Oon niin surullinen

Anonyymi-ap

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin

49

2330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta Herran jestas, eihän me olla aloitettukaan vielä.

• Anonyymi00008

Mitähän se ap haluaa?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitähän se ap haluaa?

Apmies haluaa varmaan tuherrella näitä aloituksia sarjana mm.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Apmies haluaa varmaan tuherrella näitä aloituksia sarjana mm.

Huomattu. Päivät pitkät, vuodesta toiseen sama fraasi Ap:lla. Ei ole kaikki haulit himassa.

• Anonyymi00002

Olethan sä nyt kuitenkin raskaana sille 🙂🙃

• Anonyymi00004

Kuka on raskaana?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuka on raskaana?

Ohop🤭🤫 sorryyyyyy

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuka on raskaana?

Äitis esim, ainakin kerran? Voi hyvvää päivää

• Anonyymi00003

Minä en halua sen stalkkerin kanssa yhtään mitään. Käännän pään pois, jos tulee vastaan. Hyi mikä miehenkuvatus!

• Anonyymi00014

Kuka mies?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuka mies?

Puhuu itsestään kun elää omissa maailmoissaan tämä apmies. Toisekseen voisi se kai jonkun randomnimikirjaimen tai nimen pierrä tänne kuten monesti ennenkin, mutta

• Anonyymi00006

Niin musta ei tullut mitään ja susta tuli jotain.

• Anonyymi00009

varatulla on huonot mahikset🙃

• Anonyymi00010

Mitä ap. toivoit tulevan?

• Anonyymi00011

Minä en ole halunnut stalkkeria koskaan elämääni!

• Anonyymi00012

Eli oot nyt surullinen kun et saanut mitä halusit.

• Anonyymi00040

Niin ei lämmennyt tämäkään elli mistä kertoilee tällä kertaa apäijälle, sitähän sinä proosailit, eikö niin? No et

• Anonyymi00013

rakastan ihmistä joka ei rakasta mua. no can do

• Anonyymi00051

Tuttu tunne...

• Anonyymi00015

Täällä palstalla taitaa olla meitä useampiakin. Joskus mietin, että enkö vain osaa rakastaa.

• Anonyymi00028

Ihan samaa ihmettelen. Ehkä tää on vaan jokin oire tai osoitus siitä, miten rikki tai romurautaa sitä onkaan.

• Anonyymi00016

Olen yhden viestin päässä mikäli muutat mielesi 🥰

• Anonyymi00017

Meidän olisi pitänyt tacata hwti jossakin puistossa tms. Nyt olen jotakin muuta.

• Anonyymi00018

Puuta

• Anonyymi00019

Ketä hän kaipaa?

• Anonyymi00020

Polttopuuta

• Anonyymi00021

Halkoja

• Anonyymi00022

Niin kauan ollut naimisissa se varmaan oli syy

• Anonyymi00024

Oletteko siis varattuja tahoillanne. Sitten on hyväkin, ettei teistä tule pariskuntaa ainakaan. Jos olette vapaita, kaikki on mahdollista. Jos siis molemmat vielä vastuullisia, tavallisia ihmisiä. Voimia!

• Anonyymi00025

Itseppähän käyttäydyit perseesti ei ollu mun vika

• Anonyymi00026

Tulihan meistä kuitenkin jotain, ja se on aina parempi kuin ei mitään. Toiveet harvoin käy toteen saati yksiin.

• Anonyymi00027

Olisi vaatinut sinulta enemmän panostusta että minä olisin alkanut nähdä itseni todellisten toiveidesi täyttymyksenä. Sinusta sai kuitenkin enimmäkseen vaikutelman ettei uskosi meihin ollut kovin vahva. Vaan välisemme pikemminkin ajan ja paikan tuloksena syttynyt mielijohde joka jostain syystä oli sinulla jäänyt päälle ilmeten melko vaihtelevasti ollessamme edelleen kuitenkin tekemisissä. Ja tältä pohjalta en taas omasta puolestani halunnut saattaa sinua itsekkäistä syistäni tilanteeseen joka ei olisi oikeastaan vastannut todellisia tarpeitasi mitä tulee kumppaniin. Josta olet varma.

• Anonyymi00029

Tässä huomaa taas sen, kun ei olla keskusteltu. Pelkkiä oletuksia ja syyttelyä. Itse tietysti ihan viaton.

• Anonyymi00030

Rn tunne tilannettaai, sinun tosiaan kannattaa jutella ja kuunnella. Itse ymmärrän, jos toiselle tuli tuollainen olo (jossain määrin), mutta olin kertonut syyn, ainakin osittain. Vaikka ilmaisin sen merkittävyyden, käyttämällä sitä suurinta sanaa, ei sama aukea hänelle. En kuitenkaan låheskään kaikkea mitä olisin voinut.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Rn tunne tilannettaai, sinun tosiaan kannattaa jutella ja kuunnella. Itse ymmärrän, jos toiselle tuli tuollainen olo (jossain määrin), mutta olin kertonut syyn, ainakin osittain. Vaikka ilmaisin sen merkittävyyden, käyttämällä sitä suurinta sanaa, ei sama aukea hänelle. En kuitenkaan låheskään kaikkea mitä olisin voinut.

Eli pohjimmiltaan se oli arvo- ja asenne-ero, minun kokemuksen mukaan oleellinen, hyvän parisuhteen syntymiseksi. Sitä virhettä en toivottavasti enää tee. Pyrin kuulemaan heti alkuvaiheessa onko myös toiselle, ja jos ei ole, päästän irti.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Eli pohjimmiltaan se oli arvo- ja asenne-ero, minun kokemuksen mukaan oleellinen, hyvän parisuhteen syntymiseksi. Sitä virhettä en toivottavasti enää tee. Pyrin kuulemaan heti alkuvaiheessa onko myös toiselle, ja jos ei ole, päästän irti.

Irti päästämisellä tarkoitan sitä, että lopetan toiminnan, eli suhteen ylläpidon millään tasolla, vaikka minulla olisikin tunteita. Oloon sitten tuossa tilassa vaikka loppuelämän ilman tunteiden rauhoittumista.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tässä huomaa taas sen, kun ei olla keskusteltu. Pelkkiä oletuksia ja syyttelyä. Itse tietysti ihan viaton.

Minkä näet olevan aloittajaäijän performatiivisessa proosassa tämän syytöksen sitten? Koko ajanhan se ns puhuu, mutta itsensä kanssa. Dude, you’re in a dark place

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Minkä näet olevan aloittajaäijän performatiivisessa proosassa tämän syytöksen sitten? Koko ajanhan se ns puhuu, mutta itsensä kanssa. Dude, you’re in a dark place

Sivusta

Sinun rooliko näissä on sitten käydä joka päivä vakuuttelemassa, että yksi ja sama äijä kirjoittaisi kaikki aloitukset, kaikki kommentit ja uskotella mitä liekään?

Kun näinhän asia ei suinkaan ole.

Joka päivä ja yleensä vieläpä samoihin kellonaikoihin. Aamupäivällä ja sitten vielä myöhemmin.

Minä voin ja tulenkin näyttämään, että asia ei ole ihan noin, mitä yrität sönköttää.

• Anonyymi00050

Ehkä ensin kannattaisi vain jutella kaveripohjalta. Siitä yleensä alkaa aika pian kehittymään rakkaus, josta kumpikaan ei enää halua perääntyä. Jos ei kokeilekaan, sekin on toki sitten hyväksyttävä päätös, mutta sitten ei useinkaan lähdekään etenemään, vaikka tunteita ja potentiaalia olisikin. Voimia!

• Anonyymi00033

Tai voi kai sille jotain aikaa antaa tapahtua. Mutta minun pitäisi osata vetää raja fiksummin. Olkoonkin tunteita vastaan.

• Anonyymi00034

Ja totta. En välitä uskosta, jos rakkaus jää puolitiehen. Se hyytyy sitten pikkuhiljaa ilman sitä.

• Anonyymi00035

Tsat tsat tsaa

• Anonyymi00043

Millaista psykedeelistä fantasiaa elät palstaäijä än megalomaanisten ajatusten kautta ja liittyykö tähän monia muita hlöitä?

• Anonyymi00048

Älä ole surullinen,tykkään sinusta.

• Anonyymi00052

Kenestä?

• Anonyymi00053

Olet ihana mies♥️ Olisitpa kultaseni💋

• Anonyymi00054

Mitäköhän hlvetin merkitystä sillä on.

• Anonyymi00049

jep toivottavasti kuolen pian

• Anonyymi00055

Kuuleppas nyt, on selvää kenelle tahansa sinua seuraavalle että päätäsi pyörittävät kuvitteelliset toisaalla ajattelutavat ja nykyiset olosuhteesi taas tuskin lainkaan, ja kun kukaan ei voi tietää millainen matka kenenkään toisen mielessä on meneillään, ja siksi ehkä juuri tästä syystä, tapasi hoitaa asioitasi, sellaisina kuin ne sinulle ilmenevät, voi olla hyvin hyvin hämmentävää, selittämätöntä, itse asiassa jopa loukkaavaa joskus. Että tuo turhautumisesi on kyllä jo liian paksua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      138
      4755
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      250
      4381
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      28
      4027
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      7
      3744
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      181
      3439
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      78
      3143
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3079
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      222
      2735
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      134
      2710
    10. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2411
    Aihe