Itse laitatin silikonit viimeisen lapsen syntymän jälkeen, koska tisseistäni ei ollut muuta jäljellä kuin 2 nahkapussia. Kävin virossa, löysät b-kupit, pulleaan c-kuppiin.
Olen 40-kymppinen ja tästä aikaa melkein 20 vuotta.
Aluksi olin innoissani, mutta nykyään häpeän enkä anna koskea ko. alueelle ollenkaan. Nyt olen ymmärtänyt, että luonnon lätkätkin olisivat olleet omalle henkiselle hyvinvoinnille paremmat, kuin parannellut pallukat.
Ennen nautin seksistä ja läheisyydestä, mutta nyt..
En suosittele kenellekään. Itse olen tilanteessa, jota en voi suositella kenellekään.
hävettää niin...
3
560
Vastaukset
- 1238
Leikkausta harkitsevana haluaisin hieman kysellä tarkemmin..
Katosiko tunto rinnoistasi vai miksi et suosittele kenellekään? - mentor
minulla on parempi kokemus..." lasta olin imettanut melkeen puoltoista vuotta, ja tisseistä jäänyt neeillaiset roikuvat nahkat...laitoin tänä vuona minulle sopivat anatomiset mentor inplantit...ja olen tyytyväinen...tyytyväinen on puolosoki, kun tissiy on ihanat, eikä näytä epäluonnolliselta...tekijasta se on kai kinni..eli plastikka kirurgista...hengisesti inplantit ei minua hairitse, kun näyttä hyvältä;)
- mnmnmnmnmmnm
Huomioi se, että myös aloittaja oli ALUSSA tosi tyytyväinen. NYT laitosta on jo kertojan mukaan parikymmentä vuotta. Niin se mieli muuttuu. Toivoa sopii, että sinä olet tyytyväinen vielä vuosien päästäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1776454Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775339Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223365Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1882752Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742335Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val441679Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191616- 981336