Olisi tarkoitus nyt muutaman viikon päästä soitella johonki konsultaatioon rintojen suurennuksesta, ollut haaveena jo noin 6 vuotta. Mutta paikkoja on niin monta! Asun etelä-suomessa, olisi kiva löytää täältä jokin, onhan täällä lääkäritaloa ja terveystaloa, mutta ovatkohan mistään kotoisin? Olen ajatellut myös olikohan se k- klinic nimistä paikkaa, onko kokemuksia? Ja te jotka olette käyneet tallinnassa, en kaipaa apujanne, aion tehdä tämän suomessa. miten osaan valita oiken paikan? Yritän löytää mahdollimman edullista mutta laadukasta myöskin. Kiitos jos joku viitsii vastata. :)
Silikonit suomessa, mitä paikkaa suosittelette?
2
217
Vastaukset
- Tiukka pipo
Plastiikkakirurginen sairaala KL. Asko Salmi on fantastisen hieno ihminen ja taitava plastiikkakirurgi. Ei ole halvimmasta päästä, mutta ei myöskään lähellekään kalleimpia. Suosittelen.
Olin viime viikolla facelifting´issä. Viereisessä vuoteessa oli implanttipotilas, joka lähti reippaana, tyytyväisenä ja iloisena kotiin seuraavana päivänä. - tiuku
Moi "tissitön",
Löysin itse Oikohaku.fi:stä itselle tärkeetä vertailutietoa kun mietin hampaiden valkaisua. Sieltä löytyy nyt myös rintojen suurennuksia tarjoavia suomalaisia yrityksiä. Eli käy kurrkkaamassa, osoitteessa: www.oikohaku.fi
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581