Kaivattusi kokevan tunteensa?
Millaisena uskot
73
827
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä. Välillä tuntuu, että meidän yhteys on kuin suora putki. Kaikki on selkeää ja juttelemme toisillemne. Välillä en tiedä mistään mitään.
Henkimaailman juttuja ☺️ - Anonyymi00002
Mitkä tunteet :DD
- Anonyymi00003
Miten nyt itsetunnoton "mies", joka yrittää kontroloida, tuntee tunteensa... No, niin kuin pikkulapsi ja käyttäytyy sen mukaisesti.
- Anonyymi00009
Miten on edes mahdollista kaivata tuollaista "miestä"?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuskinpa tämä mikään kaipausviesti onkaan. Sivusta
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
No enhän minä kaipaakaan, kun tuo selvisi. Tuli tänään piste Iin päälle.
- Anonyymi00004
Hänestä tuntunee pahalta, koska tietää varmasti itsekin miltä tuntuu, kun ei ole saanut vastakaikua tunteilleen. Näin olen itse kokenut, kun minulle on henkilö kertonut ihastuksestaan ja minun on täytynyt kertoa, että ei ole samanlaisia tunteita. Tuntuu pahalta.
- Anonyymi00006
Ei se usko siihen kun se tietää että niitä tunteita on ihan älyttömän paljon toisellakin
- Anonyymi00017
Itsekään en tarvitse vastakaikua tunteilleni. Hyvä tunne toisesta on riippumatta siitä mitä mieltä toinen on minusta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itsekään en tarvitse vastakaikua tunteilleni. Hyvä tunne toisesta on riippumatta siitä mitä mieltä toinen on minusta.
on siihen pisteeseen asti, kun aletaan pelaamaan ja leikkimään.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei se usko siihen kun se tietää että niitä tunteita on ihan älyttömän paljon toisellakin
Niin, siis tässä tapauksessa on niin päin, että hänellä ei ole minua kohtaan romanttisia ja sanoi ei. Mutta on parempi, että sanoi.
- Anonyymi00005
Nämä kysymykset, joissa oletetaan palstalaisten osaavan lukea muiden ihmisten ajatuksia, ovat todella outoja.
- Anonyymi00007
Mitkä tunteet? Se mies tuntee vain halua
Halua omistaa ja käyttää tuotetta. Thats all - Anonyymi00008
Suunnatonta raivoa
- Anonyymi00011
Aika osuvasti kyllä. Tiedätkö, mitä seuraa raivon jälkeen?
- Anonyymi00010
inhoaa mua ja häpeää
- Anonyymi00014
Sitäkin kyllä. Häpeää lähinnä siitä, että oli tunteita ja uskoa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sitäkin kyllä. Häpeää lähinnä siitä, että oli tunteita ja uskoa.
hahah vtun pelle
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
hahah vtun pelle
Pelle pellen tuntee 😉
- Anonyymi00040
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pelle pellen tuntee 😉
Fantastinen tialoki. Sivust voimii
- Anonyymi00018
En uskonut että tällaisia tunteita voi kokea
- Anonyymi00019
Päästin irti jo eli ei ole kaivattua. Hän kokee nautintoa muiden kärsimyksestä eli on sosiopaatti. Siinä vastaus. Taitava esittämään kilttiä perheenisää
- Anonyymi00020
Onko noin? En nyt sanois taitava kun kaikki kärsii
- Anonyymi00022
????
- Anonyymi00034
Oot kaipaillut perheenisää, joka ei ollut sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oot kaipaillut perheenisää, joka ei ollut sinusta kiinnostunut.
Tällainen teoria tästä trollaavan äijän provosta. Pick up your daddy today at palsta. Moroo
- Anonyymi00023
On hullu eli perutaam kaikki.
- Anonyymi00025
Sukset ristissä
- Anonyymi00026
Raaka on helvetti kuin raaka.
- Anonyymi00027
Ohi menee luulonsa
- Anonyymi00028
Nousi se hattuun jolloin on vaikeaa jatkaa
- Anonyymi00030
Kirves pöytään
- Anonyymi00043
Ja balalaikka soimaan
- Anonyymi00031
No, jos tykkää valkosipulista voi olettaa sen maistuvan siltä toisenkin suussa.
- Anonyymi00032
Koko kirjo🎨
- Anonyymi00033
emmätiä perhe on pahin tai jotain tämmöist
- Anonyymi00035
Pippùriaivot oli pettymys
- Anonyymi00036
pippuriaivot, minkälaiset ne on ?
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
pippuriaivot, minkälaiset ne on ?
Joku luannevika varmaa?
- Anonyymi00037
Luulen, että mies säikähti tunteitaan ja perääntyi, koska se oli helpompaa. Hänelle oli helpompaa olla kertomatta ja valita jotain muuta. Toivon onnea sen valinnan kanssa, kaikesta huolimatta. Kaikki me tehdään omat valintamme.
- Anonyymi00039
Vai toisinpäin 😉
- Anonyymi00050
Anonyymi00039 kirjoitti:
Vai toisinpäin 😉
Tässä ei kysytty minun tunteista 😄 mutta siihenkin minulla on sanottavani.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tässä ei kysytty minun tunteista 😄 mutta siihenkin minulla on sanottavani.
No sanopas!
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
No sanopas!
No sanon sen verran, että et sinä väärässä tuosta peilaamisesta ole..
- Anonyymi00038
Noh usko että hän pohjimiltaan herkkä ja tunteva ihminen. Hyvä ja välitävä. Varmaan kovettanut itseään jonkin verran elämän mukana.
- Anonyymi00045
Tällä kokemuksella en usko, että oikein mitään. Herkkyys, arkuus ja pelko olikin jotain aivan muuta.
- Anonyymi00046
Joskus tuntuu että näen elämässä enemmän asioita kuin olisi tarpeen, ja hänen silmissään ja olemuksessaan näin surua. Se oli vain hetki kun hän ei nähnyt kun katselin häntä. Joskus on kirjoitettu silmien olevan sielun peili, jäin miettimään olisiko näin tavallinen mies voinut koskettaa hänessä jotain niin suurta? Rakastunut sielu näkyy silmissä kauniina tähtien loisteena, silloin kun tähdet syystä tai toisesta alkavat sammumaan, katseeseen tulee haavoittuneen sielun tuoma suru. Hän nainen oli niin paljon, että itsehallinta alkoi hänen lähettyvillään karkailemaan. Rakkaus on joskus julmaa ja silloin kun se koskettaa kaikkia niitä kohteita ihmisessä jotka eivät pysty sitä käsittelemään, se sekoittaa ne kuin korttipakan.
https://www.youtube.com/watch?v=dn8HqlY7wg8&list=RDdn8HqlY7wg8&start_radio=1- Anonyymi00047
Kyllä olisi!
- Anonyymi00048
Kaunis kirjoitus.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyllä olisi!
Mutta, et sinä minua nähnyt. Hän toi naisen (kaveri) meidän "väliin", josta koko soppa alkoi kehittyä.
- Anonyymi00059
Kirjoitit todella kauniisti. Tässä oli jotain tuttua, joka sai kyyneleet valumaan silmistäni.
- Anonyymi00052
Irl hänellä ei ole tunteita kohtaani.
- Anonyymi00054
Väärinä, ristiriitaisina, raskaina
- Anonyymi00056
Ei tod.
- Anonyymi00055
Se ei ole uskon asia eikä kaiken kaikkiaan minun asiani muutenkaan kuinka hän kokee tunteensa yleensä tunteet on ristiriidassa kaiken muun kanssa lopulta ratkaisee arvo järjerstys (asioiden tärkeysjärstys omassa elämässä) jos sitä yrittää joku pakolla ohjailla/konrolloida/käskeä/pakottaa elämään muuten kuin miten itse haluaa elämänsä elää mitä luulee lopputuloksena siitä olevan itselleen seurauksena
- Anonyymi00057
Epäilen, että ikävä kalvaa ja hän kärsii siitä, ettei nähdä. Ja seassa vähän häpeää omasta käytöksestä ja katumusta siitä, ettei hoitanut asioita toisin. Ajattelee joka päivä pakkomielteisesti ja haluaisi ottaa yhteyttä, mutta ei uskalla. Ei pysty keskittymään mihinkään ja ajatukset koko ajan harhailee, joten yrittää täyttää päivät jollain fyysisellä tekemisellä, ettei tarvitsisi ajatella. Haluaisi löytää jonkun toisen jota kohtaan tuntee yhtä intohimoisesti, mutta ei löydä. Joten joutuu vain kiehumaan kärsimyksessään päivästä toiseen.
- Anonyymi00060
Näin ajattelet miehestä?
- Anonyymi00067
Anonyymi00060 kirjoitti:
Näin ajattelet miehestä?
Kyllä, se oli miehestä. Mutta mitä väliä sillä on kenestä se on?
- Anonyymi00058
Hän on varmaan vähän hämillään, ehkä omien ja minun tunteiden kanssa. Periaatteessa ne palat on siellä, mutta niitä ei saa sovitettua käytännön tasolla yhteen koska niin paljon ollut häikkää näiden vuosien aikana.
- Anonyymi00061
Kuka on väittänyt että hän tuntee/ tuntisi kohtaani mitään? En voi vastata kysymykseesi.
- Anonyymi00062
En halua toisen puolesta arvailla. Minä olen surullinen tästä solmusta ja ikävä syö sisintä. Rakastan aivan kamalan paljon.
- Anonyymi00063
Jos hänellä olisi ollut tunteita, hän ei olisi kohdellut tai kohtelisi niin kuin teki ja tekee.
- Anonyymi00068
Miten kohtelee?
- Anonyymi00065
Hänen pitäisi harjoitella rauhoittumista, vähän hidastaa tahtia. Todella lahjakas mutta samalla se lahjakkuus on tavallaan ongelma. Hyvin hankala tilanne.
- Anonyymi00066
Ehkä tämä on vain hassu, vaivaton lisäjuonne hänen elämässään, jotain mikä ei vaadi vaivannäköä mutta mitä on melkein kiinnostavaa joskus seurata, että kehittyykö se mihinkään.
- Anonyymi00069
Haarat leviävät juuri
- Anonyymi00070
En usko kaivatullani olevan samanlaisia tunteita minua kohtaan kuin minulla häntä. Joten ei varmaan mitään erityistä "koe".
Naiselta - Anonyymi00071
Ei hitto! Heräsin kesken unien ku huusin ja arvaa miks? Niinpä, siinä sulle tunnetta yöhön🫵🏻 :)
- Anonyymi00073UUSI
Varmaan hänellä jotain tunteita on, mutta jotakuta muuta kohtaan. Minusta tuskin ajattelee muuta kuin että outo tyyppi. Jos sitäkään.
- Anonyymi00075UUSI
no just sellaasia että konttaa luokseni ja huutaa hjelp
- Anonyymi00076UUSI
Sekavina
- Anonyymi00077UUSI
tunteettomia olemme kumpainenkin vähän semmoisia elämän koulimia se on kun aloittaa nuo ihmissuhde leikit ajoissa niin on jo kolmenkympin korvilla vatun loppu finito
- Anonyymi00078UUSI
Aaarrhhhhh^hhhhhh
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715