Voiko valkosipulille oikeesti olla niin allerginen ettei saa olla valkosipuli lähellä? Viime kesänä kun olin lapsuuden kaverin kanssa Turkissa, niin sinne tuli kaverin työkaveri eri porukalla. Kun menimme yhessä syömää kaverin ja kaverin työkaverin kanssa, meille tuotiin Turkkilaista leipää ja leivän kanssa tomaatti ja valkosipulilevitettä. Kaveri sanoi että valkosipuli kauas työkaveristaan. Sain sitten käsityksen että oon ainoo samassa pöydässä joka tykkää valkosipulista ja sanoin että syön valkosipulin yksin jos muille ei kelpaa. Kaverin työkaveri huusi mulle "ÄLÄ SYÖ SITÄ!! MÄ OON ALLERGINEN!!!!" Sanoin "Mitä sitten? Enhän mä sulle sitä syötä. Siitä jäi inhottava muisto että jonkun toisen takii en ite saa lomalla syödä herkkuani. Voiko niin allerginen oikeesti olla vai liioitteliko allerginen???????
Valkosipuli allergia????????????
3
322
Vastaukset
- Fides
Kerran törmäsin ihmiseen, joka ois voinu kuolla valkosipulin hajuun. Ilmeisesti totta, en halunnut kokeilla.
Mun tulee kans paha mieli, jos en jonkun muun takia voi syödä jotain... Liittyneeköhän se enemminki siihen kun mun omaa ruokavaliota harvemmin huomioidaan ja nälkä tulee välillä. Ni sit rupee kiukuttaan jos joku tarttis erityiskohtelua ku sitä ei kuiteskaa mulle anneta. - Valkosipuli herkkua!
Siitä vaan enimmäkseen jäi kiukuttaa, kun toinen karjuu "ÄLÄ SYÖ SITÄ!!". Mun lähipiirissä ei oo kukaan ennen ollu niin pahasti allerginen, joten en voinut sitä tietää. Kun mä en ollut aikasemmin tuntenut kaverin työkaverii, niin eiks se ois mielummin voinut pyytää ystävällisemmin "Voisitko olla syömättä sitä valkosipulii tai mennä kauemmaks syömää, kun oon pahasti allerginen? Kiitos", mielummin kun tarttee vihasena komentaa ettei saa syödä, jos niin pahaa allergiaa on olemassa.En mä tietenkää halu että se kuolis allergiaan. Halun vaa että oppii sanoo asian ystävällisemmin eikä vihasena komentaa toista.
- Gregor
Olen yksinkertaisesti karsinut tuttavapiiristäni ne sairaat paskiaiset jotka sitä paskaa naamaansa tunkevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984