lisää muotoa tisseihin

Kirveellä töitä

Yle:ltä tuli ruotslaisjuttu puolassa tehtyyn kauneusleikkaukseen liittyen. Minä tuota ihmettelen miksi hyvän näköinen muija viitsii ja ylipäätään ryhtyä "parantamaan" ulkonäköään. Niistä kuvista päätellen olisi kyllä kelvannut minulle ihan hyvin pieneine tisseineen päivineen, mikäli muuten olisi luonikas tapaus. Minun kulmikasta pärstää, jos ryhtyisi kohentamaan tai saisi vallan uuden, vaikka Bräät pitin naaman, niin silti sisällä on se sama vanha kyyninen keski-ikäinen ääliö. Olen siis kyyninen keski-ikäinen ääliö omalla ulkonäöllä ja nimellä. Eikä maksa mitään. Toiseksi miksi, jos ulkonäkö on lähes hengen arvoinen, miksi mennä halpis-sairaalaan Puolaan. Eikö oikein halut ja varat asetu yksiin raameihin. Halpis on halpis, vaikka kuinka paljon silikoonia laittaisi.

1

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissititissitibisnes

      Joo se isompia daisareita havitellut alunperin terve nainen oli kieltämättä kyllä siinä dokkarissa irvokkaan ja itkettävän surullisen näköinen, kun istui epäonnistuneen tissileikkauksn jälkeen onnettomasti mölisemässä pyörätuolissa vegetatiivissa tilassa, mutta lollot sillä oli sentään ylisuuret kropan kokoon nähden....Siinä sitten miehensä ihastelee "isoja tissejä" loppuikänsä ja jäi häät viettämättä.:/

      Joku vastuu kaikenmaailman humpuukimaakareillekin, jos kerran ihmiset itse ovat niin tyhmiä, että vapaahetoisesti tuhoavat terveytensä pelkän silkan ulkonäkönarsismin vuoksi. Luulen niiden plsatiikakirurgisiin operaatioihin ilman todellista elimellistä syytä menevien pääosin kylläkin olevan sellaisia, että niillä ei ikinä ole ollut mitään todellista fyysistä sairautta, eikä sellaisen kärsimyksistä tietoakaan, jos kerran ovat valmiita joidenkin megakumitissien vuoksi riskeemaan oman terveytensä. Sen sijaan jokainen, veikkaan, että jolla itsellään on ollut vakava fyysinen sairaus joskus, mieluummin välttelee viimeiseen asti lääkäreiden palveluiden piiriin joutumista, koska se on rankkaa, kuin että vapaaehtoisesti itse hakeutuisi "potilaaksi" leikattavaksi ilman mitään todellista syytä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      249
      2405
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1275
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1192
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1122
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      79
      951
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      810
    Aihe