Et alat päästämään kokonaan irti..
Nyt musta tuntuu
35
649
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kenestä?
- Anonyymi00002UUSI
Minä en pysty irrottautumaan, olen heikko.
- Anonyymi00003UUSI
Tiedän, että haluat minut. Mutta piilottelet sitä.
- Anonyymi00005UUSI
Senkun osaisi
- Anonyymi00007UUSI
💜
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
💜
Mun SYDÄN SAATANA😡🤬
- Anonyymi00008UUSI
Mistä sen päättelit? Entinen on tainnut päästää irti kun ei mitään kuulu. Mutta toisaalta, itsekin irroittauduin.
- Anonyymi00009UUSI
En usko et oot sä
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En usko et oot sä
Siis täällä
- Anonyymi00011UUSI
Niin alan, kaikesta, elämästä, en vaan ihmisestä.
Koska en jaksa enää tätä. - Anonyymi00012UUSI
En ala hänestä. ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Vielä en pysty, ennenkuin näemme ja juttelemme.
- Anonyymi00015UUSI
Milloin?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Milloin?
Kaivattu sen tietää, milloin. Silloinkin voi olla tosin vaikea päästää irti, jos toinen halua lopettaa.
- Anonyymi00014UUSI
Pakko on kääntää uusi elämän suunta. Yksipuoliset ovat tunteet olleet ja tuskin kukaan niissä haluaa pitkään velloa.
- Anonyymi00016UUSI
Olen pääsemässä hänestä irti. Olen käynyt oman kärsimykseni läpi. Eiköhän tämä kärsiminen riitä.
- Anonyymi00018UUSI
Kyllä. Ansaitsee arvostusta oikealta ihmiseltä eikä tarvitse sellaista joka haluaa vain huvitella.
- Anonyymi00019UUSI
Onko vaihtoehtoja.
- Anonyymi00024UUSI
Sama.
- Anonyymi00020UUSI
Joo suhun tai sun ajatteluun ei saa kuluttaa enää sekuntiakaan.
Tulee vain paha mieli .
Annan olla . Niin tahdon
Susta ei ollu mulle mieheksi sittenkään
Ei edes seksiin
Höpötyksiä en mihinkään tarvi
Olisin halunnu saada !
Naiselta - Anonyymi00022UUSI
Näin on.
- Anonyymi00023UUSI
Tredici anni fa...
- Anonyymi00025UUSI
Hyvin päätelty. Jatkat vain niitä muille naisille kuiskutteluja. Tuli selväksi, etten kiinnosta eikä kiinnosta auttaa. Ja muutamaan otteeseen. Kyllä me molemmat ansaitaan ihminen, joka arvostaa. Varmasti on hyviä vaihtoehtoja saatavilla.
- Anonyymi00026UUSI
Ai, että ota tää se sopii sinulle paremmin..morjens.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei tästä nyt voi muuta päätellä, kun kerran ei niin ei. Löytää varmasti sopivan. Kyllä naisia riittää.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Taidat olla luovuttaja rakkauden suhteem
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei tästä nyt voi muuta päätellä, kun kerran ei niin ei. Löytää varmasti sopivan. Kyllä naisia riittää.
Ihan varmasti riittää..
- Anonyymi00029UUSI
Kuka kenestä mä ole kenestäkään koskaan edes kiinni pitäny mitä turhaan jos toinen on mennäkseen niin menköön mitä kiinni pitäminen väkisin jostain auttaa jos ei toinen halua kuitenkaan ihme järjen juoksu teillä
- Anonyymi00032UUSI
No en varmana mies päästä irti tosi rakkaudesta, ellet päin näköä sano EI KiINNOSTA.
- Anonyymi00034UUSI
inhos varmaan mua tein ittestäni ihan pellen jonka jälkeen teki mieli kusettaa et joo tykkään tost tost ja tost joo mä tiiän se oli tyhmää mut en oo eläessäni tuntenu niinku sillon ja mä.. no mun on vaikee kattoo sitä ihmistä vieläkään kierrettävä ne silmät kaukaa ns. kintereillä on ollu naisia jos jonkinlaisia toivottavasti viimein tajunneet kun olen vihjaillut et ei ny oikeesti. mut päämies on päämies se on siellä jossain mun sydänalalla edelleen mutta varattu ja ei kiinnostunut ja se muutu eli turha nyyhkiä enskesänä lähden treffeille meni ne perseelleen tai ei niin se on mentävä
- Anonyymi00037UUSI
Työtä on tehty ja välillä menee paremmin ja välillä huonommin.
- Anonyymi00039UUSI
Se oli kokoajan sun tavoite alusta asti. En ymmärrä miksi pitää leikkiä toisen kanssa ja vielä monta vuotta. Olit kyllä yks fiasko koko tyyppi.
- Anonyymi00040UUSI
Sitäpä juuri, enkä olisi halunnut koskaan osallistua moiseen projektiin. Näen painajaisia yhä joskus kaikesta vuosien rääkkäämisestä, kun ei edes töitä voinut tehdä sen vastenmielisen kautt rantain ketomisen takia! Hävetkää kaikki projektiin osallistuneet!
- Anonyymi00041UUSI
En ikinä!
- Anonyymi00042UUSI
Pysy kaukana minusta!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906505Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4584595Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222540Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372349Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691020Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53990- 97926
- 68814