On lortto, voisiko väljää emätintä kiristää?
Emättimen kiritys
9
761
Vastaukset
- lerssiossi
Sulla on pieni, laita useampi kondomi päälletysten, vaikka viisitoista noin aluksi ja lisäät sitten naisesi tarpeen mukan.
- vastaus tässä
Ei voi kiristää, siirrä yhdynnät peräaukkoon.
- kiristetty
Kyllä voi..mene gynekologille leikakkausarvioon.Ennen sitä kannattaa jumpata 3kk lihaksiaan..lantionpohjan..
- äkäkåäjpawf
tosiaan kannattaa ensin kokeilla treeniä: ) Mulla ei onnistunut ilman kuulia, mutta treenikuulien kanssa minä, sekä mieheni huomasimme muutosta parempaan jo kahdessa viikossa. Itsellä ongelma tuli siis synnytyksestä.
- abbedissa-
Minkäkokoista kahvakuulaa suosittelet ?
- patekrunikasta
Meilläkin oli tällaista ongelmaa, mutta ostin rouvalle kahvakuulan ja nyt pysyy sisällä jo kuusityistakiloinen kolme varttia. Pimpero puristaa kovempaa kuin Kallion thaihierojat. Itse asiassa kullinnuppi on ihan kipeä käsittelyn jälkeen.
- minullakin auttoi
Geisha/-treenikuulat auttaa lähes kaikilla tuohon kätilön mukaan.
- tiedän
Aloittajalle:)
Kyllä voi, noita leikkauksia tehdään usein, niistä ei juuri puhuta. - minä...
kannattaa alkuun ottaa kevyet ja isot ja sitten kun ne pysyy hyvin sisällä hyppiessäkin, niin vaihtaa pienempiin ja painavempiin. itsealoitin joillain 3cm paksuisilla, painoa en muista, mutta kevyet oli. ja nykyään treenailen 1,5cm paksuisilla ja selvästi painavemmilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751581- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1051092Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083