Lopulta niin vaikeaa?
Vastaukset 45
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä!
- Anonyymi00002UUSI
en ole tarpeeksi lesbo enkä tarpeeksi homo enkä tarpeeksi hetero 🤸🏿
- Anonyymi00003UUSI
Koen sinut vain rasitteena ja varojen tyhjänä menoeränä, ei hyötyarvoa juurikaan
- Anonyymi00033UUSI
Sun kantsii mennä tavarakauppaan, ihmisten joukosta et saa shoppailtua itsellesi oikeenlaista tavaraa.
- Anonyymi00005UUSI
Ei hän kysyisi!
- Anonyymi00006UUSI
En minäkään. Asennekysymys.
- Anonyymi00007UUSI
Joo kyl se on toi sun nettiriippuvuus.
- Anonyymi00008UUSI
Taisimme molemmat valehdella heti alusta alkaen .
Ja olimme liian rajattomia js säänottomiä.
Vaikka avoin mieli onkin aivan ihana asia
Niinkun luovuuskin niin
Ihmissuteissa rajat ja säännot pitää luoda.
Toinen asia on ettei kommunikointi lähtenyt
Toimimaan .
Minä en huoli suohteeteeseen ihmistä
Jonka ainooa puheenaihe on seksi
Ja jolla selviä kasvojo jota toistas-> tylsä.
Samoin aivan varma että me olidimne kohdanneet vuosien varella
ruutujen ulkopoilella ajat sitte jo hos suhteemme olisi voinut edetä .
Jää ainukertaiseksi sekoiluksi tämä .
Pidän itseni pois netin seuranhaku paikoista tietoisesti jatkossa ..
Naiselta . - Anonyymi00009UUSI
Olla erossa
- Anonyymi00016UUSI
Miksi halusit olla erossa?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi halusit olla erossa?
En halunnut, mutta oli pakko, että pystyin tekemään henkisen matkan itseeni. Nyt olen sen vihdoinkin tehnyt👍
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En halunnut, mutta oli pakko, että pystyin tekemään henkisen matkan itseeni. Nyt olen sen vihdoinkin tehnyt👍
Henkinen matka itseen = koko maailman jakorasiana olo
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
En usko henkisiin matkoihin, mutta uskon kriiseihin, jotka ovat merkki muutoksen ja/tai kasvun tarpeesta.
Hyvä, että sait "matkasi" tehtyä.
- Anonyymi00011UUSI
- Anonyymi00012UUSI
Sä oot niin koomassa noista sun pillereistä, en tunnista sua.....
"....electronic information, Tampere with yer soul...."
https://m.youtube.com/watch?v=HAP0l3J6Ajw- Anonyymi00013UUSI
Niin, Tampereen koset......
Morjensh.....
- Anonyymi00018UUSI
Meillä on niin erilaiset elämät ja arvot, että niitä on vaikea yhteensovittaa.
n>m- Anonyymi00031UUSI
Miten niin? Mulla on hyvät elämänarvot, olen rehellinen ja mukava. m>n
- Anonyymi00019UUSI
Jos saisin kertoa niin sanoisin omalta kohdaltani että tunsin itseni riittämättömäksi... Olet kauniimpi kuin mitä itse ansaitsisin. Kun ihastuin ja rakastuin se realistisuus hämärtyi toisinaan ja sitten jossain kohtaa aina järki puuttui peliin niin ja sössinkin sitten kaikkea aikatavalla... En tiennyt lopen enkä nytkään ollenkaan mitä pitäisi tehdä.
- Anonyymi00022UUSI
Ota kulta yhteyttä niin selvitetään tää. Ei oo myöhäistä. <3
- Anonyymi00025UUSI
Aina hämmentävää, kun puhutaan ihmisestä ulkonäön kautta. Ihmiset ovat kokonaisuuksia, ulkonäkö on vain yksi pieni osa ihmistä ja vielä alati muuttuva. Jospa kaivattusi vaistosi sen, että tykkäät hänestä lähinnä sinua miellyttävän ulkonäön takia ja pettyi sinuun. Ei kukaan halua sellaista ihmiseltä, josta itse tykkää kokonaisuutena. Ulkonäön palvojat ovat aina alttiita vaihtamaan kiinnostuksen kohdettaan, kun paremman näköinen ihminen osoittaa kiinnostustaan. Sellainen piirre ihmisessä saa hyvänkin näköiset varpailleen.
- Anonyymi00020UUSI
Yksinkertaisesti se, että kommunikaatio meni poikki. Ei nähty eikä kuultu enää toisistamme.
- Anonyymi00050UUSI
Miksi annoit sen mennä poikki? Eihän se mene poikki ellet lakkaa lähettämästä viestejä tai soittelemasta.
- Anonyymi00021UUSI
Hän elää kuin viimeistä päivää, lähinnä itselleen, ymmärrettävistä syistä. Minä elän kuin ensimmäisiä varovaisia askelia elämässä, jossa välillä voin ajatella myös pelkästään itseäni. Tähtäin jossain kymmenen vuoden päässä.
Mn- Anonyymi00026UUSI
Eräs T elää viimestä päivää omille tarpeilleen
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eräs T elää viimestä päivää omille tarpeilleen
Ei ole T: llä alkava.
- Anonyymi00023UUSI
En tiedä oikeastaan mitä tapahtui. Putosin kalliolta yhdessä sekunnissa ja olin täysin kädetön tekemään mitään.
- Anonyymi00024UUSI
Minun huono itsetunto versus hän, kultakimpale.
- Anonyymi00027UUSI
Siedän miehen huonon itsetunnon mutta julma ei saa olla. Se on pelottavaa.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siedän miehen huonon itsetunnon mutta julma ei saa olla. Se on pelottavaa.
Juuri näin!
- Anonyymi00032UUSI
Olisi kerrankin ihana kohdata ilman, että syntyy vaikutelma yhyttämisestä. Ei mitään hemmetin ennakkovinkkeja tai kohtalonomaisuutta. Tai henkisestikasvamisen kokemuksia, koska kyseiset kokemukset ovat yleensä paskaa -etenkin, kun en usko sielunoppeihin tai sielunsopimuksiin.
- Anonyymi00036UUSI
Piittaamattomuus toisen tunteista.
- Anonyymi00038UUSI
Tämän kun huomaa, kannattaa nostaa kytkintä nopeasti.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tämän kun huomaa, kannattaa nostaa kytkintä nopeasti.
Voi kiitos ohjeesta. Nyt sen tiedän. Heippa.
- Anonyymi00037UUSI
Varmaan se, että hän ei pelannut alussa avoimin kortein, vaan esitti jotain muuta kuin on.
- Anonyymi00040UUSI
Hänen piittaamattomuutensa
- Anonyymi00041UUSI
Minä en uskalla olla sellainen kuin olen kuin salaa itsekseni. Kai se on jokin ylimitoitettu suojamekanismi. En voi kohdata naista kun en pysty näyttämään itseäni hänelle. Mieheltä.
- Anonyymi00046UUSI
Mitä jos se nainen tietää jo ja mikään ei olisi yllätys. Ja se, että nainen tietää, saattaa olla juuri se, miksi hän alkoi pitämään... onhan sekin mahdollista.
- Anonyymi00042UUSI
Hän halusi erityyppisen ihmisen.
- Anonyymi00043UUSI
se että haluat alistaa ja viedä ja varastaa minulta itsellesi ja muille. sinun toiveesi tulevaan ei vastaa omiani, tai tyylit ovat erit. ja ei ole näkynyt sinua kun on ollut vaikeaa turha elämään kun kaikki on hyvin.
- Anonyymi00044UUSI
Yhteydenpito hänen puoleltaan hiljeni.
- Anonyymi00048UUSI
Joo, lopetti kirjoittelun palstalla.
- Anonyymi00045UUSI
en vaan jaksa ns vanmaista miestä siis onhan hän nero mutta tavallaan tunnekylmä ja vanmainen silmien lumpsuttaja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381541
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5391361Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581184Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172822Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va239775- 58766
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26665- 53651
- 49647
- 74573