Yle:ltä tuli ruotslaisjuttu puolassa tehtyyn kauneusleikkaukseen liittyen. Minä tuota ihmettelen miksi hyvän näköinen muija viitsii ja ylipäätään ryhtyä "parantamaan" ulkonäköään. Niistä kuvista päätellen olisi kyllä kelvannut minulle ihan hyvin pieneine tisseineen päivineen, mikäli muuten olisi luonikas tapaus. Minun kulmikasta pärstää, jos ryhtyisi kohentamaan tai saisi vallan uuden, vaikka Bräät pitin naaman, niin silti sisällä on se sama vanha kyyninen keski-ikäinen ääliö. Olen siis kyyninen keski-ikäinen ääliö omalla ulkonäöllä ja nimellä. Eikä maksa mitään. Toiseksi miksi, jos ulkonäkö on lähes hengen arvoinen, miksi mennä halpis-sairaalaan Puolaan. Eikö oikein halut ja varat asetu yksiin raameihin. Halpis on halpis, vaikka kuinka paljon silikoonia laittaisi.
lisää muotoa tisseihin
1
326
Vastaukset
- tissititissitibisnes
Joo se isompia daisareita havitellut alunperin terve nainen oli kieltämättä kyllä siinä dokkarissa irvokkaan ja itkettävän surullisen näköinen, kun istui epäonnistuneen tissileikkauksn jälkeen onnettomasti mölisemässä pyörätuolissa vegetatiivissa tilassa, mutta lollot sillä oli sentään ylisuuret kropan kokoon nähden....Siinä sitten miehensä ihastelee "isoja tissejä" loppuikänsä ja jäi häät viettämättä.:/
Joku vastuu kaikenmaailman humpuukimaakareillekin, jos kerran ihmiset itse ovat niin tyhmiä, että vapaahetoisesti tuhoavat terveytensä pelkän silkan ulkonäkönarsismin vuoksi. Luulen niiden plsatiikakirurgisiin operaatioihin ilman todellista elimellistä syytä menevien pääosin kylläkin olevan sellaisia, että niillä ei ikinä ole ollut mitään todellista fyysistä sairautta, eikä sellaisen kärsimyksistä tietoakaan, jos kerran ovat valmiita joidenkin megakumitissien vuoksi riskeemaan oman terveytensä. Sen sijaan jokainen, veikkaan, että jolla itsellään on ollut vakava fyysinen sairaus joskus, mieluummin välttelee viimeiseen asti lääkäreiden palveluiden piiriin joutumista, koska se on rankkaa, kuin että vapaaehtoisesti itse hakeutuisi "potilaaksi" leikattavaksi ilman mitään todellista syytä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879