On lortto, voisiko väljää emätintä kiristää?
Emättimen kiritys
9
772
Vastaukset
- lerssiossi
Sulla on pieni, laita useampi kondomi päälletysten, vaikka viisitoista noin aluksi ja lisäät sitten naisesi tarpeen mukan.
- vastaus tässä
Ei voi kiristää, siirrä yhdynnät peräaukkoon.
- kiristetty
Kyllä voi..mene gynekologille leikakkausarvioon.Ennen sitä kannattaa jumpata 3kk lihaksiaan..lantionpohjan..
- äkäkåäjpawf
tosiaan kannattaa ensin kokeilla treeniä: ) Mulla ei onnistunut ilman kuulia, mutta treenikuulien kanssa minä, sekä mieheni huomasimme muutosta parempaan jo kahdessa viikossa. Itsellä ongelma tuli siis synnytyksestä.
- abbedissa-
Minkäkokoista kahvakuulaa suosittelet ?
- patekrunikasta
Meilläkin oli tällaista ongelmaa, mutta ostin rouvalle kahvakuulan ja nyt pysyy sisällä jo kuusityistakiloinen kolme varttia. Pimpero puristaa kovempaa kuin Kallion thaihierojat. Itse asiassa kullinnuppi on ihan kipeä käsittelyn jälkeen.
- minullakin auttoi
Geisha/-treenikuulat auttaa lähes kaikilla tuohon kätilön mukaan.
- tiedän
Aloittajalle:)
Kyllä voi, noita leikkauksia tehdään usein, niistä ei juuri puhuta. - minä...
kannattaa alkuun ottaa kevyet ja isot ja sitten kun ne pysyy hyvin sisällä hyppiessäkin, niin vaihtaa pienempiin ja painavempiin. itsealoitin joillain 3cm paksuisilla, painoa en muista, mutta kevyet oli. ja nykyään treenailen 1,5cm paksuisilla ja selvästi painavemmilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511808Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.944792Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513103