Tekisin vuoksesi kaiken.
Enemmänkin.
Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen.
Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua.
En halua elää ilman sinua.
Jätän tämän ilman tunnisteita.
Et hyväksyisi sitä mitä kirjoitin.
Kunpa voiskn kertoa sen sinulle ääneen.
Vuoksesi kaiken
166
1950
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ei hyväksyisi?
- Anonyymi00002
Ei harmainta aavistusta 🤔 Mutta näillä mennään.
- Anonyymi00003
Hän pitäisi sitä minun kuvitelmanani, josta tulen järkiini. Hän ajattelee, etten saa tuhota muita asioita hänen vuokseen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän pitäisi sitä minun kuvitelmanani, josta tulen järkiini. Hän ajattelee, etten saa tuhota muita asioita hänen vuokseen.
Taidat tuntea kirjoituksen kohteesi paremmin kuin hyvin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uskon tuntevani millainen hänen mielenlaatunsa on. Hän haluaa ajatella parastani. En tiedä, onko hän oikeassa siitä, koska en haluaisi elää ilman häntä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Uskon tuntevani millainen hänen mielenlaatunsa on. Hän haluaa ajatella parastani. En tiedä, onko hän oikeassa siitä, koska en haluaisi elää ilman häntä.
🥹 Toivottavasti viestisi tavoittaa hänet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samoin ,mutta pakko tarpoa täs synkkyydes ilman sua..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samoin ,mutta pakko tarpoa täs synkkyydes ilman sua..
Onko pakko vai onko se oma valinta?
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Anna toisen päättää itse!
- Anonyymi00039
Anonyymi00003 kirjoitti:
Enkä pitäisi.
- Anonyymi00060
No koska se tuo nääs ramaattisuutta tähän palstaäijän aivottomaan ja sisällöttömään avaukseen. T naiselta
- Anonyymi00061
Anonyymi00004 kirjoitti:
Palstatila mitään tai ketään tunne itsestään puhuu yleensä kolmannessa persoonassa. Luovuta jo
- Anonyymi00062
Anonyymi00011 kirjoitti:
Anna toisen päättää itse!
Ööö, tällaista sparrausts sitten tällä kertaa palataäijälle🙄
- Anonyymi00069
Anonyymi00060 kirjoitti:
No koska se tuo nääs ramaattisuutta tähän palstaäijän aivottomaan ja sisällöttömään avaukseen. T naiselta
Ja vintillä käy vinkka?
- Anonyymi00081
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan oikein!
Ja hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty. - Anonyymi00150UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko pakko vai onko se oma valinta?
Sen pitäisi olla oma valinta, mutta pakko on sitten, jos on jonkun pakko. Missään synkkyydessä ei tarvota vaan kilpaillaan säteilystä kevät auringon kanssa. Kuunnellaan lintujen kevätkonserttia ja ihmetellään. Ja jos itkettää, niin hanat auki sitten vaan.
- Anonyymi00006
Kotiihiiren tarvitset. Siivoamaan ja ruokaa laittaamaan. Jonkun haukkuaksesi. Tyhjennysämpärin ryyneillesi.
- Anonyymi00048
Ei kiitos, minua ei kiinnosta kotityöt muualla kuin vain omassa kodissani! Tai jos lähisukulaiset tarvitsevat joskus apua!
- Anonyymi00063
No niin, aloittajaäijän performanssi palasi taas äitiin ns. Fantastista
- Anonyymi00008
Se on myös spirituaalista.
Toisessa ihmisessä on syvin rakkauden olomuoto, joka on myös itsessä. Sitä kaipaa aina luokseen. - Anonyymi00012
Jos hän vain pyytäisi. Antaisin itseni hänelle kaikkineen.
- Anonyymi00035
Juu lähetä tänne se/hän lisukkeineen/ulokkeineen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Juu lähetä tänne se/hän lisukkeineen/ulokkeineen.
Niin lähetän. Tänne tulee kaikki nyt.
- Anonyymi00013
Mokasitko jotenkin?
- Anonyymi00015
En ole mokannut mitään. Asiat tapahtuvat miten ne on tarkoitettu tapahtuvaksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole mokannut mitään. Asiat tapahtuvat miten ne on tarkoitettu tapahtuvaksi.
Olen vähän eri mieltä. Tuo sanonta on sellainen, jolla poistetaan vastuuta ja lohdutetaan. Todellisuudessa, asiat tapahtuu juuri niin kuin ne laittaa tapahtumaan. Asiat ei tapahdu itsekseen kuin silloin, kun on kyse asioista joihin ei itse oikeasti voi vaikuttaa. Jonkun kuolema, lottonumerot, sotatilanteet, hirmumyrskyt jne.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä. Tuo sanonta on sellainen, jolla poistetaan vastuuta ja lohdutetaan. Todellisuudessa, asiat tapahtuu juuri niin kuin ne laittaa tapahtumaan. Asiat ei tapahdu itsekseen kuin silloin, kun on kyse asioista joihin ei itse oikeasti voi vaikuttaa. Jonkun kuolema, lottonumerot, sotatilanteet, hirmumyrskyt jne.
Mitään toisin en olisi aikoinaan osannut tehdä. En olisi ollut ehkä edes tietoinen monistakaan asioista, Ne "mokat" on olleet siitä hetkestä käsin. En olisi ollut valmis hänelle silloin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitään toisin en olisi aikoinaan osannut tehdä. En olisi ollut ehkä edes tietoinen monistakaan asioista, Ne "mokat" on olleet siitä hetkestä käsin. En olisi ollut valmis hänelle silloin.
Eli harjoitteli p*nemista toisen kanssa, että olisit valmis hänelle?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ai kamala 🫢 😆
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eihän se olekaan väärin, että tekee virheitä. Se on väärin, ettei kanna niistä vastuuta ja kuvittelee vain, että toinen "unohtaa" kaiken, mitä teit ja sanoit.
On naurettavaa sanoa vain "nyt olisin valmis", kun juna on mennyt jo kauan sitten. - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ai kamala 🫢 😆
Nii aatella ja vielä pitäisi varmaan surkutella, että on joutunut sydän verellä p*nemaan, koska tarvitsi harjoitusta 😉 kaikenmoista.
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eihän se olekaan väärin, että tekee virheitä. Se on väärin, ettei kanna niistä vastuuta ja kuvittelee vain, että toinen "unohtaa" kaiken, mitä teit ja sanoit.
On naurettavaa sanoa vain "nyt olisin valmis", kun juna on mennyt jo kauan sitten.Jos juna meni jo, se meni. Haluan siinäkin tapauksessa tietää sen häneltä itseltään, en muilta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos juna meni jo, se meni. Haluan siinäkin tapauksessa tietää sen häneltä itseltään, en muilta.
Et kuitenkaan uskalla selvittää sitä. Kirjoittelet täällä ja kuvittelet, että sinulla olisi mahdollisuuksia. Siten on helppo huijata itseään. Siten voit pakoilla vastuutasi menneisyydestä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nii aatella ja vielä pitäisi varmaan surkutella, että on joutunut sydän verellä p*nemaan, koska tarvitsi harjoitusta 😉 kaikenmoista.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
On naurettavaa sanoa vain "nyt olisin valmis", kun juna on mennyt jo kauan sitten.Pari päivää sitten tuli kaunis biisi radiosta, siinäkin kerrottiin junista.
Pmmp-joutsenet. - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pari päivää sitten tuli kaunis biisi radiosta, siinäkin kerrottiin junista.
Pmmp-joutsenet.Ja juna kulkee heh.
- Anonyymi00050
Anonyymi00025 kirjoitti:
On naurettavaa sanoa vain "nyt olisin valmis", kun juna on mennyt jo kauan sitten.Tuo viimeinen lause kertoo kaiken olennaisen!
- Anonyymi00052
Anonyymi00022 kirjoitti:
Täytyyhän sitä treenata.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tuo viimeinen lause kertoo kaiken olennaisen!
Ehkäpä vain hän voi ymmärtää mitä lauseet merkitsevät. Ettei voi olla hän, koska näette sanat väärin.
- Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Täytyyhän sitä treenata.
Voi treenata, mutta ennen toista.
- Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ehkäpä vain hän voi ymmärtää mitä lauseet merkitsevät. Ettei voi olla hän, koska näette sanat väärin.
Tai sitten on vaan kypsynyt arvailuun, epäselvyyteen ja tyhjän odottamiseen.
- Anonyymi00064
Millaista vastausta sinä kummallisia kysymyksiä esittävä oikeastaan haet käppäukkoäijän aloituksen kautta?
- Anonyymi00065
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ai kamala 🫢 😆
Ihmiset on niin ahdasmielisiä nykyään. Seksi on kaunista ja tekee hyvää.
- Anonyymi00066
Anonyymi00022 kirjoitti:
No tietenkin palstaäijålle uliseva, että pysyy kato ikäänkui. vetreänä sitä tulevaa oikeaa varten🥱 T naiselta, go long
- Anonyymi00067
Anonyymi00026 kirjoitti:
No mutta sittenhän sulla ois yksi kappale mikä säveltää. Sivusta randomincelille
- Anonyymi00068
Anonyymi00025 kirjoitti:
On naurettavaa sanoa vain "nyt olisin valmis", kun juna on mennyt jo kauan sitten.Saatko psljonkin iloa elämääsi siitä, että larppaat vuorovaikuttavasi jonkun tietyn hlön kanssa kun avaudut trolliäijälle? Vaikutat melko häiriintyneeltä
- Anonyymi00070
Anonyymi00034 kirjoitti:
Et kuitenkaan uskalla selvittää sitä. Kirjoittelet täällä ja kuvittelet, että sinulla olisi mahdollisuuksia. Siten on helppo huijata itseään. Siten voit pakoilla vastuutasi menneisyydestä.
Jos koet, että sinulla on jotain menneisyyttä jonkun kanssa tmv, niin menehän itse selvittelemään näitä asioita tmv sen sijaan, että tulkutat trollaavalle äijälle asioiden kuvittelusta paradoksaalisesti. Joku erityispersoona taidat olla. T
- Anonyymi00071
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja juna kulkee heh.
Joo, esim täältä sekä pohjoiseen että etelään. Mikä tuossa palstaeunucciaapeen kommentissa oli varsinaisesti se heh, salakuunteleva maanikko?
- Anonyymi00014
Kauniisti kirjoitettu
- Anonyymi00072
Tämä taitaa olla yksi lukuisista tulkinnoista palstaäijän tyhjäpäiden avauksen suhteen, vihamielinen spämmääjä
- Anonyymi00016
- Anonyymi00017
Rakas ☀️
- Anonyymi00020
🤗 😘
- Anonyymi00021
Olet kuitenkin myös periksiantamaton. Esimerkiksi, jos pyydän sinulta, et tee ja tiedän ettet tee pyyntöni mukaan. Kumpikaan ei tee mitään yhteisen asian eteen ja vain odotamme, ikävöimme.
- Anonyymi00043
Koska olen aivan liian suora ja rehellinen ihminen toimimaan ja siedän aika huonosti epäselvyyttä ja jopa valehtelua. Taustalla on ollut tietenkin muiden ihmisten epärehellisyyttä ja jopa saman sukupuolen perkelenmoista toimintaa.
- Anonyymi00051
Minä en ikävöi ketään!
- Anonyymi00024
Tämä jo itsessään on petosta. Sinun pitäisi nähdä, että asia on joko tai. Ei voi elää elämää kahtaalla. Huomaan, että ikävöin sinua ja tiedän, ettei tämä voi jatkua näin.
Jeesuksen eteen tuotiin nainen, jonka ihmiset halusivat kivittää. Kaivolla oli nainen, jolta Jeesus pyysi vettä. Koen, että kirjoitukset puhuttelevat ja kuin olisin osa kirjoituksen kerrontaa.- Anonyymi00076
Jaa niinkö on, aloittajaäijä? Ottiko se Jeesuskin laumasieluja sen kiven sitten käteen? -TT
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Jaa niinkö on, aloittajaäijä? Ottiko se Jeesuskin laumasieluja sen kiven sitten käteen? -TT
Sanoi naiselle, mene äläkä enää syntiä tee.
- Anonyymi00027
Kunhan edes kerrot mitä tahdot, ettei tarvitse elää epätietoisuudessa. Se riittää. Ymmärrän ettei ole mahdollisuutta olla tekemisissä, jos tunteet veisivät mukanaan. Älä kuitenkaan jätä odottamaan jotain, jos...laita päätepiste asialle. En halua ikävöidä päivittäin.
- Anonyymi00028
Ärsyttää suunnattomasti kaikki jotka vaativat kertomaan mitä toinen tahtoo. Kun pitäisi ennemmin puhua siitä onko tunteet molemminpuoliset ja jos on, mitä kummatkin tahtoo. En minä kertoisi ikinä tunteita, jos ne eivät ole molemminpuoliset. Silloin minulta on täysin turha kysyä mitä tahdon. sivu
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ärsyttää suunnattomasti kaikki jotka vaativat kertomaan mitä toinen tahtoo. Kun pitäisi ennemmin puhua siitä onko tunteet molemminpuoliset ja jos on, mitä kummatkin tahtoo. En minä kertoisi ikinä tunteita, jos ne eivät ole molemminpuoliset. Silloin minulta on täysin turha kysyä mitä tahdon. sivu
On se tiedossa. Sitähän kyselen. Mitä hän tahtoo? Olen kirjoittanut, teen kaiken hänen vuokseen. En voi elää ilman häntä. Ei tuossa ole epäselvyyttä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ettei jätä odottamaan. Jos hän tai joku muu kirjoitaa palstalla, tahdon, se ei silti riitä. Ehkei hänellekään?
- Anonyymi00079
Tulkitsetko sinä mies tahallasi kaiken väärin? Olen tuonut tarpeeksi selvästi tiedoksesi, että yhtään mikään ei tule toteutumaan sinun kanssasi. On siis turha yrittää vaatia jotain sellaista minulta, mikä ei tule tapahtumaan ikinä ja nimenomaan sinun kanssasi. Ja syitä on useita, mutta en ole niin törkeä että viihtisin niistä kirjoitella tänne julkiselle alustalle. En tule koskaan tapaamaan sinua ja selittämään mitään.
Koska rajansa kaikella hävyttömyydellä ja hyväksikäyttämisellä.
Sanon ainoastaan, että. Niin paljon pahaa ja niin paljon todella pahoja loukkauksia sinulta ja hoviltasi tai mitä komppaniaa nyt sitten raahaatkin mukanasi.
Minulle on siis aivan samantekevää, vaikka kuolisit yksinäisyyteesi mökissäsi. Minua ei kiinnosta kaltaisesi vähä-älyinen mies!
Tässä kaikki. Voi hyvin ja kasva aikuiseksi ja käyttäydy sen mukaisesti.
- Anonyymi00030
milla painaa taas
- Anonyymi00040
Ketä.
- Anonyymi00073
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ketä.
Peräkammarin joutilaiden unelmissa varmaan heitä vaikka? Boringit jutut taas keiloilla. T
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Peräkammarin joutilaiden unelmissa varmaan heitä vaikka? Boringit jutut taas keiloilla. T
Silläkö siitä porusta sitten pääsisi? Enpä ole tullut ajatelleeksi, että ei enää ikinä mitään vinguttavaa. Provo
- Anonyymi00033
Hyvät tunteet, eivätkö ne ole aina hyväksyttäviä. Kirjoitat kaivatustasi kauniisti. Mutta milloin ja mikä toiminta on ok ja hyvästä, onkin joskus hankalampi juttu. Yleensä jutella ja viettää hetken yhdessä ainakin voi, jos on aikuisista kyse.
- Anonyymi00037
Siinä risteilee aina kaksi asiaa. En pysty selittämään. Hän saa pahankin olon kaikkoamaan pois ja saa aikaan minussa elämää. Se ei ole väärin sinänsä, mutta onko oikein haluta hänen vierelleen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00037 kirjoitti:
Siinä risteilee aina kaksi asiaa. En pysty selittämään. Hän saa pahankin olon kaikkoamaan pois ja saa aikaan minussa elämää. Se ei ole väärin sinänsä, mutta onko oikein haluta hänen vierelleen.
Oikein on ainakin kertoa hänelle omista toiveistasi ja haluistasi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oikein on ainakin kertoa hänelle omista toiveistasi ja haluistasi.
Ehkä sekään ei ole oikein. Ei ole tarkoitus sen kautta muuttaa häntä ja hänen maailmaansa, tehdä elämästänsä vaikeaa.
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ehkä sekään ei ole oikein. Ei ole tarkoitus sen kautta muuttaa häntä ja hänen maailmaansa, tehdä elämästänsä vaikeaa.
Tarkoitatko esim. samaa sukupuolta olevia. Siinä mielessä voi olla suuria näkemyseroja.
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tarkoitatko esim. samaa sukupuolta olevia. Siinä mielessä voi olla suuria näkemyseroja.
Miten tämä liittyy samoihin sukupuoliin? Koska itse olen heteroseksuaali, niin tietenkin romanttisen rakkauden kohde on miespuolinen.
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Miten tämä liittyy samoihin sukupuoliin? Koska itse olen heteroseksuaali, niin tietenkin romanttisen rakkauden kohde on miespuolinen.
Yritän vain löytää vahvaa syytä miksi et halua kertoa hänelle.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ai mitä en halua kertoa hänelle? Johan olen kertonut.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei ole oikein häntä sillä satuttaa. Tiedolla. Jos hän haluaa etten valitse häntä vaikka rakastaisikin. Niin valitsen sen mukaan, miten hän toivoo. Jos hän olisi eri mieltä asiasta, hän olisi aikaa sitten tehnyt jo paljon enemmän. Ei jättänyt tänne vatvomaan näitä. On ymmärrettävä elämää todellisuuden kautta.
- Anonyymi00152UUSI
Ei ole hyviä tai huonoja tunteita. Kaikki tunteet ovat hyviä ja arvokkaita. Ne täysin hyväksymällä, on elämä helpompaa ja henkiin kulkee.
- Anonyymi00158UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se sun kaivattu on varattu ja naimisissa oleva mies,voisitko jättää rauhaan hänen perheensä,koska mies olet itsekin!
- Anonyymi00159UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Jättäkää rauhaan se mies ja piste!
- Anonyymi00044
Sinä pysyt pois, koska haluat, että valitsen oikein. Ja, että tekisin, kuten Jeesus tekisi. En muuten ole kelvollinen. Puhutaan nyt totta. Jookos.
Tiedäthän. Se mitä tunnen, sillä ei loppuviimein ole väliä. - Anonyymi00074
Sanon vaan, jos haluat jotain, sinun tulee se ottaa itsellesi.
Ja jos aika kulkee ohitse ja sinne se jäi, se ei ollut silloin tarkoitettu sinulle. - Anonyymi00078
Tekisin sen, mitä sinä toivot. Tiedän sinusta sen verran, että haluat naisen, joka kunnioittaa sinua ja kuuntelee sinua, joka toimii samassa hengessä kanssasi ja on uskollinen.
Koen, että olet Jumalan edessä tuonut esiin tahtosi minuun. Ja olen luvannut sitoutua sinulle Jumalan edessä. - Anonyymi00080
Mitenkäs ajattelit nuo väittämäsi hänelle todistaa
- Anonyymi00082
Teen miten hän toivoo. Hänen tahtonsa, on minun tahtoni.
- Anonyymi00083
En voi pettää hänen tahtoaan. En haluaisi hänen vihaansa päälleni. Minuun tulisi seitsemän kertaa seitsemän henkeä, jos petän hånet.
- Anonyymi00084
Puhun Jumalasta, mutta hän on Jumalan mies. Olen alisteinen miehen tahtoon. Hän on valinnut rakastaa minua ja vain hänen kauttaan olen taivaskelpoinen.
- Anonyymi00085
Kuukauden enintään jaksaisit esittää kuuliaista. Sen jälkeen alkaisit muita katselemaan.
- Anonyymi00086
Olen hengelle aina alamainen ja sen kahlitsema. Hän tietää itsekin, ettei sellaista pelkoa siihen liittyisi. Se olisi sota itseä vastaan ja kuolemaksi.
- Anonyymi00104
Anonyymi00086 kirjoitti:
Olen hengelle aina alamainen ja sen kahlitsema. Hän tietää itsekin, ettei sellaista pelkoa siihen liittyisi. Se olisi sota itseä vastaan ja kuolemaksi.
L*orttohan jatkaa aina toimintaansa, siinä ei ole tunteilla mitään sijaa.
- Anonyymi00087
Jos se oli puoleltasi vain palvelus minulle. Liittää perheeseen. Minulla on oikeus se tietää. Etten siis kuvittele omiani muutoin asioista. Ei sitä ilman rakkautta tee, eikä kenelle hyvänsä.
- Anonyymi00088
Oletko koskaan tuntenut kaipaavasi asioita, joita ei oikeastaan halua ollenkaan.
- Anonyymi00090
Mahdollistahan sekin. Miksi kysyt?
- Anonyymi00091
En edes tahtoisi sitä. Olla miehelle alamainen. Ehkä hän ei olisi edes hyväksi mimulle. Sellainen. Se olisi painajaiselokuvasta. Haluan olla vain ihminen.
- Anonyymi00092
Vaikka siinä ei olisi mitään sellaista maallista rakkautta miehen ja naisen välillä. Toivoisin hänen näitä lukevan ja kuulevan. Auta minua. Teen hidasta kuolemaa.
- Anonyymi00089
Kyllä voi ,ei tää ihmisiä kummepia oo kukaan.
- Anonyymi00093
Jos puolestani tehtäisiin kaikki en tuntisi itseäni rakkauden arvoiseksi vaan loiseksi.
- Anonyymi00161UUSI
Loiset iskee muka varattuun mieheen ja olet sitäpaitsi transmies!
- Anonyymi00094
Kanna itse lämmitystarpeesi ja*korasia.
- Anonyymi00095
Ajattelen myös tai haluan ajatella, että asiat menee niinkuin niiden kuuluu mennä. Kunhan ei itse pakene niitä, vaan yrittää saada selvän.
- Anonyymi00096
On helpompi olla rauhallinen, jos on tiedossa mahdollisuus saada selvyyttä Jos sellaista ei ole, muuttuu maailma kaoottiseksi. et anna itsellesi koskaan anteeksi jollet kerro.
- Anonyymi00097
Vuokseni kaiken itsesi takia. Entä jos osoittautuisin huonoksi satsaukseksi.
- Anonyymi00098
Parempi elää omaa elämää yksin kun ei toiselta saa vastausta. Mukavaa jatkoa.
- Anonyymi00105
Ei halunnut. Siksi.
- Anonyymi00105
Ei halunnut. Siksi.
- Anonyymi00105
Ei halunnut. Siksi.
- Anonyymi00105
Ei halunnut. Siksi.
- Anonyymi00105
Ei halunnut. Siksi.
- Anonyymi00105
Ei halunnut. Siksi.
- Anonyymi00099
Tekisin minäkin hidasta kuolemaa, jos en uskoisi siihen että saan kontaktin vielä.
- Anonyymi00162UUSI
Älä höpötä turhaa paskaa!eikö se ole synti,himoita toisen omaa?
- Anonyymi00100
Se mikä ei tapa voi myös heikentää. En ole juurikaan sitä miltä näytän. Suojelen itseäni kysymyksiltäsi, ja sinua piittaamattomuudelta. En halua uskoa sanojasi, luottaa tekoihisi sillä ne ovat omia huonoja ajatuksiani ja toiveitani lausuttuna ja tehtynä. Et voi koskaan ymmärtää mistä kaikesta se kumpuaa. Elämme eri maailmoissa, enkä halua sinun näkevän yötäni. Sinun tähtesi myönnän että on hyvä ja sopivaa rakastaa. Mutta sydämessäni epäilen. Silti en haluaisi sinun tietävän. Varon kanssasi. Peitän paljon.
- Anonyymi00101
Ethän ole aloittaja?
- Anonyymi00103
Siinäpä kierit. olet jo kuuluisa. paikallinen j*korasia.
- Anonyymi00102
Jessus miten ahdistava ketju.
- Anonyymi00112
Nää Jesse-fanit on jotenkin sekaisin päästään. Siihen tulokseen olen tullut näitä palstoja lukiessa.
- Anonyymi00113
Siis ihan kauheeta kuraa koko ketju, alkoi dramaattisesti ja vetoavasti mutta kehittyi nopeasti ihan hulluksi, ja lopussa jaetaan jo taivaspaikkoja! Ja toi yksi katkera äijä tuolla vielä hu*rittelee, sillä on joku pakkomielle k*ullikarusellista tms., varmaan latentti tapaus.
- Anonyymi00114
Hei. Tässä leivon mokkapaloja, mutta halusin kertoa. Sekoilin taas eilen. Hän sen saa aikaan minussa, että kaikki pasmat menee sekaisin. Se mielensisäinen maailma mitä tänne laitan, kuvastaa niitä ristiriitoja, joiden kanssa elän.
Kun hän on läsnä, se on hyvä tunne ja asia. Kuitenkin täällä arjessa on ne ihmiset, jotka todellisesti ovat läsnä ja haluavat sitä, olla läsnä. He eivät ole ainaisella pakomatkalla. Hän on, ainaisella pakomatkalla, enkä jaksa enää juosta perässä.
Eihän nämä koko kansalle kuulu, nämä ovat yksityisiä asioita.- Anonyymi00115
Hei. Haluan tehdä selväksi, että elän myös ristiriitojen kanssa, ja kaipaan selkeyttä jotta voin rakentaa maailmani nyt sellaiseksi kuin se on tarkoitettu. Olen ansainnut sen.
Se etten kirjoittele täällä kuin toisinaan koneelta on valinta, ei pakoilua. - Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Hei. Haluan tehdä selväksi, että elän myös ristiriitojen kanssa, ja kaipaan selkeyttä jotta voin rakentaa maailmani nyt sellaiseksi kuin se on tarkoitettu. Olen ansainnut sen.
Se etten kirjoittele täällä kuin toisinaan koneelta on valinta, ei pakoilua.Jos olisit hän, sanoisin, hyvä, että teet maailmastasi oman näköisesi paikan. Olet ansainnut sen. Kaikkea hyvää jatkoon missä lienetkin.
- Anonyymi00117
Anonyymi00115 kirjoitti:
Se etten kirjoittele täällä kuin toisinaan koneelta on valinta, ei pakoilua.Hei, haluan vain vielä kertoa. Ei ole tarkoitus ainakaan tämmöisen vuodatusketjun kautta aiheuttaa sinulle ristiriitaisuutta lisää. Toivon selkeyttä siihen, minkä kanssa painitkin. Kyllä asiat selviää varmasti. Toivon, että saat sen ansaitsemasi maailman :)
- Anonyymi00118
Kerron, vaikka se ei vaikuttaisi väleihimme. En odota mitään sinulta tai ajattele sen vaikuttavan siihen mitä ajattelet sinusta ja minusta.
Sitten, kun aika on oikea...haluan erota. En voi elää valheessa. Ei voi elää sellaisessa välinpitämättömyydessä, että rakastaa jotakuta toista oikeasti ja elää toisen kanssa. Luultavasti, kun se tapahtuu, se vaan tapahtuu "luontaisesti".
Teen sen ennen , kaikkea itseni vuoksi. Se ei sido sinua oletusarvoihin tai yhtään mihinkään. En vain haluaisi elää valheessa. Ehkä se ei ole oikein hengellisesti katsottuna, en tiedä, mutta tunnen olevani asian kanssa tasapainossa.
Tottakai toumisesta välittää ja haluaa häntä auttaa, mutta ei toisen kanssa voi olla vain siksi, että miettii, selviääkö hän elämästä miten. Se on kaikinpuolin murheellista, mutta ristiriita sisälläni ei ehkä koskaan katoa muutoin.
Ja saa ajatella mimusta ikävästi, se on ok, koska tiedän tekeväni asioita, jotka satuttavat ja sattuvat myös minuun.- Anonyymi00119
Lopeta lässytys.
- Anonyymi00120
Samaa ajatellut kuin toisessa kappaleessa kirjoitat. Kuuntele itseäsi ja kommunikoi, kaikki menee sitten niinkuin pitääkin.
- Anonyymi00121
Ehkä tiedät etten pyri näillä satuttamaan.
Ehkä se ei siltä kantilta ole kuitenkaan oletusarvotonta...kun on tehnyt tietynlaisen päätöksen, aivoissa alkaa tapahtua jotain...nuoruusmuistoja...ihminen, josta aion erota, on kuitenkin minulle lähimmäinen ja ystävä ja hänen kanssaan on monenlaista koettu. En minä häntä vihaa.
Kuitenkin tiedän, että olen Jumalan edessä luvannut jotain, mistä en voi tehdä pakomatkaa. Sehän ei ole oletusarvotonta, jos uskon sellaisen lupauksen tehneeni, jotainhan siinä uskoo.
Toteaisin kumminkin, että ehkä Jumala hoitaa asiat omalla tavallaan...
Kiva,jos kuuntelet...näitä mietteitä. - Anonyymi00122
Koskaan ollut sinua vastaan, tiedäthän sen koko tilanteen?
- Anonyymi00123
En tiedä mitä tarkoitat koko tilanteella. Voitko selventää?
- Anonyymi00124
Sen tiedän, että silloin joskus, en ollut terve. Tämän voi ymmärtää väärin. Olin itseni saastuttanut ja sen seuraukset. Jeesus ajaa raamatussa Magdalan Mariasta seitsemän henkeä. Voin samaistua siihenkin kertomukseen. Se mitä oli silloin. Olin kuin "vesikauhuinen" eläin.
Se on vaatinut varmasti paljon myös toisinpäin. Arvostan sitä rakkauden osoitusta. - Anonyymi00125
Ja ymmärtää, että on halunnut auttaa. Tiedän ettei ollut mitään muuta motiivia siinä silloin.
- Anonyymi00126
Voi olla, että jos on väsynyt vuosien kuluessa siihen auttamiseen. Ymmärrän, jos niinkin olisi ollut. Jos ei opi mitään. Miten se menikään, että aina raivoaa ja tulee pyytämään anteeksi, eikä todellisesti mitään opi. Siihen oli oma tarinansakin :) niin se voi olla raskasta, jonkun jatkuva raivoaminen. Ettei kestä olla "lähellä" edes ja näkee ainat asiat vinksin vonksin.
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Voi olla, että jos on väsynyt vuosien kuluessa siihen auttamiseen. Ymmärrän, jos niinkin olisi ollut. Jos ei opi mitään. Miten se menikään, että aina raivoaa ja tulee pyytämään anteeksi, eikä todellisesti mitään opi. Siihen oli oma tarinansakin :) niin se voi olla raskasta, jonkun jatkuva raivoaminen. Ettei kestä olla "lähellä" edes ja näkee ainat asiat vinksin vonksin.
Eikä asioista tarvitse ajatella samoin. Ajattelen, että kieli, kirjoitus ja puhe, antaa ymmärrystä, miksi kokee miten kokee.
Esim vaikka kirjoittaisin hengistä, se voi olla enemmän väärää mielenlaatua tms. Oikeastaan kyse on siitä, että joko jotain vastustaa tai on samalla puolella, hengellisesti.
- Anonyymi00128
Oliko jo kauan aikaa sitten jotain asioita, joista halusit ottaa selvää? Oliko se puhdasta auttamisen halua? Vai risteytyikö tiet ihan sattumalta?
- Anonyymi00129
Olemme kohta vuoteessa.....
- Anonyymi00130
Hän odottaa jo vuoteessa.
- Anonyymi00163UUSI
Vaimoaan!
- Anonyymi00131UUSI
Jaksaisitko odottaa esimerkiksi kuusi vuotta? Olisitko vihainen siitä?
- Anonyymi00132UUSI
Keneltä haluat saada vastauksen?
- Anonyymi00133UUSI
En jaksaisi ja olisin. Riippuu tietenkin missä tilassa odottaa, minkälaisessa yhteydessä, millaisessa suhteessa. Aikaraja näiden tuijottamisessa tulee vastaan.
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
En jaksaisi ja olisin. Riippuu tietenkin missä tilassa odottaa, minkälaisessa yhteydessä, millaisessa suhteessa. Aikaraja näiden tuijottamisessa tulee vastaan.
Tiedät kyllä, jos olisit hän, miksi kysyin tuon ajan puitteissa ja mikä sen tausta-ajatus on. Mitä tarkoittaa näiden tuijottaminen, palstaako?
- Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Olethan nytkin vuosia, mikä olisi muutos?
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Kuka olet, jos et tiedä miksi? Kenen kanssa keskustelen täällä?
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00136 kirjoitti:
Kuka olet, jos et tiedä miksi? Kenen kanssa keskustelen täällä?
Kuolen ehkä ensi vuonna, joten vuosien odottelu on odoteltu.
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Kuolen ehkä ensi vuonna, joten vuosien odottelu on odoteltu.
Hän ei kertoisi noin. Hän ajattelee, että mikä on tarkoitettua, se tapahtuu sillä tavoin.
- Anonyymi00139UUSI
Tietenkin nuori, jolla on elämää ja esim. ura juuri nyt tärkeässä roolissa, voi ajatella noin. Itse vanhempana ajattelen elämän laadun ja tunteiden kautta, joten haluan kokea tunteiden maailman ja yhteenkuuluvuuden tunteen sopimallamme tavalla mahdollisimman pian. Minun näkökulmasta jokainen päivä on hukkaan heitetty meidän kannalta.
- Anonyymi00140UUSI
Anonyymi00139 kirjoitti:
Tietenkin nuori, jolla on elämää ja esim. ura juuri nyt tärkeässä roolissa, voi ajatella noin. Itse vanhempana ajattelen elämän laadun ja tunteiden kautta, joten haluan kokea tunteiden maailman ja yhteenkuuluvuuden tunteen sopimallamme tavalla mahdollisimman pian. Minun näkökulmasta jokainen päivä on hukkaan heitetty meidän kannalta.
Hieno kirjoitus...muttet siis tiedä mistä kuusi vuotta? Todista, että tiedät. Isoja asioita, jos ei ole edes varmuutta onko odottamassa.
- Anonyymi00141UUSI
Anonyymi00140 kirjoitti:
Hieno kirjoitus...muttet siis tiedä mistä kuusi vuotta? Todista, että tiedät. Isoja asioita, jos ei ole edes varmuutta onko odottamassa.
2019-2020 oli joillekin ihmisille merkittäviä vuosia. Kuitenkin ajattelen niin et jos sanotaan, tutustutaan sitten vuoden, kuuden tai kymmenen vuoden kuluttua, voi olla vahvasti ettei sitä kuitenkaan tapahdu. Hetkestä pitää ottaa kiinni, silloin se varmasti tapahtuu, eikä lupaus jää pilveen ikäänkuin haihtumaan kokonaan pois.
- Anonyymi00143UUSI
Anonyymi00141 kirjoitti:
2019-2020 oli joillekin ihmisille merkittäviä vuosia. Kuitenkin ajattelen niin et jos sanotaan, tutustutaan sitten vuoden, kuuden tai kymmenen vuoden kuluttua, voi olla vahvasti ettei sitä kuitenkaan tapahdu. Hetkestä pitää ottaa kiinni, silloin se varmasti tapahtuu, eikä lupaus jää pilveen ikäänkuin haihtumaan kokonaan pois.
Nuo vuodet, eivät ole todiste, koska voi päteä kehen tahansa. Tiedän, että ne hänen elåmässään oli varmasti vuosia, johon saattoi liittyä isoja päätöksiä, tekoja, jotka eivät edes liittyneet minuun, hänen unelmiinsa ja niissä tapahtuneisiin asioihin...mutta niin monelle muullekin voisi.
- Anonyymi00145UUSI
Anonyymi00141 kirjoitti:
Miksi tuli yhtäkkinen kiire, täällä odotti kolme vuotta? Ja pyydän vain sitä, ettet jätä sellaisen uskon varaan asioita, joka on palstalla koettua.
Vaikka sisimmässä kokisin, niin sinun tulee osoittaa se. Kuinka paljon haluat sitä todella? Jos se kerran merkitsee... en voi koko elämääni antaa pantiksi, ilman todisteita. Vaikka uskoisi, on järkevää myös nojautua todisteisiin, jotka ovat pitävät. - Anonyymi00146UUSI
Anonyymi00145 kirjoitti:
Miksi tuli yhtäkkinen kiire, täällä odotti kolme vuotta? Ja pyydän vain sitä, ettet jätä sellaisen uskon varaan asioita, joka on palstalla koettua.
Vaikka sisimmässä kokisin, niin sinun tulee osoittaa se. Kuinka paljon haluat sitä todella? Jos se kerran merkitsee... en voi koko elämääni antaa pantiksi, ilman todisteita. Vaikka uskoisi, on järkevää myös nojautua todisteisiin, jotka ovat pitävät.En ole osannut sinua luonnollisesti lähestyä. Myönnän olleeni ristiriitainen siinä mielessä, että halusin yhteyden sinuun ja tutustua sinuun, mutta toisaalta en halunnut sekoittaa sinun elämää fyysisesti. Vaikka se voi olla harhaakin, koin henkistä ja sydämen yhteyttä sinuun vaikka emme olleet fyysisesti yhteydessä. Ja on sama oliko tuntemukseni ja tunteet harhaa kun se oli kuitenkin minulle täyttä totta. Kynnys lähestyä sinuun on ollut suuri vaikka olen tuntenut sinut läheiseksi ja voit tietää niitä syitäkin, mitkä ovat aiheuttaneet epävarmuutta minussa.
- Anonyymi00147UUSI
Anonyymi00146 kirjoitti:
En ole osannut sinua luonnollisesti lähestyä. Myönnän olleeni ristiriitainen siinä mielessä, että halusin yhteyden sinuun ja tutustua sinuun, mutta toisaalta en halunnut sekoittaa sinun elämää fyysisesti. Vaikka se voi olla harhaakin, koin henkistä ja sydämen yhteyttä sinuun vaikka emme olleet fyysisesti yhteydessä. Ja on sama oliko tuntemukseni ja tunteet harhaa kun se oli kuitenkin minulle täyttä totta. Kynnys lähestyä sinuun on ollut suuri vaikka olen tuntenut sinut läheiseksi ja voit tietää niitä syitäkin, mitkä ovat aiheuttaneet epävarmuutta minussa.
"Sekoitit" jo, kauan aikaa sitten. Eikä sitä voi muuksi muuttaa. Kaiken alku on jo kauan aikaa sitten.
Jos olet hän, ei ne olleet harhaa. En ole koskaan kohdannut mitään niin kaiken mullistavaa, joka vaikuttaisi koko sisimmän tasolla.
Olen huomannut, että et ole osannut lähestyä ja asiat pitkälle ovat tapahtuneet jossain hengen maailman tasolla kuin...siihenhän pitäisi tulla muutos, jos haluat enemmän ja, jos et olisi valmis edes odottamaankaan enää. - Anonyymi00148UUSI
Anonyymi00146 kirjoitti:
En ole osannut sinua luonnollisesti lähestyä. Myönnän olleeni ristiriitainen siinä mielessä, että halusin yhteyden sinuun ja tutustua sinuun, mutta toisaalta en halunnut sekoittaa sinun elämää fyysisesti. Vaikka se voi olla harhaakin, koin henkistä ja sydämen yhteyttä sinuun vaikka emme olleet fyysisesti yhteydessä. Ja on sama oliko tuntemukseni ja tunteet harhaa kun se oli kuitenkin minulle täyttä totta. Kynnys lähestyä sinuun on ollut suuri vaikka olen tuntenut sinut läheiseksi ja voit tietää niitä syitäkin, mitkä ovat aiheuttaneet epävarmuutta minussa.
Kiitos. Ajatusten jakamisesta.
Olen kaivannut kuulla, mitä sinulle on tapahtunut näiden vuosien aikana ja miten menee. Olet halunnut pysytellä pois tai valinnut niin, mutta minulla on ollut ikävä. Kyllä minä tiedän, mihin yhteydenpito johtaa. Olisitko siihen itse valmis? - Anonyymi00149UUSI
Anonyymi00148 kirjoitti:
Kiitos. Ajatusten jakamisesta.
Olen kaivannut kuulla, mitä sinulle on tapahtunut näiden vuosien aikana ja miten menee. Olet halunnut pysytellä pois tai valinnut niin, mutta minulla on ollut ikävä. Kyllä minä tiedän, mihin yhteydenpito johtaa. Olisitko siihen itse valmis?Olet ollut aina sydämessäni ja valmis olen. Elämässä kaikki voi olla niin pienestä kiinni. Minulla on ollut tietynlainen heikkous. Osaan olla rohkea toisissa asioissa, mutta lähestymisessä vaikutan ujolle vaikka syy on ollut paremminkin se, että ajattelen liikaa toisen parasta ja en ajattele niinkään omaa onneani. Minun pitää vakuuttua itselleni siitä, että kelpaan elämääsi.
- Anonyymi00151UUSI
Anonyymi00149 kirjoitti:
Olet ollut aina sydämessäni ja valmis olen. Elämässä kaikki voi olla niin pienestä kiinni. Minulla on ollut tietynlainen heikkous. Osaan olla rohkea toisissa asioissa, mutta lähestymisessä vaikutan ujolle vaikka syy on ollut paremminkin se, että ajattelen liikaa toisen parasta ja en ajattele niinkään omaa onneani. Minun pitää vakuuttua itselleni siitä, että kelpaan elämääsi.
En tiedä mitä itseltäsi vaadit ja miksi ennakolta sabotoit asioita edes ottamatta selvää, miten on todellisuudessa asiat. On kuitenkin ehkä hyvä ettei silloin, vaan vasta nyt, kun tunnen asiat myös hengessäni.
Kyllä sinä kelpaat itsenäsi. - Anonyymi00153UUSI
Anonyymi00151 kirjoitti:
En tiedä mitä itseltäsi vaadit ja miksi ennakolta sabotoit asioita edes ottamatta selvää, miten on todellisuudessa asiat. On kuitenkin ehkä hyvä ettei silloin, vaan vasta nyt, kun tunnen asiat myös hengessäni.
Kyllä sinä kelpaat itsenäsi.Kiitos. Olen oppinu vasta viime aikoina olemaan itselleni armollisempi. Aikaisemmin ajattelin, etten ala tekemään jotain asiaa ellen osaa sitä täydellisesti, mutta jo ajatuksenakin se on hölmöä. Itse elämäkin on koko ajan kesken eikä valmista tule koskaan, joten olennaista on hetkeen heittäytyminen ja oikeasti eläminen sitä hetkeä..
- Anonyymi00155UUSI
Anonyymi00153 kirjoitti:
Kiitos. Olen oppinu vasta viime aikoina olemaan itselleni armollisempi. Aikaisemmin ajattelin, etten ala tekemään jotain asiaa ellen osaa sitä täydellisesti, mutta jo ajatuksenakin se on hölmöä. Itse elämäkin on koko ajan kesken eikä valmista tule koskaan, joten olennaista on hetkeen heittäytyminen ja oikeasti eläminen sitä hetkeä..
Minä ennen ajattelin ettei voi tehdä virheitä tai epäonnistua ja että katastrofi oli aina nurkan takana. Elämässäni on toteutunut myös niitä asioita, mitä olen pelännyt ja, kun ne tulee vastaan, sitä on selvinnytkin.
Lähdetkö luomaan yhteisen seikkailun kanssani? - Anonyymi00156UUSI
Anonyymi00153 kirjoitti:
Kiitos. Olen oppinu vasta viime aikoina olemaan itselleni armollisempi. Aikaisemmin ajattelin, etten ala tekemään jotain asiaa ellen osaa sitä täydellisesti, mutta jo ajatuksenakin se on hölmöä. Itse elämäkin on koko ajan kesken eikä valmista tule koskaan, joten olennaista on hetkeen heittäytyminen ja oikeasti eläminen sitä hetkeä..
Ja voimme vaatia ja vannoa vain uskollisuutta Jumalan silmien edessä, muutoin saamme olla mitä olemme ja mitä yhdessä opimme.
- Anonyymi00165UUSI
Anonyymi00153 kirjoitti:
Luin tämän keskustelun ja pelottaa että tässä puhuukin eräs, minun kaivattuni. Ja kenties kuin minulle. Pyytäkää toisiltanne tunnisteita, olkaa kilttejä.
Nainen sivusta - Anonyymi00166UUSI
Anonyymi00156 kirjoitti:
Ja voimme vaatia ja vannoa vain uskollisuutta Jumalan silmien edessä, muutoin saamme olla mitä olemme ja mitä yhdessä opimme.
Pidän sitoutumisen tunteesta.
- Anonyymi00169UUSI
Anonyymi00155 kirjoitti:
Minä ennen ajattelin ettei voi tehdä virheitä tai epäonnistua ja että katastrofi oli aina nurkan takana. Elämässäni on toteutunut myös niitä asioita, mitä olen pelännyt ja, kun ne tulee vastaan, sitä on selvinnytkin.
Lähdetkö luomaan yhteisen seikkailun kanssani?Kyllä. Elämästä oppii ainakin sen, että kaikki eteentuleva on hyväksyttävä sellaisenaan vaikka se olisi vaikeakin asia ja niistä on mahdollisuus myös selvitä.
Kyllä, mielelläni.
- Anonyymi00142UUSI
Asetan tietyt ehdot. Minun on kuuktava sinua myös tämän palstan ulkopuolelta.
Aika-asetelmat eivät ole ehdottomat tai ole motään ehtoja tai en niitä ole asettanut, mutta perustui tietynlaiseen mietintään asioista realiteettien pohjalta.
Vaikka sisimmässäni tiedän 100 varmasti täällä sinut kohdanneeni, ei se mitä teen voi silti perustua ikävå palstalla koettuun pelkästään.
Jos oikeasti rakastat, vaatimus ei ole vaikea toteuttaa. Sen pitäisi olla päivänselvää ja osoittaa myös sinulle, että osaan käyttää harkintakykyä.- Anonyymi00144UUSI
Varsin ymmärrettävää. Se on jo sinänsä ihme kun voi olla toisesta lähes varma täällä.
- Anonyymi00154UUSI
Anonyymi00144 kirjoitti:
Varsin ymmärrettävää. Se on jo sinänsä ihme kun voi olla toisesta lähes varma täällä.
Löisin melkein satasen vetoa että te ette tunne toisianne, aiempi keskustelunne tuolla ylempänä näyttää kovasti siltä. :/
- Anonyymi00164UUSI
Anonyymi00154 kirjoitti:
Löisin melkein satasen vetoa että te ette tunne toisianne, aiempi keskustelunne tuolla ylempänä näyttää kovasti siltä. :/
Pitää erottaa todelliset ihmiset täällä ja tosielämässä. Jos ihmisen tunnistaa täällä puhutaan kuin hänestä, joka vaikuttaa siis irl. Ei ole olennaista onko se ihminen juuri täällä kun se on sinun elämässäsi ollut tai tulee olemaan irl ja vain siellä voi tapahtua asioita myös myöhemmin. On aika typerää keskustella fyysisesti palstan ihmisten kanssa, minä keskustelen todellisten ihmisten ihmisten kanssa ja asioitten, jotka ovat tapahtuneet oikeassa elämässä, jos sattuu olemaan täälläkin, hyvä niin.
- Anonyymi00167UUSI
Anonyymi00154 kirjoitti:
Soitan kohta 112:n,jos tämä kiusaaminen ei lopu!
- Anonyymi00168UUSI
Anonyymi00167 kirjoitti:
Soitan kohta 112:n,jos tämä kiusaaminen ei lopu!
Aika hyvä!
- Anonyymi00157UUSI
Tee ihan mitä lystäät. Ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745