Olen jo vuosia miettinyt yläluomileikkausta ja nyt pitäisi jo kohottaa kaula ja kasvojen alaosa. Kannattaako 63 vuotiaana enää mennä leikkaukseen? Kun tätä palstaa lukee, niin kaikki ovat reilusti alle kuusikymppisiä. Kertovatko kirurgit suoraan potilaalle, ettei kannata heittää rahoja kaivoon?
Liianko vanha leikattavaksi?
4
320
Vastaukset
- mummo myös
Me mummothan niitä leikkauksia juuri tarvitsemme. Mene vaan rohkeasti konsultaatioon lääkärille.
Itse olen samanikäinen ja otan toimenpiteen silloin ja toisen tällöin.
Ei ne kirurgit pois lähetä. Kyllä se vanhemmankin raha hyvin kelpaa, olen havainnut. Ja miksipä ei, olen kyllä valmis maksamaan parannellusta ulkonäöstäni. Jos haluaisin ihan selkeästi jotain huuhaata, niin eiköhän ne kerro. Eihän meistä kakskymppisiä enää saa, mutta emme varmaan oleta tai haluakaan, vai mitä.
Tsemppiä !! - Ensi kesänä 60 v
Kävin lokakuussa yläluomileikkauksessa ja ilme koheni huomattavasti (jo nyt voi havaita). Ensi viikolla menen konsultaatioon, kaulan iho on löysä ja kasvojen alaosassa on ns. hamsteripussit. Olen melko varma, että korjautan nuo ongelmat.
Kävin Jyväskylässä Asko Salmen vastaanotolla. Jyväskylässä on reilusti edullisempaa käydä kuin Helsingissä.
Mene ihmeessä korjauttamaan "vikasi", ei ole ollenkaan liian myöhäistä kohentaa ulkonäköään! - Mummo 60++
Onnea teille muille, jos uskaltaudutte leikkauksiin! Itse olen katkerasti katunut facelift-operaatioita. Siinä meni 5000 euroa kankkulan kaivoon. Niillä rahoilla olisin kustantanut monta hulppeaa matkaa tai pistänyt syrjään lapsiani varten.
Ihoni on hyväkuntoinen ja joustava edelleenkin, joten siitä ei ollut kysymys.
Valittaminen ei auta, siinä leimautuu vain hankalaksi asiakkaaksi, jolla on epäterve käsitys ulkonäöstään. Siitäkin huolimatta, että toinen plastiikkakirurgi totesi leikkauksen epäonnistuneen. Lisäksi faceliftistä jäi erittäin pahat ja näkyvät arvet, joiden korjaamiseen esim. laserilla menisi taas tukku rahaa.
Sitä minulla ei ole enää, kun olen nyt jäänyt pientä eläkettä nauttimaan.
Itse opin tästä, ettei ulkonäön kohentamiseen kannata (ainakaan minun) investoida. Häpeän leikkausta ja häpeän myös lääkärin puolesta!- vielä joskus
Mitkä kaikki asiat kohotusleikkauksessa epäonnistuivat? Missä leikkaus tehtiin? Haluaisin tietää, koska minua kiinnostaa kasvojen alaosan kohotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019