Hei, synnytin elokuussa terveen pojan. Lapsi sai alkunsa inseminaatiolla. Olen 35 vuotias ja haluaisin saada vielä toisen lapsen. Miten nopeasti voi/kannattaa aloittaa uudet hoidot uuden raskauden alkuun saattamiseksi?
Synnytyksen jälkeen uusi inseminaatio
1
175
Vastaukset
Kiitos kysymyksestäsi!
Jos kuukautiskiertosi on palautunut säännölliseksi ja ovuloit ei ole mitään tarvetta odotella fyysisten perusteiden vuoksi. Eniten varmasti vaikuttaa muu jaksaminen. Mutta jos koet, että seuraava lapsi on tervetullut nopeasti, niin voit ottaa yhteyttä hoitavaan klinikaan, koska vaan itse haluat.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385