Mitä vikoja

Anonyymi-ap

kaivatussasi on?

44

627

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei mitään!

• Anonyymi00002
      UUSI

Teslalla ajaa ilmeisesti.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sama.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei mitään. Oon äärimmäisen tyytyväinen ja varma ettei mikään voisi olla paremmin

• Anonyymi00005
      UUSI

Ujo

• Anonyymi00006
        UUSI

Eihän tuon mikään vika pitäisi olla, luonteenpiirre.. ellet sitten kaipaa jotain muuta oikeasti kun sitä ujoa.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eihän tuon mikään vika pitäisi olla, luonteenpiirre.. ellet sitten kaipaa jotain muuta oikeasti kun sitä ujoa.

Onkohan tuo ujous mitenkään vakavaa. Ujous voi olla vain joihinkin tilanteisiin liittyvää ja niissäkin tilanteissa ujous voi mennä nopeasti pois.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ujous on myös aitoutta. Joku voi yrittää peittää ujouttaan tekoreippaalla käytöksellä.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ujous on myös aitoutta. Joku voi yrittää peittää ujouttaan tekoreippaalla käytöksellä.

Nimenomaan, suodattaa tunteita ja käyttäytymistä ohjaa koodi

• Anonyymi00007
      UUSI

En sanoisi vikoja, ollaan vaan hyvin erilaisia ja en tiedä kannattaako väkisin yrittää sovittaa..

• Anonyymi00015
        UUSI

Minulla on sama kokemus. En sitten ymmärrä, miksi ylipäätään toista edes ajattelee. Tosi ikävä fiilis jää aina.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vain yksi vika: ei tykkää minusta!

• Anonyymi00012
        UUSI

tykkää

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

tykkää

Jos jostakusta oikeesti tykkäät, niin kerro se hänelle. Pyydän. Edes joku saisi positiivista viestiä. Maailma olisi ainakin pienen hetken kauniimpi.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos jostakusta oikeesti tykkäät, niin kerro se hänelle. Pyydän. Edes joku saisi positiivista viestiä. Maailma olisi ainakin pienen hetken kauniimpi.

olen yrittänyt kertoa. asiat on aika solmussa.

• Anonyymi00013
      UUSI

Nuori kaunis opettajatar,liikkuu paljon ,saunoo , kiva ja mukava vanhalle jollekin ei mitään vikoja ,ei mitään.

• Anonyymi00016
      UUSI

Jääräpäisyys ja puhumattomuus!

• Anonyymi00033
        UUSI

Jääräpäisyyden voin myöntää, mutta puhuminen ei ole minulle ongelma.

• Anonyymi00018
      UUSI

Loukkaa aina.

• Anonyymi00019
      UUSI

0️⃣,0️⃣0️⃣

• Anonyymi00020
      UUSI

Menee piiloon kovaan kuoreen ja rooleihin...turhaan. upea ja riittävä mies, ei vaan ymmärrä sitä itse.
      Rakastuin ja toivottavasti hänellä on sisällään kuitenkin jossain sopukassa hyvä olo.

• Anonyymi00037
        UUSI

en siis hyväksy hänen käytöstään minua kohtaan, vaikka näinkin mitä hän hakee ja tekee. Jokainen ratkoo omat sisäiset ongelmansa. En ole vihainen, se ei hyödytä mitään.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

en siis hyväksy hänen käytöstään minua kohtaan, vaikka näinkin mitä hän hakee ja tekee. Jokainen ratkoo omat sisäiset ongelmansa. En ole vihainen, se ei hyödytä mitään.

Ehkäpä hän kuitenkin haluaisi pahoitella käytöstään.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ehkäpä hän kuitenkin haluaisi pahoitella käytöstään.

Hänellä on siihen mahdollisuus.

• Anonyymi00021
      UUSI

Miksi sitä toisesta vikoja etsii, kun ei itsekään virheetön ole.

• Anonyymi00024
        UUSI

Hyvin sanottu

• Anonyymi00022
      UUSI

Tekemisissä olleet aikoihin, eikä nähty joten..

• Anonyymi00025
      UUSI

Eivät ne ole vikoja. Yhtä hyvin minussa on vikoja, kun en ole samanlainen kuin hän. Ongelma vain on siinä, että ne ovat sellaisia itsestäni poikkeavia piirteitä, että meistä ei olisi parisuhteeseen. Mutta muunlaiseen suhteeseen, esim. ystävyys-, seksi-, haluaisin hänen kanssaan kyllä.
      Naiselta

• Anonyymi00026
      UUSI

Varmaan paljon erilaisia vikoja kuten minussakin. Mutta meidän ongelmamme on se kun minä olen semmoinen arka pikkupoika, joka ei tiedä mitä tehdä koskaan. Mieheltä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Ai miten niin?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ai miten niin?

Arvelenkin että saattaisin joutua aika tukalaan tilanteeseen, jos kertoisin naiselle, että ajattelen hänessäkin olevan vikoja. Olisin niistä tietysti hiljaa ja rakastaisin vaan. Mieheltä.

• Anonyymi00027
      UUSI

Kamala hajuste

• Anonyymi00030
        UUSI

Ihania hajusteita kaikki mulla.

• Anonyymi00031
      UUSI

Minua viehättää iloiset ja eläväiset naiset, sähäkkyyttä täytyy olla.

• Anonyymi00032
        UUSI

kysyttiin vikoja!

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

kysyttiin vikoja!

On se myös vähän vikoja eikö

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

On se myös vähän vikoja eikö

Voihan se vähän tuoda tietysti miehelle epävarmuuden tunteita, vaikkei mitään syytä huoleen olisikaan.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Voihan se vähän tuoda tietysti miehelle epävarmuuden tunteita, vaikkei mitään syytä huoleen olisikaan.

ja onhan se vähän paradoxi, että se mikä viehättää, myös ärsyttää eniten ja jos hän olisi toisenlainen, niin et viehättyisi.
        On kuitenkin hyvä muistaa, että sellaisen naisen kanssa ollessa, suurin osa siitä energiasta olisi teidän välistä, jos sitä ei rajoita. Ja se, ettei luonne ole tarkoituksellista kiusan tekoa tai ärsytystä. Ehkä vielä sekin, että seurustelevaan naiseen saatetaan suhtautua muiden toimesta hieman toisin.

• Anonyymi00039
      UUSI

Pieni muna🍆☹️ muuten täydellinen mies .

• Anonyymi00041
        UUSI

Tämä törkeä mies voi seurata toista miestä kameralla. Voi olla ammuttavaa sorttia.

• Anonyymi00040
      UUSI

Olen niistä autuaan tietämätön. Siksi kaipaankin.

• Anonyymi00042
      UUSI

Se, etten luultavasti koskaan saa ostaa sille suklaata, saati nähdä miten ihanasti se napsuttelee sen pois! 😭💔

• Anonyymi00043
      UUSI

Hän on asperger eli sosiaalisilta taidoiltaan kömpelö ja itsekäs mieslapsi. Empatiakyky on pyöreä nolla. Alussa oli ihana, koska feikkasi. Kuukauden yhdessä olon jälkeen autismin piirteet tulivat esille liiankin selvästi ja erittäin haitallisesti. Kyllä häntä kaipaan, vaikka onkin raskas jumittaja.

• Anonyymi00044
      UUSI

Naisiin menevä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      130
      1413
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      488
      1200
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      165
      716
    4. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      44
      627
    5. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49
      627
    6. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      190
      617
    7. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      602
    8. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      21
      569
    9. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      74
      563
    10. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40