Sinkkuristeilyt = naurettavaa touhua

raipe.

Miksi pitää järjestää jotain sinkkuristeilyjä, en ymmärrä! Eikö sitä pillua muuten muka laivalta, ite ei oo ainakaa kertaakaa tarvinnu tyhjin käsin jäähä.

22

3903

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

      ninn onn

    • älyhoi2

      raipe,menetkö laivalle ainoastaan sen takia että pillua saat?? Tosi onnetonta sun elo.Eli kerrot että et saa maissa naista niin laivalle sitten lähdet oikeen uroona etsimään pillua.Huh huh mikä idiootti olet.Onneksi en tunne sinua .Pässi!!!!!!!!!!

    • eeeeeeeeee

      laivalla painetaan paljaaltaan rouvia jotka lähtevät tyttöjrn kanssa risteileen, niiltä ne makeimmat kyydit tulee ja mälli lentaa joskus kaarella kitapurjeeseen kun ladyt osaa imaista kassit tunteella kun muutaman kaljan tarjoaa ja tansittaa ja puhuu mukavia. on siinä kontalleen mennyt useampi jopa korkeasti kouluttettujakin

      • Kitapurjeeseen...

        Hahaaaaaaaaa.... ei sa@tana, repesin täysin :D


    • Hups !

      Jos sinkkuristeilyllä on Raipen tyylisiä/tapaisia miehiä vain siks, et sinkkuja ollaan, ja kaikkia p¤¤¤¤¤n....Yök ! Toivottavasti muitakin sinne on lähdössä ja asiallisin mielin :) Eikai sinkkuristeily ole yhtäkuin "porauslautta" tarkoitus ei ainakaan sitä vahvista ! :)

    • suamen turuust

      Raipe et ikin arvaa mis mä olin viikonloppu? no laival

    • valinnanvapaus ...

      Sinkkuristeilyt on yksi tapa markkinoida hiljaisimpia risteilyaikoja. Bisnestä. Saadaan raha liikkeelle (ja lisää veromarkkojakin!) Jos porukka risteilyllä viihtyy, ok, ja bisnes on onnistunut.
      Jokainenhan voi valita risteilynsä joko tarjolla olevien teemaristeilyjen, tai ihan normiristeilyjen tarjonnasta.

    • heteroPaniKani

      Kuyllä se pitää miehelle pimppa kelvata. Antaa niiden homppeleiden järjestää omat risteilynsä.

    • Joo aina olen saanut

      joskus kahdelta yhtä aikaa. Siinä on tarvinnut lennossa vaihtaa, vasen oikeaksi ja toisinpäin. Tein sen itse ja säästin, kuinkahan paljon näillä käsillä on tahkottu rahaa?

    • aaaaaaaaaaaaaaaaah:(

      Ei voi olla totta, että tämän tason keskustelua! Toivottavasti en osu samalle laivalle. Vaikka olen sinkku, en ole ole niin puutteessa, että seksin takia pitäisi laivalle lähteä. Kyllä sinkkuna eläminen on oma valinta ja elämäntapa. Monesti olen ollut perheristeilyillä ja todennut, että aika yksin saa olla. Perheet ja pariskunnat ovat lähteneet yhdessä matkalle, eivätkä halua seurustella vieraiden kanssa. Sinkkureissulla tietää, että muutkin ovat yksin tai ainakin samalla mielellä liikkeellä. En tosin ole ollut yhdelläkään mukana, mutta ainakin itse eronneena ja sitä kautta aika yksin jääneenä haluaisin enemmän samassa elämäntilanteessa olevien seuraa.

    • käyttäydy...

      ällö

    • käyttäydy...

      HYVÄ! sinunlaiset ihmist muistuttaa miksi mieluummin kierrän maitapitkin suomeen kuin että poljen laivankantta pervojen seurassa! Tosi huono mainos vikinglinille matkustaa laivalla maiden välillä(suomi-ruotsi)...kirtäkää kaukaa

      • Tonokki

        Pakko kysyä: mistä ihmeestä sen viking linen tempaisit? Ei mitään yhteyttä näihin risteilyihin ..


    • tinnuska

      Mä oon naine ja en mä laivalle lähe minkää kullin peräs

      • PildeMies

        Minä metsästän tuheroa aina!!!


    • Haha! Aioin ilmoittautua sinkkuristeilylle etsiäkseni myös sieltä tulevaa elämänkumppania, mutta ei tarvinnut montaa kommenttia lukea, kun asia valkeni: porauslautalle en lähde!
      Jos kullia kaipaan, soitan kyläsonnille että "tulepa käväisemään". Kumppania etsin muualta;-)

      • Itse päätät

        Sehän on ihan itsestä kiinni mitä seuraa etsii ja mitä ei. Senkin voi ihan itse päättää mihin touhuihin lähtee mukaan ja mille sanoo ei. Eipä siellä kukaan sinua "poraa", jos et itse antaudu porattavaksi.


    • dgbdhdghdg

      maailmaa pyörittää pillu ja raha...Työntäkää ne risteilyt hevosen perseeseen. Nyt eletään vuotta 2013

    • easrg

      Ihan varmasti oletkin saanut joka kerta. Juuri sen takia "sattumalta" osuit tälle forumille ;)

    • Jussaf nimi

      Hmmm Piparia tarjolla.

      Saako sieltä varmuudella. Onko Rahat takaisin takuu ?

      Osaan jutella mukavia ja lirputella kivasti.
      Olen Somali. Ei kai se este ?

    • jaa no.

      No tuskinpa sitä kukaan jaksaisi tai viitsisi jynkyttää niissä millikertaamilli-kokoisissa laivojen hetekoissa, että se tuosta nimimerkki "raipe.":n tarpeettomasta egonnostatuksesta tällaisessa anonyymissa keskustelussa.:D Mitä "seksiin" tulee, niin ihan aidosti naisia ei kiinnosta umpijurriset siinä mielessä. Itse muistan nuorempana, että kerran oli kyllä sellainen mies ( se _ei_ ollut mikään erityisristeily), että hitsi olen puolet elämääni huvittuneena muistellut. Laivat on nykyisin lähinnä junttien kakaokeiltamat. Ensin söödään soosia ja muusia ja nakkikorvia byffettipöydässä leuat louskuen, sitten ostetaan kaljuksia täxfreestä ja sen jälkeen jumpataan tanssilattialla. Aamulla on päänsärky ja illan komea tanssikavaljeeri on vähemmän komea.

    • revi siitä

      ättipäille lisää reittä ja rintaa ja joka tuutista paljasta pintaa
      Päästäkää ne reppanat ees kerran hameen alle, ettei tarttis sotaa julistaa koko maailmalle
      Paljon parempi meille ja teille ja vitunmoinen siunaus heille
      Lisää persettä rättipäille, lisää persettä rättipäille

      Veikkaampa, että moni itsari-isku menis puihin, kun joku primadonna ottas kunnolla marttyyriltä suihin
      Ei neitsyet enää nirvanassa ois sen jälkeen mitään, näin rauha ja rakkaus saatais pesiytymään pyhään itään

      Paljon parempi meille ja teille ja vitunmoinen siunaus heille
      Lisää persettä rättipäille, lisää persettä rättipäille
      Lisää persettä rättipäille, lisää persettä

      Kyllä mullakin alkais aika nopeesti pöntössä viiraamaan, jos suomen naiset rupeis päällensä kaapuja sovittaan
      Olis täälläkin rynkky kädessä joka kullannupulla, jos naiset ittensä peittäis kokovartalohupulla

      Paljon parempi meille ja teille, vitunmoinen siunaus heille
      Lisää persettä rättipäille, lisää persettä rättipäille
      Lisää persettä rättipäille, lisää persettä rättipäille
      Lisää, lisää, lisää, lisää, lisää, lisää persettä
      Lisää, lisää, lisää, lisää, lisää, lisää persettä
      Lisää, lisää, lisää, lisää, lisää, lisää persettä
      Lisää, lisää, lisää, lisää, lisää, lisää persettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe