Moikka moi! :)
Oon 21-vuotias nuori naisen alku turusta, olen muuttanut tänne syyskuun alussa ja hypännyt miltein tyhjän päälle. En tunne hirveesti ihmisiä täältä, joitakin tuttuja on ne jotka työn kautta olen oppinut tuntemaan, (jotka ovat siis jo aikuisia :D )
Olisi kivaa saada uusia tuttavuuksia. Tuttavuuksia jotka tykkää esim: shoppailla, käydä viihteellä, ulkona kävelyllä, salilla, elokuvissa, kaupungilla ja muuten vaan hengailla vaikka kahvikupposen äärellä! Tällaisia tuttavuuksia kaipaan ja kaikki on tervetulleita!
Ottakaahan yhteyttä niin voidaan siirtyä juttelemaan vaikka fb:hen, jos sellainen löytyyy!
Innolla odottaa yhteydenottoja! :)
Uusia ystäviä/kavereita TURUSTA!
jokuriina
2
126
Vastaukset
- elaine^^
moikka . )) olisi tosi jees tutustua : )) nuori nainen myös turusta, koko ikäni täälä asunut : ) mites, voisitko antaa vaikka sähkärisi, niin mailaan sulle? : ) siitä voi fb:n vähän ajan päästä siirtyä.
- jokuriina
Moikka! Kiva, kun joku vastaa! :) Joo mun s-posti on [email protected] sinne vaan postia tulemaan, niin tutustaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463190Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171910Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811751- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431408- 261332
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1221190UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121154