Lantion levennys?

kapealantioinen

Hei!

Olen 19-vuotias nainen, jolla on lantio kuin pojalla: ei juuri yhtään vyötäröä leveämpi vaikka olen siis normaalipainoinen. Voiko lantiota muokata kirurgisin toimenpitein että se levenisi edes hiukan? Tai jotain implantteja, ne tosin saattaisivat näyttää epäluonnollisilta?

Apua tarvitaan! Haluan näyttää naiselta myös vartaloni puolesta! Kiitos vastauksesta etukäteen!

7

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratsastuslaukut

Syö leivonnaistuotteita ja istu sohvalla iltaisin niin kyllä pylly leviää:) .Oikeasti: Varmaan kehityt vielä ja raskauksien myötä lantio levenee kyllä. Korosta vyötäröä, niin se vie pois huomion lantiolta. Lantiota voi muhkeuttaa pukeutumisella esim: Alinjaiset puserot ja takit, kellomainen puseron helma tai legginsit ja pallomainen hame. Voisit myös käyttää haaremi- tai ratsastushousu- mallisia housuja. Itsellä pylly on levinnyt tehokkaasti istumatyössä, vuosikymmenten aikana:)

• muodoton laiha tikku

Mulla on sama vika eikä tuo syömisillä leviä kun ruoka menee läpi. Mä oon vielä alipainonen ja asialle ei voi mitään. Enkä rupea raskaaks sen takia että saisin isomman perseen.

• tikkulantio

Mulla ei raskauskaan tuonut kuin itse raskausajaksi leveämmän lantion... Nyt kokeilen sitten treeniä. Otin personal traineriin yhteyttä ja hän määräsi minulle sopivat saliliikkee, joiden avulla saattaisin saada pari senttiä leveämmän lantion. Saa nähdä toimiiko: )

• kapealantioinen

Kerro ihmeessä, minkä tyyppiset lihaskuntoliikkeet auttavat saamaan edes sen pari senttiä :)

• älä viitsi

Älä viitsi, tämän täytynee olla provo..? Olet siis ns. huippumallivartaloinen, eli sinulla ei ole juuri lantiota..? Haetko täältä vain vahvistusta itsellesi, jotta voisit kokea olevasi täydellinen..?

Tiedät ihan hyvin, (jos nyt kuitenkin elät 2000-luvulla länsimaissa), että vartalosi on juuri se mitä me muut, joilla on lantiota, koitamme tavoitella... Enkä tarkoita lantiolla nyt siis ylipainoa tai jenkkakahvoja ym., vaan sitä, että yksinkertaisesti lantion luusto nyt vaan "naismaisempi".. Itse olen ihannepainossani, mutta koska minulla on naisen lantio, on mun jopa vaikea löytää sopiva farkkuja.. :(

• Hoikka ja muodoton

Häh! Mulla on myös kapea lantio ja olen koko ikäni halunnut leveämmän. Myös äidilläni oli nuorena todella kapea lantio ja ei siis nytkään mikään leveä. Ja kuulemma oli hänellä samanlaisia ongelmia nuorena. Minusta, eikä varmastikkaan monenkaan muun mielestä kapea lantio ole naisellinen tai sellainen mitä koitetaan tavoitella! Enemmänkin niitä muotoja arvostetaan.... Tuskin kukaan haluaa kapeaa lantiota.

Mutta tottahan se on, että jos on kiharat niin haluaa suorat hiukset ja jos on lyhyt niin haluaisi olla pitkä. Sellaista se on.

• Nyt naiset

HERÄTYS! Muodot kunniaan kuten 50/luvulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3044
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1887
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1561
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      102
      1081
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1071
    Aihe