Että muut iskuyritykset? Minkälaisia tunteita ja ajatuksia herättävät? Entä jos kumppani menee flirttiin mukaan?
Mitä teet jos kumppaniasi nipistetään pyllystä?
28
799
Vastaukset
- puska
Viimeks meni hermo.
- ap.
Eli mitä teit? Aloitko huutaa, sättiä? Nipistelijää vai nipistettävää?
- Olet..
kirpela
- puska
ap. kirjoitti:
Eli mitä teit? Aloitko huutaa, sättiä? Nipistelijää vai nipistettävää?
Kirosin mielessäni akan hevonkuuseen.
- puska
Olet.. kirjoitti:
kirpela
Olen jo vastannut, etten ole kukaan muu kun mä ite.
- koruton&&
Asiahan on nipistelijän ja nipistettävän välillä, vai miten?
- Pyllylleen meni taas
Minä se vaan nuuhkin tota kiikun tummaa kolmioo on siinä semmonen peli puutarha hoidettu viimosen päälle. Vanhemmat miehet niin, kun allekirjoittanutkin tykkäävät enemmän tällaisista luonnollisista peleistä ja vehkeistä. Ymmärrän ton posliinin viellä noilla podareilla, kun pitää edustaa piennissä mut ei pienessä. Heh on se vaan niin rattoisaa kun saa kiikun keinumaan ja vatkaamaan oikeen kunnolla. Siinnä menotkin muuttuu hetkeks saataviks. Hyvää Jouluu kaikille Puskan kantajille. Hymyä huuleen, kuin ois jo aamulla saatu ja iltaa ei jaksais enää odottaakkaan.
- Yksinkertaista
Ensimmäisestä varoitus jos ei vaikka tiedä että ko. henkilö on varattu. Jos jatkaa, niin turpaan.
Mitäs siinä pitäs tehdä? Sanon varmaan, että unohdit muuten kysyä multa luvan. :-) Ja jos kumppani menee flirttiin mukaan, niin saatanpa kysyä, että mitäs vittua sinä oikeen siinä touhuat?
- En.
Yhtään mitään,koska parisuhteeseen ei kuulu mustasukkaisuus. Jos joku haluaa flirttailla,niin eniwei.
- Saaramaarikka
Kyllä se on kumppanin asia hoitaa tilanne. Luottamuksen pitää olla sitä luokkaa, että voi olla varma, että flirttaaja saa pakit. Pieni kevyt viaton flirtti on silti ok, esim. juhlissa, en pane pahakseni vaikka kumppani lähtee kevyeen flirttiin mukaankin. Tiedän, ettei tilanne etene sen pidemmälle.
- y.b..
Riippuu tilanteesta. Joskus tunnen myötähäpeää ja lievää huvittuneisuutta nipistäjää kohtaan. Joskus taas, jos huomaan kumppanin vaivaantumisen, eläydyn itsekin tuohon vaivaantumisen tunteeseen ja jännitän, miten hän suhtautuu nipistelijään, mitä keksii sanottavaksi pikkuisen hölmölle.Yleensä kumppanin vaivaannus aiheuttaa sen, että nipistelyä ei jatketa, jos ei ihan torvelo täti ole kyseessä.
Jos kumppani menisi flirttiin mukaan, katselisin vähän aikaa ja sanoisin sit, et mää lähden nyt kotio, moro. Jos se ei lähtis aika sukkelasti perään, vois olla viimeinen moro sille :P nipistystilanteessa saattaisin naurahtaa hieman vahingoniloisesti,
mut tottahan mua ärsyttäisi jos joku nyt ihan määrätietoisesti yrittäisi kumppaniani iskeä, vaan pyrkisin luottamaan kumppanini kykyyn hoitaa tilanne,
ellei hänen kieltäytymisensä riittäisi tälle "iskijälle" menisin itse väliin ja toteaisin tyynesti et lähes kotka jo meneen siitä.
murriippuu miten oma kumppani reagois
toisaalta saattaisin alkaa kirkumaan ja huutamaan heti perään: seksiahdistelu seksiahdistelu!
- sdb,bg,sbdgbg,
Sellaista tilannetta ei edes tule. Jos sattus tuleen, niin se henkilö on realiteeteista muutenkin pois tai aineissa tai ympäri päissään!
- mä vaan
En ymmärrä miksi toista pitää loukata, että lähtee mukaan flirttiin... Mutta itse ainakin tekisin toiselle selväksi, että nyt on väärällä alueella, en jäisi seuraamaan sivusta tilannetta.
- Kylmät kädet
Aikoinaan avovaimon kanssa kun olimme yökerhossa, joka kerta kun kävin kusella ja tulin takaisin, oli joku tyyppi iskemällä mun muijaa. Kohteliaasti kuitenkin siirtyi sivummalle.
Yllättävän hyviä kokemuksia siis meikäläisellä, eikä tuollaista voi edes laskea. se taas niin riippuu päivästä ja omasta mielestä, tyypistä ja kumppanistaki mutta kaikenkaikkiaan en todellakaan tykkää hyvää, vituttaa ne jotka tietää olevan pari niin silti pitää tulla tyrkyttään sitä persettään mutta ei (pä :D) sitä nyt voi ihan luolamaisesti ruveta käyttäytyyn vaan mennä tosiaan sillä asiallisella linjalla siihen tiettyyn pisteeseen asti, sitähän samaa toivois toiseltaki.
kyllä sitä näkee jo melkolailla heti millä mielellä joku ulkopuolinen on liikkeellä ja kyllä sitä reviiritietoinen pitää ees vähä olla, muuten ei tuu mistään mitään ja sama ruveta pelkiksi kavereiksi.- Ehdotan ryhmäseksiä
Ehdotan välittömästi ryhmäseksiä!
- BIG..mama
Mitä?mua nipsetään pylllystä ja joskus jopa joku tisseistä..mun ukko saattais tosiaan hermostua...mä osaan kyl itse antaa lähdöt..:) Kyl mäkin sanoisin mun ukkoni nipstelijälle että Nyt LOPPUI! ...
- ykstoista
ei onneks mene ja tietää miten suhtaudun. nämä pteen eteläiset(tiät kylä mitä tarkotan) on niin kovii lässyttäjiä ja huutaa kun suomalaiset päissään rohkeita selvänäkin. vielä kun pääsen yllättämään lenkkiahdistelusta niin vasenta koukkuu tms
Että muut iskuyritykset?
- No kumppani hoitaa tilanteen niinku hoitaa ja mä reagoin sen mukaan sitten.
Minkälaisia tunteita ja ajatuksia herättävät?
- No kyllä se kivalta tuntuu ku huomaa että se jollekin muullekin kelpais. Mitä komeempi ukko sen paremmalta tuntuu.
Entä jos kumppani menee flirttiin mukaan?
- Vaihdan baaria katon miten käy.- Kylmät kädet
Itse olen 172 senttimetriä pitkä, joten mun on aina pakko kehitellä jotain älyllistä sanottavaa, kun joku prinssi tulee siihen säätämään.
- .
aika lyhyt olet mieheksi
- Kylmät kädet
. kirjoitti:
aika lyhyt olet mieheksi
Tiedän.
- miesthemie
Ite yrittäisin suhtautua huumorilla ja ehkä hymyilisin ja sanoisin ystävällisesti, että yrittäpäs ettiä itelles oma jostain. En pidä väkivallasta, toivottavasti ei tarvitsisi siihen turvautua koskaan.
Pyllystä nipistämiset ja muut iskuyritykset saa mies itse hoitaa, mut jos hän menee vieraan kanssa flirttiin mukaan (ainakaan minun aikanani), on meillä välittömästi alkavalla kotimatkalla keskusteltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725