https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov
Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtävä, joka on näkynyt useiden poliisipartioiden läsnäolona. Kyseessä on ollut kohdennettu väkivallanteko, josta ei poliisin tämän hetken tietojen mukaan ole ollut vaaraa sivullisille.
Poliisi on ottanut useita ihmisiä kiinni rikoksista epäiltyinä. Tilanteessa loukkaantui usea ihminen. Loukkaantuneet on viety sairaalahoitoon.
Poliisi sai tehtävän hätäkeskukselta kello 17.42.
Mikä homma?
41
1763
Vastaukset
- Anonyymi00001
Narkkarit ammuskelleet toisiaan…
- Anonyymi00002
Kolkanlahdessa…
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kolkanlahdessa…
Nyt on äksöniä takapajulassa
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt on äksöniä takapajulassa
Ja sehän sinua heti kiinnostaa kuitenkin, kun pitää aina kommentoida.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja sehän sinua heti kiinnostaa kuitenkin, kun pitää aina kommentoida.
Ottaako pattiin 🤣😅
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ottaako pattiin 🤣😅
Sinua ilmeisesti, kun aina kommentoimassa joutavia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kolkanlahdessa…
Muutamassa eri yksityisasunnossa tapahtui.
- Anonyymi00005
Jännää kääkk
- Anonyymi00013
Niin näkyy sinulla olevan.
- Anonyymi00007
Epäluotettava uutismedia Keskisuomalainen väitti ensin että Mustikkakorvessa…
- Anonyymi00008
Molemmissa? Yksi menehtyi?
- Anonyymi00026
Ei menehtyneitä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei menehtyneitä.
Harmi ettei huumeväki vähentynyt. ..
Ikävä homma huumeet… - Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Harmi ettei huumeväki vähentynyt. ..
Ikävä homma huumeet…Väkisin hoitoon.
- Anonyymi00051
Anonyymi00029 kirjoitti:
Harmi ettei huumeväki vähentynyt. ..
Ikävä homma huumeet…jep.. kuka hoitas homman loppuu?
- Anonyymi00009
Mustikkakorvessa!Omin silmin näin poliisejA kuhisi paikalla.
- Anonyymi00017
Molemmissa poliiseja pitkään töissä… Tiedä sitten mitä narkkarit touhuilleet ja missä. Keskustassakin?
Saarijärvi työllistää poliiseja…
Auttaisikohan jos olisi töitä? Nyt paljon työttömiä.
- Anonyymi00010
Mustikassa ammuttiin, kolkanlahti jotain muuta?
- Anonyymi00032
Täytyy olla melkonen mustikka 😅🤣
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Täytyy olla melkonen mustikka 😅🤣
Mustikkakorves...
- Anonyymi00011
Poliisilla ei ole mitään asiaa yksityisasuntoon. Pitäkööt lättäjalkansa vain volkkarissa!
- Anonyymi00014
Kylläpä on.
- Anonyymi00038
Taidat olla yksi tapahtuman henkilöistä?
- Anonyymi00020
Äänekoskelta M.S. ja haulikolla hosuttu mutta huonoja osumia velanperintää.
- Anonyymi00021
Liittyykö asiaan punainen vähän ”urheilumallinen” auto perästään?
Olemattomia koronkiskonta huumevelkoja perivät… - Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
Liittyykö asiaan punainen vähän ”urheilumallinen” auto perästään?
Olemattomia koronkiskonta huumevelkoja perivät…Menkääs nyt peukku petet muualle satuilemaan
- Anonyymi00022
"Saarijärven keskiviikkoinen väkivallanteko tapahtui yhden yksityisasunnon sijaan muutamassa eri yksityisasunnossa, Sisä-Suomen poliisi tiedottaa. Keskiviikkoiltana poliisi tiedotti yhdestä yksityisasunnosta.
Poliisi sai tehtävän keskiviikkona 4. maaliskuuta Saarijärvelle, jossa epäiltiin joihinkin henkilöihin kohdistetun vakavaa väkivaltaa. Tilanteessa loukkaantui useampi ihminen, mutta kenelläkään heistä ei ole hengenvaaraa. Poliisi on ottanut kiinni kaksi henkilöä rikoksista epäiltynä.
Tapahtuman osalliset ovat keskenään tuttuja. Sivullisia ei poliisin tietojen mukaan ole ollut vaarassa.
Poliisi ei tutkinnan alkuvaiheessa ota kantaa rikosnimikkeisiin, eikä tiedota tapahtuneesta tai tekotavasta tässä vaiheessa enempää, koska se voisi vaarantaa esitutkintaa."- Anonyymi00028
Joo joo länkytä tuota samaa tuubaa
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo joo länkytä tuota samaa tuubaa
Tuo oli ihan lehdes.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo joo länkytä tuota samaa tuubaa
Kukahan se tässä länkyttää noita samoja kommentteja?
- Anonyymi00039
Samoja hoet edelleen ja joka keskusteluissa.
- Anonyymi00041
Ei hänellä ole muuten Aasia 🤗
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei hänellä ole muuten Aasia 🤗
Vaan sun äitis aasi
- Anonyymi00052
Anonyymi00045 kirjoitti:
Vaan sun äitis aasi
Edelleen ei ole Aasia hänellä.
- Anonyymi00042
MS vk km ja Mk?
- Anonyymi00043
Tuolla tietoa....
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=50157- Anonyymi00053
Mitä sitten? Aina kääkättelemässä täällä.
- Anonyymi00050
Selvitetty jo
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477