Valkosipuli allergia????????????

Valkosipuli herkkua!

Voiko valkosipulille oikeesti olla niin allerginen ettei saa olla valkosipuli lähellä? Viime kesänä kun olin lapsuuden kaverin kanssa Turkissa, niin sinne tuli kaverin työkaveri eri porukalla. Kun menimme yhessä syömää kaverin ja kaverin työkaverin kanssa, meille tuotiin Turkkilaista leipää ja leivän kanssa tomaatti ja valkosipulilevitettä. Kaveri sanoi että valkosipuli kauas työkaveristaan. Sain sitten käsityksen että oon ainoo samassa pöydässä joka tykkää valkosipulista ja sanoin että syön valkosipulin yksin jos muille ei kelpaa. Kaverin työkaveri huusi mulle "ÄLÄ SYÖ SITÄ!! MÄ OON ALLERGINEN!!!!" Sanoin "Mitä sitten? Enhän mä sulle sitä syötä. Siitä jäi inhottava muisto että jonkun toisen takii en ite saa lomalla syödä herkkuani. Voiko niin allerginen oikeesti olla vai liioitteliko allerginen???????

3

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fides

      Kerran törmäsin ihmiseen, joka ois voinu kuolla valkosipulin hajuun. Ilmeisesti totta, en halunnut kokeilla.

      Mun tulee kans paha mieli, jos en jonkun muun takia voi syödä jotain... Liittyneeköhän se enemminki siihen kun mun omaa ruokavaliota harvemmin huomioidaan ja nälkä tulee välillä. Ni sit rupee kiukuttaan jos joku tarttis erityiskohtelua ku sitä ei kuiteskaa mulle anneta.

    • Valkosipuli herkkua!

      Siitä vaan enimmäkseen jäi kiukuttaa, kun toinen karjuu "ÄLÄ SYÖ SITÄ!!". Mun lähipiirissä ei oo kukaan ennen ollu niin pahasti allerginen, joten en voinut sitä tietää. Kun mä en ollut aikasemmin tuntenut kaverin työkaverii, niin eiks se ois mielummin voinut pyytää ystävällisemmin "Voisitko olla syömättä sitä valkosipulii tai mennä kauemmaks syömää, kun oon pahasti allerginen? Kiitos", mielummin kun tarttee vihasena komentaa ettei saa syödä, jos niin pahaa allergiaa on olemassa.En mä tietenkää halu että se kuolis allergiaan. Halun vaa että oppii sanoo asian ystävällisemmin eikä vihasena komentaa toista.

    • Gregor

      Olen yksinkertaisesti karsinut tuttavapiiristäni ne sairaat paskiaiset jotka sitä paskaa naamaansa tunkevat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1692
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1322
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      893
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      776
    Aihe