Miten olis ? Viitsiskös joku ? Ihan pikkasen vaan. Ohimennen. Ihan vaan kun Jöpsöä on vähän viLuttanut. Tökkääminen auttaa viLutukseen. Kiitos.
Teidän Jöpsykkänne
Voisko joku vähän tökkästä
15
202
Vastaukset
- Pitäähän
sitä ny edes pikkasen avittaa, senverran on aina aikaa että jonkun saa lämpimäks. Tökssss, pehmeesti ainaki yritin tökkästä, eihän sattunu kipeetä?
Tuli mieleen yks viisu, minkä joskus kuullu:
Olen leski,
asun yksin, niin puhuras on syöm,
jos herra ei ole kunnolla,
minä heinällä heti lyön.- Jöpsö
Kyllä sinä sitten olet hieno ihminen - isolla I:llä. Heti alkoi viLutus helpottamaan.
Jöpsön päivä alkaa paranemaan. Ja sitten tuo taiteellinen puoli - tuo aforismi.
Aivan mahtava. Lämpimät kiitokset tökkäyksen johdosta.
Jöpsykkä(si) - Pitäähän
Jöpsö kirjoitti:
Kyllä sinä sitten olet hieno ihminen - isolla I:llä. Heti alkoi viLutus helpottamaan.
Jöpsön päivä alkaa paranemaan. Ja sitten tuo taiteellinen puoli - tuo aforismi.
Aivan mahtava. Lämpimät kiitokset tökkäyksen johdosta.
Jöpsykkä(si)se Jöpsykkää auttaa, Jöpsykkä kun on aina niin vähään tyytyväinen ja kiitollinen pienestäkin huomion saamisesta. Mielellänihän minä autan, ihan puhtaasta syRämen halusta, auttavainen kun olen.
- Virve Tuli ja meni
ViLuttaa täälläkin ja koko päivän päässä soinut laulunpätkä: *talven tullen kiedon huovan tiukempaan, laitan tuplat ikkunaan* enkä millään muista mikä kappale tuo on. Vicky Rosti sen laulaa.
Tökkäsen tämmösen jos Jöpsö vaikka tökkäisis takaisin. Menis minultakin vilu ohi. - Jöpsö
Minä täällä -Jöpsö. Nythän tämä iloksi muuttui. Mä tökkäsin kaikkia teitä, jotka ovat täällä käyneet.
Tökkimisiin.
Jöpsykkä Parahin Jöpsykkä.. töks töks. Enempää ei nyt just jaksa;)
- Jöpsö
Ja taas tuli tökkäys. Olen aivan hurmiossa.
- aurinkoinen..
Minäkin haluan sua Jöpsö tökätä tässä ohimennessä:) Mutta ihan sievästi ,nätisti
tökkäilen;))- Jöpsö
Ja aurinko senkun paistaa. Ihanaa.
Saanks mie ja?
Tökkäisen tälläisen kymenlaaksolaisen tökkäyksen. Töyks.- Jöpsö
Ai siekin kerkisit tökkäseen. Kohta mie meen ihan sekasin.
Jöpsölle ihan kiltti pieni, ja pehmonen tökkäsy ;o))),,, jokos ssie oot seKOOMASSA, vai tökäsenkö uuvelleen, tökssssss,,, en mie kovasti, pehmeesti vaan, silleen mokanpehmeesti ;o))),,,
- ..:)
Almasein,,,oot kova tökkiin,,,.:)
No mie aina silleen kiltisti tökkäsen,,, saisko sinnuuki tökkästä ;o))),,, vai onko jo liian myöhä tökistellä? ;o))),,,
Tuota kuuta tässä kattellu,,, ettenkö vaan ala ulvomaan, se kun on miun pien paheeni,,, naapurit syyttää ulvomisesta koiria jotka villiintyy kuusta ;o))),,, ne ei tiijä että mie se oon ;o))),,,
- ;)
Minulla on jöpsöttänyt jokaisena aamuna. Voisiko se johtua verisuonten kovettumisesta. Pitäisikö käydä lääkärillä ja pyytää lerpsandeeri lääkettä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771402Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071035Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888