Oon 16 vuotias tyttö ja oisin toveria vailla (':
etin siis suht saman ikästä (saa heittää paril vuoden suuntaa ja toisee) tyttöä tai poikaa meseseuralaiseksi. Mielummin niin, että jaksaa jutella useammin kuin vain sen ensimmäisen kerran!
Rakastan klassista musiikkia, kauhu- ja logiikkapelejä, eläimiä ja 70-luvun elokuvia. Harrastan tanssia ja random uintia. Vihaan vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta, mutta harjoitan sitä silti välillä itse.
Jos jotakuta (lol ei ketää) kiinnostaa ni jos vaikka laittaisit meseä tähän ni lisäilisin sen sit (:
yksin
4
114
Vastaukset
- SINÄ laitat oson
Jos jotakuta (lol ei ketää) kiinnostaa ni jos vaikka laittaisit meseä tähän ni lisäilisin sen sit (:
Josko iha ite vaa laitat sen meseosos tähän jos kerran olet meseseuraa vailla.
Vit-tu että nää on ääliöitä saatana ku hakeevat meseuraa ja sit muitte pitää tähän laittaa meseoso että neitokainen voi siitä sitten valita sopivimmat.
Ei käy,jos et ite laita osoosi tähän nii vit-tu oo ilman meseuraa vaik loppuikäs. - shitberry
en oo niin naurettava, että valikoisin seurani... en itse halua laittaa ja jos ei halua kukaan muukaan niin antaa olla? Ei taida olla sulta mitää pois (:
- SINÄ laitat oson
Ei ole nii minulta pois,halusin vaan sanoa näin YLEISELLÄ tasolla sitä että minunmielestä meseuran hakija on täysi tollo ja jotain hämärää on puuhissa jos ei ITSE laita meseosoonsa tähän jos kerran hakee meseseuraa.
Miksi se MUITTEN pitää laittaa se oso.
Vi-.ttu,tommoset tollukat saa ollakkin ilman meseseuraa lopunikäänsä jos ei uskalla ITSE laittaa osoonsa tähän. - shitberry
no ehkä mä oonki täys tollo/tollukka? Toivottavasti sulla on kuitenkin nyt hyvä mieli kun pääsit kuittailemaan ja purkamaan vitutusta tähän, ei taida vaan olla oikee paikka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754