pusi pusi 😗
Koska mennään retkeilemään?
299
3257
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minne haluisit retkelle?
- Anonyymi00002
En kerro 😗
- Anonyymi00312
Retkeilypaikkoja on lähellä ja kauempana. Lappi ollut viime vuosina kauimmainen Rajalla käytiin. Viikko vuokramökissä Ylläs Levi ja kiilopään tunturin huipulle kävelin minäkin .
- Anonyymi00003
Ihan milloin vaan. Tektassa voidaan sitten pussailla.
- Anonyymi00004
Teltassa siis
- Anonyymi00006
Hyiii 😁
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyiii 😁
Mitä oikeen haluat minusta? Aina kun ehdotan mitä tahansa läheisyyttä ni torppaat kaiken. Jos olen noin vastenmielinen niin miksi sitten kiusaat?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä oikeen haluat minusta? Aina kun ehdotan mitä tahansa läheisyyttä ni torppaat kaiken. Jos olen noin vastenmielinen niin miksi sitten kiusaat?
En ymmärrä
- Anonyymi00043
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ymmärrä
Ehkä sun kannattais välillä ymmärtää, että tämä trolliäijän kälyisissä kommenteissa päivystäminen ja sitä toiseksi fantasioiminen on ihan puhdasta k-päisyyttä
- Anonyymi00217
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ehkä sun kannattais välillä ymmärtää, että tämä trolliäijän kälyisissä kommenteissa päivystäminen ja sitä toiseksi fantasioiminen on ihan puhdasta k-päisyyttä
Vaihda jo levyä, rasittavaa lukea tällaista sama toistoa? Mene jonnekin muualle purkamaan noita omia traumojasi.
- Anonyymi00313
No pussailu hyvä asia kun oma kaveri. No teltta hyvä retkellä olin usein tyttöni ja tytön isän kanssa teltassa ja mökeissä silloin en Lapissa käynyt vielä myöhemmin aloitin kun en enää töissä vävy mies ja tyttö ja minä Ylläksellä. Huipulla kävin kaunista oli kauas näki.
- Anonyymi00315
Anonyymi00217 kirjoitti:
Vaihda jo levyä, rasittavaa lukea tällaista sama toistoa? Mene jonnekin muualle purkamaan noita omia traumojasi.
No todella keskusteluryhmiä pitäisi olla enemmän.
- Anonyymi00334
Anonyymi00313 kirjoitti:
No pussailu hyvä asia kun oma kaveri. No teltta hyvä retkellä olin usein tyttöni ja tytön isän kanssa teltassa ja mökeissä silloin en Lapissa käynyt vielä myöhemmin aloitin kun en enää töissä vävy mies ja tyttö ja minä Ylläksellä. Huipulla kävin kaunista oli kauas näki.
SaananUIPULLAvSta kUnisrscslhsalks kimmeltöö Kilpisjörvi huipulla pieniblsmmikki hobjsvöörellöä asuuvKiirunasinnexeibvoida nennö olun höömatkalka sueĺö hoskus kuupeämössö
- Anonyymi00005
En välitä retkeilystä. Vesivessat pitää olla käytössä.
- Anonyymi00335
Ssamavmykyisinvpiwner retket oj
- Anonyymi00009
Lämpimimämmillä keleillä.
- Anonyymi00010
Oho, meni vähän kirjotus pieleen. ed.
- Anonyymi00011
Läheisyys lämmittää
- Anonyymi00019
Mämmillä eteenpäin.
- Anonyymi00065
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mämmillä eteenpäin.
Ja munalla töihin vai miten se meni.
- Anonyymi00066
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mämmillä eteenpäin.
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Pitäisköhän päivitella alustaa vai laitteita, kun jo pökittää?
- Anonyymi00072
Anonyymi00068 kirjoitti:
Minusta tämä tilanne on aivan optimi siinä mielessä, että nyt matalaälyiset, eli ikävät ihmiset ei voi nk hylätä aloituksia/ketjuja ja siirtyä seuraavaan spinnaamaan ja jodlaamaan vaan sitä on märehdittävä mitä näkyy ja jopa pysähdyttävä näiden kirjoitusten äärelle. Rankka kokemus varmaan toisille. Sivusta tämä naiselta vaikka ö ö öö
- Anonyymi00074
Anonyymi00068 kirjoitti:
Minusta tämä tilanne on aivan optimi siinä mielessä, että nyt matalaälyiset, eli ikävät ihmiset ei voi nk hylätä aloituksia/ketjuja ja siirtyä seuraavaan spinnaamaan ja jodlaamaan vaan sitä on märehdittävä mitä näkyy ja jopa pysähdyttävä näiden kirjoitusten äärelle. Rankka kokemus varmaan toisille. Sivusta tämä naiselta vaikka ö ö öö
- Anonyymi00080
Ps tämäkin on tahallista että vaikka tietää, että uusi kommentti ei päivity heti ”jostain syystä” niin tuuttaa silti moneen kertaan ihan nääs vttuuttaan
- Anonyymi00083
Ps tämäkin on tahallista että vaikka tietää, että uusi kommentti ei päivity heti ”jostain syystä” niin tuuttaa silti moneen kertaan ihan nääs vttuuttaan
- Anonyymi00084
- Anonyymi00219
En tykkää mämmistä tänäkään vuonna?
- Anonyymi00220
- Anonyymi00258
Anonyymi00074 kirjoitti:
😂😂
- Anonyymi00259
Anonyymi00074 kirjoitti:
😂😂
- Anonyymi00301
Anonyymi00220 kirjoitti:
Miks ei ihmiset ämmistövtykkööää?; surta herkkua kermalla siboa jihob suon kermaa
- Anonyymi00302
Anonyymi00301 kirjoitti:
Miks ei ihmiset ämmistövtykkööää?; surta herkkua kermalla siboa jihob suon kermaa
Mämmistä?
- Anonyymi00012
Ei taideta mennä.
- Anonyymi00014
Asunto vaunus kivaa myös kesällä matkailla
- Anonyymi00015
En tykkää retkeilyistä, pyöräilyistä, mökkeilystä enkä whatsupista.
- Anonyymi00016
En tykkää asuntovaunuistakaan.
- Anonyymi00018
Juu täs taitaa olla ihmisistä kyse.
- Anonyymi00017
⛺🌲🪓
- Anonyymi00022
Laitoit sitten miten mukava extremeretki on tiedossa? 😅 Lähekkö mun kaa bodominjärven merkeissä romanttiselle retkelle? Asiallisesti kevyttä kirves hippaa kuusenkatveessa ja voittaja saa valtion kihlat ja kuvansa lehtiin. Ei paha.
- Anonyymi00020
Alavus kans tarkenee pitää olla kipinää tulessa 🔥
- Anonyymi00021
Retkeillä voi niin monin tavoin, tärkein on se mikä retkeltä jää mieleen.
https://www.youtube.com/watch?v=GITrTKOGu24&list=RDGITrTKOGu24&start_radio=1- Anonyymi00033
Kiva video 🙃
- Anonyymi00078
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kiva video 🙃
Onko siellä nyt gubbe ne hotit gimmat mitä oot mainostellut? Linkki taisi viedä jonnekin ihan muualle minne piti
- Anonyymi00085
Anonyymi00078 kirjoitti:
Onko siellä nyt gubbe ne hotit gimmat mitä oot mainostellut? Linkki taisi viedä jonnekin ihan muualle minne piti
Kiss a seksi göörl
- Anonyymi00086
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kiss a seksi göörl
- Anonyymi00087
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kiss a seksi göörl
- Anonyymi00088
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kiss a seksi göörl
- Anonyymi00089
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kiss a seksi göörl
- Anonyymi00110
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kiva video 🙃
Älkää ny mitä tahansa kilikato voi vierä väärillä sivustoille tommoset linkin parkelit!?
- Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
Älkää ny mitä tahansa kilikato voi vierä väärillä sivustoille tommoset linkin parkelit!?
Niin mutta sehän voi olla kyylille ihan oikeinkin
- Anonyymi00113
Anonyymi00110 kirjoitti:
- Anonyymi00114
Anonyymi00110 kirjoitti:
- Anonyymi00280
Anonyymi00078 kirjoitti:
Eipä ollu, vaan semmoista mitä minä ja kaivattuni puuhataan sitte ku ollaan joskus yhdessä.
- Anonyymi00023
Milloin tahansa, rakkaus lämmittää ❤️🥰
- Anonyymi00024
Heti kun tuut tänne.
- Anonyymi00025
Pistetäänkö teltta olohuoneeseen pystyyn?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pistetäänkö teltta olohuoneeseen pystyyn?
Mieluummin makkariin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mieluummin makkariin.
Tee oma kommenttis
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tee oma kommenttis
Se oli mun kommentti, sivusta.
- Anonyymi00030
Kulta!... ei meille. Retki on edessä ja se tuo eteemme paljon asioita ja maailman katsomusta. Hyvinvointia ja yhdessä olemista kaikkien hyväksi
- Anonyymi00034
Menit sitten sen kans panemaan.
Kai meidän pitäis nähdä ennenku sen kans alat. Mut ongelmia ei saisi tulla kummallekaan- Anonyymi00038
Suostutko
- Anonyymi00216
Mistä niin päättelet? Onko kehuskellut?
- Anonyymi00221
Anonyymi00216 kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Onko kehuskellut?
Olet jo tehnyt valintasi selväksi
- Anonyymi00234
Anonyymi00221 kirjoitti:
Olet jo tehnyt valintasi selväksi
Miksi sitten haluat nähdä?
- Anonyymi00035
En tiedä haluanko mitään pelkää panotapaamista
- Anonyymi00037
Vaikka olisihan sekin ihanaa
- Anonyymi00139
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vaikka olisihan sekin ihanaa
M naisen kanssa olisi toki.
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Haluatko mua?
- Anonyymi00180
Anonyymi00139 kirjoitti:
Ai et petä mua?
- Anonyymi00181
Anonyymi00139 kirjoitti:
Ai et petä mua?
- Anonyymi00249
Anonyymi00140 kirjoitti:
Haluatko mua?
Haluan todellakin M naista! Ei olla aikoihi nähty.
- Anonyymi00036
Ei mennä ikinä
- Anonyymi00039
Rakas ❤️ oot mun turvasatama edelleen. Muistavan että tykkään susta.
- Anonyymi00040
Muistathan
- Anonyymi00041
Rakas olet ❤️
- Anonyymi00042
Nyt en enää pelkää, ettet rakastaisi minua enemmän. Tiedän että rakastat, vaikka on välimatkaa. Ei siihen väliin tahdo kukaan mahtua.
- Anonyymi00046
Testing hölölölölö onko banni onko
- Anonyymi00047
Ihan sama koska, ihan sama minne. Pääasia että saisin olla sun kaa 🫶🏻
- Anonyymi00048
Muru
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
Muru
No ethän sä sille mtn voi ku oot
https://youtu.be/Z2q7JczNsVE?si=PCH_5JZFvu-ma4bX
Eräälle 😚
- Anonyymi00049
Rakastan sua niin paljon ❤️ for ever
- Anonyymi00050
Ota nyt ne lääkkeesi.
- Anonyymi00062
Taasko lähti palstaa juontajan ja guben emojeista triggeröityvän emännän elämänmyönteinen juonto liikkeelle? Voimia sinne🥱
- Anonyymi00146
Ei nyt kaikkia kerralla vai oliko tuo vihjaus toisen itsedeletointiin.
- Anonyymi00198
Anonyymi00146 kirjoitti:
Voi kun hellyyttävän kun yrität raapia tämän toisen toksisen väsyneestä ähkäisystä jotain omaan kiufaamifkampanjaan sopivaa. Rivien välistä aistii että tatti helottaa otsikossa ja sitä ei mikään lippalakki tms enää peitä. Let’s go palstalaif vai miten se menikään
- Anonyymi00202
Anonyymi00146 kirjoitti:
Voi kun hellyyttävän kun yrität raapia tämän toisen toksisen väsyneestä ähkäisystä jotain omaan kiufaamifkampanjaan sopivaa. Rivien välistä aistii että tatti helottaa otsikossa ja sitä ei mikään lippalakki tms enää peitä. Let’s go palstalaif vai miten se menikään
- Anonyymi00208
Anonyymi00202 kirjoitti:
No, itse taisit triggeröityä x
- Anonyymi00051
Älä yritä. Tykkäät itsekin
- Anonyymi00052
Koska ratsastat mulla?
- Anonyymi00053
Heppakyydit saat
- Anonyymi00055
Onneksi se ei saa sua joka päivä tunnetasolla. Se kuuluu mulle
- Anonyymi00056
First time that this doesn’t feel so bad.
- Anonyymi00057
Milloin vain mies. Jos ei haittaa, että en välttämättä osaa tehdä tulta tai ole mitenkään kokenut eränkävijä . lue: en ole yöpynyt luonnossa tai oleillut tai kulkenut kotikaupungin lähimetsiä kauempana.
- Anonyymi00058
Haaveilen muru susta kun en muutakaan voi
- Anonyymi00172
Aina voi jos vaan haluaa.
- Anonyymi00222
Anonyymi00172 kirjoitti:
Aina voi jos vaan haluaa.
Niin voikin
- Anonyymi00059
Mikset vastaa? Tykkäätkö musta vielä?
- Anonyymi00060
Tykkään!
- Anonyymi00099
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tykkään!
Mä rakastan
- Anonyymi00064
Heti kun pyydät minua.
- Anonyymi00067
Milloin vaan. Eväät nyyttiperiaatteella. Mä tuon makkaran, tuo sinä leivonnaiset, eli munkit ja. piirakka.
- Anonyymi00069
Heh
- Anonyymi00090
Anonyymi00069 kirjoitti:
Heh
Joo palstasedältä on vuodesta toiseen samat sesonkivitsit pääsiäisenä munia aah hah haa vappuna munkkia eeh heh hee jne
- Anonyymi00091
Anonyymi00069 kirjoitti:
Heh
Joo palstasedältä on vuodesta toiseen samat sesonkivitsit pääsiäisenä munia aah hah haa vappuna munkkia eeh heh hee jne
- Anonyymi00092
Anonyymi00069 kirjoitti:
Heh
- Anonyymi00070
Millom vain jos mun ei tartte osata tulentekoa tai mitään.
- Anonyymi00075
Ei tosiaan tartte sillä raha tullee seinästä ja sähkö stöpselistä ja tuli takasta apgubbe
- Anonyymi00076
Ei tosiaan tartte sillä raha tullee seinästä ja sähkö stöpselistä ja tuli takasta apgubbe
- Anonyymi00077
- Anonyymi00071
Metsälammelle?
- Anonyymi00094
Rakastatko mua vielä?
- Anonyymi00107
Ikuisesti suloinen, ikuisesti. naiselle
- Anonyymi00135
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ikuisesti suloinen, ikuisesti. naiselle
Mäkin sua
- Anonyymi00095
tuskin koskaan koska ei ole ihmistä!
- Anonyymi00096
Kk sit odotan ihmettä että suostut mua tapaamaan joskus
- Anonyymi00102
Tuota...tuota.
- Anonyymi00103
Tuota...tuota.
- Anonyymi00105
Anonyymi00102 kirjoitti:
Tuota...tuota.
Tuoko oli vastaus
- Anonyymi00097
Sekö saa sen himon mitä on meidän välillä.
- Anonyymi00104
Kerro nyt
- Anonyymi00098
Oot vaan paska ku panet sitä
- Anonyymi00100
Aika on tehnyt tehtävänsä
- Anonyymi00101
Minkä suhteen?
- Anonyymi00115
Anonyymi00101 kirjoitti:
Minkä suhteen?
Tämän väsyneen elämänkoululaisten peli- ja leikkialustan eli palstan suhteen maasta sinä et ole tullut mutta mene sinne
- Anonyymi00117
Anonyymi00101 kirjoitti:
Minkä suhteen?
Tämän väsyneen elämänkoululaisten peli- ja leikkialustan eli palstan suhteen maasta sinä et ole tullut mutta mene sinne
- Anonyymi00195
Anonyymi00117 kirjoitti:
Saletisti muutama addiktoitunut, fakkiintunut ja toksinen sekoaa kun ei voi pelata tätä alustaa kun sivu jumii😏
- Anonyymi00196
Anonyymi00117 kirjoitti:
Saletisti muutama addiktoitunut, fakkiintunut ja toksinen sekoaa kun ei voi pelata tätä alustaa kun sivu jumii😏
- Anonyymi00197
Anonyymi00117 kirjoitti:
- Anonyymi00106
Valintasi teit. Ehkä mä joskus saan jonkun muun kans sen yhteyden mikä meillä oli. Tunnepuolelle ja ehkä fyysisesti myös. Toki se meiltä puuttui
- Anonyymi00109
valinnan 😱 milloin kysyit 🫤
- Anonyymi00137
Anonyymi00109 kirjoitti:
valinnan 😱 milloin kysyit 🫤
En kysynytkään
- Anonyymi00111
Koska mennään saman peiton alle 💔💔
- Anonyymi00120
Kuukauden päästä
- Anonyymi00126
Anonyymi00120 kirjoitti:
Kuukauden päästä
Miksi kk:de päästä?
- Anonyymi00128
Anonyymi00126 kirjoitti:
Miksi kk:de päästä?
Siksi että olen niin kiireinen. Muista olla selibaatissa siihen asti
- Anonyymi00131
Anonyymi00128 kirjoitti:
En odota ketään enää koskaan!
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Älä nyt suutu
- Anonyymi00134
Anonyymi00128 kirjoitti:
- Anonyymi00136
Anonyymi00132 kirjoitti:
Älä nyt suutu
En suuttunut, mutta ei oikein yksipuolinen selibaatti kiinnosta.
- Anonyymi00209
Anonyymi00128 kirjoitti:
Olen ollut tähänkin asti.
- Anonyymi00286
Anonyymi00209 kirjoitti:
Olen ollut tähänkin asti.
Onnistuu mullakin 😀 Ulkopuoliset näpit irti pyhimmästäni. Se on yksinoikeudella hänen. Loppuelämän.
- Anonyymi00310
Anonyymi00286 kirjoitti:
Onnistuu mullakin 😀 Ulkopuoliset näpit irti pyhimmästäni. Se on yksinoikeudella hänen. Loppuelämän.
Vai että pyhimpääsi ja vain hänelle eli sinulle itsellesi naisia kekeille esittävä setämies
- Anonyymi00118
Ei mene kuule enää mennä 😥
- Anonyymi00119
- Anonyymi00121
toimiiko tämä
- Anonyymi00127
Ei toimi 😉
- Anonyymi00122
Mennäänkö ensikesänä, keväällä, nyt voimme tehdä mitä meitä huvittaa💞🥰
- Anonyymi00124
- Anonyymi00125
Ei mene kuule enää mennä 😥.
- Anonyymi00281
Miks ei 🥹
- Anonyymi00130
Pidä pitkä selibaatti ennen sitä hetkeä.
- Anonyymi00171
Entäs jos on just menkkulit? Kun kalenteri niin vähän näyttää.
- Anonyymi00174
Anonyymi00171 kirjoitti:
Sulla vai?
- Anonyymi00177
Anonyymi00174 kirjoitti:
Sulla vai?
Kyllä ne vielä tulee.. Ehkä max. viis vuotta..
- Anonyymi00179
Valitettavasti ;) nekin on, niin vähän rajoittaa toimia. T M I
- Anonyymi00190
Anonyymi00171 kirjoitti:
Aikuinen mies on vieläkin yliutelias naisten ”menkkuleista” ja larppaa asiasta tietävää nsista esittäen. Ihana WT round about. T naiselta onko tämä loukkaavaa puhetta?
- Anonyymi00192
Anonyymi00171 kirjoitti:
Aikuinen mies on vieläkin yliutelias naisten ”menkkuleista” ja larppaa asiasta tietävää nsista esittäen. Ihana WT round about. T naiselta onko tämä loukkaavaa puhetta?
- Anonyymi00193
Anonyymi00171 kirjoitti:
- Anonyymi00194
Anonyymi00171 kirjoitti:
- Anonyymi00210
Anonyymi00194 kirjoitti:
Olen kyllä tottunut naisena pitämään kuukautisia ihan normi asiana josta voi puhua. Jos se ois miehelle jokin yöks, niin sitten flopastais..
- Anonyymi00252
Anonyymi00194 kirjoitti:
Yksi kerta riittää kiitos, ei tarvi samaa stooria toistaa moneen kertaan.
- Anonyymi00307
Anonyymi00252 kirjoitti:
Eli sekö ärsyttää sinua kun pilaan näitä misogyynien leikkejä täällä? Joillekin tämä palstasedän mallaama ilmava naiskuva tuntuu olevan todella tärkeä ja tällaiset vastaukset on omiaan kertomaan, että hänessään on fantasiat
- Anonyymi00308
Anonyymi00210 kirjoitti:
Olen kyllä tottunut naisena pitämään kuukautisia ihan normi asiana josta voi puhua. Jos se ois miehelle jokin yöks, niin sitten flopastais..
Niin sinähän tykkäät kirjoitella paljon ”naisena” ja klangi on aina yhtä ontuvaa huttua. Voihan niille toki puhua niistä jos on erikseen kysyttävää vaikka että miltä se tuntuu tms. Sinulla on noussut selvästi pissa päähän näiden tiettyjen vajujen takia. Anteeksi ny vaan karkea kieli
- Anonyymi00309
Anonyymi00252 kirjoitti:
Ihan piruuttaan spämmäsin eilen kun siihen oli ns tilaisuus kun oli tämä ihanan invormaatiotulvan katkos ja uskon että vtuttaa
- Anonyymi00133
Millainen mies mulle sopisi? Komeista ja herkistä tykkään. Mut minkä tyyppinen?
- Anonyymi00166
Osaatko sanoa, saisinkohan kiinnostuneita?
- Anonyymi00277
Kävisikö luonnevikainen?🙂🙃
- Anonyymi00141
palsta jotenkin rikki, otsikot jumiutuneet klo 2 yöllä 😀
- Anonyymi00143
Ja tulee virheviesti, mutta viestit menee silti perille.
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Näin.
- Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
Näin.
- Anonyymi00147
Anonyymi00143 kirjoitti:
Tulee tuplia jos lähettää udeammsn, aina sama virhe mutta viesti tulee
- Anonyymi00149
Näin.
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Näin.
Juuri näin. 😂
- Anonyymi00151
Sillä on nainen niin se ei ehdi vaikkei se keskity kokonaan siihen kun kaipaa sen elämänrakkautta.
- Anonyymi00186
Älkää te hömpänpömpät siitä murehtiko- mycket bra. Sais jatkua vaikka loppiaiseen saakka
- Anonyymi00188
Älkää te hömpänpömpät siitä murehtiko- mycket bra. Sais jatkua vaikka loppiaiseen saakka
- Anonyymi00142
Miksi seksi olisi tärkeää kanssani?
- Anonyymi00153
Jotain kahvin kanssa. Siis iloja elämässä kun polttanutkaan en oo vuosiin.
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Haist kukkanen 😅 s*ksiäkö vaan haluat?
- Anonyymi00155
Anonyymi00153 kirjoitti:
Eiku just haluisin että tupakoit minttusavuketta ennen sitä. Maistut sitten hyvältä
- Anonyymi00160
Anonyymi00155 kirjoitti:
Eiku just haluisin että tupakoit minttusavuketta ennen sitä. Maistut sitten hyvältä
Voin minä yrittää muistaa pestä hampaatkin ihan sun vuokses joskus. Tai voi muistuttaa jos leijun liikaa.
- Anonyymi00165
Anonyymi00160 kirjoitti:
Voin minä yrittää muistaa pestä hampaatkin ihan sun vuokses joskus. Tai voi muistuttaa jos leijun liikaa.
Minttutahnaa sitten
- Anonyymi00189
Et voi olla riikinkukko tosissas enää
- Anonyymi00212
Anonyymi00189 kirjoitti:
Peacock, nam.
- Anonyymi00213
Anonyymi00189 kirjoitti:
Peacock, nam.
- Anonyymi00156
Vähänkö se tykkää kun olet niin läsnä sille
- Anonyymi00157
Kuka tykkää 👱♀️
- Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
Kuka tykkää 👱♀️
Se sun ….
- Anonyymi00162
Anonyymi00158 kirjoitti:
Se sun ….
Ok rakastaako:)
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Ok rakastaako:)
Luultavasti mut ei samoin kuin mä
- Anonyymi00169
Anonyymi00158 kirjoitti:
Se sun ….
Ai kaivattu mieskö?.
Muuten...Miksi sä pelaat tällä alustalla? - Anonyymi00170
Anonyymi00169 kirjoitti:
Ai kaivattu mieskö?.
Muuten...Miksi sä pelaat tällä alustalla?Eikö saisi
- Anonyymi00159
Oikeesti on vähän ikävä mut vaan vähän
- Anonyymi00161
Pahasti sanottu.
- Anonyymi00175
Anonyymi00161 kirjoitti:
Pahasti sanottu.
Eikainyt
- Anonyymi00173
Meillä on ollut aika rakkautta täyttä monta päivää
- Anonyymi00183
Pelottaa astua vähän siihen, kun todellisuus lyö vasten kasvoja. Mutta onhan noita sotia sitten vaikka mitä ajatella.
- Anonyymi00176
Millon sä Mies tuut mun luo?
- Anonyymi00182
Mua ei satu enää niin paljon eli tarkoittaako että olen pääsemässä yli sinusta 🙏
- Anonyymi00185
Ehkä ❤️
- Anonyymi00203
Miksi haluat päästä yli? Mä haluan sut omakseni.
- Anonyymi00204
- Anonyymi00206
- Anonyymi00223
Anonyymi00206 kirjoitti:
En siis yritä päästä yli vaan mun tunteet hiljalleen sammuu. Ennen mua sattui tosi paljon jos hän oli toisen kanssa mut enää mua ei niin satu ja se kertoo siitä että mä pääsen hänestä eteenpäin.
Toki vähän on surua että mä todella taidan olla menossa eteenpäin koska ollaan oltu tosi rakastuneita. - Anonyymi00225
Anonyymi00206 kirjoitti:
Miksi olet toisen kanssa sitten?
- Anonyymi00243
Anonyymi00223 kirjoitti:
En siis yritä päästä yli vaan mun tunteet hiljalleen sammuu. Ennen mua sattui tosi paljon jos hän oli toisen kanssa mut enää mua ei niin satu ja se kertoo siitä että mä pääsen hänestä eteenpäin.
Toki vähän on surua että mä todella taidan olla menossa eteenpäin koska ollaan oltu tosi rakastuneita.❤️❤️❤️
- Anonyymi00184
Millainen mies sopisi?
- Anonyymi00215
Ei sitä tänne voi laittaa. Joku pukki vaikka ensi jouluna tois omppuviinaa.
- Anonyymi00211
Puuha Pate Banee jos sopii..nii
- Anonyymi00214
Kusukusi
- Anonyymi00224
Tiedän et mä kaipaan rakkautta ja nyt tiedän et tykkään ajattelevaisista, herkistä ja sydämellisistä. Löydän vielä sellaisen
- Anonyymi00226
Ööbbb
- Anonyymi00228
Mä siis oikeeesti vähän jännitän sitä, että sä et mahtuis kokonaan mun telttaan sisään ja jotain repeis vaikka.
- Anonyymi00229
Ja makuupussit tuntuu varmaan susta ahdistavan pieniltä. Ei kai oo kiva jos kiristää vaikka kaulasta liikaa.
- Anonyymi00230
Jos se retkeily tapahtuu hotellissa mihin kuuluu aamupala, viikonloppuisin sopii. Kiitos.
- Anonyymi00231
Onneksi sitä ei tapahdu niinkuin ei mitään muutakaan meidän välillä
- Anonyymi00232
Eikö vois edes yhden kerran kokeilla luonnon helmassa? On niin pitkä aika, kun että on varmaan teltan vetskari tiukilla. Tarviisin sun apua sen avaamiseen.
- Anonyymi00233
Anonyymi00232 kirjoitti:
Eikö vois edes yhden kerran kokeilla luonnon helmassa? On niin pitkä aika, kun että on varmaan teltan vetskari tiukilla. Tarviisin sun apua sen avaamiseen.
Kyllä sulla niitä vetskarin aukojia riittää
- Anonyymi00237
Anonyymi00233 kirjoitti:
Viimeks oli se A, eikä sen jälkeen oo ollut luukut auki. =/ Jos säälistä yhen kerran?
- Anonyymi00239
Anonyymi00237 kirjoitti:
Viimeks oli se A, eikä sen jälkeen oo ollut luukut auki. =/ Jos säälistä yhen kerran?
No pyydä niiltä uudestaan. Eiköhän anna
- Anonyymi00242
Anonyymi00239 kirjoitti:
No pyydä niiltä uudestaan. Eiköhän anna
Routii jo.
- Anonyymi00244
Anonyymi00242 kirjoitti:
Routii jo.
Hieno
- Anonyymi00245
Anonyymi00244 kirjoitti:
Hieno
Ei kovin, myönnän.
- Anonyymi00247
Anonyymi00245 kirjoitti:
Ei kovin, myönnän.
Sama täällä on anella, kun sama lopputulos kuin oikeasti. :/ Tuleepahan ajatukset esille, kun muuten ne jää tuonne leijumaan. Avoimuus on in. After life sitten jotain gumpaajaa kai kaikki yhdessä.
- Anonyymi00306
Anonyymi00233 kirjoitti:
Tällä itsensä kanssa rupattelevalla palstaäijällä vai? Tuskinpa vain
- Anonyymi00235
En usko että kaivattuni pitää retkeilystä 😁 Ei hän ainakaan metsistä välitä.
Naiselta- Anonyymi00236
Miten niin ei? Milloin näitte viimeksi.
- Anonyymi00246
Anonyymi00236 kirjoitti:
Miten niin ei? Milloin näitte viimeksi.
No tiedän ja tunnen hänet kuitenkin sen verran, että tämä on aika varma juttu. Ei tapaamisesta kovin kauaa ole. Syksyllä viimeksi. Tuskin asia on sillä välin muuttunut.
- Anonyymi00238
Kumpa et rakastaisi mua. Rakastaisit jotain muuta että voitais unohtaa kokonaan toisemme.
- Anonyymi00240
Miksi ihmeessä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
- Anonyymi00241
Anonyymi00240 kirjoitti:
Miksi ihmeessä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
Täällä nyt on monenlaista millipidettä
- Anonyymi00251
Olet just sitä mitä muut mulle sano miksi sun kanssa ei ikinä kantaisi pidemmälle edetä.
- Anonyymi00253
Kerro suoraan tänne äläkä kiertele.
- Anonyymi00255
Tiedän itse, että mikä olen. Toiset ei tiedä kaikkea.
On juttuja joita on tapahtunut joille itse en ole mitään voinut. Pakko elää niitten kanssa. Olen pahoillani aiheuttamastani harmista, olen vain yrittänyt pysyä hengissä. - Anonyymi00260
Mitä ne muut sitten minusta sanoivat?🤔
- Anonyymi00261
Minä tiedän kaikki puheet, en vaan välitä niistä. Yksi asia on minulle tärkein, josta en luovu eli usko Jumalaan.
- Anonyymi00262
Anonyymi00260 kirjoitti:
Ei sinusta mitään.
- Anonyymi00263
Anonyymi00262 kirjoitti:
Ei sinusta mitään.
Mistä tiedät, kuka olen?🤔
- Anonyymi00264
Anonyymi00263 kirjoitti:
Mistä tiedät, kuka olen?🤔
En ole kuullut kenestäkään mitään puhuttavan.
- Anonyymi00266
Anonyymi00260 kirjoitti:
Narsku joka rakastaa vain itseään
- Anonyymi00269
Anonyymi00266 kirjoitti:
Narsku joka rakastaa vain itseään
Okei. Tuota määritelmää en aiemmin ole itsestäni kuullutkaan🤔
Naiselta - Anonyymi00282
Anonyymi00255 kirjoitti:
Tiedän itse, että mikä olen. Toiset ei tiedä kaikkea.
On juttuja joita on tapahtunut joille itse en ole mitään voinut. Pakko elää niitten kanssa. Olen pahoillani aiheuttamastani harmista, olen vain yrittänyt pysyä hengissä.🫂🫂🫂🫂
- Anonyymi00304
Anonyymi00253 kirjoitti:
Kerro suoraan tänne äläkä kiertele.
Oletko kenties palannut vanhoigin tapoihisi täällä anonyymipalstalla ja hiillostat tuntemattomia ihmisiä joilta penäät vastauksia kaikella skaalalla a-ö:hön? Tuli vaan mieleen sivusta
- Anonyymi00305
Anonyymi00269 kirjoitti:
Okei. Tuota määritelmää en aiemmin ole itsestäni kuullutkaan🤔
NaiseltaAi etkö naisia esittävä spede? Minusta tuollainen joka rakastaa vain itseään on usein vain katkerien ihmisten ontto inte, joka ei vastaa ko persoonallisuushäiriön oirekuvaa
- Anonyymi00256
Koon kanssa yhdessä, nautittaisiin toisistamme. Tunteeni hän tietää, on pitkään tiennyt!❤️🔥
- Anonyymi00271
Montako kirjainta? ❤️ 6
- Anonyymi00330
Oletko varma että tietää?
- Anonyymi00257
Miksi haluaisin miestä
- Anonyymi00265
Olen vain vihainen ja loukkaantunut että haluat viettää sen kanssa aikaa vaikka vannot rakkautta minulle. Enkä edes halua tai pysty nähdä itse sinua. Saisin vielä nämä loputkin tunteet rippeet tapettua niin olisi hyvä.
- Anonyymi00267
Ei varmaan mulle, kun olen ollut aika lailla itsekseni. Mutta nyt on hyvä fiilis omia kaikki itselleni.
- Anonyymi00268
Anonyymi00267 kirjoitti:
Ei varmaan mulle, kun olen ollut aika lailla itsekseni. Mutta nyt on hyvä fiilis omia kaikki itselleni.
Haluaisin niin olla sun luona ja lähellä.
- Anonyymi00272
Anonyymi00268 kirjoitti:
Haluaisin niin olla sun luona ja lähellä.
Niinhän täällä varmaan kaikki haluaisi olla omien kaipaamiensa ihmisten kanssa pohjimmiltaan, mutta oletko varma kuka minä kirjoittelija olen? Ei täällä voi tunnistaa satavarmasti toista vaikka tietäisi hänen täällä käyvänkin. Täällä on niin samanlaisia tilanteita monilla.
- Anonyymi00275
Anonyymi00272 kirjoitti:
Niinhän täällä varmaan kaikki haluaisi olla omien kaipaamiensa ihmisten kanssa pohjimmiltaan, mutta oletko varma kuka minä kirjoittelija olen? Ei täällä voi tunnistaa satavarmasti toista vaikka tietäisi hänen täällä käyvänkin. Täällä on niin samanlaisia tilanteita monilla.
Leiki lisää
- Anonyymi00278
Anonyymi00275 kirjoitti:
Leiki lisää
Pelotat minua.
- Anonyymi00279
Anonyymi00275 kirjoitti:
Leiki lisää
Miksi tuolla tavalla kellekään laitat?
- Anonyymi00303
Anonyymi00275 kirjoitti:
Leiki lisää
Haluatko valaista todnäk palstaäijää joksikin toiseksi maalaileva tai tunnisteleva, että mitä tämäkin lause muka tarkoittaa
- Anonyymi00324
Anonyymi00279 kirjoitti:
Miksi tuolla tavalla kellekään laitat?
Varmaa fiiraa päässä tjtn? Sivusta
- Anonyymi00270
Pusi pusi mennään vain ❤️❤️❤️
- Anonyymi00274
Rakkaani kotipaikkakunnalla merenrannalla parhaimmat retkimaastot. Harmi että kumpikaan meistä ei ole eräjorma
- Anonyymi00276
Olet ihan kusipää ja rakastan sua ihan yhtä paljon kuin ennenkin
- Anonyymi00284
🥰💕♥️🩷
- Anonyymi00287
mee muijaskaa hah
- Anonyymi00288
Hyvää yötä muru ❤️ olet rakas ja toivon etten rakastaisi
- Anonyymi00289
Lähden heti, kun hän pyytää.
- Anonyymi00290
Tykkäätkö vielä musta
- Anonyymi00293
Mikäli oikea niin kyllä
- Anonyymi00294
Anonyymi00293 kirjoitti:
Mikäli oikea niin kyllä
Kuinka paljon?
- Anonyymi00297
Anonyymi00294 kirjoitti:
Kuinka paljon?
Tosi paljon.
- Anonyymi00298
Anonyymi00294 kirjoitti:
Kuinka paljon?
Tosi paljon.
- Anonyymi00291
Rakastuin hiljaa,
mutta koko sydämellä.
Katseeseen,
jossa maailma pysähtyi,
ja hetkeen
joka jäi minuun
ikuiseksi.- Anonyymi00292
❤️❤️🌙
- Anonyymi00295
Pystytäänkö elämään ilman toisiamme
- Anonyymi00296
Ei!
- Anonyymi00299
Miksi pitäisi?
- Anonyymi00327
Anonyymi00299 kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Ei pitäisi!
- Anonyymi00300
Ei me enää mennä 😪
- Anonyymi00311
Retkeily piristää olen enemmän retki ihminen kuin mieheni.
- Anonyymi00314
Tuo tekoäly tekee virheitä kirjottaissa.
- Anonyymi00316
Haluan maksaa lunnaat.
- Anonyymi00326
Ei onnistu 😂
- Anonyymi00337
Anonyymi00326 kirjoitti:
Ei onnistu 😂
😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi00317
Minusta ei ole retkeilemään kuin hotelliin, ehkä pikku patikka retki hyvin asvaltoidulle lenkkipolulle, yöpymisestä ei puhettakaan, missään metsän siimeksessä, pitäs olla prinsessalle sopivat paksut patjat ja mistä ne saatais :D Ei päästä, ei.
- Anonyymi00318
auringon saapuminen viivästyy kohta ollaan keväiden korvilla ja kielisuussa örveltää vappua... päivät valaisvat entistä enemmän joka jokainen päivä.
Vlaistumisen Päivä? - Anonyymi00319
Valaistumisen Päivä eli oman tyhmyytensä myöntämisen päivä.
- Anonyymi00332
Ehkä osittain liian rohkea arvio taa tämä
- Anonyymi00320
"it's FULL speed or nothing", niinjoku Metallica-artien levyllä Kill 'em all olikohan Moottorihenkäys, Motorbreath... eli pahanhajuinen hengitys.
meillä joku niin kappale jonka nimi: "Inroduction to G.T. Hell" nimenä George Thomas Hell, vaihda nimesi - Anonyymi00321
tiedätkö mikä on "housu teltta", kun jos ssa pippeli nousee pystyyn lähelläsi muodostaa telttamaisen kuvan.
joku Larry Davidin jutussa taisi olla tuo, joku toinenkin joku juttu niin juutalainen soittaa täysillä jotain Wagneria tahallaan.. - Anonyymi00322
Mennään kulta vaika heti jos ei haittaa, etten ole oikein harjoitellut metsässä yöpymistä tai tulen tekoa metsässä.
- Anonyymi00323
Kuin hänelle
- Anonyymi00325
Ei tuolla pakkasessa taida pärjätä kuin varusmiehet joukkueteltoissaan ja kamiinan kanssa. Ehkä sitten kesemmällä.
- Anonyymi00328
Anonyymi00325 kirjoitti:
Ei tuolla pakkasessa taida pärjätä kuin varusmiehet joukkueteltoissaan ja kamiinan kanssa. Ehkä sitten kesemmällä.
Rakkaus lämmittää, tarettas 🙂
- Anonyymi00329
lumessa myllertäminen.. sokee lumipenkkoja jos myllertää paljoa, niin auraajia voi ärsyttää silloin jos ei ole vapaata tilaa mistä mennä..
viepä keskelle mootoritietä joku suuri kivenlohkare painoa noin 1234 tonnia. - Anonyymi00331
Aitko ensin valistaa/valmistaa minua mitä telttaillessa saattaa tapahtua, setä? Onko liian karua kestääkö vatta?
- Anonyymi00333
joku koirasusi tulee ja hyökkää kurkkuusi ja syö veresi kuin vampyyri.
koirille varsinkin metsästyskoirille oma planeettansa: lähettäää ne kaikii jollain Elon Muskin raketilla suoraan aurinkoa kohti konteissa. - Anonyymi00336
mutta niin jotain todella vanhoja retro-pelejä, kuin vaikka joku Tele Bunnie of Spectravideo missä pitää keräillä sydämiä ja ohjata kilpikonnaa.
- Anonyymi00338
Sopii vaikka tänään mikäli sit tilailla taxeja ainakaa heti...
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393