Miten lopettaa pelaaminen?

Moniongelma

Mieltäni vaivaa, että miten lopettaa pelaaminen ja olla tyytyväinen? Sain palkan ja pelasin siitä hetkessä taas yli puolet. Olen saanut maksuhäiriöitä ja kohta ulosottomies vie 1/3 palkasta. Se harmittaa niin paljon että tekisi mieli voittaa rahaa että saisi kuitattua velat pois.Mutta tappiot taas v..tuttavat. Jos lopettaa pelaamisen, ei ole koskaan toivetta rikastumisesta. Asuntoa ja lainaa ei saa jos on maksuhäiriömerkintöjä. Miten siis voisi olla köyhä, tyytyväinen ja pelaamaton. Olen käynyt GA:ssa mutta en ollut tyytyväinen sen toimintaan. Samat henkilöt jauhavat samoja asioita vuodesta toiseen eikä keskustelua synny mistään koska ei saa keskustella. Mitä siis tehdä? Menneet tappiot ja lainat harmittavat niin p...keleesti että näkee pelaamisen ainoana tulovaihtoehtona, vaikka tulos on aina päinvastainen.

1

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Kerrot viestissäsi, että pelaat suurempia rahoja kuin mihin sinulla olisi varaa, ja että haluaisit kokonaan lopettaa pelaamisen. Kuten jo itse asiaa sivusit, on pitempään pelatessa suurempi mahdollisuus hävitä kuin jäädä voitolle, joten pelaamalla et raha-asioitasi pysty korjaamaan. Tästä voit lukea lisää nettisivuiltamme: http://www.peluuri.fi/peliongelma/ainoat_jotka_voittavat_ovat_peliyhtiot_/

      Velka-asioissa ja rahatilanteesi kartoittamiseen sinun kannattaa kääntyä kunnallisen velka- ja talousneuvonnan puoleen. Paikkakuntaiset neuvojat löydät täältä: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/velkaneuvo.aspx

      Kerrot myös, ettet ole ollut GA:n toimintaan tyytyväinen, vaan kaipaisit enemmän keskustelevampaa otetta ja tukea. Jos sinulla on Mahdollisuus käydä Helsingissä, voisit kokeilla Tintti-palvelua. Tiltti on matalan kynnyksen info- ja tukipiste, joka tarjoaa tukea, tietoa ja vertaistukea Kaisaniemessä. Lisätietoja löydät Tiltin nettivisuilta: http://www.tiltti.fi/

      Vertaistukea löydät myös netin kautta. Keskustelufoorumit Valtti (kaikille avoin) ja Tuuletin (suljetut ryhmät) palvelevat sinua vuorokauden ympäri netissä. Lisäksi nettisivuiltamme löydät Pelivoimapiiri-palvelun, joka tarjoaa vertaistukea ja tukiviestejä puhelimeesi. Kaiken tämän löydät Peluurin sivuilta täältä: http://www.peluuri.fi/mista_apua/

      Ystävällisesti,
      Peluuri-tiimi

      0800 100 101 ark. klo. 12 - 18

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      231
      2183
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1456
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      69
      1217
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1205
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      155
      1077
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1019
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      918
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      848
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      64
      819
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      769
    Aihe