29v.miehellä ei tyttöystävää, outoa?

lady

onko se teistä outoa että miehellä joka on 29v. ei ole tyttöystävää eikä lapsia ?

16

870

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies29

      Onhan se, jos ajattelee. Itse olen sellainen:)
      Mutta minkäs teet, jos olet hieman ujon puoleinen jota naiset aristelevat eikä irtosuhteet kiinnosta, joiden kautta voisi vahingossa laittaa lapsia alulle. Yksinhän mies ei niitä lapsia voi hankkia, vaikka tahtoisi...

    • kati

      että maaseudulla tuollaista voidaan pitää jotenkin poikkeuksena, koska kaikkienhan "pitäisi" olla perheelllinen tuossa iässä. Isoissa kaupungeissa taas se on ok juttu. Olen itse samanikäinen ja vielä nainen - onneksi asun isossa kaupungissa, jossa kolmekymppisten sinkkuus on enemmän kuin normaalia = ) Ei siis paineita!

    • M28

      Outoako? Miten sen nyt ottaa. Täytän pian 29, eikä minulla ole tyttöystävää. Vaimo oli vielä 2 kuukautta sitten, muttei ole enää. Kai minä olen outo.

    • Anonyymi

      nyt saa riittää

    • Anonyymi

      Tämä ei ole Suomessa ollenkaan outoa, onhan 50 % kolmekymppisistä miehistä lapsettomia, moni on myös sinkku.

      AV

    • Anonyymi

      Sinkkuus on uusi normaali. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

    • Anonyymi

      Mä oon 33 eikä oo tyttöystävää.

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti niiden mielestä, joilla on kumppani ja perustaneet perheen.
      Yleensä parisuhteessa elävien mielestä kumppanin löytäminen on niin helppoa, että hokkus pokkus.
      Joillakin parisuhteessa elävillä on jopa tapana suorastaan vittuilla niille, jotka eivät ole kumppania löytäneet, että sinulla taitaa olla niin suuret kriteerit, ettet kelpuuta ihan ketä tahansa naista.
      Niinkuin naisia olisi jonoksi asti ja siitä valkkaamaan parasta.
      Olen alkanut toteamaan tällaisille, että ne suuret kriteerit on enemmän naisilla,, jotka antaa vaan pakkeja.
      Eivät ole siihen mitään kommentoineen, vaan hiljenneet ja menneet ennemminkin hämilleen, eivät varmaan ole koskaan ajatelleet, että ettei nainen laita kriteereitä miehen suhteen, kenet kelpuuttaa.

    • Anonyymi

      Ei ole outoa.
      Se on outoa, jos about 40 vee naisella ei ole koskaan ollut edes yhtä parisuhdetta.
      Vai mitä olette mieltä?

    • Mikähän on aloittaja kirjoittajan tilanne tänäpäivänä?

      • Anonyymi

        Nyt vasta huomasin, miten vanha aloitus tämä on. Itse en vielä vuonna 2004 kirjoittanut Suomi24:ään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin, miten vanha aloitus tämä on. Itse en vielä vuonna 2004 kirjoittanut Suomi24:ään.

        Minä kirjoittelin ehkä jotain ufo palstalle. Anomuumina tosin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin, miten vanha aloitus tämä on. Itse en vielä vuonna 2004 kirjoittanut Suomi24:ään.

        Mä ihmettelin kun alussa oltiin vuodessa neljä ja yhtäkkiä pompahti tähän päivään. Vaikka ne sanoo ettei aikakonetta oo keksitty, niin aikamoinen aikakone tää on. Muutaman viestin oon kirjottanu ennen kuin muutin tampereelle, eli voi olla että tona vuonna. Mutta nykyään oon jo muuttanu tampereelta pois. Mutta olin just ton ikänen, että silleen.


    • Mies 50+ eikä tyttöystävää, eikö ole outoa? No ei ole, jos on eronnut mies, eikä enää vanhaa ukkoa kukaan huoli, paitsi toinen vanha (ehkä), eikä aina sekään.

    • Anonyymi

      Ei ole outoa, ettei 29 v miehellä ole tyttöytävää. Itse sain aikanaan ensimmäisen tyttöystävän juuri 29 v. Se oli 30 v syntymäpäivääni edeltävä päivä, kun oltiin ensimmäisillä treffeillä. Minulla oli silloin aika säpinää, sillä ennen noita treffejä tapasian edellisenä päivänä erään toisen naisen. En tykännyt siitä, mutta tämän ensimmäisenä mainitun naisen kanssa alkoi suhde. Sitä kesti viisi vuotta.

      En ole sen jälkeen viitsinyt ryhtyä uusiin suhteisiin. Naisten kanssa on melkoisen karmeaa olla tekemisissä. Sinkkuus on mukavaa!

      • Anonyymi

        No, tilanteeseen vuonna 2004 oli todella outo jos 30 vuotiaalla ei ollUt naista tai lapsia, mutta tuo on nykyisin uusi normaali. Aivopesu tehnyt hyvin tehtävänsä.

        AV


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe