kukaan koskaan sanonut sinulle näitä ihania sanoja.
"Minä rakastan sinua"
Onko
15
123
Vastaukset
On.
- niin?
Kuka, milloin ja miksi?
- niin?
xena-183 kirjoitti:
Ajattelitko todella, että kertoisin ;) ?
En, et ole tarpeeksi rohkea siihen.
niin? kirjoitti:
En, et ole tarpeeksi rohkea siihen.
Jos ansaitsisit kuulla asiasta, voisin kyllä sen kertoa. - Mr. nobody ei ole sellainen...
On, monesti. :-) Ja jos sä nyt multakin kysyt kuka. Niin sanon, että en jaksa luetella. Pitkä lista.
- minä rakastan sinua
Miksi Serpico rakastaa sinua?
minä rakastan sinua kirjoitti:
Miksi Serpico rakastaa sinua?
Ai rakastaako hänkin mua? Oho enpä olisi uskaltanut väittää moista. :-) Mistä tiedät? Kertoiko se sulle vai itsekkö rohkeasti niin päättelit? :-)
- däzu
Aito rakkaus on ainaorigoaali protstiivinen idiosesitiiv proteesi
http://www.youtube.com/watch?v=a4q-ZKJLSJY- Projektiivinen indik
.
Projektiivinen indikaatio tapahtumassa par'aikaa koht'sillään
http://youtu.be/yJRWXY-DXEw
.
Kyllä. Vanhemmat ja lapset ja kulloisetkin kumppanit ovat sanoneet nuo sanat. Joku muukin, mutta tuskin tosissaan.
Niin?Joo on, yksi ihminen.
- ...
modelli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215394- 501411
- 11827
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744