Liianko vanha leikattavaksi?

da-capo

Olen jo vuosia miettinyt yläluomileikkausta ja nyt pitäisi jo kohottaa kaula ja kasvojen alaosa. Kannattaako 63 vuotiaana enää mennä leikkaukseen? Kun tätä palstaa lukee, niin kaikki ovat reilusti alle kuusikymppisiä. Kertovatko kirurgit suoraan potilaalle, ettei kannata heittää rahoja kaivoon?

4

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummo myös

Me mummothan niitä leikkauksia juuri tarvitsemme. Mene vaan rohkeasti konsultaatioon lääkärille.
      Itse olen samanikäinen ja otan toimenpiteen silloin ja toisen tällöin.
      Ei ne kirurgit pois lähetä. Kyllä se vanhemmankin raha hyvin kelpaa, olen havainnut. Ja miksipä ei, olen kyllä valmis maksamaan parannellusta ulkonäöstäni. Jos haluaisin ihan selkeästi jotain huuhaata, niin eiköhän ne kerro. Eihän meistä kakskymppisiä enää saa, mutta emme varmaan oleta tai haluakaan, vai mitä.
      Tsemppiä !!

• Ensi kesänä 60 v

Kävin lokakuussa yläluomileikkauksessa ja ilme koheni huomattavasti (jo nyt voi havaita). Ensi viikolla menen konsultaatioon, kaulan iho on löysä ja kasvojen alaosassa on ns. hamsteripussit. Olen melko varma, että korjautan nuo ongelmat.
      Kävin Jyväskylässä Asko Salmen vastaanotolla. Jyväskylässä on reilusti edullisempaa käydä kuin Helsingissä.
      Mene ihmeessä korjauttamaan "vikasi", ei ole ollenkaan liian myöhäistä kohentaa ulkonäköään!

• Mummo 60++

Onnea teille muille, jos uskaltaudutte leikkauksiin! Itse olen katkerasti katunut facelift-operaatioita. Siinä meni 5000 euroa kankkulan kaivoon. Niillä rahoilla olisin kustantanut monta hulppeaa matkaa tai pistänyt syrjään lapsiani varten.
      Ihoni on hyväkuntoinen ja joustava edelleenkin, joten siitä ei ollut kysymys.
      Valittaminen ei auta, siinä leimautuu vain hankalaksi asiakkaaksi, jolla on epäterve käsitys ulkonäöstään. Siitäkin huolimatta, että toinen plastiikkakirurgi totesi leikkauksen epäonnistuneen. Lisäksi faceliftistä jäi erittäin pahat ja näkyvät arvet, joiden korjaamiseen esim. laserilla menisi taas tukku rahaa.
      Sitä minulla ei ole enää, kun olen nyt jäänyt pientä eläkettä nauttimaan.
      Itse opin tästä, ettei ulkonäön kohentamiseen kannata (ainakaan minun) investoida. Häpeän leikkausta ja häpeän myös lääkärin puolesta!

• vielä joskus

Mitkä kaikki asiat kohotusleikkauksessa epäonnistuivat? Missä leikkaus tehtiin? Haluaisin tietää, koska minua kiinnostaa kasvojen alaosan kohotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3054
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1880
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1581
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      105
      1092
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1083
    Aihe