Moi :)
Oon 19-v miehen alku Tampereelta ja etsin ihan sitä oikeaa. Etsin tyttöä, jonka kanssa voisi viettää vapaa-aikaa, jota voisi halata aina kun kaipaa läheisyyttä ja jonka kanssa voisi puhua ihan kaikesta. :)
Tuntuu vaan, etten kelpaa kenellekään, eikä kukaan välitä musta oikeasti, kai se johtuu hieman ujosta luonteestani. Ulkonäössä ei luulisi olevan vikaa, koska oon urheilullinen ja on minua joskus hyvännäköiseksikin sanottu.
Luonteeltani oon todella luotettava, rehellinen, mukava ja huumorintajuinen. Hyvässä seurassa oon melkein aina myös iloinen. Tuun kaikkien kanssa hyvin toimeen. Aluksi oon hieman ujo, mutta heti kunhan tutustun, niin puhun jo paljon ja kaikesta. Mun kans kyllä keksii puhuttavaa vaikka mistä ja tykkään jutella paljon. :)
Poikkean sen verran suurimmasta osasta, että en juo alkoholia, enkä polta tupakkaa, enkä harrasta muutakaan tuollaista, en yhtään. Tuntuu vain, ettei nykyisin enää kunnolliset ja urheilevat pojat kelpaa kenellekään. Toivoisin myös, ettet sinäkään tekisi tuollaista. :)
Mitään ikähaarukkaa en tähän laita, enkä mitään muitakaan kriteerejä, muuta kun tuon mitä jo sanoin äsken. Tottakai mukavaa olisi, jos asuisit Tampereen seudulla. Jos kiinnostuit edes vähäsen, niin otapa yhteyttä. :)
Jos joku kiinnostui ja haluaisi oikeasti tutustua muhun, niin laitapa mulle sähköpostia, niin jutellaan sitten enempi ja tutustutaan. Mesessä voidaan toki jutella sit. :)
Sähköposti:
[email protected]
19-v pojalle tyttöystävää? :)
17
441
Vastaukset
- Utelias :)
Tota... Eks sulla jo ollu ilmoitus täällä? Ja siihen olli ainakin pari laittanut et pisti sähkö postia. Selitys?
- Vastaus tässä :)
Vuoden vanha, jos katsot päivämäärää, eikä kukaan näemmä halunnut tutustua, joten yksikseen tässä oltu aina. Joku vaan näköjään nostanut sen tuolta jostain. Mut tässä oon vähän paremmin kertonut itsestäni. :)
- tyttötampereelta.
muuten hyvä oisit mulle, mut mä oon kova juhlimaan ;D
- wolf1992
Eikö ketään kiinnosta. :( Jos nyt joku viitsii lukea tuon ja kiinnostuu, niin laitahan heti vaan sähköpostia tulemaan. :)
- ronttilaine
Kiinnostaisi, mutta varmasti liian nuori :/
- wolf1992
Niinkuin aina sanon, että iällä ei oo mitään väliä, vaan luonteella. Ikääsi en tiedä, mutta jos pidät mua liian vanhana, niin ehkä oot liian nuori. Miksiköhän kaikki aina pitävät ikää niin tärkeänä. Luonne se tärkein on, ehdottomasti. :)
- wolf1992
Ketään ei taida kiinnostaa tutustua muhun, kun ei kukaan viitsi kirjoittaa. :(
- wolf1992
Nostanpa tämän keskustelun, jos joku nyt vielä haluisi tutustua muhun. :)
- up
up
- ..
..
- en_kerro
[email protected] oon 16 vuotias tyttö.lisää mesee jos kiinnostaa
- *-*
muuten kiinnostais, mut jos sä et juhlimisesta tykkää... :/
- wolf1992
Harmi kun kaikille se ryyppääminen on niin tärkeetä. Kai mulla on sit liian suuret vaatimukset, kun ei kukaan tahdo muhun tutustua. :(
- (:
mä asun liian kaukana.. :( muuten ois voinu kiinnostaa !
- floweR
Hei wolf1992, halusin vain kirjottaa sulle pienen rohkaisu viestin :) itse oon myös samanikäinen ja samankaltainen nainen Helsingin suunnalta ja en myöskään polta, juo tai harrasta muuta semmoisia "normaalina" pidettäviä asioita. Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta, hauskaa on ilmankin ;) Samaistun suhun, koska itselläni oli myös vaikeaa löytää kunnon mies, jolla olisi samat arvot kuin itselläni ja hän olisi samalla myös ihana. Moneen kertaan jouduin ihmettelemään, että missä on kaikki kunnon miehet?Kyllähän miehiä riitti, tarkoitan molemminpuolisia ihastumisia jne.. mutta en koskaan mennyt pidemmälle, että olisin halunnut seurustella heidän kanssansa. Silloin kuin lopetin ns. "etsimisen" se oikea tupsahti eteeni keskellä kirkasta päivää ja silloin tuli vain se tunne: "klick". Täytyy olla onnellinen ilmankin, toki kaipaa toista lähelle, mutta täytyy ensin olla onnellinen ja lopettaa epätoivoinen etsiminen.Ja ei, et vaadi liikaa, vaadit hyvin vähän. Musta on hienoa, että oot ollut rohkea ja pysynyt päihteettömänä. Usko pois, kunnolliset miehet on suosiossa, ei kukaan oikeasti halua ainakaan varttuessaan mitään alkoholistia riesakseen. Kuulostat mukavalta ja hyväsydämiseltä persoonalta, jolle on varmasti tuolla jossakin se oma suloinen tyttö odottamassa. :)
Voidaan toki kirjoitella, jos etsit esim. samanhenkistä kaveria. - wolf1992
Kiitos rohkaisevasta viestistä, mukava lukea jotain positiivistakin näin netissä. Voit sä mulle toki kaverimielessä kirjoittaa, jos tahdot. :)
- up
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768