Elikkäs, mulle on tullut yksi kirje tuolta philippiineiltä, joka on kirjoitettu kaunolla. Ongelma on nyt se, etten saa tytön kaunosta selvää!! Siis hän on kirjoittanut kirjeen hyvin siistillä käsialalla, mutta meille on opetettu aivan erilainen kauno!! Haluaisin todella vastata hänelle, mutta mitä tehdä? Olen 13 vuotias.
Ei saa selvää käsialasta!
Hämmentynyt+1000000
7
142
Vastaukset
Oletko varma, ettei kirje ole kirjoitettu filippiinien omalla kielellä?
- nimikirjoitustenväli
Minun nimikirjoitus on tuollainen:
Siinä on E edessä, sitten on pörreystä ja n lopussa jos jaksaa.
Monesti vain viiva jossa on E-merkki jossa on iso viiva vedetty päälle, kuten setelin merkiksi, yhdellä. - Englanniks
Kyllä se kirje ihan englanniksi oli, sain selvää joistain sanoista.
- kakkaaihkutki
jee
- sansku09
voit tehdä silleen et katot tarkkaan jokasen kirjaimen ja kirjotat ne huolella toiseen paperiin voit ilmottaa jos ei toiminut
- kiitosta
hyvä idea :)
- mooiiiii
Kannattaa ehkä ennemmin kirjottaa tietokoneelle ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764