Lantion levennys?

kapealantioinen

Hei!

Olen 19-vuotias nainen, jolla on lantio kuin pojalla: ei juuri yhtään vyötäröä leveämpi vaikka olen siis normaalipainoinen. Voiko lantiota muokata kirurgisin toimenpitein että se levenisi edes hiukan? Tai jotain implantteja, ne tosin saattaisivat näyttää epäluonnollisilta?

Apua tarvitaan! Haluan näyttää naiselta myös vartaloni puolesta! Kiitos vastauksesta etukäteen!

7

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratsastuslaukut

      Syö leivonnaistuotteita ja istu sohvalla iltaisin niin kyllä pylly leviää:) .Oikeasti: Varmaan kehityt vielä ja raskauksien myötä lantio levenee kyllä. Korosta vyötäröä, niin se vie pois huomion lantiolta. Lantiota voi muhkeuttaa pukeutumisella esim: Alinjaiset puserot ja takit, kellomainen puseron helma tai legginsit ja pallomainen hame. Voisit myös käyttää haaremi- tai ratsastushousu- mallisia housuja. Itsellä pylly on levinnyt tehokkaasti istumatyössä, vuosikymmenten aikana:)

    • muodoton laiha tikku

      Mulla on sama vika eikä tuo syömisillä leviä kun ruoka menee läpi. Mä oon vielä alipainonen ja asialle ei voi mitään. Enkä rupea raskaaks sen takia että saisin isomman perseen.

    • tikkulantio

      Mulla ei raskauskaan tuonut kuin itse raskausajaksi leveämmän lantion... Nyt kokeilen sitten treeniä. Otin personal traineriin yhteyttä ja hän määräsi minulle sopivat saliliikkee, joiden avulla saattaisin saada pari senttiä leveämmän lantion. Saa nähdä toimiiko: )

    • kapealantioinen

      Kerro ihmeessä, minkä tyyppiset lihaskuntoliikkeet auttavat saamaan edes sen pari senttiä :)

    • älä viitsi

      Älä viitsi, tämän täytynee olla provo..? Olet siis ns. huippumallivartaloinen, eli sinulla ei ole juuri lantiota..? Haetko täältä vain vahvistusta itsellesi, jotta voisit kokea olevasi täydellinen..?

      Tiedät ihan hyvin, (jos nyt kuitenkin elät 2000-luvulla länsimaissa), että vartalosi on juuri se mitä me muut, joilla on lantiota, koitamme tavoitella... Enkä tarkoita lantiolla nyt siis ylipainoa tai jenkkakahvoja ym., vaan sitä, että yksinkertaisesti lantion luusto nyt vaan "naismaisempi".. Itse olen ihannepainossani, mutta koska minulla on naisen lantio, on mun jopa vaikea löytää sopiva farkkuja.. :(

    • Hoikka ja muodoton

      Häh! Mulla on myös kapea lantio ja olen koko ikäni halunnut leveämmän. Myös äidilläni oli nuorena todella kapea lantio ja ei siis nytkään mikään leveä. Ja kuulemma oli hänellä samanlaisia ongelmia nuorena. Minusta, eikä varmastikkaan monenkaan muun mielestä kapea lantio ole naisellinen tai sellainen mitä koitetaan tavoitella! Enemmänkin niitä muotoja arvostetaan.... Tuskin kukaan haluaa kapeaa lantiota.

      Mutta tottahan se on, että jos on kiharat niin haluaa suorat hiukset ja jos on lyhyt niin haluaisi olla pitkä. Sellaista se on.

    • Nyt naiset

      HERÄTYS! Muodot kunniaan kuten 50/luvulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1957
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1340
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1105
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      61
      1012
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      996
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      952
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      810
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      734
    Aihe