Miten nainen käyttäytyy kun näkee sinut?

Anonyymi-ap

🤣

93

1368

Vastaukset 93

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ikinä nähdä missään . Typerä kysymys

• Anonyymi00002

Jos nainen pelkää sua!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos nainen pelkää sua!

Oon asiallinen ja leppoisa!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos nainen pelkää sua!

Yleensä se käyttäytyy pelokkaasti. Jos ei ennemmin niin sitten myöhemmin

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Yleensä se käyttäytyy pelokkaasti. Jos ei ennemmin niin sitten myöhemmin

Oikeesti ne pelästy kun mentiin samaan tilaan niitten kanssa ja sen jälkeen ne nauroivat tai tulivat vihaisiksi ja meitä nauratti niin kovasti

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oon asiallinen ja leppoisa!

LOL

• Anonyymi00024

Haluaa välttää katsekontaktia? Ehkä pikainen silmäys vain, josta ei halua jäädä kiinni? Onko se merkki sitten kokeeko minut hyvänä vai huonona kohtaamisena? Tai vain merkkinä, ettei halua olla läheisemmin tekemisissä? -sivusta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Haluaa välttää katsekontaktia? Ehkä pikainen silmäys vain, josta ei halua jäädä kiinni? Onko se merkki sitten kokeeko minut hyvänä vai huonona kohtaamisena? Tai vain merkkinä, ettei halua olla läheisemmin tekemisissä? -sivusta.

En halua tuijottaa liikaa mut havaitsen kyl miehen jokaisen eleen ja liiikahduksen. Mut kun mitään ei olla koskaan puhuttu suhteilusta niin kaikki on vain söpöä arvailua :/

• Anonyymi00069
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En halua tuijottaa liikaa mut havaitsen kyl miehen jokaisen eleen ja liiikahduksen. Mut kun mitään ei olla koskaan puhuttu suhteilusta niin kaikki on vain söpöä arvailua :/

Totta, kukaan ei pääse toisen pään sisälle. Arvailua, olettamuksia, jollei uskalla avata suutaan toiselle? Harvemmin uskaltaa, jos kokee olevansa epävarma ja pelkää enemmän epäonnistumista kuin onnistumista.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ja sinä tietysti teet samoin, eli vältät katsekontaktia ja välttelet muutenkin!. 🫣
        Että silleen, epäilen, et on tullut ’leikille loppu’.
        Sivusta

• Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Ja sinä tietysti teet samoin, eli vältät katsekontaktia ja välttelet muutenkin!. 🫣
        Että silleen, epäilen, et on tullut ’leikille loppu’.
        Sivusta

Totuus on kuitenkin, et miehiltä tällainen käytös koetaan paljon negatiivisempana asiana ja siksi, miehet välttää kontaktia ja ovat varovaisempia, jollei nainen osoita selkeää kiinnostusta miestä kohtaan.

Toki senkin jälkeen punnitsee asiaa vielä, mitä ovat riskit, jos mielikuvat ovatkin toisesta täysin väärät? Tai, että on itse vääränlainen naiselle. Kaikki on mahdollista ja jännitteet voivat olla aistittavissa?

• Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Totuus on kuitenkin, et miehiltä tällainen käytös koetaan paljon negatiivisempana asiana ja siksi, miehet välttää kontaktia ja ovat varovaisempia, jollei nainen osoita selkeää kiinnostusta miestä kohtaan.

Toki senkin jälkeen punnitsee asiaa vielä, mitä ovat riskit, jos mielikuvat ovatkin toisesta täysin väärät? Tai, että on itse vääränlainen naiselle. Kaikki on mahdollista ja jännitteet voivat olla aistittavissa?

Varsinkin, jos ikäeroa on paljon silloin väärin ymmärtäminen ym. haitat korostuvat epäilyineen. Mitä toi pappa oikein luulee itsestään on aina yksi vaihtoehto monista. Arjen haasteet voivat olla monenlaisia.

Kun ei toisen päänsisään pääse niin mieluummin olettaa negaa kuin posia. Niin ei koe ikäviä yllätyksiä. Toisen oltava silloin aloitteellisempi, jos on kiinnostusta. Näin helppo logiikka toimii.

• Anonyymi00006

Ihan vinkkinä, että siitä vainoamisesta seurauksena kehittyy semmonen vaisto, että erottaa aika äkkiä ne ”luonnolliset liikkujat” ja ”ajastettuna ajelevat”, jälkimmäisille ei ole asiaa koskaan.

• Anonyymi00036

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, olen itse joutunut vainoajan uhriksi pidemmäksi aikaa ja pakko myöntää, etten ole kokenut mitään muuta yhtä kauheaa elämäni aikana!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, olen itse joutunut vainoajan uhriksi pidemmäksi aikaa ja pakko myöntää, etten ole kokenut mitään muuta yhtä kauheaa elämäni aikana!

Uteliaana kyselen. Minkälaista oli vaino? Oliko päälle käyvää uhkailua, aggressiota tmv. Fyysistä, henkistä? Mistä pelko syntyi? Oliko menneisyydessä jotain pahaa koettu, jolloin kynnys madaltuu näille uusille kokemuksille?

Todellista vainoa on murto-osa siitä, miten naiset niitä kokee omassa arjessaan ja menneillä kokemilla toki on suuri vaikutus myös tuleville kokemille? Tämä miesten pitäisi tajuta, vaikka se toisen paha olo ei näy päälle päin. Sivusta vain totean.

• Anonyymi00008

Ko5tuu

• Anonyymi00010

Repee nauruun ku oon niin ruma ja nolo

• Anonyymi00011

Juoksee karkuun. Vikkelästi väistää.

• Anonyymi00012

Tervehtii jos on tuttu jos ei niin on vaan.

• Anonyymi00086

Onko sekin epäilyttävää

• Anonyymi00013

Hänellä menee pasmat sekaisin.

• Anonyymi00019

Sinun takiasi?😂

• Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sinun takiasi?😂

Minun takiani.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minun takiani.

Taitaa mennä vähän kaikkien. 🤭

• Anonyymi00085
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Taitaa mennä vähän kaikkien. 🤭

Ei siitäkää erillistä arvosanaa oo

• Anonyymi00015

Täysin eri tavalla kun olen kuullut hänen käyttäytyvän. On hiljainen ja ujo. Seuraa mitä teen kun en katso häntä. Haluaa kuitenkin tulla lähelle ja kuunnella juttujani. On kuitenkin täydellinen ihanuus joka on lumonnut sydämeni.

• Anonyymi00042

Joku puhuu sitten perättömiä, kuten on tapana, kun itse on saanut pakit

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Joku puhuu sitten perättömiä, kuten on tapana, kun itse on saanut pakit

En usko että ihanuus puhuu pahaa toisista.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Onko joku väittänyt niin?

• Anonyymi00084
        Anonyymi00043 kirjoitti:

No ihminen se vaan minäkin kuule. Äiti Teresa

• Anonyymi00016

levottomasti, haroo hiuksia, lipoo huulta, jne

• Anonyymi00033

Voi ei, oonko mä noin läpinäkyvä? -sivusta

• Anonyymi00061

Tykkäät V naisesta selvästi 😛

• Anonyymi00062

Saa orgun

• Anonyymi00017

Toivottavasti poistuu paikalta sillä en ole kiinnostunut naisista.

• Juoksee karkuun? No yleensä kukaan ei juokse karkuu, moni hymyileekin. Ja minä hymyilen takas.

• Anonyymi00027

Piti oikein katsoa sinun kuvaa tarkemmin, koska näytti minun omalta rakkaalta suomalaiselta miehen turjakkeelta.

Hän ei kyllä HYMYILE ainakaan julkisesti minulle vaan näyttää HAMPAITA sekä selän takana nyrkkiä ja varmaan KESKARIA!

En minäkään hymyile hänelle muuta, kuin VAHINGOSSA tai jos hän näyttää oikein KUNNON NAISTEN KARKOTTAJALTA TAI ITSENSÄ PALJASTAJALTA PITKÄ TAKKI PÄÄLLÄ!

Ei olla vielä tavattu niin, että mieheni vois kävellä kohti ja avata takkinsa samalla, kun ahtaa minut nurkkaan sekä PALJASTAA ITSENSÄ REHELLISESTI MINULLE…

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Piti oikein katsoa sinun kuvaa tarkemmin, koska näytti minun omalta rakkaalta suomalaiselta miehen turjakkeelta.

Hän ei kyllä HYMYILE ainakaan julkisesti minulle vaan näyttää HAMPAITA sekä selän takana nyrkkiä ja varmaan KESKARIA!

En minäkään hymyile hänelle muuta, kuin VAHINGOSSA tai jos hän näyttää oikein KUNNON NAISTEN KARKOTTAJALTA TAI ITSENSÄ PALJASTAJALTA PITKÄ TAKKI PÄÄLLÄ!

Ei olla vielä tavattu niin, että mieheni vois kävellä kohti ja avata takkinsa samalla, kun ahtaa minut nurkkaan sekä PALJASTAA ITSENSÄ REHELLISESTI MINULLE…

No, olen nainen. Suomalainen, vaikka vähän epäselvältä sukupuolisesti saatan jossain kuvakulmissa näyttääkin. Sanotaan näin, että isäni geeniperimä näkyy. 😄

• Anonyymi00038
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No, olen nainen. Suomalainen, vaikka vähän epäselvältä sukupuolisesti saatan jossain kuvakulmissa näyttääkin. Sanotaan näin, että isäni geeniperimä näkyy. 😄

Tuntuu vaihtelevan päivän ja mielialan mukaan

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Se johtuu varmaan kuvista. Luonne ei muutu, kuvat muuttuu.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Tee hyvä ihminen joku muutos ittes takia jo. Sivusta

• Anonyymi00083
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Joo no ehkä voi pelaa yhen erän ns raiskaajan sadetakin kanssa, mut muuten nah

• Anonyymi00018

Voipi ollaet sylkäsee

• Anonyymi00025

Mies ajoi muuten pyörällä minusta ohi ja sylkäisi. 😂

• Anonyymi00081
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mies ajoi muuten pyörällä minusta ohi ja sylkäisi. 😂

Sentin päähän jäi takaraivo lapiosta jooh

• Anonyymi00087
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Sentin päähän jäi takaraivo lapiosta jooh

Yrittikö vielä lyödäkin? 😅
        Ihmekös, kun tunsin oudon ilmavirran takaraivolla hiuksissa, kun pyyhälsi ohi. Ajattelin, että ajoi vaan niin kovaa.

• Anonyymi00020

Miettii miellensänsä: "Herrajumala, siinä se taas on. Mitä minä nyt teen. Pitäisikö kilauttaa kaverille. Pitäisikö matkia Pirjoo ja mennä sanomaan hänelle; eijei, en ole se nainen joksi minua luulet!"

• Anonyymi00021

Onneksi tämän tapaiset aloitukset ovat vähentyneet.

Jos joku mies on epävarma itsestään, vaikkapa ulkonäöstään, ja on huonoja kokemuksia, ei tuo tapa laittaa ivailevia hymiöitä, ole kovin kiva, minun mielestäni. Keskustelukulttuuria, jota en toivo nuorisollemme, enkä tietty aikuisillekaan, malliksi. Tuo turhaan huonoa mieltä jo lannistetuille.

Totuus on, että osa suhtautuu aika pinnallisiin asioihin tarttumalla, ja peilailee vaikka omia ennakkoluulojaan.

Pidetään siis hyvästä kiinni.

• Anonyymi00022

Jos toista ihmistä ei tunne, ei voi mennä yksoikoisesti määrittelemään häntä; miksi hän niin käyttäytyy. Esim. tuo; voi olla epävarma ulkonäöstään, voi olla melkein kauimpana todellisista syistä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jos toista ihmistä ei tunne, ei voi mennä yksoikoisesti määrittelemään häntä; miksi hän niin käyttäytyy. Esim. tuo; voi olla epävarma ulkonäöstään, voi olla melkein kauimpana todellisista syistä.

En minäkään niin ajattele, että toisten käyttäytymistä voi tulkita ilman tuntemista. Annoin vain yhden mahdollisen esimerkin, sen vuoksi kirjoitin -jos- ; eli en luule, että kaikki ihmiset olisivat erityisen epävarmoja ulkonäöstään.

• Anonyymi00023

Nainen yökkää ja sanoo yäk kun näkee mut

• Anonyymi00028

ovuloi

• Anonyymi00080

Jälleensyntymä ilman suhdetta mielessä ehkä?

• Anonyymi00029

Silmäisee kerran tai kahdesti tunnistaakseen, ehkä ja kääntää katseensa pois, ihan samoin niin kuin kaikkia vastaantulijoita katsoo. Voi antaa hymyntapaisen, kohteliaisuudesta. Moikkaa, jos tuntee tai, jos toinen moikkaa, vaikkei niin tuntisi. Usemmiten ihmiset ei katso toisiaan kohdatessaan. Oma kokemus. 👀
      -Sivusta

• Anonyymi00030

Silloin ihmiset eivät katsoa toisiaan kun ei ole mitään katsottavaa ts. ei herätä kiinnostusta. Jos joku kiinnostaa, tottakai katsotaan, ihan ympäri maailmaa. Todella kiinnostava ihminen on universaali ja johonkin ihmisen on katsottava aina, joten kiinnostava kohde on helppo valinta.

• Anonyymi00070

Niin, koska tuijottaa ei saa. On pakko kääntää katse pois, vaikka ei haluaisi. Oikeasti haluaisi iholle kiinni.
        Eikä muista moikata, koska pasmat sekaisin.
        Tunteet saa tietää kysymällä.

• Anonyymi00074

Stalkkerilla en ole koskaan yhtään hymyä suonut, eikä niin tule tapahtumaan koskaan

• Anonyymi00031

Näitä kun lukee niin kyllä huomaa että täällä on joko murrosikäisiä tai sitten tunne-elämältään todella kehittymättömiä ihmisiä.

• Anonyymi00045

Ei kai tänne syvimpiään tuntoja kirjoittaisi.

Tosin eipä muiden tunteille naureskelu kovin kypsältä vaikuta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ei kai tänne syvimpiään tuntoja kirjoittaisi.

Tosin eipä muiden tunteille naureskelu kovin kypsältä vaikuta.

Hieno kommentti yläasteikäiseltä.

• Anonyymi00034

Nakkelee niskojaan.

• Anonyymi00035

Panikoi, ahdistuu. Tykkäis katsoa silmiin, muttei uskalla. Vilkuilee sivusilmällä, saattaa tervehtiäkin. Ei muuta.

• Anonyymi00048

Vtustako minä tiedän kuka sitä autoa ajaa milloinkin.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Vtustako minä tiedän kuka sitä autoa ajaa milloinkin.

Kesosta lapa morjestusasentoon? Homma hoituu

• Anonyymi00037
      • Anonyymi00051

Nyt kannatti avata! Siis linkki. Yllätyin.

Mutta näkykin näkyy, tavallaan.

• Anonyymi00044

Hän tekee tämän jutun silmillään kun puhuu, ja voin kertoa mistä hän pitää.

• Anonyymi00049

Näyttää vaivaantuneelta ja kääntää katseensa muualle.

• Anonyymi00056

se on vastareaktio sinun toimillesi, viestität, ettet pidä toista kiinnostavana tai muutenkin epäröit miten tähän ei kiinnostavaan pitäisi suhtautua. Voin sanoa, että ’olet saanut viestisi perille’. Eikä siinä mitään, näillä mennään parempi näin.
        Sivu

• Anonyymi00050

Kaikki naiset,kaikenikäiset aikuiset naiset kirkuvat ihastuksesta minut nähdessään.Aivan kuin jossakin konsetissa,jossa heidän epäjumalansa esiintyy.

• Anonyymi00075

Kaikki muut paitsi minä!

• Anonyymi00052

Joskus hymyilee ihanasti, joskus katselee vakavana, joskus välttelee katselemasta ja tekee jotain tärkeää.

• Anonyymi00053

tykkää kyl vahvaa kantturoitani

• Anonyymi00058

kyl ne pysyy!. Iteppä haluat. 🫵🏻

• Anonyymi00054

Tää nyt ei varsinaisesti liity tähän. Mut mietin et jos hän olisi töissä säilysköhän sellainen työmoodi vaikka menisin sinne. Osaisko olla neutraali. En ole minnekään menossa mut tuli vaan ajatus mitenköhän kävis 😅

• Anonyymi00055

Edelleenkin toivon, että naiset pysyvät mahdollisimman kaukana.

• Anonyymi00078

Kokeile vaikka parii ilmapotkuu dudelsson

• Anonyymi00057
    • Anonyymi00059

Toivottavasti merkkaa minut näin 💋

• Anonyymi00060

Soittaa poliisille👍

• Anonyymi00063

Moi ihan hyvää

• Anonyymi00064

Joku vähän oudosti, jota oikein tunne edes

• Anonyymi00065

Juoksee pakoon

• Anonyymi00066

Peljästyy ja kirkaisee

• Anonyymi00067

Levittää haaransa!

• Anonyymi00068

Hänellä säilyy kaikki hyvänä ei tule rajoittavia kivuliaita ongelmia ja pääsee todennäköisesti eläkkeelle hyvän maun rajoissa. Kuulostaa itteasiassa kivalle elämälle. Ei joudu kärsimään näitä kipuja.

• Anonyymi00071

Hän tuo jotain kaunista ja herkkää olemukseensa, jotain joka särkee sydämen ja saa hellät ajatukset häntä kohtaan.

Hellin sinua ajatuksissa,
      kannan mukana jokaisessa hetkessä.
      Silloin kun maailma on melua täynnä,
      tai kun ilta hiljenee tähän hetkeen.

Olet kaunis ajatus mielen perukoilla,
      lämpö, joka ei koskaan katoa.
      Vaikka matkaa olisi meidän välillämme,
      silti sydämeni sinua odottaa.

Suljen silmäni ja silitän sieluasi,
      kuiskasin tuuleen hyvää yötä.
      Olet turvassa minun muistoissani,
      läpi jokaisen pitkän yön ja työn.

• Anonyymi00072

🤍🤍🤍

• Anonyymi00073

Voin kertoa, että siirryn aina kauemmaksi stalkkerista, jotta hän pysyisi kaukana minusta!

• Anonyymi00076

Tämä nyt riippuu naisesta.

• Anonyymi00077

Mitähän daijut on vastaillu, hih?

• Anonyymi00089

Hyvin välinpitämätön, toivoisi olevansa näkymätön tai haluaisi ettei mitään jää mukaan tapahtumasta.

• Anonyymi00091

On moni ihmetellyt ?,että vieläkö on oikein tuollasia rehellisiä vanhanajan herroja,jotka ovat fiksuja ja ystävällisiä, ns, ihminen ihmiselle .. olen ollut yllättynyt näistä kommenteista, et millasiin tyyppeihin ovatkaan törmänneet, kun noin on ikäviä kokemuksia ei "fiksuista" tyypeistä,,,Jokin on pahasti kyllä pielessä Suomenmaassa ,jos näin on!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      831
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      83
      771
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      681
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      654
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      554
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      523
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      183
      522
    9. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      486
    10. Ihmettelen tämän palstan naisia

Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä
      Sinkut
      83
      479
    Aihe