Moikka moi! :)
Oon 21-vuotias nuori naisen alku turusta, olen muuttanut tänne syyskuun alussa ja hypännyt miltein tyhjän päälle. En tunne hirveesti ihmisiä täältä, joitakin tuttuja on ne jotka työn kautta olen oppinut tuntemaan, (jotka ovat siis jo aikuisia :D )
Olisi kivaa saada uusia tuttavuuksia. Tuttavuuksia jotka tykkää esim: shoppailla, käydä viihteellä, ulkona kävelyllä, salilla, elokuvissa, kaupungilla ja muuten vaan hengailla vaikka kahvikupposen äärellä! Tällaisia tuttavuuksia kaipaan ja kaikki on tervetulleita!
Ottakaahan yhteyttä niin voidaan siirtyä juttelemaan vaikka fb:hen, jos sellainen löytyyy!
Innolla odottaa yhteydenottoja! :)
Uusia ystäviä/kavereita TURUSTA!
jokuriina
2
112
Vastaukset
- elaine^^
moikka . )) olisi tosi jees tutustua : )) nuori nainen myös turusta, koko ikäni täälä asunut : ) mites, voisitko antaa vaikka sähkärisi, niin mailaan sulle? : ) siitä voi fb:n vähän ajan päästä siirtyä.
- jokuriina
Moikka! Kiva, kun joku vastaa! :) Joo mun s-posti on [email protected] sinne vaan postia tulemaan, niin tutustaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807