kaivatussasi on?
Vastaukset 44
- Anonyymi00001UUSI
Ei mitään!
- Anonyymi00002UUSI
Teslalla ajaa ilmeisesti.
- Anonyymi00004UUSI
Sama.
- Anonyymi00003UUSI
Ei mitään. Oon äärimmäisen tyytyväinen ja varma ettei mikään voisi olla paremmin
- Anonyymi00005UUSI
Ujo
- Anonyymi00006UUSI
Eihän tuon mikään vika pitäisi olla, luonteenpiirre.. ellet sitten kaipaa jotain muuta oikeasti kun sitä ujoa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eihän tuon mikään vika pitäisi olla, luonteenpiirre.. ellet sitten kaipaa jotain muuta oikeasti kun sitä ujoa.
Onkohan tuo ujous mitenkään vakavaa. Ujous voi olla vain joihinkin tilanteisiin liittyvää ja niissäkin tilanteissa ujous voi mennä nopeasti pois.
- Anonyymi00010UUSI
Ujous on myös aitoutta. Joku voi yrittää peittää ujouttaan tekoreippaalla käytöksellä.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ujous on myös aitoutta. Joku voi yrittää peittää ujouttaan tekoreippaalla käytöksellä.
Nimenomaan, suodattaa tunteita ja käyttäytymistä ohjaa koodi
- Anonyymi00007UUSI
En sanoisi vikoja, ollaan vaan hyvin erilaisia ja en tiedä kannattaako väkisin yrittää sovittaa..
- Anonyymi00015UUSI
Minulla on sama kokemus. En sitten ymmärrä, miksi ylipäätään toista edes ajattelee. Tosi ikävä fiilis jää aina.
- Anonyymi00011UUSI
Vain yksi vika: ei tykkää minusta!
- Anonyymi00012UUSI
tykkää
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
tykkää
Jos jostakusta oikeesti tykkäät, niin kerro se hänelle. Pyydän. Edes joku saisi positiivista viestiä. Maailma olisi ainakin pienen hetken kauniimpi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos jostakusta oikeesti tykkäät, niin kerro se hänelle. Pyydän. Edes joku saisi positiivista viestiä. Maailma olisi ainakin pienen hetken kauniimpi.
olen yrittänyt kertoa. asiat on aika solmussa.
- Anonyymi00013UUSI
Nuori kaunis opettajatar,liikkuu paljon ,saunoo , kiva ja mukava vanhalle jollekin ei mitään vikoja ,ei mitään.
- Anonyymi00016UUSI
Jääräpäisyys ja puhumattomuus!
- Anonyymi00033UUSI
Jääräpäisyyden voin myöntää, mutta puhuminen ei ole minulle ongelma.
- Anonyymi00018UUSI
Loukkaa aina.
- Anonyymi00019UUSI
0️⃣,0️⃣0️⃣
- Anonyymi00020UUSI
Menee piiloon kovaan kuoreen ja rooleihin...turhaan. upea ja riittävä mies, ei vaan ymmärrä sitä itse.
Rakastuin ja toivottavasti hänellä on sisällään kuitenkin jossain sopukassa hyvä olo.- Anonyymi00037UUSI
en siis hyväksy hänen käytöstään minua kohtaan, vaikka näinkin mitä hän hakee ja tekee. Jokainen ratkoo omat sisäiset ongelmansa. En ole vihainen, se ei hyödytä mitään.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
en siis hyväksy hänen käytöstään minua kohtaan, vaikka näinkin mitä hän hakee ja tekee. Jokainen ratkoo omat sisäiset ongelmansa. En ole vihainen, se ei hyödytä mitään.
Ehkäpä hän kuitenkin haluaisi pahoitella käytöstään.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ehkäpä hän kuitenkin haluaisi pahoitella käytöstään.
Hänellä on siihen mahdollisuus.
- Anonyymi00021UUSI
Miksi sitä toisesta vikoja etsii, kun ei itsekään virheetön ole.
- Anonyymi00024UUSI
Hyvin sanottu
- Anonyymi00022UUSI
Tekemisissä olleet aikoihin, eikä nähty joten..
- Anonyymi00025UUSI
Eivät ne ole vikoja. Yhtä hyvin minussa on vikoja, kun en ole samanlainen kuin hän. Ongelma vain on siinä, että ne ovat sellaisia itsestäni poikkeavia piirteitä, että meistä ei olisi parisuhteeseen. Mutta muunlaiseen suhteeseen, esim. ystävyys-, seksi-, haluaisin hänen kanssaan kyllä.
Naiselta - Anonyymi00026UUSI
Varmaan paljon erilaisia vikoja kuten minussakin. Mutta meidän ongelmamme on se kun minä olen semmoinen arka pikkupoika, joka ei tiedä mitä tehdä koskaan. Mieheltä.
- Anonyymi00028UUSI
Ai miten niin?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ai miten niin?
Arvelenkin että saattaisin joutua aika tukalaan tilanteeseen, jos kertoisin naiselle, että ajattelen hänessäkin olevan vikoja. Olisin niistä tietysti hiljaa ja rakastaisin vaan. Mieheltä.
- Anonyymi00027UUSI
Kamala hajuste
- Anonyymi00030UUSI
Ihania hajusteita kaikki mulla.
- Anonyymi00031UUSI
Minua viehättää iloiset ja eläväiset naiset, sähäkkyyttä täytyy olla.
- Anonyymi00032UUSI
kysyttiin vikoja!
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
kysyttiin vikoja!
On se myös vähän vikoja eikö
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
On se myös vähän vikoja eikö
Voihan se vähän tuoda tietysti miehelle epävarmuuden tunteita, vaikkei mitään syytä huoleen olisikaan.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Voihan se vähän tuoda tietysti miehelle epävarmuuden tunteita, vaikkei mitään syytä huoleen olisikaan.
ja onhan se vähän paradoxi, että se mikä viehättää, myös ärsyttää eniten ja jos hän olisi toisenlainen, niin et viehättyisi.
On kuitenkin hyvä muistaa, että sellaisen naisen kanssa ollessa, suurin osa siitä energiasta olisi teidän välistä, jos sitä ei rajoita. Ja se, ettei luonne ole tarkoituksellista kiusan tekoa tai ärsytystä. Ehkä vielä sekin, että seurustelevaan naiseen saatetaan suhtautua muiden toimesta hieman toisin.
- Anonyymi00039UUSI
Pieni muna🍆☹️ muuten täydellinen mies .
- Anonyymi00041UUSI
Tämä törkeä mies voi seurata toista miestä kameralla. Voi olla ammuttavaa sorttia.
- Anonyymi00040UUSI
Olen niistä autuaan tietämätön. Siksi kaipaankin.
- Anonyymi00042UUSI
Se, etten luultavasti koskaan saa ostaa sille suklaata, saati nähdä miten ihanasti se napsuttelee sen pois! 😭💔
- Anonyymi00043UUSI
Hän on asperger eli sosiaalisilta taidoiltaan kömpelö ja itsekäs mieslapsi. Empatiakyky on pyöreä nolla. Alussa oli ihana, koska feikkasi. Kuukauden yhdessä olon jälkeen autismin piirteet tulivat esille liiankin selvästi ja erittäin haitallisesti. Kyllä häntä kaipaan, vaikka onkin raskas jumittaja.
- Anonyymi00044UUSI
Naisiin menevä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301413
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4881200Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "165716- 44627
- 49627
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190617Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l101602Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt21569- 74563
- 40547