seuraa tytöstä poijalle!

tarttis jonku

olen 19 vuotias poika/mies, miten sen sitten ottaaki xD ja haeskelisin jotain isompaakin juttua täältä,en siis pelkästää mitää mesekaveria,vaan jonkun tärkeän kuuntelijan,jonka kanssa vois tutustuu rauhassa ja vois saada aikaan ties vaikka mitä. ;p mut mesestä vois kummiski alotella.Fb:kin on olemassa, mut se on lagiva paska ja juttelu on mukavempaa messengerissä. :)) suoraa jos puhutaa ni ois aika kova sana saada vaikka tyttöystävä. tää laiffi on perseestä ku puuttuu sellainen ja on vähän huonot flaksit käynyt tääl juaruilijakyläs.Voisit olla mieluusti 16-20 iältäsi ja minkälaine vaan kuhan olisit puhelias,mukava ja ihmisen näköinen. :D ittestä vois kertoo senverta et oon vähän syrjäytynyt ja masentunut kun tää mesta on niin puosta >: urheilin ennen mut nykyää pientä taipumusta pienee pahantekoo ja tulee juotua ja poltettuakin väliin.(joo ei järkevää) valitettavasti.kavereita on mut tytöistä ei kamalasti. kuuntelen paljon teknoa ja rokkia tms vähä kaikkee paskaa sekasi.kuvia on ja ulkonäkööni en vain jaks tarkkaa selittää hirveesti mut kyl sitä kehuttukin tietysti on :o ei oo kamalasti ainakaa finnei sun muita näppylöitä. 60kg,172cm. sen kokoinen olen,en siis kamalan iso näin tiedoksi. kattotaa kiinostaako ees ketää näin alkuun. vastauksia siis odotellessa. jos ei tää kiinnosta ni älä turhaa räävi päätäs vaa jätä vastaamatta x) tuskinpa täs ainakaa mitää häviää tekemällä tämmötteen viesin.

3

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seventeen (:
    • tarttis jonku

ihanaa kun joku on vastannut :) voisin lisäillä sut tuossa illalla, kun tuun tuolta kotiin :)! Toivottavasti toi kans lisää sut ku tuppaa tuo messengeri vittuilemaan senverta aina välillä !>:

• shitberry

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe