Teillä joilla on silarit niin?

haaveilija tyttö

Toivoisin jo leikkauksessa käyneiltä vastauksia. :) Eli miten kaikki tapahtuu? Minun olisi tarkoitus tässä joulu-tammikuussa käydä konsultaatiossa. Maksaako se? Mitä sielä konsultaatiossa sitten tapahtuu, mitä se kyselee jne? Jännittää hirveästi nimittäin, kun en tiedä mitään. Rintani ovat a ja haluaisin ison b tai pienen c. Sopusuhtaiset vartalooni. Kuinka pitkät jonot sitten ovat että pääsee leikkaukseen? Kertokaa te mieluiten suomessa käyneet miten kaikki teillä tapahtui, konsultaatiosta leikkaukseen, oletteko olleet tyytyväisiä, mikä oli lähtötilanne teillä, kuinka paljon suurennutitte,missä kävitte ja suositteletteko erityisesti jotain paikkaa? Tämä paikka on vielä hakusessa, niitä on niin paljon, mikä olisi paras ja turvallinen.

3

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 888999777

Itse tulin vastikään operaatiosta ja lopputulos on tosi kaunis. Olen todella tyytyväinen vaikka ihan toipilaana tässä vielä mennään särkylääkeiden ja antibiootin kera. A-sta lähdettiin ja pieni C-tuli.
      Konsultaatio on varmaan ilmainen kaikkialla, eikä sido mihinkään. Leikkaukseen varmaan pääsee suht nopeasti, mutta ensin on hoidettava kuntoon rintaultra/ mammografia, jota voi joutua jonottamaan ja verenkuva.
      Mä kävin Tallinnassa, koska kaikki tututkin on käyneet siellä.
      Jos haluat kysellä tarkemmin, niin laita privaattie-mailisi niin voin kirjoittaa sinulle

• höpöhöpö.

Tervejärkinen ei edes kuse Tallinnaan päin..Taitaa huonosti mennä kun pitää täällä mainostaa.

• DoctorT

Tallinan doctorit ja ensimmäiset silikonipuoskarit olivat sikäläisiä hammaslääkäreitä, joiden töitä korjailtiin julkisilla varoilla ja resursseilla sitten Suomessa.

Jos välttämättä pitää silikonit laitattaa, laitattaa sitten Suomessa! Jos maksaakin enemmän, ovat laittajat valtaosin maailman huippuja eikä tallinnalaisia välskäreitä.

Tiina Jylhän tärväysklinikka sai mainosta erään toimesta, jolle asennettiin 3desin kiellettyjä implantteja. Klinikka ostanut niitä halvalla konkurssipesästä, yhtä koko paljon ja niitä asennetaan, vaikka pienemmät tilattu.

Jylhä itse esimerkki TODELLA HUONOSTA TYÖSTÄ! Kammottavaa katseltavaa, nama, joka ei jousta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3368
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1909
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1601
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1453
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1395
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1371
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe