Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
Oon niin surullinen
29
1215
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mutta Herran jestas, eihän me olla aloitettukaan vielä.
- Anonyymi00008UUSI
Mitähän se ap haluaa?
- Anonyymi00002UUSI
Olethan sä nyt kuitenkin raskaana sille 🙂🙃
- Anonyymi00004UUSI
Kuka on raskaana?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka on raskaana?
Ohop🤭🤫 sorryyyyyy
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuka on raskaana?
Äitis esim, ainakin kerran? Voi hyvvää päivää
- Anonyymi00003UUSI
Minä en halua sen stalkkerin kanssa yhtään mitään. Käännän pään pois, jos tulee vastaan. Hyi mikä miehenkuvatus!
- Anonyymi00014UUSI
Kuka mies?
- Anonyymi00006UUSI
Niin musta ei tullut mitään ja susta tuli jotain.
- Anonyymi00009UUSI
varatulla on huonot mahikset🙃
- Anonyymi00010UUSI
Mitä ap. toivoit tulevan?
- Anonyymi00011UUSI
Minä en ole halunnut stalkkeria koskaan elämääni!
- Anonyymi00012UUSI
Eli oot nyt surullinen kun et saanut mitä halusit.
- Anonyymi00013UUSI
rakastan ihmistä joka ei rakasta mua. no can do
- Anonyymi00015UUSI
Täällä palstalla taitaa olla meitä useampiakin. Joskus mietin, että enkö vain osaa rakastaa.
- Anonyymi00028UUSI
Ihan samaa ihmettelen. Ehkä tää on vaan jokin oire tai osoitus siitä, miten rikki tai romurautaa sitä onkaan.
- Anonyymi00016UUSI
Olen yhden viestin päässä mikäli muutat mielesi 🥰
- Anonyymi00017UUSI
Meidän olisi pitänyt tacata hwti jossakin puistossa tms. Nyt olen jotakin muuta.
- Anonyymi00018UUSI
Puuta
- Anonyymi00019UUSI
Ketä hän kaipaa?
- Anonyymi00020UUSI
Polttopuuta
- Anonyymi00021UUSI
Halkoja
- Anonyymi00022UUSI
Niin kauan ollut naimisissa se varmaan oli syy
- Anonyymi00024UUSI
Oletteko siis varattuja tahoillanne. Sitten on hyväkin, ettei teistä tule pariskuntaa ainakaan. Jos olette vapaita, kaikki on mahdollista. Jos siis molemmat vielä vastuullisia, tavallisia ihmisiä. Voimia!
- Anonyymi00025UUSI
Itseppähän käyttäydyit perseesti ei ollu mun vika
- Anonyymi00026UUSI
Tulihan meistä kuitenkin jotain, ja se on aina parempi kuin ei mitään. Toiveet harvoin käy toteen saati yksiin.
- Anonyymi00027UUSI
Olisi vaatinut sinulta enemmän panostusta että minä olisin alkanut nähdä itseni todellisten toiveidesi täyttymyksenä. Sinusta sai kuitenkin enimmäkseen vaikutelman ettei uskosi meihin ollut kovin vahva. Vaan välisemme pikemminkin ajan ja paikan tuloksena syttynyt mielijohde joka jostain syystä oli sinulla jäänyt päälle ilmeten melko vaihtelevasti ollessamme edelleen kuitenkin tekemisissä. Ja tältä pohjalta en taas omasta puolestani halunnut saattaa sinua itsekkäistä syistäni tilanteeseen joka ei olisi oikeastaan vastannut todellisia tarpeitasi mitä tulee kumppaniin. Josta olet varma.
- Anonyymi00029UUSI
Tässä huomaa taas sen, kun ei olla keskusteltu. Pelkkiä oletuksia ja syyttelyä. Itse tietysti ihan viaton.
- Anonyymi00030UUSI
Rn tunne tilannettaai, sinun tosiaan kannattaa jutella ja kuunnella. Itse ymmärrän, jos toiselle tuli tuollainen olo (jossain määrin), mutta olin kertonut syyn, ainakin osittain. Vaikka ilmaisin sen merkittävyyden, käyttämällä sitä suurinta sanaa, ei sama aukea hänelle. En kuitenkaan låheskään kaikkea mitä olisin voinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151