Liianko vanha leikattavaksi?

da-capo

Olen jo vuosia miettinyt yläluomileikkausta ja nyt pitäisi jo kohottaa kaula ja kasvojen alaosa. Kannattaako 63 vuotiaana enää mennä leikkaukseen? Kun tätä palstaa lukee, niin kaikki ovat reilusti alle kuusikymppisiä. Kertovatko kirurgit suoraan potilaalle, ettei kannata heittää rahoja kaivoon?

4

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummo myös

      Me mummothan niitä leikkauksia juuri tarvitsemme. Mene vaan rohkeasti konsultaatioon lääkärille.
      Itse olen samanikäinen ja otan toimenpiteen silloin ja toisen tällöin.
      Ei ne kirurgit pois lähetä. Kyllä se vanhemmankin raha hyvin kelpaa, olen havainnut. Ja miksipä ei, olen kyllä valmis maksamaan parannellusta ulkonäöstäni. Jos haluaisin ihan selkeästi jotain huuhaata, niin eiköhän ne kerro. Eihän meistä kakskymppisiä enää saa, mutta emme varmaan oleta tai haluakaan, vai mitä.
      Tsemppiä !!

    • Ensi kesänä 60 v

      Kävin lokakuussa yläluomileikkauksessa ja ilme koheni huomattavasti (jo nyt voi havaita). Ensi viikolla menen konsultaatioon, kaulan iho on löysä ja kasvojen alaosassa on ns. hamsteripussit. Olen melko varma, että korjautan nuo ongelmat.
      Kävin Jyväskylässä Asko Salmen vastaanotolla. Jyväskylässä on reilusti edullisempaa käydä kuin Helsingissä.
      Mene ihmeessä korjauttamaan "vikasi", ei ole ollenkaan liian myöhäistä kohentaa ulkonäköään!

    • Mummo 60++

      Onnea teille muille, jos uskaltaudutte leikkauksiin! Itse olen katkerasti katunut facelift-operaatioita. Siinä meni 5000 euroa kankkulan kaivoon. Niillä rahoilla olisin kustantanut monta hulppeaa matkaa tai pistänyt syrjään lapsiani varten.
      Ihoni on hyväkuntoinen ja joustava edelleenkin, joten siitä ei ollut kysymys.
      Valittaminen ei auta, siinä leimautuu vain hankalaksi asiakkaaksi, jolla on epäterve käsitys ulkonäöstään. Siitäkin huolimatta, että toinen plastiikkakirurgi totesi leikkauksen epäonnistuneen. Lisäksi faceliftistä jäi erittäin pahat ja näkyvät arvet, joiden korjaamiseen esim. laserilla menisi taas tukku rahaa.
      Sitä minulla ei ole enää, kun olen nyt jäänyt pientä eläkettä nauttimaan.
      Itse opin tästä, ettei ulkonäön kohentamiseen kannata (ainakaan minun) investoida. Häpeän leikkausta ja häpeän myös lääkärin puolesta!

      • vielä joskus

        Mitkä kaikki asiat kohotusleikkauksessa epäonnistuivat? Missä leikkaus tehtiin? Haluaisin tietää, koska minua kiinnostaa kasvojen alaosan kohotus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      86
      1637
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1287
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1074
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      386
      803
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe