Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Ilmestyskirja:
3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Ihmisen Jeesuksen Kristuksen suhde Jumalaan!
5
<50
Vastaukset
- 1.Tim.2:5
Jeesus ei pitänyt itseään hyvänä, todeten, että pelkästään Jumala on hyvä!
Markuksen evankeliumi:
10:18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
Luukkaan evankeliumi:
18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
Jeesus pelkäsi sielunsa kuolemista ja väkevälä huudolla ja kyynelillä uhrasi sen vuoksi rukouksia ja anomuksia, sielunsa puolesta, Jumalalle!
Jeesus tunsi niin syvää jumalanpelkoa, että Jumala kuuli hänen itkuiset, kovalla äänellä huudetut rukoukset ja anomukset pelastaa sielunsa kuolemasta.
(Jes.7:15-16 ; Hebr.5:8-9) Jeesus oppi hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, hirvittävän jumalanpelon häntä siihen ajaessa.
Jumala pelasti Jeesuksen sielun kuolemalta!
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden."Jeesus ei pitänyt itseään hyvänä, todeten, että pelkästään Jumala on hyvä!"
Kyseisissä kohdissa Jeesus reagoi siihen mitä Jeesuksen tykö tullut hallitusmies sanoi ja luuli. Siihen Jeesus otti kantaa, ei muuhun. Hallitusmies nimitti Jeesusta ensin opettajaksi ja sen perään Jumalalle kuuluvalla nimityksellä "hyvä". Hallitusmiehen puheissa oli ristiriita, tämä käy selväksi kun lukee koko asiayhteyden, irroittamatta jakeita.
* Olet antikristuksen pappi ! Jokainen joa ei tunnusta, että Jeesus on Jumalan Poika =Jumala, ei tunne Isääkään. Olet Jeesuksen kieltäjä, ja siksi on opetuksesi Raamatun vastaista, ja sitähän se on myös, kun Paavalin kirjoituksia vääristelet.
Kyllä sinäkin Mohikaani tulet oppimaan kantapään kautta, mikä on raamatun opetusta.
Lue ja tutki raamattua, Jumalan sanaa, niin voit sinäkin kasvaa aikuiseksi.
Aikasi tuntuu kuluvan vain nettikirjoitteluun ja raamatun sana jää vähemmälle tutkiskelulle.
Ja sitten taas suuta soittamaan, minullekin. Joka en ole mielestäsi uudestisyntynyt.
No, toivotanpa sinulle Jumalan siunausta kaikesta huolimatta.
- Täyttä asiaa
Kiitos aloituksesta. Olet todellinen Jumalan lapsi. Aamen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1026167Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3445815Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie595079Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3273815Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42295Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1392247Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1081312- 111075
- 177961
- 56793