Liianko vanha leikattavaksi?

da-capo

Olen jo vuosia miettinyt yläluomileikkausta ja nyt pitäisi jo kohottaa kaula ja kasvojen alaosa. Kannattaako 63 vuotiaana enää mennä leikkaukseen? Kun tätä palstaa lukee, niin kaikki ovat reilusti alle kuusikymppisiä. Kertovatko kirurgit suoraan potilaalle, ettei kannata heittää rahoja kaivoon?

4

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummo myös

Me mummothan niitä leikkauksia juuri tarvitsemme. Mene vaan rohkeasti konsultaatioon lääkärille.
      Itse olen samanikäinen ja otan toimenpiteen silloin ja toisen tällöin.
      Ei ne kirurgit pois lähetä. Kyllä se vanhemmankin raha hyvin kelpaa, olen havainnut. Ja miksipä ei, olen kyllä valmis maksamaan parannellusta ulkonäöstäni. Jos haluaisin ihan selkeästi jotain huuhaata, niin eiköhän ne kerro. Eihän meistä kakskymppisiä enää saa, mutta emme varmaan oleta tai haluakaan, vai mitä.
      Tsemppiä !!

• Ensi kesänä 60 v

Kävin lokakuussa yläluomileikkauksessa ja ilme koheni huomattavasti (jo nyt voi havaita). Ensi viikolla menen konsultaatioon, kaulan iho on löysä ja kasvojen alaosassa on ns. hamsteripussit. Olen melko varma, että korjautan nuo ongelmat.
      Kävin Jyväskylässä Asko Salmen vastaanotolla. Jyväskylässä on reilusti edullisempaa käydä kuin Helsingissä.
      Mene ihmeessä korjauttamaan "vikasi", ei ole ollenkaan liian myöhäistä kohentaa ulkonäköään!

• Mummo 60++

Onnea teille muille, jos uskaltaudutte leikkauksiin! Itse olen katkerasti katunut facelift-operaatioita. Siinä meni 5000 euroa kankkulan kaivoon. Niillä rahoilla olisin kustantanut monta hulppeaa matkaa tai pistänyt syrjään lapsiani varten.
      Ihoni on hyväkuntoinen ja joustava edelleenkin, joten siitä ei ollut kysymys.
      Valittaminen ei auta, siinä leimautuu vain hankalaksi asiakkaaksi, jolla on epäterve käsitys ulkonäöstään. Siitäkin huolimatta, että toinen plastiikkakirurgi totesi leikkauksen epäonnistuneen. Lisäksi faceliftistä jäi erittäin pahat ja näkyvät arvet, joiden korjaamiseen esim. laserilla menisi taas tukku rahaa.
      Sitä minulla ei ole enää, kun olen nyt jäänyt pientä eläkettä nauttimaan.
      Itse opin tästä, ettei ulkonäön kohentamiseen kannata (ainakaan minun) investoida. Häpeän leikkausta ja häpeän myös lääkärin puolesta!

• vielä joskus

Mitkä kaikki asiat kohotusleikkauksessa epäonnistuivat? Missä leikkaus tehtiin? Haluaisin tietää, koska minua kiinnostaa kasvojen alaosan kohotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe