Teillä joilla on silarit niin?

haaveilija tyttö

Toivoisin jo leikkauksessa käyneiltä vastauksia. :) Eli miten kaikki tapahtuu? Minun olisi tarkoitus tässä joulu-tammikuussa käydä konsultaatiossa. Maksaako se? Mitä sielä konsultaatiossa sitten tapahtuu, mitä se kyselee jne? Jännittää hirveästi nimittäin, kun en tiedä mitään. Rintani ovat a ja haluaisin ison b tai pienen c. Sopusuhtaiset vartalooni. Kuinka pitkät jonot sitten ovat että pääsee leikkaukseen? Kertokaa te mieluiten suomessa käyneet miten kaikki teillä tapahtui, konsultaatiosta leikkaukseen, oletteko olleet tyytyväisiä, mikä oli lähtötilanne teillä, kuinka paljon suurennutitte,missä kävitte ja suositteletteko erityisesti jotain paikkaa? Tämä paikka on vielä hakusessa, niitä on niin paljon, mikä olisi paras ja turvallinen.

3

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 888999777

Itse tulin vastikään operaatiosta ja lopputulos on tosi kaunis. Olen todella tyytyväinen vaikka ihan toipilaana tässä vielä mennään särkylääkeiden ja antibiootin kera. A-sta lähdettiin ja pieni C-tuli.
      Konsultaatio on varmaan ilmainen kaikkialla, eikä sido mihinkään. Leikkaukseen varmaan pääsee suht nopeasti, mutta ensin on hoidettava kuntoon rintaultra/ mammografia, jota voi joutua jonottamaan ja verenkuva.
      Mä kävin Tallinnassa, koska kaikki tututkin on käyneet siellä.
      Jos haluat kysellä tarkemmin, niin laita privaattie-mailisi niin voin kirjoittaa sinulle

• höpöhöpö.

Tervejärkinen ei edes kuse Tallinnaan päin..Taitaa huonosti mennä kun pitää täällä mainostaa.

• DoctorT

Tallinan doctorit ja ensimmäiset silikonipuoskarit olivat sikäläisiä hammaslääkäreitä, joiden töitä korjailtiin julkisilla varoilla ja resursseilla sitten Suomessa.

Jos välttämättä pitää silikonit laitattaa, laitattaa sitten Suomessa! Jos maksaakin enemmän, ovat laittajat valtaosin maailman huippuja eikä tallinnalaisia välskäreitä.

Tiina Jylhän tärväysklinikka sai mainosta erään toimesta, jolle asennettiin 3desin kiellettyjä implantteja. Klinikka ostanut niitä halvalla konkurssipesästä, yhtä koko paljon ja niitä asennetaan, vaikka pienemmät tilattu.

Jylhä itse esimerkki TODELLA HUONOSTA TYÖSTÄ! Kammottavaa katseltavaa, nama, joka ei jousta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4806
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      175
      4319
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      134
      3977
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3922
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3711
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3528
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3074
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2514
    Aihe