Anonyymi00094
Millaisen kuvan? Ihan toivoton tohelo 😂
- Anonyymi00095
Miksi toheloit? Eikö vain kannattaisi lopettaa?
- Anonyymi00096
Äärettömän, ellei jopa maaaaailman vahvimman naisen kuvan. Ja tämä tarina on tosi tosi tosi Totta.
- Anonyymi00116
Tuota noin, näyttää siltä, että murrut jos sinuun koskettaa edes olkapäähän.
- Anonyymi00130
Anonyymi00116 kirjoitti:
Riippuu tilanteesta ja koskettajasta ja mun mielentilasta.
Puhuin nyt fyysisestä vahvuudesta kuitenkin ;-) Jaksan nostaa ainakin tuhat kiloa höyheniä ja 100 kiloa rautaa :-D - Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Riippuu tilanteesta ja koskettajasta ja mun mielentilasta.
Puhuin nyt fyysisestä vahvuudesta kuitenkin ;-) Jaksan nostaa ainakin tuhat kiloa höyheniä ja 100 kiloa rautaa :-DJoskus onnistun nostamaan asioita ihan ajatuksen voimalla :-D
- Anonyymi00166
Anonyymi00116 kirjoitti:
Kerrotko mikä saa sinut kynäilemään tällaista kun vastasit palstaäijän päälleliimattuun provoon tällä tavalla, onko sinulla hyvin heikko itsetunto? Sivusta TT
- Anonyymi00097
En jaksanut tätä koko hullua ketjua lukea, mutta tiedät mitä ajattelen! Sitä yhteistä hyvää ja toimeentuloa kummankin puolesta. Se yhteinen laulumme ei ole viimeinen tanssi vaan laulu rakkaudellee....siihen patoutuneen tunnemyrskyyn ja ikävään!
- Anonyymi00103
Hoidattakaa päänne kuntoon,paistaa psykpaattisia oireita!
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Paistaa se päivä risukasaankinko olit sanomassa?
- Anonyymi00164
Anonyymi00103 kirjoitti:
Sinunkin 🦄:n sanajärjestyksestä tai tarkemmin lauseiden epäjärjestyneisyydestä voisi muotoilla muutaman sanan. Sivusta
- Anonyymi00194
Anonyymi00103 kirjoitti:
Täällä on aika monta jotka selvästi olleet palstalla jo jonkun tovin liian kauan.
Pää alkanu pehmentyy.
- Anonyymi00098
Olet Rakas!
- Anonyymi00108
Varmaan samaan aikan hieman nössön ja herkän, mutta jääräpäisen miehen, joka on kömpelö naisten kanssa. Huumorintajukin on yritys vain tulla huomatuksi ja ulkonäöllisesti ei sytytä.
Juuri sellaisen joka saa naisen seksuaalihormoonit lopettamaan hyrräämisen tuhanneksi vuodeksi.- Anonyymi00119
Ihan sivusta tämä. Toivon, ettet ajattele oikeasti itestäsi niin. Nimittäin jo se, että tiedostaa/myöntää olevansa herkkä ja vaikka vähän kömpelökin naisten kanssa taisi juuri saada ainakin yhden naisen hormonit liikkeelle😉 ole vain aito oma itsesi!
- Anonyymi00122
Anonyymi00119 kirjoitti:
Ihan sivusta tämä. Toivon, ettet ajattele oikeasti itestäsi niin. Nimittäin jo se, että tiedostaa/myöntää olevansa herkkä ja vaikka vähän kömpelökin naisten kanssa taisi juuri saada ainakin yhden naisen hormonit liikkeelle😉 ole vain aito oma itsesi!
Sivusta kyllä sanon et on tuossa totuuden siemen ettei naisia yleensä kiinnosta mies joka on kömpelön ja siten kokemattoman oloinen naisten kanssa. Erityisesti jos naisella on kokemusta miehistä jotka ottavat sen minkä haluavat. Tuo määrätietoisuus jää naisten mieleen ihan hormonaalisella tasolla ja sen jälkeen ei sellaiset epävarmat nyhverön oloisetkaan kiinnosta. Se onko mies oikeasti nyhvääjä on oikeastaan ihan sama koska sen määrittelee naisen hormonit ja siten tunteet mikä mielikuva miehestä syntyy.
90% naisista ei tykkää epävarmoista miehistä naisten kanssa olipa syy mikä hyvänsä koska se saa naisen itsensä epävarmaksi tai tunteeksi että hänen pitää ottaa miehen rooli.
ja siten toi 10% ei kyllä riitä mitenkään löytämään mieleistä naista koska noista osa on varattuja, osa ei muuten pidä miehestä tai sovi miehelle yms. yms.
Jos olet epävarma mies niin käytännössä olet naisten silmissä yhtä kuin kuollut turhake. - Anonyymi00128
❤️❤️
- Anonyymi00129
Anonyymi00122 kirjoitti:
Sivusta kyllä sanon et on tuossa totuuden siemen ettei naisia yleensä kiinnosta mies joka on kömpelön ja siten kokemattoman oloinen naisten kanssa. Erityisesti jos naisella on kokemusta miehistä jotka ottavat sen minkä haluavat. Tuo määrätietoisuus jää naisten mieleen ihan hormonaalisella tasolla ja sen jälkeen ei sellaiset epävarmat nyhverön oloisetkaan kiinnosta. Se onko mies oikeasti nyhvääjä on oikeastaan ihan sama koska sen määrittelee naisen hormonit ja siten tunteet mikä mielikuva miehestä syntyy.
90% naisista ei tykkää epävarmoista miehistä naisten kanssa olipa syy mikä hyvänsä koska se saa naisen itsensä epävarmaksi tai tunteeksi että hänen pitää ottaa miehen rooli.
ja siten toi 10% ei kyllä riitä mitenkään löytämään mieleistä naista koska noista osa on varattuja, osa ei muuten pidä miehestä tai sovi miehelle yms. yms.
Jos olet epävarma mies niin käytännössä olet naisten silmissä yhtä kuin kuollut turhake.Höpö höpö. Muhun ainakin vetoaa sellainen vähän kömpelö ja ujo ja herkkä mies. Se on jotenkin niin aitoa, kun ne tunteet näkyy väkisinkin, kun se jännitys saa toimimaan välillä lähes "pakokauhun" vallassa hassusti. Tiedän, ettei monet ole sitten tutustuttuaan sellaisia kuitenkaan.
- Anonyymi00133
Anonyymi00129 kirjoitti:
Höpö höpö. Muhun ainakin vetoaa sellainen vähän kömpelö ja ujo ja herkkä mies. Se on jotenkin niin aitoa, kun ne tunteet näkyy väkisinkin, kun se jännitys saa toimimaan välillä lähes "pakokauhun" vallassa hassusti. Tiedän, ettei monet ole sitten tutustuttuaan sellaisia kuitenkaan.
Sulla kävi säkä, sillä tämä sivusto on pullollaan kömpelöitä ujoja herkkiä miehiä, tunteet näkyy myöhemmin pelkästään epävarmuutena ja sit alkaa tappelut ja riitelyt.
- Anonyymi00137
Anonyymi00133 kirjoitti:
Sulla kävi säkä, sillä tämä sivusto on pullollaan kömpelöitä ujoja herkkiä miehiä, tunteet näkyy myöhemmin pelkästään epävarmuutena ja sit alkaa tappelut ja riitelyt.
Tiedostan riskin ;-) siinä on kuitenkin eroja, miten se eri ihmisillä jatkossa näyttäytyy. Se ujous voi olla vain joissain asioissa tai jopa vain yhdessä asiassa.
Enemmän olen kuitenkin huolissani, jos ajattelet kaikkien ujojen ja herkkien olevan automaattisesti epävarmoja kaikilla osa-alueilla. Ja koskeeko tämä myös ujoja ja herkkiä naisia? - Anonyymi00143
Anonyymi00137 kirjoitti:
Tiedostan riskin ;-) siinä on kuitenkin eroja, miten se eri ihmisillä jatkossa näyttäytyy. Se ujous voi olla vain joissain asioissa tai jopa vain yhdessä asiassa.
Enemmän olen kuitenkin huolissani, jos ajattelet kaikkien ujojen ja herkkien olevan automaattisesti epävarmoja kaikilla osa-alueilla. Ja koskeeko tämä myös ujoja ja herkkiä naisia?Miehet usein on jotenkin estyneitä käsittelemään tunteita. Naiset ei ehkä käyttäydy agressiivisesti, jos sanat jää kurkkuun.
- Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
Miehet usein on jotenkin estyneitä käsittelemään tunteita. Naiset ei ehkä käyttäydy agressiivisesti, jos sanat jää kurkkuun.
No heh heh. Nyt on kyllä aika paksua.
- Anonyymi00147
Anonyymi00143 kirjoitti:
Miehet usein on jotenkin estyneitä käsittelemään tunteita. Naiset ei ehkä käyttäydy agressiivisesti, jos sanat jää kurkkuun.
On tuossa totuuden siemen. Vaikeita tunteita on joskus hankala käsitellä ja joku ujojorma ei ehkä koskaan ole ollut tilanteessa jossa niitä pitäisi siten käsitellä.
Jokainen voi arvata miten sitten naiselle voi käydä kun ujojorma hermostuu. Huonosti. - Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
On tuossa totuuden siemen. Vaikeita tunteita on joskus hankala käsitellä ja joku ujojorma ei ehkä koskaan ole ollut tilanteessa jossa niitä pitäisi siten käsitellä.
Jokainen voi arvata miten sitten naiselle voi käydä kun ujojorma hermostuu. Huonosti.Perhetragedia, yksi esimerkki.
sivu - Anonyymi00149
Anonyymi00129 kirjoitti:
Höpö höpö. Muhun ainakin vetoaa sellainen vähän kömpelö ja ujo ja herkkä mies. Se on jotenkin niin aitoa, kun ne tunteet näkyy väkisinkin, kun se jännitys saa toimimaan välillä lähes "pakokauhun" vallassa hassusti. Tiedän, ettei monet ole sitten tutustuttuaan sellaisia kuitenkaan.
Olet varmasti sitten todella nuori tai sitten itse samanlainen.
Eikä se ole mikään höpö höpö jos kyse on vain sinusta. Kysyppä naiskavereiltasi jos sinulla sellaisia on miten he suhtautuvat ujouteen tai miehen epävarmuuteen.
Koska naisten mielestä yleensä ylivoimaisesti toivotun ominaisuus miehessä on itsevarmuus.
Joten kuulut tuohon 10%.
"Se on jotenkin niin aitoa, kun ne tunteet näkyy väkisinkin, kun se jännitys saa toimimaan välillä lähes "pakokauhun" vallassa hassusti. "
Tää on tosi hassua varmaan, mutta suurimmassa osassa tapauksista nainen hermostuu tai väsyy tuosta asiasta.
Tiedän koska pilasin joskus varmaan ihan hyvätkin mahdollisuudet omalla jännitykselläni. Enkä puhu nyt mistään vapisemisesta tai punastelusta vaan siitä että vaikea viedä tilannetta eteenpäin - Anonyymi00151
Anonyymi00149 kirjoitti:
Olet varmasti sitten todella nuori tai sitten itse samanlainen.
Eikä se ole mikään höpö höpö jos kyse on vain sinusta. Kysyppä naiskavereiltasi jos sinulla sellaisia on miten he suhtautuvat ujouteen tai miehen epävarmuuteen.
Koska naisten mielestä yleensä ylivoimaisesti toivotun ominaisuus miehessä on itsevarmuus.
Joten kuulut tuohon 10%.
"Se on jotenkin niin aitoa, kun ne tunteet näkyy väkisinkin, kun se jännitys saa toimimaan välillä lähes "pakokauhun" vallassa hassusti. "
Tää on tosi hassua varmaan, mutta suurimmassa osassa tapauksista nainen hermostuu tai väsyy tuosta asiasta.
Tiedän koska pilasin joskus varmaan ihan hyvätkin mahdollisuudet omalla jännitykselläni. Enkä puhu nyt mistään vapisemisesta tai punastelusta vaan siitä että vaikea viedä tilannetta eteenpäinJa sinä olet varmaan todella nuori ja yksioikoinen ajatustavassasi. Ei ujoja ja herkkiä miehiä voi laittaa yhteen muottiin. Ujo ja herkkä voi olla ihan kaikkea muuta kuin epävarma. Mies voi olla hyvin ujo tunteissaan ja etenkin vahvoissa tunteissaan, aivan kuin myös nainen. Tai mies voi olla ujo vaikka uusien tilanteiden ja ihmisten kanssa, mutta hyvinkin rohkea tutustuttuaan.
Ujo ja herkkä ei ole sama asia, kuin epävarma... toki voi olla sekin luonteenpiirteenä. - Anonyymi00154
Anonyymi00151 kirjoitti:
Ja sinä olet varmaan todella nuori ja yksioikoinen ajatustavassasi. Ei ujoja ja herkkiä miehiä voi laittaa yhteen muottiin. Ujo ja herkkä voi olla ihan kaikkea muuta kuin epävarma. Mies voi olla hyvin ujo tunteissaan ja etenkin vahvoissa tunteissaan, aivan kuin myös nainen. Tai mies voi olla ujo vaikka uusien tilanteiden ja ihmisten kanssa, mutta hyvinkin rohkea tutustuttuaan.
Ujo ja herkkä ei ole sama asia, kuin epävarma... toki voi olla sekin luonteenpiirteenä.Lisään, että sellaisen ujon kanssa, minulla ei mennyt hermo siihen odottamiseen, vaan ihan sellaisiin juttuihin, mitkä eivät liity ujouteen suoraan. Ennemminkin päinvastoin juuri jopa liialliseen itsevarmuuteen tai toimintaan, joka ennemminkin on ominaista liiallisen itsevarmuuden omaavilla.
Se, että joku pistää itse kaiken sen oman ujoutensa tai jännittämisen piikkiin, ei ole hänelle itsellekään hyväksi. Vaikka on helppo yrittää etsiä oikoteitä, jotka helpottavat, niin mikään ujous ei poista sitä vastuuta toimia toista kohtaan oikein ja kohdella hyvin. Ymmärrätkös. - Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Lisään, että sellaisen ujon kanssa, minulla ei mennyt hermo siihen odottamiseen, vaan ihan sellaisiin juttuihin, mitkä eivät liity ujouteen suoraan. Ennemminkin päinvastoin juuri jopa liialliseen itsevarmuuteen tai toimintaan, joka ennemminkin on ominaista liiallisen itsevarmuuden omaavilla.
Se, että joku pistää itse kaiken sen oman ujoutensa tai jännittämisen piikkiin, ei ole hänelle itsellekään hyväksi. Vaikka on helppo yrittää etsiä oikoteitä, jotka helpottavat, niin mikään ujous ei poista sitä vastuuta toimia toista kohtaan oikein ja kohdella hyvin. Ymmärrätkös.Ja lisäyksen lisäys:
Jos tarvitsee esimerkiksi tukea johonkin asiaan, niin sekin pitää punnita, että mikä on toimiva vaihtoehto ja mistä on vähiten haittaa. Niin kuin jokaisessa asiassa aikuiset ihmiset tekevät. Se että on ujo ei poista tätä vastuuta punnita asioiden vaikutusta! - Anonyymi00159
Anonyymi00155 kirjoitti:
Ja lisäyksen lisäys:
Jos tarvitsee esimerkiksi tukea johonkin asiaan, niin sekin pitää punnita, että mikä on toimiva vaihtoehto ja mistä on vähiten haittaa. Niin kuin jokaisessa asiassa aikuiset ihmiset tekevät. Se että on ujo ei poista tätä vastuuta punnita asioiden vaikutusta!Suomeksi vielä, että ujous ja jännitys tai olkoon vaikka epävarmuus, ei oikeuta erityiskohteluun tai anna erivapauksia!
- Anonyymi00163
Anonyymi00147 kirjoitti:
Jokainen voi arvata miten sitten naiselle voi käydä kun ujojorma hermostuu. Huonosti.No onpa tässä palstaäijä tervehenkinen ja elämänmyönteinen dialogi itsesi kanssa lähes uhkaavaan tai vähintään pahaenteiseen sävyyn kirjoitettuna. Tekikö tämä tuotos ns eetvarttia mielelle?
- Anonyymi00168
Anonyymi00154 kirjoitti:
Lisään, että sellaisen ujon kanssa, minulla ei mennyt hermo siihen odottamiseen, vaan ihan sellaisiin juttuihin, mitkä eivät liity ujouteen suoraan. Ennemminkin päinvastoin juuri jopa liialliseen itsevarmuuteen tai toimintaan, joka ennemminkin on ominaista liiallisen itsevarmuuden omaavilla.
Se, että joku pistää itse kaiken sen oman ujoutensa tai jännittämisen piikkiin, ei ole hänelle itsellekään hyväksi. Vaikka on helppo yrittää etsiä oikoteitä, jotka helpottavat, niin mikään ujous ei poista sitä vastuuta toimia toista kohtaan oikein ja kohdella hyvin. Ymmärrätkös.Eli kyse oli epävarmuudesta ja ujoudesta lopulta.
Ymmärsin. Valehtelet itsellesi. - Anonyymi00175
Anonyymi00168 kirjoitti:
Eli kyse oli epävarmuudesta ja ujoudesta lopulta.
Ymmärsin. Valehtelet itsellesi.Ei ollut, 🤣
- Anonyymi00189
Anonyymi00175 kirjoitti:
Ei ollut, 🤣
On väärin, jos ihminen on identifioitunut jännittäjä ksi ja ujoksi, jos se ikään kuin on se koko u ihminen. Jos kaiken huonon selittää aina, että kun olen niin ujo. Kotona on sanottu, kun olet niin ujo, niin ei tarvitse, kaverit tekee puolesta, kun on niin ujo... Sitä voi alkaa nähdä kaiken toimintansa tämän ominaisuuden kautta ja jäädä huomaamatta, että hetkinen, minähän olen täysi ksipåä, kun otetaan tuo ominaisuus nimeltä ujo, pois yhtälöstä. Pitää itse nähdä ominaisuutensa taakse, että käyttääkö sitä jopa hyväksi, ehkä manipuloinnin keinona, oikotienä kun ei jaksa tai halua panostaa yms. Odottaa muiden ratkaisevan asian, koska näin on aina joku tehnyt vai katsooko asiaa suoraan, että sen ujoudeksi verhotun takana onkin monen monta muuta tunnetta, joihin pitäisi keskittyä ja miettiä ne oikeat syyt toiminnallensa.
- Anonyymi00191
Anonyymi00189 kirjoitti:
On väärin, jos ihminen on identifioitunut jännittäjä ksi ja ujoksi, jos se ikään kuin on se koko u ihminen. Jos kaiken huonon selittää aina, että kun olen niin ujo. Kotona on sanottu, kun olet niin ujo, niin ei tarvitse, kaverit tekee puolesta, kun on niin ujo... Sitä voi alkaa nähdä kaiken toimintansa tämän ominaisuuden kautta ja jäädä huomaamatta, että hetkinen, minähän olen täysi ksipåä, kun otetaan tuo ominaisuus nimeltä ujo, pois yhtälöstä. Pitää itse nähdä ominaisuutensa taakse, että käyttääkö sitä jopa hyväksi, ehkä manipuloinnin keinona, oikotienä kun ei jaksa tai halua panostaa yms. Odottaa muiden ratkaisevan asian, koska näin on aina joku tehnyt vai katsooko asiaa suoraan, että sen ujoudeksi verhotun takana onkin monen monta muuta tunnetta, joihin pitäisi keskittyä ja miettiä ne oikeat syyt toiminnallensa.
Mitä vittua sä selität?!
Nauroin ihan katketakseni teiniaivojesi selitykselle - Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Mitä vittua sä selität?!
Nauroin ihan katketakseni teiniaivojesi selitykselleNo hyvä, että nauratti.
- Anonyymi00195
Anonyymi00122 kirjoitti:
Jos olet epävarma mies niin käytännössä olet naisten silmissä yhtä kuin kuollut turhake.No eiköhän naisia oo monenlaisia yhtä lailla kuin miehiäkin. Itseä ärsyttää kyllä just ne itsevarmat jotka kuvittelee naisen kuin naisen saavansa. Eipä kiinnosta eikä herkkyys tai pieni kömpelyys ole mielestäni mikään huono juttu monet älykkäät ja erityisesti taiteilijat ovat herkkiä sen jo työ vaatii.
- Anonyymi00198
Anonyymi00195 kirjoitti:
No eiköhän naisia oo monenlaisia yhtä lailla kuin miehiäkin. Itseä ärsyttää kyllä just ne itsevarmat jotka kuvittelee naisen kuin naisen saavansa. Eipä kiinnosta eikä herkkyys tai pieni kömpelyys ole mielestäni mikään huono juttu monet älykkäät ja erityisesti taiteilijat ovat herkkiä sen jo työ vaatii.
Juuri näin.
- Anonyymi00202
Anonyymi00147 kirjoitti:
Jokainen voi arvata miten sitten naiselle voi käydä kun ujojorma hermostuu. Huonosti.Ne ujojormat eivät ole koskaan oppineet puhumaan avoimesti tunteistaan, eivätkä käsittelemään niitä, hermostuvat jos yrität "udella" ja silloin on syytä juosta, kaikki eivät vain ehdi näin tehdä.
- Anonyymi00203
Anonyymi00145 kirjoitti:
Ja siinä ensimmäinen ujojorma kommentoi.
- Anonyymi00220
Anonyymi00159 kirjoitti:
Suomeksi vielä, että ujous ja jännitys tai olkoon vaikka epävarmuus, ei oikeuta erityiskohteluun tai anna erivapauksia!
Se on juuri noin.
- Anonyymi00253
Anonyymi00168 kirjoitti:
Eli kyse oli epävarmuudesta ja ujoudesta lopulta.
Ymmärsin. Valehtelet itsellesi.Niinhän sinäkin teet vuodesta toiseen kun etsit tämän väsyneen äijän kälkätyksestä todenteita niinkin turhasta ns kolmannen maailman ongelmasta kuin että pitääkö joku random jamppa jostain naisesta vai ei vai valehteleeko tämä nainen itselleen ym tuubaa. Tekisit jo sekä itsellesi että todnäk myös nk ympäristöllesi palveluksen ja antaisit olla
- Anonyymi00255
Anonyymi00191 kirjoitti:
Mitä vittua sä selität?!
Nauroin ihan katketakseni teiniaivojesi selitykselleNo ainakin kolme bimboa on eläytynyt palstaäijä tähänkin yksinpuheluusi, eli feikkidialogiisi ilmapäisellä otteella, nimenomaan teiniaivoilla. T naiselta
- Anonyymi00256
Anonyymi00145 kirjoitti:
Kumman seikan kiistätte tähän palstaäijän lausunnontynkään liittyen, nuori herra?
- Anonyymi00109
mikä hitto on ikäväpalsta
- Anonyymi00110
Täällä ollaan mahdollisimman ikäviä ja puhutaan vain ikävistä ihmisistä ja asioista.
Selkiskö? - Anonyymi00111
Ihmiset jotka tulevat tänne kirjoittamaan ovat ikäviä.
- Anonyymi00123
Se on tämä paikka jossa kirjoitat.
- Anonyymi00196
Anonyymi00110 kirjoitti:
Täällä ollaan mahdollisimman ikäviä ja puhutaan vain ikävistä ihmisistä ja asioista.
Selkiskö?Täällä vois tän ikävä palstaosion nimeksi vaihtaa johonkin aivan muuhun 😂😂.
Vihaa, katkeruutta, kateutta ja kaikkea mahdolllista mielen vinoutumia taynnä oleva lätinäpalsta tää on. - Anonyymi00197
Anonyymi00111 kirjoitti:
Ihmiset jotka tulevat tänne kirjoittamaan ovat ikäviä.
Joo aika moni kyllä ja varmaan ainakin ne jotka täällä asuneet jo muutaman vuosikymmenen. On pää jo seonnu aika pahasti. Siks täällä vaan vihataan.
- Anonyymi00213
Anonyymi00197 kirjoitti:
Joo aika moni kyllä ja varmaan ainakin ne jotka täällä asuneet jo muutaman vuosikymmenen. On pää jo seonnu aika pahasti. Siks täällä vaan vihataan.
Enemmän taitaa olla sitä että porukka tulee tänne ihan hyvin aikein, mutta saa huonoja viestejä ja liittyy joukkoon.
Laitetaan siis vahinko kiertämään. - Anonyymi00249
Anonyymi00196 kirjoitti:
Täällä vois tän ikävä palstaosion nimeksi vaihtaa johonkin aivan muuhun 😂😂.
Vihaa, katkeruutta, kateutta ja kaikkea mahdolllista mielen vinoutumia taynnä oleva lätinäpalsta tää on.Kerrankin olet palstaäijä edes jostain hajulla sinäkin. Viittaan loppukaneettiisi
- Anonyymi00113
Kiinnostaa ku kaks kiloo kakkaa.
- Anonyymi00114
Huonosti vastaan, mutta minä nainen haluaisin tietää sen ihan irl livenä vielä joskus. Oli kuitenkin tutustuminen puhe-asteella aikanaan, kun olimme tekemisissä. Meillä oli kuitenkin ystävälliset välit eikä varmaan mitään kaunoja nytkään. Toivottavasti häntä ei haittaisi, ettå minulla on vielä tunteita. En yrittäisi painostaa mihinkään suhteiluun, jos häntä ei kiinnostaisi tai olisi varattu.
Tuntuu, että kuitenkin pystyisimme puhumaan toisillemme kuin ihminen ihmiselle. - Anonyymi00118
Tässä tapauksessa kyse on .ennenkaikkea nykyhetkestä, sen epävakaisuudesta, eristäytyneisyydestä. Tunteiden vallassa olemisesta. Se, mitä minusta nyt näkee on illuusio, ja kaikki mitä ei valtava alue. Olen tietenkin yrittänyt antaa hyvän kuvan itsestäni mutta sillä ei ole väliä kun lopulta kuitenkin tuomitaan niistä kerroista kun ei ole parhaimmillaan, muistetaan nuo elävinä, sydäntäsärkevine yksityiskohtineen.... Ja sitten tietenkin näitä asioita vääristellään, liioitellaan ja toistetaan yhä uudelleen, kunnes lopulta olen hänelle pelkkä karikatyyri...
- Anonyymi00150
Ketkä vääristelevät? Kaivattusiko?
- Anonyymi00162
Anonyymi00150 kirjoitti:
Ketkä vääristelevät? Kaivattusiko?
Sellaisenko vision perässä sinä palstaäijän horinan perässä hölkkäävä nyt olet, että jotkut muut vaikuttaa jonkun muun tunteisiin ja ajatuksiin kuten patologiseen ja patriarkaalisen harh..illuusioosi muista lue naisista tai naisesta voisi hyvin kuulua?
- Anonyymi00121
Ai mielikuvan?
- Anonyymi00125
Mielikuvanpa hyvinkin.
- Anonyymi00138
Sekavan mielikuvan.
- Anonyymi00152
Varmaan liian avoimen. Aina oppii matkalta.
- Anonyymi00156
Miten olet mielestäsi ollut liian avoin?
- Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Jos on suorapuheinen?
T: "ronski" sivusta - Anonyymi00158
Anonyymi00156 kirjoitti:
Avoimuus on sellainen joka antaa tilaa ja tarttumapintaa. On monta kohtaa, jossa tätä olisin voinut välttää.
- Anonyymi00160
Anonyymi00156 kirjoitti:
Palstaäijä on varmaankin ollut todella runsas ja avokätinen naisperformaatioidensa kanssa kun sinäkin olet jumahtanut tänne kyselemään, jotta saisit johtopäätöksiä lakkis alle ns
- Anonyymi00161
Anonyymi00157 kirjoitti:
Jos on suorapuheinen?
T: "ronski" sivustaFrom my part it’s mainly abuse of narrowminded. I think it kicks in finally. T
- Anonyymi00165
Anonyymi00161 kirjoitti:
From my part it’s mainly abuse of narrowminded. I think it kicks in finally. T
En tunnista tuota, etkä taida puhua kovin hyvin englantia. Avoimuus voi olla suorapuheisuutta myös.
- Anonyymi00181
Anonyymi00158 kirjoitti:
Avoimuus on sellainen joka antaa tilaa ja tarttumapintaa. On monta kohtaa, jossa tätä olisin voinut välttää.
Eli koet tulleesi käytetyksi siinä kohtaa vähän hyväksi avoimuutesi takia.?
- Anonyymi00187
Anonyymi00181 kirjoitti:
Ei välttämättä niinkään. Mutta että olisin lähestyttävämpi kuin olen.
- Anonyymi00205
Anonyymi00187 kirjoitti:
Ei välttämättä niinkään. Mutta että olisin lähestyttävämpi kuin olen.
Eikö siis ole lähestytty?
- Anonyymi00245
Anonyymi00181 kirjoitti:
Huomaatko palstaäijälle johdattelevia kysymyksiä esittävä peltoelvis, että johdattelet sitä juuri siihen suuntaan miten haluat jonkun olemuksen nähdä ja se on hyvin vastenmielistä. Mikäli tavoittelet tällä johdatevalls tavalla ennakkoasettaa näitä kusymyksiä, niin sanonpahan vain, että apinakin osaa jäljitellä tyyliä. /TT
- Anonyymi00247
Anonyymi00161 kirjoitti:
From my part it’s mainly abuse of narrowminded. I think it kicks in finally. T
Mutta tämä yksi näyttää vain sisuuntuvan entisestään ja yrittää hymistellä dialogiin viimeisen sanan. Huijaa siis itseään, huomaan
- Anonyymi00261
Anonyymi00247 kirjoitti:
Mutta tämä yksi näyttää vain sisuuntuvan entisestään ja yrittää hymistellä dialogiin viimeisen sanan. Huijaa siis itseään, huomaan
Olet vähän harhainen,
- Anonyymi00169
Merci voit kyllä puhua, jos jokin asia painaa... Näytit jotenkin...
- Anonyymi00188
Lempeän
- Anonyymi00190
ei ole kaivattua mutta en ole ehtinyt miettimään. ihmettelen miten jotkut vielä kyselevät hyvässä. Jotkut romanttisesti jotkut ystävinä jotkut kohteliaisuuttaan. Mutta ei ole ollut aikaa, miettiä. Jotakin tehnyt oikeikin, ainakin silloin joskus.
- Anonyymi00200
Tätä sopisi kyllä erään miettiä.
- Anonyymi00204
Vaikea sanoa. En tietoisesti ole luonut mitään profiilia tai imagoa kenellekään. Luultavasti olen hänen harhainen projektio.
- Anonyymi00243
Sanotaanko palstasetä ja muut näin, että nämä sinun hemaisevat ilmapäiset emojihologrammit on nimenomaan harhaisten projektio, joka perustuu suppean ja tunkkaiseen kuvaan naisoletetuista jopa yksilöllisellä, eli henkilöivällä tasolla
- Anonyymi00208
Ujon, kiltin, varautuneen. On hän nähnyt kyllä myös mun itsevarman, suorasanaisen ja avoimen puolen. Lisäksi hän on voinut saada käsityksen, etten ole kiinnostunut hänestä. Olen, mutta tilanteen vuoksi koen, etten voi tehdä asialle mitään.
- Anonyymi00209
En ole antanut yhtään kuvaa. Vielä. Enkä tiedä millaisesta kuvasta tykkäisi. Kasvokuvasta, aurinkolasit päässä kuvasta, lähikuvassa, kokovartalokuvasta....
- Anonyymi00212
- Anonyymi00214
En minkäänlaista, koska en ole ihminen joka kokee kaipaavansa jotakin ihmistä.
- Anonyymi00215
Mene vttu sitten vaikka ompelu palstalle!
- Anonyymi00221
Anonyymi00215 kirjoitti:
Ompelu ei ole minun harrastukseni. Lukeminen on.
- Anonyymi00225
Anonyymi00221 kirjoitti:
Ompelu ei ole minun harrastukseni. Lukeminen on.
Well aren't you a doll
- Anonyymi00242
Anonyymi00215 kirjoitti:
Onko sinulla peltirumpu ym instrumentti rikki kun täällä ärräät tällä tavalla menemään? Sivusta
- Anonyymi00266
Anonyymi00242 kirjoitti:
Onko sinulla peltirumpu ym instrumentti rikki kun täällä ärräät tällä tavalla menemään? Sivusta
No onhan se totta, että mitä sitten tulee tänne ruikuttamaan, kun ei edes ketään ikävöi. Väärä palsta.
Toinen sivu.
- Anonyymi00216
En tarvitse kuluerää nimeltä moderni kylmä nainen.
Ts. huoria ovat, toisella tapaa. Tapaan mieluummin rehellisiä perinteisiä huoria.- Anonyymi00223
Kukin taaplaa tyylillään..
- Anonyymi00226
Ei semmoisen miehen, joka on terve ja jolla on asiat hyvin, tarvi homoilla tuolla menemään sytyttelemässä sotia ja yrittämässä vankilaan joutumista, mutta kun naiset on niin *ittumaisia, ettei miehet viihdy kotona, ennemin menevät tappamaan.
Mutta siinä on sekin, että jos mies ei mene rakkaudesta naisen kanssa yhteen, niin tottakai se on naiselle järkytys, lopulta.
Rakkaus alkaa olla aivan vieras asia tälle maailmalle, nyt on monta sukupolvea menty pelkällä hevonpaskalla, ei siihen voi mitään rakentaa. - Anonyymi00241
Anonyymi00226 kirjoitti:
Ei semmoisen miehen, joka on terve ja jolla on asiat hyvin, tarvi homoilla tuolla menemään sytyttelemässä sotia ja yrittämässä vankilaan joutumista, mutta kun naiset on niin *ittumaisia, ettei miehet viihdy kotona, ennemin menevät tappamaan.
Mutta siinä on sekin, että jos mies ei mene rakkaudesta naisen kanssa yhteen, niin tottakai se on naiselle järkytys, lopulta.
Rakkaus alkaa olla aivan vieras asia tälle maailmalle, nyt on monta sukupolvea menty pelkällä hevonpaskalla, ei siihen voi mitään rakentaa.No niin palstasetä hih hih kerro miten homous joka on tosi hih hih liittyy sotimiseen?
- Anonyymi00268
Nainen on sopivan kylmä vain miehille, jotka eivät kiinnosta siinä mielessä. Ei lle järkeä antaa turhia toiveita toiselle, kun ei kiinnosta.
- Anonyymi00270
Anonyymi00226 kirjoitti:
Rakkaus alkaa olla aivan vieras asia tälle maailmalle, nyt on monta sukupolvea menty pelkällä hevonpaskalla, ei siihen voi mitään rakentaa.Niin, monelle miehelle riittää pelkkä reikä. Ei tarvitse olla rakastunut. Niin alaskin voi vajota, että menee jopa nsimisiin asti. Säälittävää.
- Anonyymi00284
Anonyymi00226 kirjoitti:
Rakkaus alkaa olla aivan vieras asia tälle maailmalle, nyt on monta sukupolvea menty pelkällä hevonpaskalla, ei siihen voi mitään rakentaa.Hyvin sanottu!
- Anonyymi00285
Mene huorittelemaan muualle!
- Anonyymi00222
silmät ja rillit, silmälasitkin.. lukukiikarit.
jooh niin joku minä joku white supermacy -ihmisolio nuvottelija auttamassa jos on aikaa ja huolestuttaa tyttöjen masennus... - Anonyymi00228
Olen yrittänyt antaa,että RAKKAUS ON TÄRKEIN !!!
MInun kaivattunu on Isä,Kristus ja pyhä henki !
Niin niitä olikin kolme kaivattua..
Silti otan pari olutta,eikä kirkko kiinosta yhtään.- Anonyymi00238
Eli sinulla on pyhä pietari sellainen suurkäsitys itsestäsi? Tätä varmaan jokainen nainen miettisi yön jos toisenki yli
- Anonyymi00240
Anonyymi00238 kirjoitti:
Eli sinulla on pyhä pietari sellainen suurkäsitys itsestäsi? Tätä varmaan jokainen nainen miettisi yön jos toisenki yli
Mutta en toki tuomitse.
- Anonyymi00229
Rakastuneen. Mikä pelottaa miestä.
❤️❤️❤️ - Anonyymi00231
Yritteliään kuvan
- Anonyymi00233
Yrität siis vähän kaikkia?
- Anonyymi00237
Anonyymi00233 kirjoitti:
Yrität siis vähän kaikkia?
Oletko itse kenties liiankin yritteliäs kun osoittelet näitä anonyymien kommentteja pullealla sormella holtittomasti? T
- Anonyymi00283
Anonyymi00237 kirjoitti:
Oletko itse kenties liiankin yritteliäs kun osoittelet näitä anonyymien kommentteja pullealla sormella holtittomasti? T
Pullasormi T
- Anonyymi00232
Puhuiko se niistä kuvista koskaan? Mitä ne oli?
- Anonyymi00234
jos naama kuivaa, niin jollain hulirasvan tuubilla laittaa sellaisella voitelee naamaa.
Labello-joku tuubi. - Anonyymi00235
Meillä on nii pajon ikäeroa, että kaivattu i ei edes tiedä mun olevan olemassa. Hän on vielä peili selfie vaiheessa
- Anonyymi00236
Mitä yhteistä sulla on tuollaisen lapsen kanssa?
- Anonyymi00239
Silmistä voi erittyä joku kuvakin mieleen.
Muttah niin nooh joku neuvottelija kai fro klan yrittää auttaa tyttösiä masennuksessaan.. - Anonyymi00244
minulla ei ole kaivattua, eikä halua olla hänen mielestään hyvä. teillä meni vähän vähän vityiksi nämä....
- Anonyymi00246
kamala esti oli joskus, joten ei mennyt loppuun asti. toki huonoa hakkasivat mm jäistä ja, muusta. kaikkea estäneet ja nyt se tulee niille takaisin itselle.
- Anonyymi00248
silloin kun suhde olisi ollut hyvästä eivätkä olisi päässeet uhraamasn tuhosivat otteen ja suhteen ä. nyt ei enää huvita. silloin joskus mutta ei enää.
- Anonyymi00250
on se teiltä kamalaa kun pitää itse saada hakkaamalla muita, ja estämällä kaikkea.
- Anonyymi00251
koittanut selvittää mikä teissä olisi semmoista mitä voisi hakata ja hyödyntää itselle. ei oikein löydy mutta katsellaan jos jotakin, jos ei muuten niin hakataan vaan, takaisin. ja estetään ja tuhotaan 😂
- Anonyymi00252
monelle kiinnostus loppuu siihen kun ei saa enää nousua, muilta. ja pitää alkaa maksamaan tekonsa ja hakkaukset ja kiusata ym.
- Anonyymi00254
Mees mörkö takas koloosi
- Anonyymi00257
minä etsin vaan vapautta nousta itse omassa elämässä ja jo aloitettu. kasvua näkyy, rehellistä, joka paikassa. sehön niitä vituttaa ja ovat yrittäneet hakata muille joita se estää. niiden pitäisi tehdä töitä itse, mutta ainoa mutäosaa niin vedä muilta ja estää.
- Anonyymi00258
He ovat hoitajia eivätkä halua hullun liikkuvan vapaana netti pois myös sulta!
- Anonyymi00259
pieni vinkki ei ikinäoyetasuhdetta mikä tietää huonoa, ja itsellä ei tarvetta, joillakin on, mitä vieneet muilta.
- Anonyymi00263
yrittävät saada lisää kun pitäisi ryhtyä korvaamaan ja maksamaan. parit menee niin siinä touhussa.
- Anonyymi00264
Maksat Afrikan tähden seteleillä niin eiköhän se siitä
- Anonyymi00267
yleensä tottunut kasvun tekemään työllä mittaajat on vaikeat joten käytetään hyväksi muutama kortti.
- Anonyymi00274
Lempeän ja rakastuneen. Ja vähän ehkä hassun.
- Anonyymi00275
Läski juoppo
- Anonyymi00282
”Ehkä sun m*na vaan on liian pieni, ettei sitä huomaa. Laita joku huomionauha siihen tai valo!”
Tämä oli niin hyvin sanottu ja kuvaa varsin hyvin sitä kuvaa jonka antoi itsestään. - Anonyymi00287
Etäisen. Kylmän. Kuuntelemattoman. En ole sokea itselleni.
- Anonyymi00288
Ansaitsin tuon. Olen elänyt arkeani mutta yhtä lailla tietoinen siitä, miten hänen lähestymiseensä suhtauduin. Se oli typerän jyrkkää ja ehdotonta. Silloin totesin asian mutta näin jälkeenpäin, niin...epäystävällinen reagointini on kummitellut minulle.
- Anonyymi00290
Sekopäisen.Se oli pakko.
- Anonyymi00291
Miksi oli muka pakko?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3125561- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo973170Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv753031- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098