Missä vaiheessa

Anonyymi-ap

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?

131

1173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Syksyllä.

• Anonyymi00002
        UUSI

Hyvä tietää.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvä tietää.

Mistä tunnistit vastaajan oikeaksi? 😄

• Anonyymi00005
        UUSI

Kaksi vuotta sittenkö?

• Anonyymi00007
        UUSI

Palaverin jälkeenkö

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kaksi vuotta sittenkö?

Niin se taisi olla.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mistä tunnistit vastaajan oikeaksi? 😄

Käsialasta varmaan. Sivusta✍🏻

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Käsialasta varmaan. Sivusta✍🏻

Tai hajusta 🤔

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tai hajusta 🤔

Onk ne ne veromonit🥱

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hyvä tietää.

Harvemmin luovutan, enempi annan löysää. En halua olla painostava vaan antaa toiselle tilaa ajatella, jos hän kokee minut itselle merkitykselliseksi niin hän kyllä sen minulle jollain tavalla tuo julki, toivon mukaan on selkeä? Ristiriitaisuudet eivät ole näissä hyvästä.

Elämä opettaa suhtautumaan elämään enemmän joustavasti. Pakkoa ei ole mihinkään vaan elämässä on aina valinnan mahdollisuus ja silloin kun se tuntuu hyvältä, silloin on helpompi myös valita ja tehdä päätöksiä, joissa riskit ovat vähäisempiä.

Joskus olen luovuttanutkin ja ymmärtänyt sen, että olin siihen jopa pakotettu. Ehdotonta ei kannata yrittää muuttaa muuksi, koska se voi vain pahentaa tilannetta entisestään. Liian hyvä uskoinen ei kannata olla, sen elämän kokemuskin voi opettaa.

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Palaverin jälkeenkö

Vastasin tonne alle.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ja minähän en mitään luovuta! ;)
      n

• Anonyymi00006
        UUSI

Et ainakaan etänä

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et ainakaan etänä

Enkä varsinka irl. Ps. Kolmas kerta, ku yritän vastata. Miks mun kommentti poistetaan kokoajan?

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei kuulu sanavalikoimiini.

• Anonyymi00009
      UUSI

Huhtikuun lopulla-kesäkuun alku, vaikka olenkin veivannut mielessä sen jälkeen vielä. Syksyllä kaiketi se jotenkin iski kovemmin.

• Anonyymi00011
        UUSI

Minä syksynä

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä syksynä

2025.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä syksynä

Minä kevättä rinnassa

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

2025.

Tunteilleen ei silti mitään voi. Ne tulee ja menee silloin tällöin.

• Anonyymi00034
        UUSI

White life matter too

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

White life matter too

Enkä osaa enää lopettaa

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

White life matter too

Vaarallisia tuommoset kommentit. Rinnastuu siihen, että oma maa ensin -ajattelu on vahingollista.

• Anonyymi00055
        UUSI

Kuulostaa tutulta. Jotakuinkin näin.
        Naiselta

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Vaarallisia tuommoset kommentit. Rinnastuu siihen, että oma maa ensin -ajattelu on vahingollista.

No en minä kyllä mielestäni mitään tällaista ilmaissut kaveri

• Anonyymi00010
      UUSI

Höpötystä.

• Anonyymi00016
      UUSI

Nyt. Huomaan etten edes pysty enää edes ajattelemaan että mikään kaunis viesti voisi koskea minua. Omin vaan pahoja juttuja ja voin huonosti. Nyt aika päästää irti.

• Anonyymi00021
        UUSI

🫂

• Anonyymi00017
      UUSI

No sit ku teille mielessäni totesin että tehkää tahtonne tervatkaa prseenne ku lapis todetaan

• Anonyymi00023
      UUSI

https://youtu.be/tOBzLDTFWfU?si=IrkO2TDzBL3IBdk3 Missään vaiheessa en ole päättänyt luovuttaa erään nuoremman suhteen vieläkään. m-n

• Anonyymi00024
      UUSI

Silloin kun totesin sinun olevan liian kompleksinen, eikä sinun kanssa voi koskaan olla hauskaa ja rento.

• Anonyymi00025
      UUSI

Kun sain selville, että aiot siittää muitakin.

• Anonyymi00027
        UUSI

Voi olla, että olet käsittänyt jotain väärin, koska tarkoitus ei ole ollut välttämättä siittää sinuakaan. -sivu

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voi olla, että olet käsittänyt jotain väärin, koska tarkoitus ei ole ollut välttämättä siittää sinuakaan. -sivu

No uus lunki kehiin sitten? Voi moro gubbeprovolle rupatteleva

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No uus lunki kehiin sitten? Voi moro gubbeprovolle rupatteleva

Sinä ja sinun väitteesi aloittajan sukupuolesta on pelkkää valheellista kuvitelmaasi vaan.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sinä ja sinun väitteesi aloittajan sukupuolesta on pelkkää valheellista kuvitelmaasi vaan.

Aika kiihkeä kannanotto sinulla, kuoma

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Aika kiihkeä kannanotto sinulla, kuoma

He is not ready to accept

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ohi

• Anonyymi00028
      UUSI

Siinä vaiheessa kun hyväksyin sen, että hän ei arvosta minua.

• Anonyymi00029
        UUSI

Ja lisäksi samaa kuin jollakin muulla, rennompi elämänasenne on tärkeää mulle.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ja lisäksi samaa kuin jollakin muulla, rennompi elämänasenne on tärkeää mulle.

Ja myös arvomaailman erot vei kauaksi. Tarviin ihmisen, jonka arvoihin kuuluu myös heikommista huolenpito. Kyky jakaa (ei liiallista höösäystä) .

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ja myös arvomaailman erot vei kauaksi. Tarviin ihmisen, jonka arvoihin kuuluu myös heikommista huolenpito. Kyky jakaa (ei liiallista höösäystä) .

Ja lisäksi ei käynyt kuuntelemaan, kun yritin kertoa itsestäni asioita, jotka ovat erikoisia.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ja lisäksi ei käynyt kuuntelemaan, kun yritin kertoa itsestäni asioita, jotka ovat erikoisia.

Eikä selittänyt minulle asioita, joita en ymmärtänyt ja kysyin mitä tarkoittaa. Eli jäin ihan pihalle.

• Anonyymi00053
        UUSI

Miten se, ettei mies arvostanut, näkyi?

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Eikä selittänyt minulle asioita, joita en ymmärtänyt ja kysyin mitä tarkoittaa. Eli jäin ihan pihalle.

Suorittaminen, vaikkapa kotona, oli niin vaativaista ja kireää, ettei siihen ollut yhtään kiva osallistua, halvaannutti minut. Kun ei missään kohtaa kuullut armeliaisuutta virheitä, väsymystä tai muuta sellaista tarvetta kohtaan. Huomasin, että voisin samantien kokata mun vanhalle ystävälle, joka on ollut vuosia keittiömestarina, kun hänellä on asiaa kohtaan rentous, mutta hänelle en.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ei puheissaan missään kohtaa osoittanut, että arvostaa myös sellaisia, joiden elämä ei ole mennyt tekemisten suhteen täydellisesti. Eli arvosti vain täydellisyyttä.

Ei myöskään onnitellut synttäripäivänä, niinä kahtena vuotena. Ehkä yhden kerran ok, mutta… ?

Js jäi myös mietityttämään, että toivoiko habitustani toisenlaiseksi. Ehdotteli sellaisia highendbitch vastteita, ja minähän olen eri tyylinen. Tosin otti kyllä sitäkin huomioon joskus.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ei puheissaan missään kohtaa osoittanut, että arvostaa myös sellaisia, joiden elämä ei ole mennyt tekemisten suhteen täydellisesti. Eli arvosti vain täydellisyyttä.

Ei myöskään onnitellut synttäripäivänä, niinä kahtena vuotena. Ehkä yhden kerran ok, mutta… ?

Js jäi myös mietityttämään, että toivoiko habitustani toisenlaiseksi. Ehdotteli sellaisia highendbitch vastteita, ja minähän olen eri tyylinen. Tosin otti kyllä sitäkin huomioon joskus.

Voisin minä listata pitkän listan hyviäkin asioita väliltämme. Mutta nuo erottavat erottivat liikaa.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Vähän pitää woketella ja mokutella for real for real -vassari

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Eivät jaxaneet ainakaa minun vttuilua kuunnella

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Olen pahoillani jos olet hän. Mietin sinun "tärkeänä" syntymäpäivänä, että olisin lähettänyt sinulle n-kukkia. Sitten aloin miettimään tarkemmin, kenelle kukat lopulta olisivat päätyneet. Uskoin myöskin sinun unohtaneen minut ja olisin tehnyt itseni aivan hölmöksi. Myönnän tehneeni hölmöjä asioita. Silloin kun tunnepuoli valtaa minut vahvasti, minusta tulee herkästi ja vahvasti tunteva, mutta äly karkaa kyllä kauas pois ja voin tehdä hölmöjäkin asioita.

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Olen pahoillani jos olet hän. Mietin sinun "tärkeänä" syntymäpäivänä, että olisin lähettänyt sinulle n-kukkia. Sitten aloin miettimään tarkemmin, kenelle kukat lopulta olisivat päätyneet. Uskoin myöskin sinun unohtaneen minut ja olisin tehnyt itseni aivan hölmöksi. Myönnän tehneeni hölmöjä asioita. Silloin kun tunnepuoli valtaa minut vahvasti, minusta tulee herkästi ja vahvasti tunteva, mutta äly karkaa kyllä kauas pois ja voin tehdä hölmöjäkin asioita.

Et sinä ole hän. Me oltiin kyllä enemmän ja vähemmän tekemisissä. Eikä se mitään jos unohtaa tai ei toimi joskus. Oli ne isommat syyt, meillä.

• Anonyymi00030
      UUSI

kun tajusin etten todella ole vieläkään yli eksästäni.

• Anonyymi00039
        UUSI

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

nainen

• Anonyymi00074
        UUSI

Mää oon parin nimetki jo kerinny unohtaan

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Mää oon parin nimetki jo kerinny unohtaan

Nii oliko joku nuoruudenrakkausteoria kans?

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Nii oliko joku nuoruudenrakkausteoria kans?

Skappari vai hih

• Anonyymi00040
      UUSI

Ihan yleisenä ohjenuorana heitän: Silloin kun on varmistunut siitä, ettei joku ihminen ei osaa tai halua antaa itsestään sinulle mitään, pelkästään ottaa, silloin tiedät et on oma ja toisenkin etu luovuttaa. Molemmat löytää varmasti toisaalta sopivampaa seuraa.

• Anonyymi00047
        UUSI

Tuo on totta. Itselläni ei kylläkään ole käytännön kokemuksia tuollaisesta. Vaan enempi niin, että ei löydy sopivaa tasapainoa. Annetaan/osataan ottaa jossain kohdin, mutta jotkut osa-alueet jäävät kokonaan huomioimatta.

• Anonyymi00042
      UUSI

Tapasin komeamman ja nuoremman miehen. Hänellä oli paksut sinimustat hiukset ja hyvät hampaat. Hän osasi käyttäytyä.

• Anonyymi00044
        UUSI

Tunnen tyypin; Batman 🤔

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tunnen tyypin; Batman 🤔

Eiku tää ei ole mikään kalju ei pälvi eikä ohimokaljukaan.
        Vaan komea ja vahva. Hiuksetkin. Mutta siis en huoli sinua takaisin. Saat nuoria naisia ja minä nuoria miehiä. Hyväksytään tilanne. Jatkoja😊🍀

• Anonyymi00051
        UUSI

Makunsa kullakin jos sellaisista miehistä tykkää.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Vaan komea ja vahva. Hiuksetkin. Mutta siis en huoli sinua takaisin. Saat nuoria naisia ja minä nuoria miehiä. Hyväksytään tilanne. Jatkoja😊🍀

Mitä hittoa johonkin hiuksiin kompastut. Maailman seksikkäimmät miehet voivat olla kaljuja, joten pidä ihan rauhassa paksuturkki -miehesi. Tiedän kyllä nämä paikalliset uroot ja heidän tasonsa, mutta jos ei jotain ole, niin ei ole, on otettava mitä saa.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mitä hittoa johonkin hiuksiin kompastut. Maailman seksikkäimmät miehet voivat olla kaljuja, joten pidä ihan rauhassa paksuturkki -miehesi. Tiedän kyllä nämä paikalliset uroot ja heidän tasonsa, mutta jos ei jotain ole, niin ei ole, on otettava mitä saa.

Älä hermostu. Saa kai toinen komea olla.

• Anonyymi00061
        UUSI

😁🤚

• Anonyymi00083
        UUSI

Tää ei sitten ole S naiselta 😂 sivusta vaan tiedoksi

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Tottakai, huomaan kuitenkin vain naisen kauneuden, en miehen komeutta kun en katso sinne päinkään 😄

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

mäkään en kaljua huoli takas sorry mut ei pahalla

• Anonyymi00131
        UUSI
        Anonyymi00120 kirjoitti:

mäkään en kaljua huoli takas sorry mut ei pahalla

Kalju tai kalja tai vaikka kala, mutta tärkeintä on, sopivat löytää toisensa.

• Anonyymi00132
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

😁🤚

Niskasta vahva tukka👌

• Anonyymi00133
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kaljamahaa ei jaksa katella. Noup

• Anonyymi00057
      UUSI

Siinä vaiheessa, kun alkoi viettää öitä toisen naisen luona.

• Anonyymi00060
        UUSI

Sehän voi olla hyvää kokemusta vaan jatkossa sinun kanssasi. -sivu

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

🤮🤮🤮

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

🤮🤮🤮

Se oli varmaan oikea päätös, koska jos olisit sitten oksentanut.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Yritäks palstaäijän haaveeseen ns jotakin ja jos niin mix? En kestä hää

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

🤮🤮🤮

Ei oo sit vissii ku polkupyörällä ajo jos nuin ramppikuumetta

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Ei oo sit vissii ku polkupyörällä ajo jos nuin ramppikuumetta

First round does not count speedies

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

First round does not count speedies

Mä silmiäni usko en kun se tyttö teki sen

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Yritäks palstaäijän haaveeseen ns jotakin ja jos niin mix? En kestä hää

Sitä sinun kannattaa kysyä suoraan häneltä itseltään, kun näköjään sukupuolenkin "tiedät".

• Anonyymi00062
      UUSI

Luovutin ja luovutan aina silloin kun hän tekee päätöksen muuttaa niin kauas, ettei olla IRL tekemisissä eli kasvokkain tapaamisia ei ole tiedossa. Se on merkki, ettei meillä ole ainakaan sillä hetkellä mitään.
      Naiselta

• Anonyymi00063
        UUSI

Sama juttu. Muutto oli selkeä viesti: nyt kannattaa jättää tämä tähän.
        nainen

• Anonyymi00065
      UUSI

Ihan hänen käytöksensä siihen johti, voi miettiä itsekseen syitä ja katsoa peiliin. Kyllä hän varmasti löytää sellaista mitä etsii, mutta minä en ole sellainen. Ja olen itsekin mennyt eteenpäin 😁

• Anonyymi00066
        UUSI

Osaatko eritellä mitkä olivat ne käytösasiat?

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Osaatko eritellä mitkä olivat ne käytösasiat?

Osaan juu, ja hän osaa varmasti niitä itse miettiä. Ymmärrän et jää kaivelemaan mitä menetti, mut sellasta se elämä on. Ja varmasti hän oppi ettei kannata päästää hyppysistään kun on löytänyt jotain arvokasta 😉

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Osaan juu, ja hän osaa varmasti niitä itse miettiä. Ymmärrän et jää kaivelemaan mitä menetti, mut sellasta se elämä on. Ja varmasti hän oppi ettei kannata päästää hyppysistään kun on löytänyt jotain arvokasta 😉

No voi olla. Tosin jos ei keskustele kunnolla oikeassa elämässä, voi olla että toiselle ei ole tullut mieleenkään ne asiat ja seikat mitä toinen omassa päässään pyörittelee.

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

No voi olla. Tosin jos ei keskustele kunnolla oikeassa elämässä, voi olla että toiselle ei ole tullut mieleenkään ne asiat ja seikat mitä toinen omassa päässään pyörittelee.

Tuo on valtavan totta. Silloin kun ei ole keskustelemalla saatua oikeaa tietoa, mielikuvitus nyt alkaa keksimään vaikka mitä ja herkästi alkaa kaivaa myös mahdollisia negatiivisia asioita toisesta, ikäänkuin selittäen itselleen miksi kävi niin.

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

On tietyt asiat jotka itsestäänselvyyksiä, joista ei tarvitse keskustella. Ei pääse pälkähästä sillä, ettei ole sanottu tai ei kuulu vielä sulle tmsp. Jos ei osaa ja pysty toimimaan oikein ja kunnioittavasti toista kohtaan, niin parempi pysyä yksin.

• Anonyymi00124
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

ei sun tarvi edes vaivautua selittelemään vaan anna karman hoitaa sun puolesta

• Anonyymi00084
      UUSI

Henkilökohtaisesti kuvottaa jokainen joka tämän tontun lässytyksiin kosahtaa. Luovutelkaa keskenänne pojjaat 😁

• Anonyymi00090
      UUSI

Voi että joidenkin järjenkäyttö on järjetöntä. Joku kirjoitti, että olen woke ja vassari yms kun kirjoitin arvostavani sitä, että heikommistakin huolehditaan, ilman liiallista höösäystä.

Hänhän ei tiedä mitään woke-asenteistani. Tai mihin poliittiseen puolueeseen eniten arvoiltani kuuluisin. Onkohan koskaan kuunnellut, sana painolla kuunnellut vaikkapa Kokoomuksen edustajien puheita? Sielläkin on heitä, jotka puhuvat heikompien huomioimisesta. Voisi kuunnella vaikkapa itsenäisyyspäivämme puheita…

Mutta joku tarve lätkäistä lappu ihmiseen tuntematta enempää. Eli kertoa ne omat ennakkoluulot. Sanan ennakkoluulo voi sitten etsiä netistä, jos ei vielä ymmärrä mitä se sana oikein tarkoittaa.

• Anonyymi00093
      UUSI

Siinä vaiheessa kun huomasin että roikut tällä idioottipalstalla.

• Anonyymi00094
        UUSI

Tuo voi kertoa jostain. Täällä voi olla eri syistä. Miksi sinä olet täällä?

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Tuo voi kertoa jostain. Täällä voi olla eri syistä. Miksi sinä olet täällä?

Ja mistä tiedät jonkun roikkuvan täällä palstalla? Se vasta outoa onkin. Eli seuraat sivusta ja arvostelet häntä täällä käymisestä mutta itsekin käyt. Epäloogista.

• Anonyymi00096
      UUSI

Ei välttämättä kaikki luovuta koskaan, jos ei toisen tilannetta tiedä ja itse on vielä vapaa, mutta uinumaan voi jäädä tunteet, koska eihän jatkuvaa ikävöimistä kukaan jaksa loputtomiin.

• Anonyymi00098
      UUSI

Kuka luovuttaa kenen suhteen en mä ole koskaan luovuttanu jos mä olen päätöksen tehny tavalla tai toisella saavutan sen mitä olen päättäny

• Anonyymi00101
        UUSI

Helpoimmalla olen päässy kun olen tehny omalla tavallani ei mene vuosikymmeniä tai vuosisatoja vuosi ja työmaa koosta riippumatta ja se pitää olla valmis käy työmaa liian tutuksi jo muutoin

• Anonyymi00099
      UUSI

Tuossa joku jo heitti että palaverin jälkeenkö, niin vastaan kuin omalle kaivatulleni. Jos olisit hän ja viittaisit asiaan jonka kerroit, niin usko vaan että olen puolestasi onnellinen. En ehkä pääse koskaan tunteistani kokonaan eroon, mutta ne muuttaa muotoaan. Mutta se että uskon sun ja erään toisenkin välillä olevan juttua niin tuntuu rehellisesti sanottuna pahalta, koska kerroit aikanaan arvoistasi ja jos todella pystyt elämään arvojasi vastaan kertoo minulle että et ole se jonka luulen tuntevani. Olet minulle tärkeä ja toivottavasti jutut jatkuu, tai jopa kehittyy parempaan suuntaan.

• Anonyymi00100
        UUSI

Lisään vielä että oli naiselle ja vastaan että en ole mitään lopettanut.

• Anonyymi00103
        UUSI

Eli joku uskomus aiheuttaa tämän, että et usko että teistä tulee jotain. Erikoista. Mihin uskomus perustuu?

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Lisään vielä että oli naiselle ja vastaan että en ole mitään lopettanut.

Monilla tuntuu olevan luuloja mutta ei tietoa, tai edes keskustelua. Mutta voinhan sitä niinkin elää.

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Eli joku uskomus aiheuttaa tämän, että et usko että teistä tulee jotain. Erikoista. Mihin uskomus perustuu?

En halua paljastaa yksityiskohtia täällä, mutta voitko kertoa minkä nimiseltä (etunimi) haluat vastauksen? Jos se osuu niin haluaisin kyllä jutella asiat selviksi, koska tästä päivästä jäi huono mieli.

• Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00105 kirjoitti:

En halua paljastaa yksityiskohtia täällä, mutta voitko kertoa minkä nimiseltä (etunimi) haluat vastauksen? Jos se osuu niin haluaisin kyllä jutella asiat selviksi, koska tästä päivästä jäi huono mieli.

J- mieheltä. En kyllä ymmärrä miksi tästä päivästä jäi huono mieli.

• Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

J- mieheltä. En kyllä ymmärrä miksi tästä päivästä jäi huono mieli.

Et varmaan koska en ole J mies. Tsemppiä sulle.

• Anonyymi00108
      UUSI

Suunnilleen vuosi sitten sitten keväällä.
      Kun sanoit sen yhden asian mies joka muutti sinut aivan eri ihmiseksi mitä olit ollut ja murskasi kaikki haaveet mitä oli ollut.
      Ihan helvetin liian pitkään vielä .
      Olit joko minun maailmani
      Sieluni osa elämäni suurin ilo
      Sen jälkeen kaikki on ollut aivan helvetin tyhjää
      Missään mitää järkeä .
      En ole välittänyt mistään
      Niin pahoin rikki menin ja järkytyin ...
      Eikä mikään himota tai sytytä .

Mutta kai selviän nyt kun kaikki
      Entinen on kuin savuava raunio rähdyksen jälkeen .
      Minä luon jotain. Uutta .
      Sen tiedän jatkostani....
      En kyllä varmastikaan kenenkään kanssa
      En ole valmis menettämään sielua tai sydäntä uudelleen
      Tai rakentamaan itseä palasista...
      Eikä tässä maassa oo oneksi ketään josta voisin tykätä ..
      Sinä taisit olla viimeinen sellainen seikkailu.

Jokin tarkoitus tälläkin kai on että
      Joudun aloittamaan tyhjästä ja uudelleen taas .
      Sinulla on jo uusi rinnallasi ja olet jo unohtanut minut .
      Elät elämääsi kun mitään ei olisi ikinä tapahtunut ...
      Mietit minua varmaan kun jotain kaukaista unta jos sittenkään
      En voi tietää
      Enkä ilkeä enää lähestyä tai kysellä mitään...

Naiselta miehelle...

• Anonyymi00109
      UUSI

Tähän mennessä
      - ensimmäinen muuttui passiiviseksi, perässävedettäväksi, tuli selväksi ettei halunnut enää viettää aikaa yhdessä
      - seuraava yritti värvätä mukaan verkostomarkkinointiin
      - kolmas osoittautui valehtelijaksi; ensin oli sinkku, mutta sitten olikin juuri eronnut, eikun eroamassa juuri nyt tai ainakin kohta, eikun asumuserossa, kohta puoliso olikin vain reissussa ja tulossa takaisin..
      - neljäs taisi olla terroristi tai muuten vaan vastuuntunnoton pommonrakentelija ja Hitler-fani
      - viiden karkasi ulkomaille ja kuoli
      - kuudes hankki perheen toisen kanssa

• Anonyymi00110
      UUSI

En minä kutsuisi sitä luovuttamiseksi, jos huomaan että olen tekemisissä jonkun kanssa joka yrittää saada luopumaan joko työstä, opiskelusta tai kummastakin tai esittää ehtoja kuten: työ tai rakkaus, tai työ tai opiskelu. Kyllä luulisi jokaisen tajuavan ettei kyse ole joko- tai valinnoista.

• Anonyymi00111
      UUSI

En ole luovuttanut ❤️ naiselta

• Anonyymi00112
      UUSI

Kun sinun tarpeesi meni huonoissa oloissa olevien lasten tarpeiden edelle.

• Anonyymi00113
      UUSI

tunteet ottivat minusta liian suuren vallan aloin keksimään peitetarinoita ja sanomaan tykkään tosta ja tuosta ja tuosta koska en voinut enää hyvin enkä voinut käsitellä sitä tuskaa sillain rehellisesti. sitä että minun ihastumisesta tehtiin pilkkaa minkä kerettiin. koitin hrhauttaa muut ja postää siivuiksi koko pskan …. noh miten meni kyllä mä tiedän että KAKGHA pamahti tuulettimeen ja pahemman kerran

anti olla si

• Anonyymi00123
        UUSI

Oley ilmeisesti hyvin nuori tai et ole muuten kypsä suhteeseen, jos joku pystyy kiusaamaan ihastumisesta ja käyttäydyt noin. Kuulostaa aivan 15 vuotiaan toiminnalta.

• Anonyymi00136
        UUSI

Kyllä kuulostat nuorelta ja kokemattomalta se täytyy iha myöntää et muiden painostus ajoi sinut pskaan lopputulemaan. Viisaus tuntuu olevan kaukana vielä..

• Anonyymi00137
        UUSI

itsetunto ongelma 🫣

• Anonyymi00138
        UUSI
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Oley ilmeisesti hyvin nuori tai et ole muuten kypsä suhteeseen, jos joku pystyy kiusaamaan ihastumisesta ja käyttäydyt noin. Kuulostaa aivan 15 vuotiaan toiminnalta.

😂😂 samaa mieltä!

• Anonyymi00140
        UUSI
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Kyllä kuulostat nuorelta ja kokemattomalta se täytyy iha myöntää et muiden painostus ajoi sinut pskaan lopputulemaan. Viisaus tuntuu olevan kaukana vielä..

hiukan haisee vastuuttomuuskin ” antaa olla sitten”.. voi vain kuvitella miten pahasti sille seurustelukumppanille kävi, jonka jätit.

• Anonyymi00114
      UUSI

Kun aloit etäiseksi.

• Anonyymi00115
      UUSI

Silloin kun tiesin, ettei mitään voi tulla ja muut asiat, joista en kirjoita koskaan, riittää, että on tiedossa asioita, joista luulet ettei tiedä.

• Anonyymi00116
        UUSI

Olen huomannut, että jotkut käyttää tällaista painostavaa vihjailua, tiedän sinusta jotain, en kerro, kuulin, näin, on selvää jne mutta en sano mikä se asia on.

Jotkut toimii vähän noin myös oikeassa elämässä, eli ei keskustella suoraan ja sitten vain vedetään johtopäätökset ja tunteet. Se on raskasta. En tunne edellistä kirjoittajaa, mutta tuo tyyli täällä(kin) on minusta jotain mistä en tykkää… herkkänä syyllistyy jostain mihin ei edes voi puolustautua, tai tietää mitä se on, korjata jos onkin väärää luuloa.

• Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Olen huomannut, että jotkut käyttää tällaista painostavaa vihjailua, tiedän sinusta jotain, en kerro, kuulin, näin, on selvää jne mutta en sano mikä se asia on.

Jotkut toimii vähän noin myös oikeassa elämässä, eli ei keskustella suoraan ja sitten vain vedetään johtopäätökset ja tunteet. Se on raskasta. En tunne edellistä kirjoittajaa, mutta tuo tyyli täällä(kin) on minusta jotain mistä en tykkää… herkkänä syyllistyy jostain mihin ei edes voi puolustautua, tai tietää mitä se on, korjata jos onkin väärää luuloa.

Todella moni täällä on ihmissuhteissaan aika sekaisin. Hirveästi sellaista manipulatiivista puhetta ja toisaalta todella pahaa epäluottamusta muihin ihmisiin.

Sivu

• Anonyymi00118
        UUSI
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Silkkaa manipulointiahan se on, jonka tarkoitus on iskeä epävarmuuksiin. Jos joku harrastaa kyseistä tyyliä irl niin kyllähän se kertoo kaiken tarvittavan hänestä.

• Anonyymi00119
      UUSI

Kun laitoit sen viimeisen viestin

• Anonyymi00128
      UUSI

En oikeastaan kerinnyt luovuttaa, kun toinen teki sen ensin, vaikka yritystä meillä oli. Luottamuspula? Epäusko? Pelko? Toivottavasti hän valitsi oikein ja luovutus oli sen arvoista.

• Anonyymi00129
        UUSI

En ole luovuttanut ❤️

• Anonyymi00135
        UUSI
        Anonyymi00129 kirjoitti:

En ole luovuttanut ❤️

Vaikka et haluaisi luovuttaa sinun on pakko tehdä niin! Minä en halua olla sinun ystäväsi koskaan! Jos jatkat elämäni häiritsemistä, minun on aivan pakko kertoa sinun tekemisistä ja minua syvästi ahdistavista häiriköimisestä!

• Anonyymi00139
        UUSI
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Vaikka et haluaisi luovuttaa sinun on pakko tehdä niin! Minä en halua olla sinun ystäväsi koskaan! Jos jatkat elämäni häiritsemistä, minun on aivan pakko kertoa sinun tekemisistä ja minua syvästi ahdistavista häiriköimisestä!

Etkö todellakaan ymmärrä sitä, että stalkkaaminen pelkästään vahingoittaa sitä henkilöä, jota stalkkaat! Mitä kauemmin se on jatkunut sitä huonommaksi stalkkaamasi henkilön vointi menee! Et voi olla niin tyhmä ettet ymmärrä tilanteen vakavuutta! Jos näen sinut vielä kerran lähelläni liikkumassa, minun on vietävä asia eteenpäin poliisin käsiteltäväksi! Ja silloin sinä tulet saamaan siitä rangaistuksen! Vaikka tekisit mitä, minun on mahdotonta olla missään tekemisissä kanssasi! Et pysty näkemään sitä, että sinä itse pilasit mahdollisuutesi olla ystäväni sillä ainaisella hiljaisuudella! Pääset helpommalla, kun unohdat minut ja jatkat elämääsi eteenpäin jossain muualla! Jos saat rikoksesta rangaistuksen, se ei ole mukava muisto! Ihan jokaisella ihmisellä on oikeus kulkea ilman, että hänen tekemisiään seurataan!

• Anonyymi00141
        UUSI

Oliko yritystä molemmilta?

• Anonyymi00143
        UUSI
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Oliko yritystä molemmilta?

Oli.

• Anonyymi00130
      UUSI

Vähän ennen kuin sinä jätit minut. Enkä koskaan huolinut takaisin.

• Anonyymi00134
      UUSI

Jo siinä vaiheessa, kun muutin tähän taloon! Ja muista se, etten koskaan ajatellut sinua muuna kuin ystävänä! Kuten ihan kaikkia miehiäkin!

• Anonyymi00142
      UUSI

Siinä vaiheessa, kun et enää lukenut viestejä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7540
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2969
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1803
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      118
      1483
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe